<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 371216 | 2010. január 12. 16:20 | ||
Nem kötözködés, tény. | |||||
juge75 | Adatlap | 371215 | 2010. január 12. 16:19 | ||
Hát tipográfiát nem tanultál, ezért a betű típusokat sem biztos hogy ismered. 7-es szám kizárva. Annak dől a szára, ez viszont egyenes. A 2-es is kizárva, mert egyrészt szélesebb, mint az 1-es, másrészt felül kanyarodik, azután szárdőlés és vízszintes a talpa. | |||||
juge75 | Adatlap | 371214 | 2010. január 12. 16:13 | ||
Én speciel a 21 SMT változatról tudom, hogy kifejezetten ez volt a munkaköre. Ezért volt benne függöny és egy kis kapcsolódoboz az első kabinkeret felső részén. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 371213 | 2010. január 12. 14:33 | ||
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a Mig 21MF, Mig 23MF, Szu 22 alkalmas nukleáris fegyver hordozására? A 21 BIS-ről tudom, hogy igen, de ezek a gépek melyik tartón és pontosan milyen bombát hordoztak?Képeket esetleg tudtok küldeni ilyen gépekről? Üdv:Viktor | |||||
mig23papa | Adatlap | 371212 | 2010. január 12. 12:46 | ||
Kamovos " Képeket nem linkelhetek ide mert azok Mig23papa tulajdonai! " Ne bonyolítsd a helyzetet, ha az én képeim akkor nyugodtan pakold be ide is. Akkor is ha Horváth Balázs lapján vannak. Hisz valószínű, ő is tőlem kapta anno. Nem tudom mi a gondod az etikával ez ügyben, a közelmúltban jelent meg egy cikk Simon Robi írásával, Mig 23 asok történetéről az én képeimmel, tőlem nem megkérdezve, az egyik repülős lapban. Na és akkor mi van? Menjek reklamálni? Nem az a cél, hogy minél többen lássák, minél több helyen a képeinket? | |||||
Monox | Adatlap | 371211 | 2010. január 12. 09:39 | ||
Nem akarok kötözködni, de már ide feltett kép alapján a gép éppúgy lehet a 47-es min a 41-es. Én még a 42-est is kinéztem belőle, de Nyugger ezt a ködöt eloszlatta. Talán a festés elemzés alapján pontosan azonosítható lesz. | |||||
Sennás | Adatlap | 371210 | 2010. január 11. 22:17 | ||
Kösz Fönök így már meg van!Jó képek némelyik képtől a szívem sajdúl meg igy ki vannak dobva ezek a gépek. | |||||
Kamovos | Adatlap | 371209 | 2010. január 11. 21:41 | ||
Szia Sennás! Emilben van egy link cím, onnénd tudod letölteni! Most elküldtem külön, csak ezt a címet! Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 371208 | 2010. január 11. 21:38 | ||
Az a baj nem értem, nem jött át semmi igazából. | |||||
Kamovos | Adatlap | 371207 | 2010. január 11. 21:30 | ||
Szia Sennás Igazd van! Dehát hilyába! Ez már a kormmal jár! :) :D Betettelek a névjegyzékembe! Küldök neked 1 zip-es csomagot! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 371206 | 2010. január 11. 21:17 | ||
Szia Mig23papa A képek Balázs barátom honlapján találhatók! Nem tartanám etikus, ha ide bemásolnám őket! Inkább akit érdekel látogasson el a honlapjára! Még számtalan értékes képet találhat ott! Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 371205 | 2010. január 11. 21:00 | ||
Bátya!Hát már küldtél levelet is egy SDKFZ 173-ról! duró0607@freemail.hu Csak az ott "lenyügözött gépeket" meg ha lehet 1-2 felszálló C-17.Ott nem szokott lenni nyiltnap? | |||||
mig23papa | Adatlap | 371204 | 2010. január 11. 20:59 | ||
romeo | Adatlap | 371203 | 2010. január 11. 20:50 | ||
Kamovos | Adatlap | 371202 | 2010. január 11. 20:41 | ||
Kamovos | Adatlap | 371201 | 2010. január 11. 20:34 | ||
Szerbusz barátom! Lövésem sincsen! Ott most nem NATO reptér működik véletlen? Mert akkor a reménytelenek esélytelenségével állunk a probléma előtt! :( Hacsak valaki egy kiskapun be nem enged! :) Mit szeretnékl fényképezni? Üdv: kamovos Ui: nem látom az Emiled címét! :( | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371200 | 2010. január 11. 20:34 | ||
Sennás | Adatlap | 371199 | 2010. január 11. 20:20 | ||
Tisztelet Janibá!Kérdeznék fönököm.Pápára hogy lehet bejutni fotózni ,nézelődni? | |||||
Kamovos | Adatlap | 371198 | 2010. január 11. 20:18 | ||
Sziasztok! A gysz: 75077711 41-es oldalszámú MIG-21 BIS-ről, Horváth Balázs Barátom honlapján találtok információt! Aszerinz pedig 1979-ben helyezték üzembe és 2000-ben vontá ki a rendszerből! Jelenleg Pápán van! Képeket nem linkelhetek ide mert azok Mig23papa tulajdonai! A honlapon 3 db kép található róla! Mindenkinek, aki a repülés szerelmes, ajánlom Balázs honlapját címe: horac.freeweb.hu/ Üdv: kamovos | |||||
Nyugger | Adatlap | 371197 | 2010. január 11. 19:36 | ||
Sziasztok, Akkor egy kis statisztika : 90.09.19-én Pápán repült a 41-s MiG-21bis-ap (rep.tartaléka a 47-s gép) 04-s MiG-23MF (rep.tart. a 07-s gép) 10437-s Mi-8T valmint a 716-s Mi-24V. Statikus soron volt a 46 MiG-21bis-ap, 17-s MiG-21UM, a 02-s MiG-23MF, a 15-s MiG-23UB, 10426-s Mi-8T valamint a 717-s Mi-24V. Civil gépek : An-2 HA-ANP, PZL-104 HA-SEA, Z-142 HA-GFU valamint 2 vitorlázógép. | |||||
búza | Adatlap | 371196 | 2010. január 11. 19:22 | ||
Nyilvánosról nem tudok csak személyes élmény köt hozzá (is). | |||||
fishpot | Adatlap | 371195 | 2010. január 11. 19:19 | ||
búza | Adatlap | 371194 | 2010. január 11. 19:19 | ||
Kakukk | Adatlap | 371193 | 2010. január 11. 18:52 | ||
Sziasztok! Az 1953as Mig21bis-ről tud valaki ,valamit? Köthető hozzá valamilyen történet? | |||||
Kamovos | Adatlap | 371192 | 2010. január 11. 17:52 | ||
Sziasztok! Erről a MIG-21 BIS-ről van szó? gysz: 75077711 41-es oldalszámú? Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 371191 | 2010. január 11. 15:51 | ||
Daala | Adatlap | 371190 | 2010. január 11. 15:36 | ||
Vagy 41 vagy 47, de inkább 41 méghozzá a szögletes szám. | |||||
Nyugger | Adatlap | 371187 | 2010. január 11. 13:08 | ||
Szerintem is, majd este megnézem a negativot... ismerős a kép. | |||||
búza | Adatlap | 371186 | 2010. január 11. 13:03 | ||
41-nek tűnik. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371185 | 2010. január 11. 12:47 | ||
Monox | Adatlap | 371184 | 2010. január 11. 09:48 | ||
Tudja-e valaki azt, hogy 1990.09.16.-án a tragikus kimenetelű pápai repülőnapon melyik volt az a MiG-21bisz ami a 04-es MiG-23-assal párban kezdték meg a felszállást? | |||||
búza | Adatlap | 371183 | 2010. január 10. 21:07 | ||
Nem, de valószínűleg az oldalkormánnyal egy kicsit többet kellett dolgozni. Amúgy, ha egy pár másodpercre újra "be" helyzetbe tette volna a futó karját a lemez bezáródott volna. Persze nem tudta, hogy nyitva van, csak utólag. Üdv: Búza | |||||
PETI | Adatlap | 371182 | 2010. január 10. 20:27 | ||
Kösz a megfejtést. :) De azon csodálkozom, hogy ilyenkor nem kell befejezni a bemutatót egy fairfordi bemutatón, nyugati nézők ezrei előtt? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371181 | 2010. január 10. 20:08 | ||
mig23papa ... vagy pontatlanul van beszabályozva a sorrend-egyeztető szelep, vagy mindkettő jó, csak a pilóta túl rövid ideig kapcsolta benti helyzetbe a futómü vezérlő-csapot, túl korán tette semleges helyzetbe, igy nem volt ideje a munkahengernek teljes zárásig behúzni a főfutókerék burkolólemezét. R. | |||||
mig23papa | Adatlap | 371180 | 2010. január 10. 13:33 | ||
PETI | Adatlap | 371179 | 2010. január 9. 19:57 | ||
Levix | Adatlap | 371178 | 2010. január 7. 17:16 | ||
beczl | Adatlap | 371177 | 2010. január 7. 08:00 | ||
A BDZ - BD3-al kapcsolatban érdemes megnézni az egyik gyártó honlapját. www.artem.ua/index.php Ha a honlapon ráviszed az egérmutatót valamelyik BD3 linkre, akkor az érdekes módon "zamok-bdz" névre mutat. :o | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371176 | 2010. január 6. 22:49 | ||
Búza "sasszi, zakrilki" és "buszter, eleron" , az első betű az orosz/cirill "e" hangot jelöli, a magyar/latin "e" meg az oroszban "je" kettős-hangzót jelent, tehát pontosan oroszosan kiejtve "eljeron", csak a j az kicsit néma hang, félig lenyelve. Az orosz tanárnőm annak idején úgy okította, hogy inkább az előtte lévő mássalhangzó kiejtését lágyítja egy kicsit, tehát a magyar ly-nek felel meg a kiejtés ebben a szóban. R. | |||||
búza | Adatlap | 371175 | 2010. január 6. 21:52 | ||
Nem, csak szeretnék tisztán látni! :-) A 21-es körül ( én azt ismerem egy kicsit jobban ) eléggé nagy a zűrzavar és mostanában sikerült egy-két érdekes dolgot kiderítenünk SMT-MT témában. Egyszerűen zavar, ha valami nem tiszta. És akkor az a kép, amit kértem, de közben megtaláltam a gépemen. Sasszi zakrilki és buszter micsoda? Mert ugye az első betű nem E és nem Z, amúgy meg eleron, azaz csűrő! Erről beszéltem, hogy egy elírás akár forrássá is válhat a későbbiekben, amikor már semki nem emlékszik az eredetire! De lehet, hogy igazad van, én csak szeretnék biztos lenni benne! Üdv: Búza | |||||
Daala | Adatlap | 371174 | 2010. január 6. 21:32 | ||
Remélem, azért nem fogunk vérre menő vitát folytatni...:-) | |||||
Daala | Adatlap | 371173 | 2010. január 6. 21:30 | ||
Most azért kíváncsi lennék egy nagyobb teherbírású tartóra-zárra (4,5, vagy 6-os jelzéssel), hogy az abban lévő zár típusjelzésében is ugyanaz a szám van. Addig akár BDZ is lehet tőlem a zár. Viszont én makacsul ragaszkodom az álláspontomhoz:) | |||||
búza | Adatlap | 371172 | 2010. január 6. 20:44 | ||
Bocs, leírom rendesen, mert nem ment át. Szóval: lehet, hogy a BD3-as tartó BDZ zárjára van függesztve a bomba? | |||||
búza | Adatlap | 371171 | 2010. január 6. 20:41 | ||
Akkor lehet, hogy a вд3 tartó вдз zárjára van függesztve a bomba? | |||||
Daala | Adatlap | 371169 | 2010. január 6. 13:43 | ||
Így van. Helikopter esetén a tartó BD3-57KRV, a benne lévő zár a BD3-55TN. Én változatlanul úgy tartom-gondolom, hogy a típusszám súlykategóriát jelöl. | |||||
Muzzy | Adatlap | 371168 | 2010. január 6. 12:44 | ||
Egy ksi eszmefuttatás még a bombatartó kapcsán. Hivatalosan bombatartó, ebben mindeni egyetért. Viszont a bombatartó több szerkezeti elemből épül fell. Nem vagyok fegyveres képesítésű, de a bombatartónak ugye van egy zárja, felfüggesztési pontok, a bobba beállítását szolgáló eszközök (kis tappancsok) illetve maga a bombatartó váza. Tehát egy egész rendszerről beszéklünk, melynek a zár csak egy kis részét képezi. Ebből kiindulva a BD Bombovoj gyerzsatelt jelent és innen jön, hogy nem z (ami zárat - zamok - jelent) hanem 3-as, amely a bombatartó típusát jelöli. Muzzy | |||||
beczl | Adatlap | 371167 | 2010. január 6. 08:36 | ||
Üdv, Nekünk sohasem volt (van) ilyen fegyverünk rendszerben. Nem is írtam soha. :-) | |||||
Daala | Adatlap | 371166 | 2010. január 5. 22:19 | ||
34 éves vagyok, 1995-ben tanultam a 21-est, de 1973-as könyvekből. Az UV-től engem is mindig kiráz a hideg. A minyós leírásaink is elég régiek, de azokban is 3-ast írnak a zárak és tartók megnevezésére. Ja a mieink (Mi-17) UB-32-68-asok! Üdv.: Daala | |||||
búza | Adatlap | 371164 | 2010. január 5. 22:17 | ||
Sziasztok! Még valami eszembe jutott. Ha netán van valaki Mig-21-es közelében fotózza már le olvashatóan a csűrőbuszter kapcsolójának feliratát, persze ha oroszul van rajta. Aztán majd azon is elbeszélgetünk, hogy mi van a fotón! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 371163 | 2010. január 5. 22:09 | ||
Szia daala! Nem szeretnék senkit megsérteni, de: Lehet, hogy neked van igazad és tényleg hármas a Z, bár az előbbi orosz variáció erősen igaznak tűnik és régen tartja magát. A korod nincs az adatlapodon, de az oktatás mai színvonalát ismerve - ahol a vaddisznó növényevőnek van titulálva mindenevő helyett + egyéb nyalánkságok! - kétségeim vannak az oktató, illetve a fordító nyelvtudásásval kapcsolatban. Az UB-32-t is láttam már UV-32-nek fordítva, pedig az univerzalnij blokk. (bocs!)Ismereteim szerint a leírásokban: UB-32-57! Egyébként meg meg lehet cáfolni mindent eredeti leírásokkal. Szeretném látni és tanulni belőlük! Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |