<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romeo | Adatlap | 371286 | 2010. január 25. 11:52 | ![]() | |
2008-ban Előzmény: (371285) mig23papa 2010. január 25. 11:47 | |||||
mig23papa | Adatlap | 371285 | 2010. január 25. 11:47 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 371284 | 2010. január 25. 08:46 | ![]() | |
Szép is volt itt bóklászni:) Volt benne valami borzongató, bár igazi rendetlenség benyomását keltette. Mégsem örültem neki amikor megszüntették és a terepet rendezték.. | |||||
romeo | Adatlap | 371283 | 2010. január 25. 08:16 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 371282 | 2010. január 25. 02:33 | ![]() | |
Ütegek, századok. Elnézést, a tüzér vonal.. | |||||
juge75 | Adatlap | 371281 | 2010. január 25. 02:30 | ![]() | |
Ez Szolnok. Híradó-telefon központ, valamint a bal oldalon a valamikori főiskolás ütegek épülete. Ez a múzeum melletti területen van. Ez a torony igazi villám vonzó, ha vihar volt, tutira bele csapott. Ha bele csapott, nem volt telefon az alegységek felé (rendes telefon, nem TBK) reggelig. | |||||
mig23papa | Adatlap | 371280 | 2010. január 24. 22:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 371278 | 2010. január 23. 21:40 | ![]() | |
Zépisti | Adatlap | 371277 | 2010. január 23. 18:41 | ![]() | |
Köszi mindenkinek aki hozzászólt a témához! Zépisti | |||||
Nyugger | Adatlap | 371276 | 2010. január 23. 16:46 | ![]() | |
Tibor ! 2-3 nap különbséggel festették a gépeket, aztán érkezett az elöljáró és vége is lett a dolognak. | |||||
Tibor | Adatlap | 371275 | 2010. január 23. 15:16 | ![]() | |
Szevasztok! Maximális köszönet a fotókért! Ez már döfi. Mennyi ideig voltak vajon fent a gépeken? Üdv. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 371274 | 2010. január 23. 14:35 | ![]() | |
Bocs, de a századra nem, csak a felfestés helyére asszociáltam! Kicsit már fáradt voltam a 12 órás éjszakai meló után másnap este...:) | |||||
PETI | Adatlap | 371273 | 2010. január 23. 12:23 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 371272 | 2010. január 23. 11:34 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 371271 | 2010. január 23. 11:16 | ![]() | |
Sziasztok, 1989 májusában festették fel a Dongó emblémát a század repülőgépeire két lépésben, mert a század gépeinek egy része Lengyelországban volt lővészeten. Összesen 11 db MiG-21MF-re és 3 db MiG-21UM-re került fel ez az embléma mely a Peti képén 0158 UM-n látszik legjobban /ez a gép Kecelen van/. A festést végzőkkel beszélgettem régebben, az elmondásuk szerint ill. ismereteik szerint nem készült felvétel anno a gépekről, sajnos. Ennek több oka is lehet, pl nem volt fényképezőgépük, /!/ nem volt szabad fotózni a reptéren és Ők mégiscsak hivatásos katonák voltak és nem spotterek. A gépek egy része a festés után ipari n.javításra ment ezért a PG-ben lemaratták a festését, egy része szétvágásra került. Napjainkban a 3 UM-n ill. a Pápán álló 5 db MF-n lehet látni a lefestett Dongó jelzést. Ismereteim szerint 2 db MF-re került fel a Puma jelzés ilyen méretben, de erről nincs megbizható információm vagy felvételem. A matricázás az már egy teljesen más dolog, időben és típusban is. | |||||
PETI | Adatlap | 371270 | 2010. január 23. 10:19 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 371269 | 2010. január 23. 10:13 | ![]() | |
Marci, ezek a Dongós gépek voltak! | |||||
Tibor | Adatlap | 371268 | 2010. január 23. 07:54 | ![]() | |
Szia! Fotó, dokument eszty? Mutass legalább egyet, légyszíves. Üdv. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 371267 | 2010. január 22. 21:33 | ![]() | |
Szia! A kabin alatt, közvetlenül az oldalszám mellett, azzal egy sorban, a pompázsgátló nyílása előtt. pl. 9507,9515, 9603 | |||||
Zépisti | Adatlap | 371266 | 2010. január 22. 19:52 | ![]() | |
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni!Olyan fotót keresek amelyen látható ,hogy hova ragasztották fel a kecskeméti migekre a PUMA századjelvényt.Arról van információ,hogy az újonnan alakult PUMA századnak hivatalosan nem engedték a századjelvény felfestését a huszonegyesekre de néhány gépre felkerült a matrica változat.A lajstromszám mellé a kabin alá valahova.Jó lenne tudni a pontos helyét és a kérdéses gép(ek) lajstrom számát is. Köszi a segítséget! Zépisti PUMA Makettklub Kecskemét | |||||
Rob79 | Adatlap | 371265 | 2010. január 19. 10:40 | ![]() | |
Nyugger persze! Bocsánat az y kimaradt! | |||||
Rob79 | Adatlap | 371264 | 2010. január 19. 10:40 | ![]() | |
Köszi Szépen Nugger az alapos ismertetést! azt hiszem most már mindent tudok... :-))) | |||||
Nyugger | Adatlap | 371263 | 2010. január 18. 20:01 | ![]() | |
Szia Rob79, 1961-2000: 39 évig voltak hadrendben Mo.-n a MiG-21-s típus klf. változatai. A sziluettek a felső sorban balról->jobbra MiG-21F-13, MiG-21PF, MiG-21MF, MiG-21bis. Alsó sorban b->j MiG-21U 66-400-s és a 66-600-s változata valamint a MiG-21UM. | |||||
búza | Adatlap | 371262 | 2010. január 18. 18:55 | ![]() | |
Szia Monox! 547. (összes addigi javítás) Ez mire vonatkozik? Mert pl. vadászgépből több volt, javított repülő szerkezetből ( MI-8, MI-24, MI-2, MIG-15, stb.) pedig jóval több. Egyébként meg talán egyszerűen kinevezték annak, sajtó, pogácsa, üdítő, esetleg fogadás valahol, pápai polgármester a hátsó ülésben az elszállításnál, Kositzky az elsőben, szóval REKLÁM! Van ez így máshol is! Anno november 7.-én ágazat kiváló vállalata voltunk, január elsején meg Pestvidéki Gépgyár felszámolás alatt! Lehet, hogy a dátumok nem pontosak, de a tények azért azok. Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 371261 | 2010. január 18. 17:45 | ![]() | |
Én viszont úgy tudom, hogy az 500-dik javított 21-esre vonatkozott a szám. Persze nem 500 gép javításra, hanem az 500.-dik ipari javításra. Bár Zsák Ferenccel beszélgetve ez a szám semmiképp nem stimmel. 4 féle esetleges magyarázat lehett, hogy miképp jöhetett ki a szám de tény, hogy első esetben 547. (összes addigi javítás), a másodikban 486 (összes addigi MiG-21-es javítás) és két másik adattal való egybevétellel sem volt az 500.-dik javítás sem a gép, sem a PG-DR.Rt történetében. Máig talány tehát, hogy miképp lett a jelvény jogos gazdája a 905-ös. És mást sem értek. Ismerteim szerint a MiG-21-es gépeinken nem végeztek sosem üzemidő hosszabítást. Vagy mégis? Csak azért, mert a több gépünk többet repült 2000 óránál, miközben 1800 óra után esedékes ipari javítást ismereteim szerint egyik MiG-21UM gépünknél sem végezték el. | |||||
Rob79 | Adatlap | 371260 | 2010. január 18. 17:43 | ![]() | |
Amúgy szia Laci "bácsi"(Rumcájsz52)! Olvastam az adatlapod, akkor te biztos emlékszel a 6264-esre, aminek nagyjavítás után nemsokkal kitört az orrfutója! Én ugyan nem láttam élőben, de ahogy mesélték nem semmi lehetett... Ha jól emlékszem még a Top Gun egyok számában pont erről a gépről szólt egy cikk, ahogy végigkísérik a feljavítást, festés meg minden. | |||||
Rob79 | Adatlap | 371259 | 2010. január 18. 17:36 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371258 | 2010. január 18. 16:55 | ![]() | |
Rob79 Jól gondolod, 500.-ik nagyjavított gép volt a PG történetében, de nem 65-től, hanem 52-től, a céget ui. akkor alapították. Üdv R. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 371257 | 2010. január 18. 16:16 | ![]() | |
Szia Jól gondolod, 98-ban, az utolsónak beérkezett 2 db UM-mel meghaladták az 500-ik 21-es nagyjavítást. | |||||
Rob79 | Adatlap | 371256 | 2010. január 18. 16:09 | ![]() | |
Talán a pg-ben nagyjavított gépek száma lehet, a fennállása alatt... 1965-98 között, ha jól tévedek.. :-)) Jelen gép volt az 500-adik. Valószínűleg, de úgyis megkapjuk a kiigazítást! Én is kíváncsi vagyok jól gondolom-e? | |||||
Sennás | Adatlap | 371255 | 2010. január 18. 15:49 | ![]() | |
Szeva ROB79!Igen lassan ez már "trabi kék".Leplezni kéne a tudatlanságomat de csak megkérdem mit takar az "500"?nemigen repült óra de nem is darabszám vagy javitott gép?Segitenél!Köszi. | |||||
Rob79 | Adatlap | 371254 | 2010. január 18. 11:23 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 371252 | 2010. január 16. 20:37 | ![]() | |
Szia Sennás! Ezzel számolni kell! Ez Magyarország! Üdv: kamovos | |||||
Kakukk | Adatlap | 371251 | 2010. január 16. 20:29 | ![]() | |
Köszönöm a fotókat migi. Én nem makettezek,oldalnézeti rajzokat csinálok főleg repülőgéprekről. Jelenleg egy mig21Um van készülőben.Ezekre egy angol kollégának van szüksége. | |||||
migi | Adatlap | 371250 | 2010. január 16. 20:04 | ![]() | |
Milyen méretben gondolod megcsinálni ? mert 1/32 matricám van hozzá . | |||||
migi | Adatlap | 371249 | 2010. január 16. 19:50 | ![]() | |
Hirtelen ennyim van . | |||||
Sennás | Adatlap | 371248 | 2010. január 16. 19:21 | ![]() | |
Szeva Janibá!valamennyire érthető az érvelés csak ha ilyet odaviszel egy versenyre jobb esetben hülyének néznek{hiába odateszel 1 eredeti képet} rosszabikban betesznek a junior kategoriába. | |||||
Kakukk | Adatlap | 371247 | 2010. január 16. 19:11 | ![]() | |
VO101_Papi | Adatlap | 371245 | 2010. január 16. 00:12 | ![]() | |
Hali! Azok a PG-ben legutoljára nagyjavított UM-ek 904, 905, 906, 907, valszeg azokon már más márkájú festéket használhattak, mint az elődökön és ezért kékül, vagy csak még nem érte el azt a kort a festék, és ebben a stádiumában éppen kékes-zöld bár érdekes, hogy hátul jobbról a második az NDK-ás festésű mellett nem kékült be, de az is lehet, hogy az nem a 904-es, hanem a 096-os | |||||
Kamovos | Adatlap | 371244 | 2010. január 15. 23:08 | ![]() | |
Szia Sennás! szerintem az a nap áldásos tevékenységének eredménye! Üdv: kamovos Joccak! | |||||
Sennás | Adatlap | 371243 | 2010. január 15. 22:59 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 371242 | 2010. január 15. 20:35 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 371241 | 2010. január 15. 20:33 | ![]() | |
Régi Revell (70-es 80-as évek) makettje új dobozban. Alakhűsége megkérdőjelezhető, pozitív panelvonalas. Akkor már inkább az Academy, amíg az Eduard ki nem jön az övével. | |||||
PETI | Adatlap | 371240 | 2010. január 15. 19:38 | ![]() | |
Persze, minden közértben kapható! Szerintem nem sok jót rejthet a doboz... :( | |||||
migi | Adatlap | 371239 | 2010. január 15. 19:11 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 371238 | 2010. január 13. 18:58 | ![]() | |
köszönöm az infót! | |||||
búza | Adatlap | 371237 | 2010. január 13. 18:48 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 371236 | 2010. január 13. 16:58 | ![]() | |
Szeptemberben jön ki az Eduard az új saját fejlesztésű 1/48-as MiG-21-esével, elsőként az MF-fel! Először Limited Edition, majd utána a Profipack kiadásokkal. Ezeket követi majd az SMT és a Bisz, majd később a további változatok is. Reméljük megérte a hosszú várakozási és fejlesztési idő! Az 1/72-es MiG-15 kiadása egyenlőre átnyúlik 2011-re. www.eduard.cz/ | |||||
Lacy | Adatlap | 371235 | 2010. január 13. 16:14 | ![]() | |
Szia, ha háborúban részt vevő terepszínű gépet szeretnél, akkor a 11-es számú képen látható 6122-es gépet ne válaszd. Ezt a gépet a gorkiji gyár a szovjet frontlégierőnek szállította le eredetileg a hatvanas évek első felében, és csak a háború vége után adták át baráti segítségként a Vietnamiaknak, több használt példánnyal együtt. | |||||
p-51 | Adatlap | 371234 | 2010. január 13. 14:55 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |