<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lacy | Adatlap | 370693 | 2009. július 12. 19:54 | ||
mig23papa | Adatlap | 370692 | 2009. július 12. 17:51 | ||
Daala Jogos a pont, át kéne már rendesen néznem a gyűjteményemet, már ami a kapott képeket illeti. Mig-21 ből csak 15000 képem van. Ezt speciel sajna nem én készítettem. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370691 | 2009. július 12. 17:49 | ||
romeo már csak az a kérdés hogyan került ez a Jörg Pfeifer a gépek közelébe? A tulaj nem nagyon örülne neki ha megtudná. | |||||
Daala | Adatlap | 370690 | 2009. július 12. 15:02 | ||
mig23papa! PF-et akartál írni a kép alá, nem? :-))) | |||||
romeo | Adatlap | 370689 | 2009. július 12. 14:00 | ||
mig23papa | Adatlap | 370688 | 2009. július 12. 13:58 | ||
Lacy Ezek a képek ismerősek? | |||||
mig23papa | Adatlap | 370687 | 2009. július 12. 13:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 370686 | 2009. július 12. 13:53 | ||
dudus0919 Már írtam neki többször is, talán válaszol is egyszer. Amúgy a csoport parancsnokom volt, 1977-1979-ig. | |||||
mig23papa | Adatlap | 370685 | 2009. július 12. 13:51 | ||
Nyugger Ugye-ugye mik kerülhetnek elő a fiók mélyéről. Ha elküldöd a teljes képet leszedegetem rendesen róla azt az irka firkát, de az eredeti nagyobb felbontásban, akkor jobban sikerül a restaurálás. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370683 | 2009. július 12. 11:08 | ||
Kotorásztam az archívban egy kicsit, íme az eredmény. Szeritem megdölt a 4-es szám teória, bár itt még nincs terepfestés a gépen. A lajstromon szereplő firka a cenzortól származik ezzel jelezte, hogy nem lehet megjeleníteni... szerencsére ez a történet nagyon régi. | |||||
borisz | Adatlap | 370681 | 2009. július 12. 10:16 | ||
Akármi lehet, mert egy új F-16 harcértéke messze meghaladja egy 21esét. | |||||
Lacy | Adatlap | 370680 | 2009. július 12. 09:36 | ||
Egyiptomban az Asszuáni gát légvédelmét még napjainkban is egy Mig-21MF/UM század védi! Azért kíváncsi lennék mennyi repült óra van ezekben az Ukránok által sokadszorra nagy javított gépekben. És a Nílus deltájának közelében is van még két, eredeti Szovjet gyártmányú Mig-21MF-el repülő század! Egyiptom most rendelt még egy századnyi F-16-ost. Valószínűleg valamelyik 21-essel repülő századot fogják korszerűsíteni. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370679 | 2009. július 11. 22:32 | ||
Lacy Ha 88-ban atkerult az usaba akkor lehet az a gep. Az evszam info a fotostol itt: www.flickr.com/photos/fun_flying/445770695/ | |||||
dudus0919 | Adatlap | 370678 | 2009. július 11. 21:09 | ||
Sziasztok! Próbáljátok meg felkutatni Novák Lajost,aki a Taszári e.mérnök volt és az eladott PF-eket elkisérte egészen USÁ-ig. Az első repülőnap is neki köszönhető.Fehérasztal mellett született meg az egyezség,hogy a tandenbörcök ingyen jönnek el Taszárra.Eljöttek.Első és szerintem a legnagyobb repűlőnap volt. Üdv.mindenkinek. | |||||
sanyi | Adatlap | 370677 | 2009. július 11. 20:39 | ||
Hali! Elhiheted, ha nem fél miska lenne egy óra, vennék egyet és röpködnék vele, de sajnos nem keresek ennyit. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül. Állambácsi pedig inkább beolvasztaná - az árukból pedig építene villákat, venne kormánykocsikat, mert azokra szükség van... Előre látom amint a gyönyörű 29-eseket elkezdik szétvágni:(:( Hiába, ha egyben, üzemképtelenül eladnák ócskavas áron hogy otthon legyen mit nézegetni, nem hízik a zseb... Á! Inkább nem gondolok bele. Jó 7végét Mindenkinek! Sanyi | |||||
Lacy | Adatlap | 370676 | 2009. július 11. 20:27 | ||
Szia RonnieFrown, a Kővári TG9304 egyik cikkben 1988 júniusi dátumot írt a magyar Mig-21PF-ek Reno Nevada átadási időpontra. (Igaz az oldalszámokat itt rosszul adta meg) Honnan van az infód, hogy a kép 1989-ben készült? | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370675 | 2009. július 11. 19:16 | ||
Lacy A feltett foto 1989-ben keszult. Ahhoz, hogy az usaban egy ilyen gep polgari lajstromban repuljon szerintem minimum egy evvel elobb at kell hogy keruljon. Van adat arrol, hogy a mi 1603-as gepunk ekkoriban merre volt? | |||||
romeo | Adatlap | 370674 | 2009. július 11. 19:08 | ||
mig23papa | Adatlap | 370673 | 2009. július 11. 18:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 370672 | 2009. július 11. 18:51 | ||
Lacy Látod ez a disznóság. Miért nem Magyarországon repül, eredeti magyar felségjellel? | |||||
Levix | Adatlap | 370671 | 2009. július 11. 15:54 | ||
Levix | Adatlap | 370670 | 2009. július 11. 15:54 | ||
Ahhoz túl vastag a piros. Viszont rátettem egy csillagot. Stimmel. Megmértem a szöget, bár a kép elég vacak felbontású majdnem pontosan 36 fok! Ez bizony egy 5 ágú csillag. | |||||
Monox | Adatlap | 370669 | 2009. július 11. 11:59 | ||
Az egyedüli nem merőleges sarka mindegyiknek lehet. De továbbra is azt mondom, csillagszár is lehet. | |||||
Levix | Adatlap | 370668 | 2009. július 11. 11:18 | ||
Lacy | Adatlap | 370667 | 2009. július 11. 08:03 | ||
Az első linken az infó hibás. Legegyszerűbben az orrfutóról derül ki. Nézd meg a 4326 (korábban 4603, még korábban 1603) a kerékagy magyar zöld. A futószár magyaros Binarin-Akromat világoskék (ahogy Buza mondja). Ellenben a cseh Mig-21PF-en, sötétszürke kerék agy és közép szürke futószár. Szóval nem cseh. flightaware.com/resources/registration/N21MG De az Airliners.net-en is mindenhol 1603-as gyári számot mondanak ehhez a géphez. | |||||
romeo | Adatlap | 370666 | 2009. július 11. 07:40 | ||
Horvath_Balazs | Adatlap | 370665 | 2009. július 11. 07:26 | ||
Ez igen érdekes! Az alábbi oldalon úgy látom, mintha az N21MG lajstromú gép egykor cseh(szlovák) színekben repült volna: www.airport-data.com/aircraft/N21MG.html A mi 1603-asunkból viszont tudtommal ez lett: www.airport-data.com/aircraft/N213DM.html | |||||
Lacy | Adatlap | 370664 | 2009. július 11. 07:13 | ||
Miggyuri, ahogy írtam. Az ex taszári magyar 1603-as Mig-21PF. Nézd meg a 1899 és a 1884 hozzászólásokat, jelenleg a 37-38 oldalon vannak. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 370663 | 2009. július 11. 05:54 | ||
zoli1989! Lehet, a svanca kicsi, ahogy most jobban megnéztem valszeg inkább PF. Igazad van. Miggyuri | |||||
Tibcsi | Adatlap | 370662 | 2009. július 11. 05:13 | ||
Igen, PF volt, és csillag felségjellel. | |||||
bero89 | Adatlap | 370661 | 2009. július 10. 23:27 | ||
Toth Gábor! A standard barna zöld kék az is PF volt? ÉS az ékalakú vagy a csillag felségjel volt rajta? | |||||
bero89 | Adatlap | 370660 | 2009. július 10. 23:24 | ||
borisz! Igen abba a beszélgetésbe én is benne voltam. | |||||
borisz | Adatlap | 370659 | 2009. július 10. 23:21 | ||
Előtted pár hozzászólással tárgyaltak épp egy PF-et. Minden PF együléses. Kályhaezüstre nincs ötletem. | |||||
bero89 | Adatlap | 370658 | 2009. július 10. 23:17 | ||
Gondolom a piros fehér zöld csillag felségjellel volt ellátva mert én csak ilyet láttam | |||||
bero89 | Adatlap | 370657 | 2009. július 10. 23:16 | ||
És a kályhaezüst szin az melyik festékbe a jó és mi a száma? | |||||
bero89 | Adatlap | 370656 | 2009. július 10. 23:15 | ||
Gábor! Kályhaezüstről láttam én is képet de az kétüléses volt és nekem együléses változat a D változat van. | |||||
bero89 | Adatlap | 370655 | 2009. július 10. 23:14 | ||
Zoli1989! Bocsi tényleg PF! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370654 | 2009. július 10. 23:10 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 370653 | 2009. július 10. 23:09 | ||
Szia bero "kályhaezüsttel" mindenképp. Láttam fotókat a standard zöld-barna-kék kamóval is. Más kamóról és natúr fémszínről nem tudok. Üdv, T.G. | |||||
bero89 | Adatlap | 370652 | 2009. július 10. 23:04 | ||
Sziasztok! Tud valaki segíteni abban hogy a magyar légierőnél volt e szolgálatba MIG-21PF fishbed D típus. Ha volt akkor milyen festéssel szolgált, a terep festés vagy a szimpla ezüst szinü. Van egy mig 21 48-as méretbe és ezt szeretném megépíteni magyar színekbe.Ez az együléses változat. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 370651 | 2009. július 10. 20:43 | ||
4603 vietnámi pfm | |||||
búza | Adatlap | 370650 | 2009. július 10. 20:22 | ||
A 1817 és csapatnál lett festeve. | |||||
migi | Adatlap | 370649 | 2009. július 10. 19:41 | ||
migi | Adatlap | 370648 | 2009. július 10. 18:53 | ||
Szerintem csillag semmiképpen nem lehet abban nincs több törés csak sarkok és csúcsok . | |||||
Lacy | Adatlap | 370647 | 2009. július 10. 18:44 | ||
mig23papa | Adatlap | 370646 | 2009. július 10. 15:28 | ||
Nyugger Az lett volna a legegyszerűbb megoldás ha hazavizsem a MÉH telepről a darabokat, de ez csak sokkal később jutott nekem is eszembe. | |||||
Monox | Adatlap | 370645 | 2009. július 10. 12:07 | ||
Tovább nézegetve a képet, lehetségesnek tartom, hogy nem is egy 4-es szám maradékot látok, hanem egy csillag egyik szárának a maradványát. Ha meghosszabbítjuk a nem látszó részt, pontosan egy csillagszár méretét kapjuk. Lemezszínen, nem festett felületen. A második gép is itt lenne? A -21biszek létét mondjuk kizárja a lemezszín, lévén ők soha egy pillanatig nem voltak fémszínűek. | |||||
Monox | Adatlap | 370644 | 2009. július 10. 11:59 | ||
Szerintem simán lehet 4-es szám, de nekem az bántja a szemem, hogy az a számcsúcs nem festett felületen van. Továbbá (de ez nem jelent semmit) még nem került a szemem elé olyan kép, ami a 4020-ast terepszínnel ábrázolta volna. A roncsdarabon egyértelműen látszik, hogy felső fékernyőtartós volt a gép. Valamint az is érdekes, hogy a kérdéses rész előtt egy lemezszínű fékernyő tartó látható. Ezért gondolom, hogy több repülőgép roncsai is látható a képen. Van egy újabb feltevésem is: 1984.06.05. Kecskemét. Ütközött egymással a 9314 és a 4602. A 4602 volt az alakulat utolsó lemezszínű gépe (azt hiszen a következő héten festették volna) a 9314-es (itt is itt a 4-es szám!) nyilván terepszínű volt (fotó csak lemezszínű gépről van). Arra viszont nincs magyarázat, hogy miért a pápai MÉH-ben kötöttek ki, de talán ennek is lehet valami oka. | |||||
Nyugger | Adatlap | 370643 | 2009. július 9. 22:17 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370642 | 2009. július 9. 21:44 | ||
Szia, mig23papa, lehet, hogy megtaláltuk, de azért jó lenne egy-két fotó is a gépről még egy darabban, úgy lenne az igazi az azonositás. Üdv R. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
az első kettő ismerős, a harmadik nem. Szép, köszönöm.