<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
maverick | Adatlap | 371387 | 2010. március 5. 15:49 | ![]() | |||||||||||
maverick | Adatlap | 371386 | 2010. március 5. 15:48 | ![]() | |||||||||||
Szia! Találtam pár képet, részletfotót. www.primeportal.net/hangar/bill_spidle/mig-21smt_walk_1.htm www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/501-600/walk524_Mig21SMT_Weinel/walk524.htm Üdv Mave | |||||||||||||||
sys | Adatlap | 371385 | 2010. február 28. 20:02 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Nem olvastam végig mind a 89 oldalt, lehet hogy már elhangzott a válasz. Az SMT változatról kellene egy használható többnézeti ábra, amin a panelvonalak elhelyezkedése jól látszik. Festési ábrát, folttérképet sem utasítanék vissza. :) Előre is köszönöm a segítséget. Üdv | |||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 371384 | 2010. február 28. 08:56 | ![]() | |||||||||||
Lacy | Adatlap | 371383 | 2010. február 21. 10:41 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok, ugyan nem újdonság, de szép! A lengyel 3. „POZNAÑ” Vadászrepülő ezred megalakításának 45-ik évfordulójára átfestett Mig-21MF. A 966814-es gépet 1973-ban szállították le a Lengyeleknek, de a 3. ezred csak aktív élettartama utolsó három évében alkalmazta, mert 1998-ig még a korai Mig-21PFM változatot repülték. A forrás, egyik magyar linkje: www.fly-by.nl/Gallery/1998-2003/Hungary%20Tour%202003%20-%20home.htm | |||||||||||||||
Zolee66 | Adatlap | 371382 | 2010. február 18. 22:24 | ![]() | |||||||||||
Na, ezt a duplázást nem értem, elnézést. | |||||||||||||||
Zolee66 | Adatlap | 371381 | 2010. február 18. 22:17 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Szerintem ez is 9309, egy korábbi állapotban. Plusz még egy kis nosztalgia Cápetivel, Fairford, 1993. | |||||||||||||||
Zolee66 | Adatlap | 371380 | 2010. február 18. 22:15 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Szerintem ez is 9309, egy korábbi állapotban. Plusz még egy kis nosztalgia Cápetivel, Fairford, 1993. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 371379 | 2010. február 18. 12:56 | ![]() | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 371378 | 2010. február 18. 10:30 | ![]() | |||||||||||
Szia, Itt is egy kép, de a Szolnoki Repülőmúzeum jól bevált honlapján is találsz képeket a 9309-esről: www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm | |||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 371377 | 2010. február 18. 09:32 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok segítséget kérnék! van valakinek képe(i) a 9309-es magyar MIG 21 MF ről? fontos lenne! jöhet ide is vagy a joci232@freemail.hu-ra köszönöm joci232 | |||||||||||||||
Franto | Adatlap | 371375 | 2010. február 12. 12:14 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Az RV Resin nevű cseh cég adott ki típusismertetőket részletes rajzokat 1 :48 és 1:72 méretarányban + CD képekkel. A weboldaluk: www.rvresin.com . Már készítik a Mig-23 MF és ML változatát 1:72-ben. | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 371374 | 2010. február 11. 09:35 | ![]() | |||||||||||
Legszerencsésebb PF-jeink egyike... Most legalább tudom, hogy van. Eddig csak sejtettem. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 371373 | 2010. február 10. 10:56 | ![]() | |||||||||||
búza | Adatlap | 371372 | 2010. február 8. 19:08 | ![]() | |||||||||||
Szia Levi! Az első három fényképed nagyon jó példa arra, hogy mennyire ne higgyünk a fényképek színeinek! Makettezős berkekben legendává vált valaki, aki fekete-fehér II.VH-s fényképről megmondta, hogy egy szín zöld volt! Üdv: Búza | |||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 371371 | 2010. február 8. 18:47 | ![]() | |||||||||||
Szia Monox, tévedtem! Ami fotót láttam róla ezüst színben, arról kiderült, hogy 1990/91-es. Állítólag 2009-ben még a lenti linken látható raktárban tárolták. Színei sokféle volt. Tudtommal 1973-ban szállította le a szovjet fél, vörösesbarna-zöld terepszínben. Tizenöt évig vadászbombázó ezrednél szolgált. A ipari javítása során ezüst színt kapott. 1988-ban Su-22M4-es típus feladatkörében leváltotta, továbbiakban különböző vadász egységek között ingázott 1993-ig. Ekkor ütközött, megsérült. Kijavították, majd ünnepi fekete festést kapott kb 1995-ben, nemzetiszín nyilakkal a gerincen. Később másik gép szárnyait szerelték rá ami terepszínű volt, ezért újrafestették (1997-ben), ekkor kapta a kétféle szürke látványos terepfestését. 2002 óta tárolják. | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 371370 | 2010. február 8. 13:46 | ![]() | |||||||||||
Lacy, miből gondolod, hogy a gépet visszafestették fémszínűre? Ismereteim szerint a raktárba is ezzel a festéssel került és máig is ott van, ebben a festésében. Ha jó az adatbázisom, akkor általad feltett kép 1992-ben készült még Csehszlovákiában. Kevésbé ismert, hogy ennek a gépnek volt egy másik bemutató festése is. | |||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 371369 | 2010. február 8. 13:33 | ![]() | |||||||||||
Szép, de ugyan mi lenne, ha 1:72-ben is gondolkodnának, nem elfelejtve a kispénzű, helyhiánnyal küzdő makettezőket is. De hát lassan mindenütt győz a megalomániás USA gondolkodás! Mert hogy főleg arrafelé divat 1:48-ban makettezni: Kalóz | |||||||||||||||
Daala | Adatlap | 371368 | 2010. február 8. 05:24 | ![]() | |||||||||||
CAD grafikák és öntőkeret-rajzok (!) a szeptemberben megjelenő Eduard MiG-21-ről! www.modelforum.cz/viewtopic.php | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371367 | 2010. február 7. 20:09 | ![]() | |||||||||||
Szia Rob79 Csak most olvastam vissza a régi üzeneteket. A 6264-es 21bisz-re több szempontból is jól emlékszek. Először is ez volt az a gép, amelyik szerepelt a Farkas Bercit az űrhajózáskor bemutató filmben. A következő esemény az volt, mikor a levegőben karambolozott a 4097-el, és megsérült az orrésze, ezért szorult egy kis műtétre. Ezután éleslövészeten túl korán, már a gépágyú csövében berobbant egy gránát, úgyhogy a puskát selejtezni kellett. És a végén az orrfutó-törés, állítólag javítható volt a sérülés, de már nem akartak rá komolyabb összeget költeni, inkább selejtezték a madarat. Szóval nem volt egy kimondottan szerencsés gép. Üdv R. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 371366 | 2010. február 7. 19:47 | ![]() | |||||||||||
Levi | Adatlap | 371365 | 2010. február 7. 17:42 | ![]() | |||||||||||
Lacy | Adatlap | 371364 | 2010. február 7. 13:49 | ![]() | |||||||||||
Már nem, ezüstre festették át és kiállították. Pedig 1973-ban amikor a gyárból elhozták, még vörösesbarna-zöld terepszínű volt. Egyébként: www.dkrehan.webgarden.cz/ostatni-letadla-a-letiste/a-potreti-navrat-za-nadzvukovymi.html | |||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 371363 | 2010. február 7. 13:38 | ![]() | |||||||||||
Arrafelé nem mindent a szemétdombra! a vezérlő elv :D | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 371362 | 2010. február 7. 13:36 | ![]() | |||||||||||
Nem is tudtam hogy ez az érdekes festésű cseh gép még létezik! | |||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 371361 | 2010. február 7. 13:33 | ![]() | |||||||||||
Lacy | Adatlap | 371360 | 2010. február 7. 12:27 | ![]() | |||||||||||
Zsolt75 | Adatlap | 371359 | 2010. február 7. 08:07 | ![]() | |||||||||||
Juge75, Rumcájsz_52 ! Köszönöm a segítséget. | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371358 | 2010. február 6. 23:08 | ![]() | |||||||||||
Zsolt75 A 21-es orrán lévő gyűrű eredeti szine kb. az amerikai OD /olive drab/ szinnek felelt meg új korában, tehát kissé barnás olajzöld és enyhén félfényes, selyemfényű volt. Ez az idők folyamán és a hangsebesség fölötti repült órák függvényében /tehát nem minden gépen egyformán/ kissé szürkés-zöldre fakult, részben eltünt belőle a barnás árnyalat és a fényeség is, bemattult. Kopni viszont soha nem kopott, mert nem festés, hanem ún. kemény-eloxálás, vagyis galvanikus úton felvitt védőréteg volt. Üdv R. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 371357 | 2010. február 6. 23:05 | ![]() | |||||||||||
Ezüst+vörös+fekete. | |||||||||||||||
Zsolt75 | Adatlap | 371356 | 2010. február 6. 21:31 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok ! Tudnátok abban segíteni, hogy az orron lévő fémes színű gyűrűt milyen színnel kellene felfesteni a makettra. Köszi | |||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 371355 | 2010. február 3. 17:25 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 371354 | 2010. február 3. 08:24 | ![]() | |||||||||||
mig23papa | Adatlap | 371353 | 2010. január 31. 23:50 | ![]() | |||||||||||
zoli1989 Köszi ez már döfi, ezt én is repültettem Taszáron, de akkor a Lódi Sanyi volt a mechanikusa. | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 371352 | 2010. január 31. 15:21 | ![]() | |||||||||||
mig23papa | Adatlap | 371351 | 2010. január 31. 13:40 | ![]() | |||||||||||
Monox | Adatlap | 371350 | 2010. január 31. 11:29 | ![]() | |||||||||||
Ezek a fotók nekem is megvannak...de előrébb sajnos nem számottevően jutottam, mert a jellegzetes részek nem kivehetőek. Mindenesetre köszönöm őket :) | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 371349 | 2010. január 31. 11:27 | ![]() | |||||||||||
De legalább jó helyre került, nem pedig oda, ahonnan most vadásszuk össze a maradékot ami megmaradt belőle... | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 371348 | 2010. január 31. 11:07 | ![]() | |||||||||||
migi | Adatlap | 371347 | 2010. január 31. 09:36 | ![]() | |||||||||||
Monox | Adatlap | 371346 | 2010. január 31. 09:24 | ![]() | |||||||||||
Kedves fórumlakó társaim, segítségre van szükségem. A mellékelt képen látható, a gyomai méhtelepen guberált MiG-21PF oldalszám sikeresen a birtokomba került. Miután nagyon is pontosan szeretném tudni, hogy melyik gépé volt valamikor, ezért olyan segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy a TEREPSZÍNŰ 409 és az 509-es repülőgépek JOBB OLDALI oldalszámáról osszatok meg velem néhány fotót, már ha létezik ilyen. A feltevés, hogy a jobb oldali oldalszámról van szó, a lemez hátulján látható pompázsgátló redőny bekötésének maradványa utal. | |||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 371345 | 2010. január 29. 12:33 | ![]() | |||||||||||
Szia MB87 ! Szuper, remélem emlékszik majd az oldalszámokra. Az igazi csoda a fénykép lenne... | |||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 371344 | 2010. január 29. 11:39 | ![]() | |||||||||||
MB87 | Adatlap | 371343 | 2010. január 29. 11:33 | ![]() | |||||||||||
Hát az enyém elég silány lesz sajnos de eldőre nem is vártam többet. | |||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 371342 | 2010. január 29. 11:23 | ![]() | |||||||||||
Helló Nyugger! Megkérdeztem a volt Pumás szaktanáromat és azt állítja hogy két 21-es volt Puma század jellel elátva, igaz nem sokáig. Pontosan nem emlékezet hogy meűlyikeken volt rajta de adot tippeket hogy hol találhatom meg, majd utána nézek. Ha nem találok semit akor majd ír egy e-mailt valamelyik volt kolégájának aki még ott szolgál. | |||||||||||||||
Daala | Adatlap | 371341 | 2010. január 28. 20:13 | ![]() | |||||||||||
zsír | |||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 371340 | 2010. január 28. 20:02 | ![]() | |||||||||||
Szia Juge75 Az osztályfőnököm volt a Bandi! A tavalyi kiállításon nem találkoztam vele. Remélem idén ott lesz! Iszonyatosan jó fej volt velünk. A történetei is kegyetlen jók voltak. Főleg amiket Börgöndről mesélt. Én amikor megismertem már maketteztem. Akkor tájt hozta asszony sógoroktól az Esci Ka-34-es helikopteremet, minden áron el akarta kunyerálni. Üdv: kamovos | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 371339 | 2010. január 28. 19:39 | ![]() | |||||||||||
Daala | Adatlap | 371338 | 2010. január 28. 19:02 | ![]() | |||||||||||
Azért már kíváncsian várom az Eduard új 48-as 21-es sorozatát! | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 371337 | 2010. január 28. 18:59 | ![]() | |||||||||||
De a 21-es örök szerelmem marad. Bármelyik altípusa csodaszép! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Elnézést. Ezek lemaradtak: