| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Tibcsi | Adatlap | 370547 | 2009. június 24. 18:05 | ![]() | |
|
Az első kérdésed (ha jól értettem) az volt, hogy a MiG-23BN ugyanaz-e, mint a 27-es. Én arra válaszoltam, hogy nem. Azt még hozzá kellett volna tenem, hogy azért rokonok. :)) Mert a 23BN-ből lett végülis a 27-es. Előzmény: (370544) mig23papa 2009. június 24. 17:58 | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 370545 | 2009. június 24. 18:01 | ![]() | |
|
A beömlőt figyeld és az orrban lévő (vagy nem lévő) lézertávmérőt. | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370544 | 2009. június 24. 17:58 | ![]() | |
|
Tibcsi Most akkor mégis a mig 27 a MIG 23 bombázó változata. | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 370543 | 2009. június 24. 17:55 | ![]() | |
|
Ja hát végülis az. :-))) | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370542 | 2009. június 24. 17:54 | ![]() | |
|
Tibcsi Tudnál képet tenni ide erről is arról is hogy mi is a külömbség? | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370541 | 2009. június 24. 17:53 | ![]() | |
|
Tibcsi értem , én egészen eddig úgy tudtam, hogy a mig 27 a MIG 23 bombázó változata | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 370540 | 2009. június 24. 17:51 | ![]() | |
|
Nem egészen. A 23BN beömlője még szabályozható, a 27-esé fix. És persze egyéb eltérések is vannak, de ez a legszembetűnőbb. | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370539 | 2009. június 24. 17:13 | ![]() | |
|
Toth_Gabor A MiG-23BN nem más mint a MiG-27, ugyebár, jóltudom? | |||||
| Toth_Gabor | Adatlap | 370538 | 2009. június 24. 15:44 | ![]() | |
|
Hali! Az indiai légierő is repülte a négyfőtartós kialakításban a gépeket. Ott is utólagos volt a módosítás ismereteim szerint. gondoltam is arra, hogy a befejezetlen FL-emet ilyennek építem meg, de nem találtam igazán jó festést hozzá, az eredetiek szebbek. www.bharat-rakshak.com/IAF/Aircraft/Specs/index.html Üdv, Tóth Gábor | |||||
| Xaba | Adatlap | 370537 | 2009. június 24. 13:29 | ![]() | |
|
buza, mig23papa A négytartós MiG-21PFM rejtélyét megoldandó, rákerestem a témára román nyelvű fórumokon. Nem sikerült teljes mértékben tisztázni a helyzetet, viszont egy-két részletre fény derült. Gyárilag kéttartós szárnyakkal épült a gép (1 tartó / félszárny), az átalakítás Romániába történt, valószínüleg Bákóba (Aerostar Bacau) ahol annak idején a román MiG-21-esek nagyjavítása folyt - később a LanceR upgrade programot is itt hajtották végre. Azért csak valószínű az információ, mert van aki úgy emlékszik, hogy a kérdéses műveletet a Krajovai "Avioane Craiova" üzemben követték el, ahol az IAR-93 ill. IAR-99 repülőgépeket gyártották. Négytartós szárnnyal repült a gép, de hogy függesztményekkel repült-e, arra senki nem emlékszik. A rosszmájúbbak azt mondják, hogy abban az időben nemhogy fegyverzettel, de még póttartállyal sem igazán repültek MiG-21-esek - nem volt mivel megtölteni ezeket. | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370536 | 2009. június 23. 19:59 | ![]() | |
|
búza Arról már nem is beszélve, hogy mire megkapják az átalakításhoz szükséges hetósági engedélyeket, addigra már rég megette a rozsda az egész gépet :-)) | |||||
| búza | Adatlap | 370535 | 2009. június 23. 18:22 | ![]() | |
|
Sziasztok! Szerintem azokon a szárnyakon alapból négy tartónak volt hely, mert pl. SZPSZ rendszer volt rajtuk, legfeljebb eleinte nem volt bekábelezve a fegyverzetnek. Még az lenne a kérdés, hogy a szárny alatti póttartálynak ki volt-e építve a csövezése a külső tartónál? Látott valaki román PFM-et szárnypótossal? Amúgy a külső csomópontokat nem lehet egyszerű utólag kialakítani, mert szétkell hozzá fúrni a borítást, főtartókat, meg persze az egésznek ki kell bírnia vagy 10 G-t függesztménnyel. Üdv: Búza | |||||
| romeo | Adatlap | 370534 | 2009. június 23. 12:06 | ![]() | |
| Regal | Adatlap | 370533 | 2009. június 23. 11:58 | ![]() | |
|
Sziasztok! Egy PF-et csinálok megbontva az oldalát (az FM dedails-es elektronikus rekeszt). Nincs valakinek véletlenül elektronikus fényképe a festéséhez. Segítségeteket előre is köszönöm. Emailcímem: tgea78@gmail.com Üdvözlettel, Regal | |||||
| Lacy | Adatlap | 370532 | 2009. június 23. 09:21 | ![]() | |
|
Szia Monox, talán próbálkoztak a fegyverzet mennyiségének növelésével, fellelkesülve az Indiai Mig-21FL átépítéseken. És ez a gép a prototípus. De csak talán. | |||||
| Monox | Adatlap | 370531 | 2009. június 23. 08:25 | ![]() | |
|
Érdekes, hogy a románok a PFM szériából kiemelnek egyetlen gépet és rátesznek egy valószínűleg MF szárnyat... Vajon mire volt ez jó? | |||||
| Lacy | Adatlap | 370530 | 2009. június 22. 22:31 | ![]() | |
|
Sziasztok, a Szárnyanként két felfüggesztős román Mig-21PFM-ről ennyit találtam: The only PFM with 4 wing pylons, the modification was made at Bacau in the 80's Szóval nem selejtezés utáni legózás. Ezek szerint még repülhetett is vele. | |||||
| Daala | Adatlap | 370529 | 2009. június 22. 12:33 | ![]() | |
|
A MiG-23 topik 1269-es hozzászólásába tettem fel egy rajzot a 4+ füzetből, ott láthatod a méretarényos rajzaikat is a rakétáknak. | |||||
| Daala | Adatlap | 370528 | 2009. június 22. 12:31 | ![]() | |
|
Ja, kimaradt az utóbbi változat orosz típusjelzése: R-13M | |||||
| Daala | Adatlap | 370527 | 2009. június 22. 12:29 | ![]() | |
|
buksi! Pontosabban R-3Sz típusú rakéta, csak egy kicsit hosszúra sikeredett az orr-része. A félaktív lokátoros változata az R-3R. A Biszeken és a 23-asokon rendszeresítették nálunk a továbbfejlesztett változatát amely az AIM-9G-n alapszik. | |||||
| buksi | Adatlap | 370526 | 2009. június 22. 11:12 | ![]() | |
|
köszi a segítséget | |||||
| juge75 | Adatlap | 370525 | 2009. június 22. 09:44 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 370524 | 2009. június 22. 09:33 | ![]() | |
|
Bár, eléggé hátulra kerültek a kormánysíkok. | |||||
| juge75 | Adatlap | 370523 | 2009. június 22. 09:32 | ![]() | |
| buksi | Adatlap | 370522 | 2009. június 22. 08:31 | ![]() | |
| Ete | Adatlap | 370521 | 2009. június 22. 08:29 | ![]() | |
|
Tibcsi! Köszi, ebből azt hiszem fogok tudni választani. Üdv | |||||
| Monox | Adatlap | 370520 | 2009. június 22. 08:11 | ![]() | |
|
Búza! A felrakott négy kép sorrendben: 8103, 8108, 8110, 8105. Mindegyik teljesen "szabályos" PFM-nek tűnik. A manhattani MiG-21-es a bemutató képen valóban egy bisz, de a repülőgép hordozó fedélzetén szintén egy "szábályos" PFM-et látunk. Annyira kár viszont a ráhúzott Jenki bőrért... | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 370519 | 2009. június 22. 07:58 | ![]() | |
| Ete | Adatlap | 370518 | 2009. június 22. 06:59 | ![]() | |
|
Sziasztok! 1/72-es gépre Magyar felségjelzéses matricát keresek. Még nem csináltam repcsit, de egyet elvállaltam ajándékkészítés gyanánt. Ehhez kellene a matrica, aki tud kérem segítsen! Minden megoldás érdekel. Előre is köszönöm. Üdv | |||||
| Nyugger | Adatlap | 370517 | 2009. június 21. 19:50 | ![]() | |
| búza | Adatlap | 370516 | 2009. június 21. 19:47 | ![]() | |
| búza | Adatlap | 370515 | 2009. június 21. 19:28 | ![]() | |
|
Szia Monox! Megmutathatnád azokat a képeket itt is! Üdv: Búza | |||||
| búza | Adatlap | 370514 | 2009. június 21. 19:27 | ![]() | |
|
Sziasztok! A 8102-es a törzsön levő lemez alapján SZPSZ rendszerrel rendelkezik és a vadász változatokon ehhez 4 tartós szárny járt. A manhattani PFM viszont egy BISZ-nek tűnő repülő tárgy! Üdv: Búza | |||||
| Monox | Adatlap | 370513 | 2009. június 21. 17:04 | ![]() | |
|
Lací, azt hiszem ez valmi utólagos "megoldása" egy problémának. A 8103,8105,8108-ason csak két függesztési pont van. Régóta megvan nekem is ez a kép, de sosem tűnt fel. | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370512 | 2009. június 21. 09:33 | ![]() | |
| PETI | Adatlap | 370511 | 2009. június 21. 09:00 | ![]() | |
|
Chris Lofting esetleg... | |||||
| Lacy | Adatlap | 370510 | 2009. június 21. 08:57 | ![]() | |
| mig23papa | Adatlap | 370509 | 2009. június 20. 15:02 | ![]() | |
| PETI | Adatlap | 370508 | 2009. június 20. 14:08 | ![]() | |
| romeo | Adatlap | 370507 | 2009. június 20. 10:22 | ![]() | |
| migi | Adatlap | 370506 | 2009. június 15. 19:18 | ![]() | |
|
Köszönöm uraim , ez igy márt számomra is érthető . | |||||
| Monox | Adatlap | 370505 | 2009. június 14. 22:21 | ![]() | |
|
Egy kicsit pontosítani szeretnék. Késantenna nélküli gépünk 3 volt. Más kérdés, hogy csak a 0158 maradt meg az utokór számára. De a 0258 és a 0358-as gépünk is késantenna nélkül tette a repüléseit egészen pusztulásuk napjáig. | |||||
| Rumcájsz_52 | Adatlap | 370504 | 2009. június 14. 22:03 | ![]() | |
|
Szia, migi A 69 és 69A /21UM-ek/ között a különbség a függ. vezérsik előtt a gerincen lévő késantenna hiánya /0158/ vagy megléte /az összes többi gépszámnál/ volt. A késantenna a pluszként beépitett R-832 tipusú rádióállomáshoz tartozott. üdv R. | |||||
| migi | Adatlap | 370503 | 2009. június 14. 21:10 | ![]() | |
|
Szia Laci Láttam egy listát és ott volt 21 UM 69 es 1 db gépünk volt a 0158 , a többi UM gép az már 69A nak van feltüntetve . | |||||
| mig23papa | Adatlap | 370502 | 2009. június 14. 21:00 | ![]() | |
|
migi tudomásom szerint a MiG-21UM az a 69-es tipus, tehát ugyan az, csak más néven. Ügyanúgy mint a MiG-21F-13 az a 74-es tipus. A MiG-21PF meg a 76-os tipus, a MiG-21U meg 66-os tipus, stb-stb, minfegyiknek van valamilyen száma is. Laci | |||||
| migi | Adatlap | 370501 | 2009. június 14. 19:46 | ![]() | |
|
Van szemmellátható külső külömbség a UM-69 és a 69 A gépek között ? | |||||
| levix | Adatlap | 370500 | 2009. június 14. 16:46 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 370499 | 2009. június 14. 08:52 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 370498 | 2009. június 14. 08:51 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 370497 | 2009. június 14. 08:49 | ![]() | |
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |