<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
peterl | Adatlap | 370822 | 2009. augusztus 27. 16:05 | ![]() | |
Tud valaki valamit a 6264-ről? Ma reggel 1/2 8 körül Veszprém és Várpalota között találkoztam vele. E gy tréler hozta Fehérvár felé. | |||||
romeo | Adatlap | 370821 | 2009. augusztus 27. 12:19 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 370820 | 2009. augusztus 24. 08:40 | ![]() | |
migi | Adatlap | 370819 | 2009. augusztus 18. 19:26 | ![]() | |
Nem olyan rég volt itt ez a kép csak akkor én kaptam . | |||||
borisz | Adatlap | 370818 | 2009. augusztus 18. 17:03 | ![]() | |
Jó, hogy feltöltöttél ilyet! | |||||
Ádám | Adatlap | 370817 | 2009. augusztus 18. 16:58 | ![]() | |
Köszönöm a segítséget ! | |||||
migi | Adatlap | 370816 | 2009. augusztus 18. 16:13 | ![]() | |
Ami abszolút rósz az a fékszárny vonal a szárnyakon , ezen a rajzon láthatod a külömbséget és hogy mit kell javitani , 5 perces munka és megéri . | |||||
borisz | Adatlap | 370815 | 2009. augusztus 18. 15:57 | ![]() | |
Nem olyan nagy cucc kijavítani a vezérsíkot. A rossza vonalakat feltöltöd pillanatragasztóval, szintbe csiszolod, aztán régi fajta DYMO szalag mentén hegyes tűvel újra karcolod. | |||||
Ádám | Adatlap | 370814 | 2009. augusztus 18. 15:39 | ![]() | |
Ahogy utánanéztem, Finnország nem üzemeltetett PF-változatot. | |||||
Ádám | Adatlap | 370813 | 2009. augusztus 18. 15:24 | ![]() | |
Most kicsit kavar van bennem... :D Igen, a finnre gondoltam. Szóval melyik változatot tudom megépíteni úgy, hogy nem kell drasztikusan átalakítani a készletet ? | |||||
migi | Adatlap | 370812 | 2009. augusztus 18. 15:08 | ![]() | |
Terepmintás Finn PF ? csak nem a BIS festési útmatatójára gondolsz ? mert ott hibás a rajz, azokat BIS-nek kellet volna rajzolni . | |||||
Ádám | Adatlap | 370811 | 2009. augusztus 18. 14:50 | ![]() | |
Kössz az infót Peti! Az egyik kolléga cikkében olvastam, hogy a Zvezda egy kicsit elrontotta a készletet, mert egyes részletek a Mig-21-es más alváltozataira jellemzőek. Mivel nem nagyon akarok tömíteni/panelvonalakat újrakarcolni, ezért nem ragaszkodom a Bisz-verzióhoz, hanem megépítem a terepmintás finn PF-változatot. (Remélem ott már nem lesz gond a hitelességgel) | |||||
PETI | Adatlap | 370810 | 2009. augusztus 18. 13:33 | ![]() | |
Ádám! A vezérsíkon rosszak a panelvonalak, azzal vigyázz! Üdv | |||||
Ádám | Adatlap | 370809 | 2009. augusztus 18. 12:52 | ![]() | |
Üdvözletem mindenkinek!A kérdésem az lenne, hogy közületek összerakta már valaki a Zvezda által kiadott Mig-21 bisz készletet ? A készletről lenne egy pár kérdésem.Előre is köszönöm ! | |||||
romeo | Adatlap | 370808 | 2009. augusztus 18. 10:44 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 370807 | 2009. augusztus 15. 09:05 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 370806 | 2009. augusztus 11. 10:40 | ![]() | |
Azaz bemutatót :) | |||||
Monox | Adatlap | 370805 | 2009. augusztus 11. 10:40 | ![]() | |
Jó érzés ismét látni a BIAF-on betatót repülő gépet :) | |||||
Lacy | Adatlap | 370804 | 2009. augusztus 10. 20:25 | ![]() | |
Samee | Adatlap | 370803 | 2009. augusztus 10. 12:14 | ![]() | |
Szia. De elég lesz. Ezer hála és köszönet. Üdv: Szemi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370802 | 2009. augusztus 10. 10:31 | ![]() | |
Szia! Azokat ismerem. Nem rosszak, de speciel a törzs alsó részről nincs semmi. Azért gondoltam hátha valakinek van ilyen. | |||||
Lacy | Adatlap | 370801 | 2009. augusztus 10. 07:23 | ![]() | |
Szia, a Hunavián található fotók nem elegendőek? www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-21%20base/MiG-21bis/MiG-21bis_serial/MiG21BIS_APIDNo6145/index.html | |||||
zoli1989 | Adatlap | 370800 | 2009. augusztus 9. 23:09 | ![]() | |
Sziasztok! Teflonszürke MiG-21-ről (bisz) keresnék olyan fotókat, amin jól látszik a koszolódás. Főleg a törzs alsó része érdekelne. (meg úgy kompletten az egész gép). Van esetleg valakinek ilyen ? | |||||
Samee | Adatlap | 370799 | 2009. augusztus 9. 22:59 | ![]() | |
Sziasztok. Továbbra is kérném a segítségetek. 1) A 6145-ös számú gépről keresnék fényképeket. Lehetlőleg már az IFF-fel felszerelt időszakából. 2) MiG-21Bisz 75AP-hez keresnék szegecstérképet. Segítségetek előre is köszönöm. Üdv: Szemi | |||||
Lacy | Adatlap | 370798 | 2009. augusztus 9. 20:59 | ![]() | |
Sziasztok! Az utóbbi időben több kép került fel a Pápai gépekről. Hogy lássátok, máshol is vannak Jurassic parkok: pár fotó a romániai Craiova repteréről ahol pár éve még kb. 60. Mig-21-est és 60. IAR-93-ast tároltak. A airliners honlapon sok közeli fotó van az itteni gépekről, de légi és műhold fotókon látható a gépek impozáns mennyisége! | |||||
Lacy | Adatlap | 370797 | 2009. augusztus 5. 19:06 | ![]() | |
Samee | Adatlap | 370796 | 2009. augusztus 5. 15:48 | ![]() | |
Köszi; de az ismertebb oldalakat már végignéztem, köztük Horácét is. | |||||
borisz | Adatlap | 370795 | 2009. augusztus 5. 15:21 | ![]() | |
Samee | Adatlap | 370794 | 2009. augusztus 5. 14:47 | ![]() | |
Sziasztok. A segítségetek szeretném kérni. 1) A 6145-ös számú gépről keresnék fényképeket. 2) MiG-21Bisz 75AP-hez keresnék szegecstérképet. Segítségetek előre is köszönöm. Üdv: Szemi | |||||
Makettezõ | Adatlap | 370793 | 2009. augusztus 5. 11:08 | ![]() | |
Sziasztok! Teljes mértékben igazad van Levi! Ezeket a gépeket szerintem simán el lehetett volna adni más országok légierejének, ahol MÉG szükség volna rájuk (Románia, Bulgária, stb).Nem értem mi a céljuk így a gépekkel ? A beolvasztás nem jó ötlet. A románok és még kevés ország ma is használja a tipust. Üdv)) | |||||
vlevi | Adatlap | 370792 | 2009. augusztus 4. 20:02 | ![]() | |
De akkor is ott rohadnak szét a placcon, ezért fáj a szívem :( | |||||
mig23papa | Adatlap | 370791 | 2009. augusztus 4. 17:49 | ![]() | |
vlevi | Adatlap | 370790 | 2009. augusztus 3. 23:23 | ![]() | |
Kár értük :( :( :( | |||||
romeo | Adatlap | 370789 | 2009. augusztus 3. 09:22 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 370788 | 2009. július 31. 18:58 | ![]() | |
Lacy 6264 utolsó repülése 1996. 04. 24.-én volt. | |||||
migi | Adatlap | 370787 | 2009. július 31. 17:42 | ![]() | |
Szia Én ismereteim szerint utoljára a csehek csináltak egy kis szériájú gyártást , lásd a dobozképet , ezen kivül csak át épitő szettet ismerek a Neomegától , | |||||
friderikusz | Adatlap | 370786 | 2009. július 31. 10:04 | ![]() | |
Sziasztok! Gyárt ma valaki Mig-21UM-et 1:48-as méretben?Én nem találok semelyik gyártónál de lehet hogy nem jó helyen keresem. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370785 | 2009. július 30. 21:57 | ![]() | |
Kosz az erdekes infokat mindenkinek. A hunavian levo kepeken jol latszanak az utolso serules nyomai a gepen. | |||||
Monox | Adatlap | 370784 | 2009. július 30. 13:09 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 370783 | 2009. július 30. 13:07 | ![]() | |
Az eddig nyílvánosságra került adatok alapján azt gondolom a 6264-es gép jóval pechesebb volt. A lentieken túl még további két ízben túlfutott a betonon, majd 1980 nyarán a gépágyúja csövében robbant fel egy OFZ tipusú robbanó lőszer. | |||||
Lacy | Adatlap | 370782 | 2009. július 30. 11:32 | ![]() | |
Sziasztok, igen Pápán kezdett a 6264. És egyben az egyik legtöbbett törő gép vot. 1979-ben a 4097-s bisA-val csattant, az orr rész sérült. Majd az alig két éve nagyjavított gép 1996-ban becsuklott orrfutóval csúszott végig a pápai betonon. Többett nem repült, nem javították meg. Az eltorlaszolt beton miatt fentmaradt két 21-es és egy 23-as a tartalék Szentkirályi betonon szállt le a sötétben. A 23-as szállt le utolsnak állítólag üzemanyagának utolsó literjeivel. (bár ez lehet legenda) Aznap este Veszprémben voltam, szokatlan volt a nagy dübörgés a város felett. Egyébként a 4097 bisA is peches maradt. 83-ban újra ütközött, de akkor le is zuhant. | |||||
Monox | Adatlap | 370781 | 2009. július 30. 09:20 | ![]() | |
A 6264 Pápán kezdte és világ életében ez volt a honi bázisa, még akkor is amikor a kecskeméti MF-ek miatt a biszek többségét átadták Taszárnak. | |||||
Yeagger | Adatlap | 370780 | 2009. július 30. 01:36 | ![]() | |
Ronnie Frown! Sztem Pápán kezdett! Szinte majdnem biztos de holnapra előkutatom azt a Top Gunt amibe benne van. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370779 | 2009. július 29. 22:39 | ![]() | |
Koszi Mig23papa! | |||||
mig23papa | Adatlap | 370778 | 2009. július 29. 22:16 | ![]() | |
RonnieFrown Gyáriszám 75046264 Üzembehelyezés kezdete : 1977. 02. 24. Utolsó repülés : 1996. 04. 24. Pápán-e vagy Taszáron kezdett, azt nemtudom. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370777 | 2009. július 29. 21:51 | ![]() | |
Szevasztok, Meg tudja valaki mondani a 6264-es bisz teljes gyari szamat? Az is erdekelne, hogy ez a gep Taszaron vagy Papan kezdett-e. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 370776 | 2009. július 27. 14:56 | ![]() | |
En is emlekszem erre a felvetelre. A faszi kistraktorral kihuzza a hangarbol a gepet aztan bepattan es csap vele egy kort. Szerintem ez a Wings Of The Red Star cimu sorozatban volt a 21-esrol szolo reszben. A cime "The Phantom's Foe" volt. A Discovery-n ment a kilencvenes evekben. Emlekszem leesett az allam az oldalszam es a felsegjel lattan. A gep akkoriban meg Floridaban volt Dean Martin volt a tulaj es a pilcsi ha jol emlekszem. A gep most talan Californiaban van. | |||||
Lacy | Adatlap | 370775 | 2009. július 27. 14:29 | ![]() | |
Szia PETI, sajnos nem emlékszem melyik részben. De megvan még VHS kazettán a szekrény alján. Be kellene majd digitalizálnom. Arra viszont konkrétan emlékszem, hogy azon a felvételen még magyar csillag felségjellel repült az USA-ban. A mellékelt képen a szárny alatt még ott figyel a magyar jelzés! :) A cseh 21-es alá függesztett kamerával kapcsolatban csodálkozom, hogy valamilyen áramvonalas burkolatot nem raktak rá. Bár lehet, hogy csak nem mutatták. | |||||
PETI | Adatlap | 370774 | 2009. július 27. 13:14 | ![]() | |
Mit repültek ezek a cseh fiúk akkoriban! Nagyon kemény! Ugyanakkor a kor szimbóluma, a (kék) zokni fekete bőrszandival azé ott figyel a felvételeken... :) A Nagy Repülők sorozatban? Melyikben? Elég sokat láttam, de magyar 21-esre konkrétan nem emlékszem. Üdv | |||||
Lacy | Adatlap | 370773 | 2009. július 27. 11:03 | ![]() | |
Nahát, és a 4418-as nagysvancú magyar 21U. www.youtube.com/watch A 90s években a Nagy repülők sorozatban is volt róla néhány felvétel, ahogy az USA-ban repül. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |