<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 370524 | 2009. június 22. 09:33 | ||
Bár, eléggé hátulra kerültek a kormánysíkok. | |||||
juge75 | Adatlap | 370523 | 2009. június 22. 09:32 | ||
buksi | Adatlap | 370522 | 2009. június 22. 08:31 | ||
Ete | Adatlap | 370521 | 2009. június 22. 08:29 | ||
Tibcsi! Köszi, ebből azt hiszem fogok tudni választani. Üdv | |||||
Monox | Adatlap | 370520 | 2009. június 22. 08:11 | ||
Búza! A felrakott négy kép sorrendben: 8103, 8108, 8110, 8105. Mindegyik teljesen "szabályos" PFM-nek tűnik. A manhattani MiG-21-es a bemutató képen valóban egy bisz, de a repülőgép hordozó fedélzetén szintén egy "szábályos" PFM-et látunk. Annyira kár viszont a ráhúzott Jenki bőrért... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 370519 | 2009. június 22. 07:58 | ||
Ete | Adatlap | 370518 | 2009. június 22. 06:59 | ||
Sziasztok! 1/72-es gépre Magyar felségjelzéses matricát keresek. Még nem csináltam repcsit, de egyet elvállaltam ajándékkészítés gyanánt. Ehhez kellene a matrica, aki tud kérem segítsen! Minden megoldás érdekel. Előre is köszönöm. Üdv | |||||
Nyugger | Adatlap | 370517 | 2009. június 21. 19:50 | ||
búza | Adatlap | 370516 | 2009. június 21. 19:47 | ||
búza | Adatlap | 370515 | 2009. június 21. 19:28 | ||
Szia Monox! Megmutathatnád azokat a képeket itt is! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 370514 | 2009. június 21. 19:27 | ||
Sziasztok! A 8102-es a törzsön levő lemez alapján SZPSZ rendszerrel rendelkezik és a vadász változatokon ehhez 4 tartós szárny járt. A manhattani PFM viszont egy BISZ-nek tűnő repülő tárgy! Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 370513 | 2009. június 21. 17:04 | ||
Lací, azt hiszem ez valmi utólagos "megoldása" egy problémának. A 8103,8105,8108-ason csak két függesztési pont van. Régóta megvan nekem is ez a kép, de sosem tűnt fel. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370512 | 2009. június 21. 09:33 | ||
PETI | Adatlap | 370511 | 2009. június 21. 09:00 | ||
Chris Lofting esetleg... | |||||
Lacy | Adatlap | 370510 | 2009. június 21. 08:57 | ||
mig23papa | Adatlap | 370509 | 2009. június 20. 15:02 | ||
PETI | Adatlap | 370508 | 2009. június 20. 14:08 | ||
romeo | Adatlap | 370507 | 2009. június 20. 10:22 | ||
migi | Adatlap | 370506 | 2009. június 15. 19:18 | ||
Köszönöm uraim , ez igy márt számomra is érthető . | |||||
Monox | Adatlap | 370505 | 2009. június 14. 22:21 | ||
Egy kicsit pontosítani szeretnék. Késantenna nélküli gépünk 3 volt. Más kérdés, hogy csak a 0158 maradt meg az utokór számára. De a 0258 és a 0358-as gépünk is késantenna nélkül tette a repüléseit egészen pusztulásuk napjáig. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370504 | 2009. június 14. 22:03 | ||
Szia, migi A 69 és 69A /21UM-ek/ között a különbség a függ. vezérsik előtt a gerincen lévő késantenna hiánya /0158/ vagy megléte /az összes többi gépszámnál/ volt. A késantenna a pluszként beépitett R-832 tipusú rádióállomáshoz tartozott. üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370503 | 2009. június 14. 21:10 | ||
Szia Laci Láttam egy listát és ott volt 21 UM 69 es 1 db gépünk volt a 0158 , a többi UM gép az már 69A nak van feltüntetve . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370502 | 2009. június 14. 21:00 | ||
migi tudomásom szerint a MiG-21UM az a 69-es tipus, tehát ugyan az, csak más néven. Ügyanúgy mint a MiG-21F-13 az a 74-es tipus. A MiG-21PF meg a 76-os tipus, a MiG-21U meg 66-os tipus, stb-stb, minfegyiknek van valamilyen száma is. Laci | |||||
migi | Adatlap | 370501 | 2009. június 14. 19:46 | ||
Van szemmellátható külső külömbség a UM-69 és a 69 A gépek között ? | |||||
levix | Adatlap | 370500 | 2009. június 14. 16:46 | ||
juge75 | Adatlap | 370499 | 2009. június 14. 08:52 | ||
juge75 | Adatlap | 370498 | 2009. június 14. 08:51 | ||
juge75 | Adatlap | 370497 | 2009. június 14. 08:49 | ||
migi | Adatlap | 370496 | 2009. június 14. 07:40 | ||
Szia Laci Igen RF a megnevezés , van egy cikkem is hozzá de a cseh nyelven . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370495 | 2009. június 13. 23:24 | ||
Szia migi Nem R, hanem RF, az egypitomiaknak voltak ilyen gépeik, az orrfutó mögött is volt egy kis felderitő-cucc /lehet, hogy saját átépitésük volt?/ üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 370494 | 2009. június 13. 22:13 | ||
migi | Adatlap | 370493 | 2009. június 12. 20:32 | ||
Igen erre jöttem rá én is , csak ezek a jelzések nem voltam szerintem nálunk gyakoriak , | |||||
búza | Adatlap | 370492 | 2009. június 12. 20:03 | ||
migi | Adatlap | 370491 | 2009. június 12. 18:39 | ||
mig23papa | Adatlap | 370490 | 2009. június 11. 19:06 | ||
migi | Adatlap | 370489 | 2009. június 10. 20:20 | ||
Szia Laci Lehet hogy csak ezt az oldalt kéne néha olvasgatniuk . | |||||
mig23papa | Adatlap | 370488 | 2009. június 10. 19:55 | ||
migi sanos nem tanulnak, a fegyveres kollégák elmagyarázták már nekik hogy mit hogyan hova függeszenek, de hiába | |||||
migi | Adatlap | 370487 | 2009. június 10. 18:55 | ||
Igen köszi , van egy pár érdekes megoldás az ott lévő gépeken . | |||||
romeo | Adatlap | 370486 | 2009. június 9. 21:46 | ||
Üdv Migi! Ez egy H-25ML lézerirányítású földi célok elleni rakéta. A honvédségnél csak a Szu-22-nél volt rendszeresítve. A MiG-21 szárnya alatt egy nagy baromság, sajnos a keceli szakik műve! | |||||
migi | Adatlap | 370485 | 2009. június 9. 20:41 | ||
Igen Keceli kép | |||||
Daala | Adatlap | 370484 | 2009. június 9. 20:38 | ||
Ez is valami keceli hülyeség, mint a kitalált festések és színek! | |||||
migi | Adatlap | 370483 | 2009. június 9. 20:22 | ||
Levixhu | Adatlap | 370482 | 2009. június 8. 20:02 | ||
zoli1989 | Adatlap | 370481 | 2009. június 7. 11:11 | ||
Valószínű, hogy a 1114 az egyedüli amit pont szemből fotóztam a múzeumban, így ezért nem volt meg az oldalszáma... | |||||
Nyugger | Adatlap | 370480 | 2009. június 7. 11:01 | ||
Sziasztok, További kötözködés: birtokomban van egy nagyszerü könyv a Zrusená Kridla - talán ha fordítjuk akkor elvesztett szárnyak. Ez a könyv csehszlovák légierőt taglalja és annak a szétosztását is 1992 dec.31-el. Nos teljesen egyértelműen írja, hogy 1112,1113,1114-s oldalszámú gépek MiG-21MA/MF verziójú gépek. A szlovák MiG-21R-k melyből 8 db volt a 1502,1702,1703,1918,1920,1922,1923,1924 oldalszámúak. | |||||
migi | Adatlap | 370479 | 2009. június 6. 16:12 | ||
Köszönöm a dicséretet , én úgy csináltam ahogy a dobozban volt ,egyedüli javitás egy ülés és a műszerfalra matrica volt , a leirásban MF nek szerepel és 1989 Pardunice .Érdekes a két oldal más méretű matricái , utána lehetne nézni hogy valóságban milyen volt .Jelenleg ez a kit és változatai a legkönnyebben beszerezhető a piacon . | |||||
Monox | Adatlap | 370478 | 2009. június 6. 12:46 | ||
2007-ben legkívűl állt a 1113, mellette az 1112 és kettővel beljebb az 1114. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370477 | 2009. június 6. 12:14 | ||
Szia! A 1114-es is ott van ? Én csak a 1113-assal találkoztam Pöstyénben. | |||||
Monox | Adatlap | 370476 | 2009. június 6. 11:28 | ||
Csak halkan egy kis "kötözködés": a 1114 old.sz. gép nem MF hanem R változat, igy a sajátosságai is mások. A gép egyébként Szlovák felségjel alatt fejezte be a pályafutását, ma Pöstyénben található. | |||||
Monox | Adatlap | 370475 | 2009. június 6. 11:25 | ||
Csatlakoznék Rumcájszhoz, közeli fotókon látszik, hogy a 2319 függőleges vezérsíkjának a tetejéből nemcsak teljesen hiányzik vagy 30 centi, hanem az egész vezérsík meg van roppanva. Arra gondoltam, hogy esetleg lecserélték egy másik éppel, de ennek Alsónémetin nem maradt nyoma. Egyébként Nyugger két fotóján azonos gép áll azonos helyszínen, csak az utóbbin már bővült egykicsit az állomány. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |