<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lacy | Adatlap | 370667 | 2009. július 11. 08:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 370666 | 2009. július 11. 07:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 370665 | 2009. július 11. 07:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez igen érdekes! Az alábbi oldalon úgy látom, mintha az N21MG lajstromú gép egykor cseh(szlovák) színekben repült volna: www.airport-data.com/aircraft/N21MG.html A mi 1603-asunkból viszont tudtommal ez lett: www.airport-data.com/aircraft/N213DM.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 370664 | 2009. július 11. 07:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri, ahogy írtam. Az ex taszári magyar 1603-as Mig-21PF. Nézd meg a 1899 és a 1884 hozzászólásokat, jelenleg a 37-38 oldalon vannak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 370663 | 2009. július 11. 05:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989! Lehet, a svanca kicsi, ahogy most jobban megnéztem valszeg inkább PF. Igazad van. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 370662 | 2009. július 11. 05:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, PF volt, és csillag felségjellel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370661 | 2009. július 10. 23:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth Gábor! A standard barna zöld kék az is PF volt? ÉS az ékalakú vagy a csillag felségjel volt rajta? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370660 | 2009. július 10. 23:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz! Igen abba a beszélgetésbe én is benne voltam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 370659 | 2009. július 10. 23:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Előtted pár hozzászólással tárgyaltak épp egy PF-et. Minden PF együléses. Kályhaezüstre nincs ötletem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370658 | 2009. július 10. 23:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolom a piros fehér zöld csillag felségjellel volt ellátva mert én csak ilyet láttam | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370657 | 2009. július 10. 23:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És a kályhaezüst szin az melyik festékbe a jó és mi a száma? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370656 | 2009. július 10. 23:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gábor! Kályhaezüstről láttam én is képet de az kétüléses volt és nekem együléses változat a D változat van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370655 | 2009. július 10. 23:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli1989! Bocsi tényleg PF! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 370654 | 2009. július 10. 23:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 370653 | 2009. július 10. 23:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia bero "kályhaezüsttel" mindenképp. Láttam fotókat a standard zöld-barna-kék kamóval is. Más kamóról és natúr fémszínről nem tudok. Üdv, T.G. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bero89 | Adatlap | 370652 | 2009. július 10. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tud valaki segíteni abban hogy a magyar légierőnél volt e szolgálatba MIG-21PF fishbed D típus. Ha volt akkor milyen festéssel szolgált, a terep festés vagy a szimpla ezüst szinü. Van egy mig 21 48-as méretbe és ezt szeretném megépíteni magyar színekbe.Ez az együléses változat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 370651 | 2009. július 10. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4603 vietnámi pfm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 370650 | 2009. július 10. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 1817 és csapatnál lett festeve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 370649 | 2009. július 10. 19:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 370648 | 2009. július 10. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem csillag semmiképpen nem lehet abban nincs több törés csak sarkok és csúcsok . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 370647 | 2009. július 10. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370646 | 2009. július 10. 15:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger Az lett volna a legegyszerűbb megoldás ha hazavizsem a MÉH telepről a darabokat, de ez csak sokkal később jutott nekem is eszembe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 370645 | 2009. július 10. 12:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tovább nézegetve a képet, lehetségesnek tartom, hogy nem is egy 4-es szám maradékot látok, hanem egy csillag egyik szárának a maradványát. Ha meghosszabbítjuk a nem látszó részt, pontosan egy csillagszár méretét kapjuk. Lemezszínen, nem festett felületen. A második gép is itt lenne? A -21biszek létét mondjuk kizárja a lemezszín, lévén ők soha egy pillanatig nem voltak fémszínűek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 370644 | 2009. július 10. 11:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem simán lehet 4-es szám, de nekem az bántja a szemem, hogy az a számcsúcs nem festett felületen van. Továbbá (de ez nem jelent semmit) még nem került a szemem elé olyan kép, ami a 4020-ast terepszínnel ábrázolta volna. A roncsdarabon egyértelműen látszik, hogy felső fékernyőtartós volt a gép. Valamint az is érdekes, hogy a kérdéses rész előtt egy lemezszínű fékernyő tartó látható. Ezért gondolom, hogy több repülőgép roncsai is látható a képen. Van egy újabb feltevésem is: 1984.06.05. Kecskemét. Ütközött egymással a 9314 és a 4602. A 4602 volt az alakulat utolsó lemezszínű gépe (azt hiszen a következő héten festették volna) a 9314-es (itt is itt a 4-es szám!) nyilván terepszínű volt (fotó csak lemezszínű gépről van). Arra viszont nincs magyarázat, hogy miért a pápai MÉH-ben kötöttek ki, de talán ennek is lehet valami oka. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 370643 | 2009. július 9. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370642 | 2009. július 9. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, mig23papa, lehet, hogy megtaláltuk, de azért jó lenne egy-két fotó is a gépről még egy darabban, úgy lenne az igazi az azonositás. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370641 | 2009. július 9. 21:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci Rumcájsz_52 Pont ugyanabban a percben írtuk be a fórumba, akkor lehet hogy tényleg rábukkantunk a megfejtésre? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370640 | 2009. július 9. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi már megtaláltam 47. Honi Vadászrepülő Ezred, Pápa 1982.02.09 A hajózók földközeli célelfogási gyakorlatot hajtottak végre. A feladat közben kb. 100 m magasságban belerepültek a célgép gázsugarába, korrigálni már nem tudtak, a repülőgép átesett és 11 óra 42 perckor a földbe csapódott. Azért kérdeztem mert a 3680 bejegyzés Untitled-4 képen látszik egy kis oldalszám darab mintha 4-es lenne, lehet hogy az ő gépük egyike ami a MÉH telepre került akkoriban | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 370639 | 2009. július 9. 21:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza,migi A Korzicska/Freund katasztrófa 82 feb. 9.-én történt, pápai felszállással,4020-as gépszámmal, ez egy 66-600-as, tehát nagy-svancú gép volt, oldalkormány alatti fékernyő-tokkal.Lehet, hogy megvan a háromszinü álcézófestésü roncs száma? R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 370638 | 2009. július 9. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
a 4020-sal 82 ben de az Kecskeméten volt ha jól tudom | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370637 | 2009. július 9. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 370636 | 2009. július 9. 20:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy az U, vagy az UM, de inkább egy U-600. És Pápa. Lehet később is, egészen az U-k kivonásáig. Leesett ezekből valamelyik ebben az időszakban Pápán? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 370635 | 2009. július 9. 07:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyre inkább arra gondolok, hogy egy olyan repülőgép roncsának kell ennek lennie, amiről még nem került elő csapatnál festett fénykép, és ami a lezuhanást követően sok év után került a MÉH-be. Miután a 3 szín kizárólag az első lefestett gépeken volt jellemző (legalábbis utána már csak a PG-ben is használatosra is hasonlító színű gépeket találtam) ezért arra gondoltam, hogy ez a gép 81-85 között tört apróra. Ezért gondolom, hogy jó eséllyel egy -21bisz esetleg egy MF van a képen. Persze UM is lehet, de 81 és 85 között 6 bisz semmisült meg, ebből 5 biztosan csapatnál festett volt. Ebben az időszakban leesett még 1 MF és 1-1 U és UM. Talán sikerülhet megfejteni a rejtéjt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 370634 | 2009. július 8. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A három színű gép témához szeretnék hozzászólni újra. A képen szerintem egy U-600-as függőleges vezérsíkjának jobb oldala van. Ezek szerint a 1418 és a 1720 mellett volt egy - esetleg több - így lefestett gép is. A színek nekem ugyanannak tűnnek, mint a 1418 esetében, a minta pedig a 1720-ra hasonlít. Próbáltam utána nyomozni a kecskeméti ismerőseimnél, de érdemi válasz nem jött. ( magyarul: semmi ) Pedig valamelyik fiókban lenni KELL képnek róluk! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 370632 | 2009. július 8. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen rá gondoltam. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370631 | 2009. július 8. 18:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370630 | 2009. július 8. 18:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG Mi az hogy szkennelés után szétzuhan, mit jelent ez nálad? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370629 | 2009. július 8. 18:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 370628 | 2009. július 8. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amúgy a Drakenek azért olyan aktuálisak nálam, mert múlt hétvégén kilátogattunk Zeltwegbe, és megnéztem a múzeumot amiben ezek vannak kiállítva. Kíváncsi voltam azok közül volt-e valamelyik Pápán anno? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 370627 | 2009. július 8. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia mig23papa! Elnézést,hogy tegnap már nem válaszoltam, kicsit fáradt voltam... Elszőr is köszönöm a képeket a Drakenek pápai látogatásáról, tök jók! Lenne egy kérdésem! Az első képet nem Pozsonyban készítették a SIAD-on? Mert ott én is lefényképeztem a 15-öst majdnem ebből a szögből... Ami a gödröt illeti valószínű, hogy egyről beszélünk... Ami a családtagot illeti: az ominózus képen a géphez legközelbb eső emberke, a monogrammja O.J. Ftörm. Így már biztosan eszedbe jut... :-)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 370624 | 2009. július 8. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Halihó Urak ! Így már okosabb vagyok. A megoldás Szentkirály... Volt valami nyíltnap 2000 környékén. Ott volt még a földön az 5531-es Mig-21-es, a 11-es Jak-52-es és Minyó hegyek :) Repült 29-es, 21-es, Alba, Jak és Mi-24-es. Csináltam egy pár jópofa képet, de sajna még analóg, ami szkennelés után szétzuhan :S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 370623 | 2009. július 8. 07:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370622 | 2009. július 7. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 Arra a gödörre gondolsz amibe a roncsokat dobálták anni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370621 | 2009. július 7. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 Most már fedd fel a kilétedet kíváncsivá tettél, ki az a családtagod? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 370620 | 2009. július 7. 20:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 Ha kép kell kérdezz bátran tőlem először, a pár százezer darab között talán akad valami, bár mint kiderült vannak még nálam is üres helyek. Ezeket a képeket Gere Károly barátom készítette. Van a Vigenről is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 370619 | 2009. július 7. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
illetve Rajta van, és nem rajat... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 370618 | 2009. július 7. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Örülök, hogy segíthettem! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 370617 | 2009. július 7. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépen Köszönöm neked Romeo! Pont rajat van egy családtagom... mig23papa egykori munkatársa... Szóval kösz mégegyszer! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 370616 | 2009. július 7. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, A felvétel 1998 május 20-án készült Szentkirályszabadján, a Magyar Légierő CFB bemutatót tartott a hazánkba akkreditált attaséknak. Az akkor rendszeresített összes katonai repülőgéptípusunk ott volt, az An-26-s kivételével. Preciz barátommal képviseltük a 'magas' médiát. A talányosan meghamisított MiG-21bis-ap a 6009-es, az 5540-el Beke József repült egy igazán dinamikusat, a 17-es MiG-29B-el pedig Vári Gyula. Képet holnap mellékelek. /Szolnokon a két régi hangár között van vagy 20 méter távolság/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 370615 | 2009. július 7. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Rob79! Meg is lenne a kép, igaz nem a legjobb minőség. Sajnos csak ez az egy van. Körülbelül 100 kilométerrel keletebbre. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ellenben a cseh Mig-21PF-en, sötétszürke kerék agy és közép szürke futószár. Szóval nem cseh.
flightaware.com/resources/registration/N21MG
De az Airliners.net-en is mindenhol 1603-as gyári számot mondanak ehhez a géphez.