/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193.
mig23papa 370778 2009. július 29. 22:16
Válasz erre
RonnieFrown

Gyáriszám 75046264

Üzembehelyezés kezdete : 1977. 02. 24.
Utolsó repülés : 1996. 04. 24.

Pápán-e vagy Taszáron kezdett, azt nemtudom.
RonnieFrown 370777 2009. július 29. 21:51
Válasz erre
Szevasztok,
Meg tudja valaki mondani a 6264-es bisz teljes gyari szamat? Az is erdekelne, hogy ez a gep Taszaron vagy Papan kezdett-e.
RonnieFrown 370776 2009. július 27. 14:56
Válasz erre
En is emlekszem erre a felvetelre. A faszi kistraktorral kihuzza a hangarbol a gepet aztan bepattan es csap vele egy kort. Szerintem ez a Wings Of The Red Star cimu sorozatban volt a 21-esrol szolo reszben. A cime "The Phantom's Foe" volt. A Discovery-n ment a kilencvenes evekben. Emlekszem leesett az allam az oldalszam es a felsegjel lattan. A gep akkoriban meg Floridaban volt Dean Martin volt a tulaj es a pilcsi ha jol emlekszem. A gep most talan Californiaban van.
Lacy 370775 2009. július 27. 14:29
Válasz erre
4418
4418

Szia PETI,

sajnos nem emlékszem melyik részben. De megvan még VHS kazettán a szekrény alján. Be kellene majd digitalizálnom.

Arra viszont konkrétan emlékszem, hogy azon a felvételen még magyar csillag felségjellel repült az USA-ban. A mellékelt képen a szárny alatt még ott figyel a magyar jelzés! :)

A cseh 21-es alá függesztett kamerával kapcsolatban csodálkozom, hogy valamilyen áramvonalas burkolatot nem raktak rá. Bár lehet, hogy csak nem mutatták.
PETI 370774 2009. július 27. 13:14
Válasz erre
Mit repültek ezek a cseh fiúk akkoriban! Nagyon kemény! Ugyanakkor a kor szimbóluma, a (kék) zokni fekete bőrszandival azé ott figyel a felvételeken... :)

A Nagy Repülők sorozatban? Melyikben? Elég sokat láttam, de magyar 21-esre konkrétan nem emlékszem. Üdv
Lacy 370773 2009. július 27. 11:03
Válasz erre
Nahát, és a 4418-as nagysvancú magyar 21U.
www.youtube.com/watch

A 90s években a Nagy repülők sorozatban is volt róla néhány felvétel, ahogy az USA-ban repül.
Lacy 370772 2009. július 27. 10:44
Válasz erre
Sziasztok,
a légi forgatás Cseh módra:
www.youtube.com/watch
Meg egy kis plusz
www.youtube.com/watch
RonnieFrown 370771 2009. július 26. 14:19
Válasz erre
Kosz Balazs, mail ment.

Migi, koszi a tippet, ha Balazs sem tud segiteni irok a sracnak.
Horvath_Balazs 370770 2009. július 26. 07:36
Válasz erre
Ha kérdésed van a feliratokkal kapcsolatban, nekem is írhatsz, mert lehet, hogy tudok segíteni.

horac13 kukac freemail pont hu
RonnieFrown 370769 2009. július 25. 22:00
Válasz erre
Lock On Flaming Cliffs-hez csinalta Beczl kollega tobbek kozott 2 aktiv es egy nyugallomanyu 21-es pilcsi segitsegevel. Nem lett rossz. 3D kabin meg nincs hozza az meg keszuloben van.
Cébés 370768 2009. július 25. 21:52
Válasz erre
Hali!

FSX-hez készül? Érdekelne engem is...
migi 370767 2009. július 25. 21:52
Válasz erre
Irtam neked hogy keresd meg a Had-nál Ferit , ő csinál teljes feliratozást a 21 esekre
RonnieFrown 370766 2009. július 25. 21:34
Válasz erre
Meg mindig a gepen levo feliratokrol:) Bar pont most a Hunavian sikerult beazonositani egy feliratot amit a 3782-es hozzaszolasban kerdeztem. A pontos felirat: Kinyitas utan kabintetot biztositani. Tiz napba telt mire talaltam egy olyan kepet amin olvashato a teljes felirat.
Wrecker 370765 2009. július 25. 21:34
Válasz erre
6384
6384

Nem túl jó scan a 6384-ről...
mig23papa 370764 2009. július 25. 21:15
Válasz erre
RonnieFrown

Miről keresel részletfotókat?
RonnieFrown 370763 2009. július 25. 21:03
Válasz erre
Hello
A hunavian kivul tudtok olyan oldalt ahol reszletfotok vannak magyar huszonegyesekrol?
mig23papa 370762 2009. július 25. 20:26
Válasz erre
migi

á nem olyan vészes, a lákátosok majd kikalapácsolják :-)
migi 370761 2009. július 25. 20:03
Válasz erre
nk_gallery_13
nk_gallery_13

Nem semmi ez a sérülés
mig23papa 370760 2009. július 25. 12:32
Válasz erre
Yeagger Semmi gond lehetek Mig-21 Papa is.
Szerintem nem a Buczkó bár hadnagykori képére nem emlékszen.
Az a baj hogy a Buci eddig még nem adta kölcsön a repülős képeit.
Yeagger 370759 2009. július 25. 11:50
Válasz erre
heheheheh véletlenül Mig-21-est írtam:))Biztos a rovat miatt...:)
Yeagger 370758 2009. július 25. 11:49
Válasz erre
Mig-21 Papa!

Jobb helyre is állhatott volna a pilcsi:)) Mintha valami rejtvény újságból került volna ki a kép! Hadd kérdezzem meg nem Buczkó Imre van a képen?
Monox 370757 2009. július 25. 11:40
Válasz erre
Igen, Papa szerintem is, a 6224-nél a két kitakart karakter egyetlen látható részlete sem hasonlít a 2-re.
mig23papa 370756 2009. július 25. 10:40
Válasz erre
Monox 370755 2009. július 24. 17:27
Válasz erre
Hozzám is az utóbbi áll közelebb...
Nyugger 370753 2009. július 24. 15:14
Válasz erre
Akár a 6384-es is lehet, a pápai sablonnal festve.
RonnieFrown 370752 2009. július 24. 14:41
Válasz erre
Monox 370751 2009. július 24. 14:04
Válasz erre
kérdéses oldsz
kérdéses oldsz

Van-e ötlete valakinek, hogy melyik MiG-21biszünk látható a fotón?
RonnieFrown 370749 2009. július 23. 22:45
Válasz erre
Koszi Balazs!
Rengeteget segitettel! Meg van 5-6 hasonlo foto amin be kellene azonositani a feliratot. Ha van idod ilyesmire kerlek adj egy email cimet es atkuldom oket.
Koszonet mindenkinek a segitsegert.
Horvath_Balazs 370748 2009. július 23. 21:53
Válasz erre
Elvileg a "szeszlemezen" ez a felirat van:

Jégtelenítő rendszer és az Sz-21M hűtés rendszer feltöltése
Az Sz-21M hűtőrendszerének leeresztője
Az Sz-21M blokkok megfúvása földi bejáratáskor

A másik felirat pedig:
Rádióberendezések
mig23papa 370747 2009. július 23. 20:31
Válasz erre
migi

én azért ajánlom a buzát felirat ügyben, mert a PG-sek hozzájuthattak ilyen eredeti cucchoz
migi 370746 2009. július 23. 20:27
Válasz erre
32020magyarazo2
32020magyarazo2

Ronnie
Keresd meg a Had-os Ferit neki a matricáján ott a szöveg , a 68 és a 92 szám alatt .
búza 370745 2009. július 23. 20:13
Válasz erre
Szia RonnieFrown!
Megnézem, de most nagyon el vagyok havazva, és sajnos ez nem hűsít, inkább melegít!
Mennyire sürgős?
Üdv: Búza
mig23papa 370743 2009. július 23. 17:06
Válasz erre
Monox

Mond meg neki, tán még nem késő.
Lacy 370742 2009. július 23. 16:47
Válasz erre
Buza,
köszönöm! :)
RonnieFrown 370740 2009. július 22. 22:39
Válasz erre
Szeva Buza
Mig23papa teged ajanlott a 3799-es hozzaszolasommal kapcsolatban. Tudsz segiteni?
búza 370739 2009. július 22. 21:07
Válasz erre
Gratulálok!
Kár, hogy nem kell nagyjavítani, szívesen belenéznék!:-)
Még sok boldog szülinapot!
Üdv: Búza
Lacy 370738 2009. július 22. 20:57
Válasz erre
IMG_0240
IMG_0240

Sziasztok!

Ma ezt kaptam! Gondoltam megosztom veletek, hiszen ez is egy Mig-21-es. :)
Monox 370737 2009. július 22. 07:19
Válasz erre
Papa ebben nagyon igazad van. Titokban azt is remélem, hogy ezt a pápai gépek gazdájának is talán egyszer (amíg nem késő) eszébe fog jutni...

Egyébként a 1874-es hatástalanítását én is nagyon megnéztem és valóban a világon semmi nem látszik belőle, leszámítva az ágyúcsövet, de azt is csak belülről.
mig23papa 370736 2009. július 22. 00:02
Válasz erre
Daala

Ez egy dolog, azért még nem kéne szétbarmolni a már haditechnikai célokra nem használt gépeket, nem?
mig23papa 370735 2009. július 22. 00:00
Válasz erre
Rumcájsz_52

Mert a magyar minden baromságot aláír, ugyebár.
borisz 370734 2009. július 21. 23:19
Válasz erre
Daala, Rumcájsz, köszi.
Nyugger 370733 2009. július 21. 21:59
Válasz erre
SIG!

Itt lehet nézelődni, döbbenetes. Egy kis angol nem hátrány.
www.amarcexperience.com/
Daala 370731 2009. július 21. 21:35
Válasz erre
Bocs, a vége kicsit zavaros...a Wikipédiáról másoltam.
Daala 370730 2009. július 21. 21:34
Válasz erre
A CFE-szerződés (angolul Conventional Armed Forces in Europe, jelentése Hagyományos fegyveres erők Európában.

A hidegháborút követő megállapodás a felek között, melyben maximalizálják egymás hagyományos (nem nukleáris, biológiai, vegyi) katonai eszközeinek és haderőinek létszámát és annak változásáról egymást értesítik, illetve a létszámot ellenőrző bizottság munkáját nem befolyásolják.ed Forces in Europe, jelentése Hagyományos fegyveres erők Európában.
Rumcájsz_52 370729 2009. július 21. 21:34
Válasz erre
Conventional Forces in Europe, vagyis az európai hagyományos fegyveres erőkről (létszámról és technikai felszereltség darabszámáról) szóló szerződés, az európai országok többsége aláirta, mi is.
R.
borisz 370728 2009. július 21. 21:23
Válasz erre
Mi ez a CFE szerződés, és kik miért írták alá?
Nyugger 370727 2009. július 21. 20:43
Válasz erre
Sziasztok,
Csak egy rövid megjegyzés, bármennyire is 'agyasnak' tünik a hatástalanítás módszere ezt 1989 óta alkalmazzák azon országokban melyek aláírták a CFE szerződést. Nem magyar találmány és nem a honi erők fejlesztették ki,csak típus függően alkalmazniuk kell. Pár évvel ezelőtt amikor németországba vitték ki a MiG-21bis-ap-1874-et még Pápán megtörtént a hatástalanítása a szigorubb német előírásoknak /is/ megfelelően. Sem ezen a gépen, sem a Cápetim sincs külső nyoma a beavatkozásnak !
Rizmajer_Jozsef 370726 2009. július 21. 19:27
Válasz erre
Szia!
Akkor megint "csak" az ÉSZ hiányzott. Betonból van elég,/lásd az autópályák/ a puskacsőbe is biztos hogy azt akartak tömködni, csak nem sikerült. Gondolkodni meg olyan fárasztó, pláne, ha évtizedek óta zsugorodik az agy!
Mégis milyen a hatásos- hatástalanítás?
rizibacsi@freemail.hu
mig23papa 370725 2009. július 21. 18:58
Válasz erre
Monox

Ezt kérdezem, hogy ki volt ez az istentől elrugaszkodott kereszteshátú vadszamár. Van neve, hol lakik?

Látszik, hogy megint nem szakemberre bízták a kérdést. Bármelyik tipust hatástalanítani lehet 1 óra alatt, úgy hogy bemutatható maradjon minden porcikája.
mig23papa 370724 2009. július 21. 18:53
Válasz erre
Rizmajer_Jozsef

" Hát valamivel nagyobb munkával biztos lett volna elegánsabb megoldás! "

Pont fordítva, sokkal kevesebb munkával. Persze csak akkor ha ismerné egyáltalán a repülőgép szerkezetét, és annak működését.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193.