<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
horvathp | Adatlap | 371412 | 2010. március 16. 19:32 | ![]() | |||||||||||
planes | Adatlap | 371411 | 2010. március 16. 19:26 | ![]() | |||||||||||
Szerintem ezredes rendf.ot(mert a százados sárga .arany.) Üdv.Eses Sándor | |||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 371410 | 2010. március 16. 19:09 | ![]() | |||||||||||
bigboy | Adatlap | 371408 | 2010. március 14. 17:20 | ![]() | |||||||||||
Üdv nagyon köszönöm.Az jó lenne ,de ha jövőhéten van lesz meg az is tökéletes.Lényeg meg van valakinek .Üdv bigboy | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 371407 | 2010. március 14. 16:09 | ![]() | |||||||||||
Szia Nekem megvan de be kell szkenneltetnem , sürgős? | |||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 371406 | 2010. március 14. 12:43 | ![]() | |||||||||||
Üdv .Keresek 1:32 Trumpeter MIG 21 MF Fishbed J, makett összeállítási útmutatóját.Sajnos nincs benne a dobozban már úgy került hozzám.Minden megoldás érdekel.Üdv bigboy | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 371404 | 2010. március 13. 18:15 | ![]() | |||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371403 | 2010. március 13. 17:25 | ![]() | |||||||||||
Szia migi Főfutó kerékméret 660x200, orrfutókerék 500x180 - mindkét tipusnál. Üdv R. | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 371402 | 2010. március 12. 22:18 | ![]() | |||||||||||
Urak ,lenne egy kérdésem : a MiG-19 esnek és 21 F-13 asnak egyforma lehet a kerék mérete ? összemértem a trumpeter kittek kerekeit ott egyforma volt . | |||||||||||||||
xaba | Adatlap | 371401 | 2010. március 8. 15:15 | ![]() | |||||||||||
A román kollegák Lancer-epítései a következő linkeken tekinthetők meg: 72-es Lancer www.cartula.ro/forum/Doua-Lancere-t3600.html illetve 32-es Lancer www.cartula.ro/forum/MiG-21-Lancer-Trumpeter-kit-scara-1-32-t1754.html A topic-okat végignézve sok részletfotót lehet látni. | |||||||||||||||
Levix | Adatlap | 371400 | 2010. március 6. 21:43 | ![]() | |||||||||||
lcaerodesign.com/images/phocagallery/Mig_21/ Aki nagyobban akarja a képeket és nem akar/tud regisztrálni, itt a könyvtár. | |||||||||||||||
búza | Adatlap | 371397 | 2010. március 6. 20:05 | ![]() | |||||||||||
Levix | Adatlap | 371396 | 2010. március 6. 19:39 | ![]() | |||||||||||
data.primeportal.net/hangar/luc_colin/lancer_c/Lancer%20C%20011.JPG
Talán GPS antenna? lcaerodesign.com/index.php/photo-galery/category/7-mig-21-walk-around Itt nézz körül. | |||||||||||||||
migi | Adatlap | 371395 | 2010. március 6. 19:30 | ![]() | |||||||||||
Köszi , de nem lettem okosabb ,valami kerek dolognak néz ki . | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 371393 | 2010. március 6. 18:55 | ![]() | |||||||||||
migi | Adatlap | 371392 | 2010. március 6. 18:19 | ![]() | |||||||||||
sys | Adatlap | 371391 | 2010. március 5. 18:25 | ![]() | |||||||||||
juge75 | Adatlap | 371390 | 2010. március 5. 18:04 | ![]() | |||||||||||
Rob79 | Adatlap | 371389 | 2010. március 5. 17:44 | ![]() | |||||||||||
sys | Adatlap | 371388 | 2010. március 5. 17:16 | ![]() | |||||||||||
Szia maverick! Köszönöm a segítséged, ezeket már megtaláltam. Üdv | |||||||||||||||
maverick | Adatlap | 371387 | 2010. március 5. 15:49 | ![]() | |||||||||||
maverick | Adatlap | 371386 | 2010. március 5. 15:48 | ![]() | |||||||||||
Szia! Találtam pár képet, részletfotót. www.primeportal.net/hangar/bill_spidle/mig-21smt_walk_1.htm www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/501-600/walk524_Mig21SMT_Weinel/walk524.htm Üdv Mave | |||||||||||||||
sys | Adatlap | 371385 | 2010. február 28. 20:02 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Nem olvastam végig mind a 89 oldalt, lehet hogy már elhangzott a válasz. Az SMT változatról kellene egy használható többnézeti ábra, amin a panelvonalak elhelyezkedése jól látszik. Festési ábrát, folttérképet sem utasítanék vissza. :) Előre is köszönöm a segítséget. Üdv | |||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 371384 | 2010. február 28. 08:56 | ![]() | |||||||||||
Lacy | Adatlap | 371383 | 2010. február 21. 10:41 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok, ugyan nem újdonság, de szép! A lengyel 3. „POZNAÑ” Vadászrepülő ezred megalakításának 45-ik évfordulójára átfestett Mig-21MF. A 966814-es gépet 1973-ban szállították le a Lengyeleknek, de a 3. ezred csak aktív élettartama utolsó három évében alkalmazta, mert 1998-ig még a korai Mig-21PFM változatot repülték. A forrás, egyik magyar linkje: www.fly-by.nl/Gallery/1998-2003/Hungary%20Tour%202003%20-%20home.htm | |||||||||||||||
Zolee66 | Adatlap | 371382 | 2010. február 18. 22:24 | ![]() | |||||||||||
Na, ezt a duplázást nem értem, elnézést. | |||||||||||||||
Zolee66 | Adatlap | 371381 | 2010. február 18. 22:17 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Szerintem ez is 9309, egy korábbi állapotban. Plusz még egy kis nosztalgia Cápetivel, Fairford, 1993. | |||||||||||||||
Zolee66 | Adatlap | 371380 | 2010. február 18. 22:15 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Szerintem ez is 9309, egy korábbi állapotban. Plusz még egy kis nosztalgia Cápetivel, Fairford, 1993. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 371379 | 2010. február 18. 12:56 | ![]() | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 371378 | 2010. február 18. 10:30 | ![]() | |||||||||||
Szia, Itt is egy kép, de a Szolnoki Repülőmúzeum jól bevált honlapján is találsz képeket a 9309-esről: www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/9309lt.htm | |||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 371377 | 2010. február 18. 09:32 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok segítséget kérnék! van valakinek képe(i) a 9309-es magyar MIG 21 MF ről? fontos lenne! jöhet ide is vagy a joci232@freemail.hu-ra köszönöm joci232 | |||||||||||||||
Franto | Adatlap | 371375 | 2010. február 12. 12:14 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Az RV Resin nevű cseh cég adott ki típusismertetőket részletes rajzokat 1 :48 és 1:72 méretarányban + CD képekkel. A weboldaluk: www.rvresin.com . Már készítik a Mig-23 MF és ML változatát 1:72-ben. | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 371374 | 2010. február 11. 09:35 | ![]() | |||||||||||
Legszerencsésebb PF-jeink egyike... Most legalább tudom, hogy van. Eddig csak sejtettem. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 371373 | 2010. február 10. 10:56 | ![]() | |||||||||||
búza | Adatlap | 371372 | 2010. február 8. 19:08 | ![]() | |||||||||||
Szia Levi! Az első három fényképed nagyon jó példa arra, hogy mennyire ne higgyünk a fényképek színeinek! Makettezős berkekben legendává vált valaki, aki fekete-fehér II.VH-s fényképről megmondta, hogy egy szín zöld volt! Üdv: Búza | |||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 371371 | 2010. február 8. 18:47 | ![]() | |||||||||||
Szia Monox, tévedtem! Ami fotót láttam róla ezüst színben, arról kiderült, hogy 1990/91-es. Állítólag 2009-ben még a lenti linken látható raktárban tárolták. Színei sokféle volt. Tudtommal 1973-ban szállította le a szovjet fél, vörösesbarna-zöld terepszínben. Tizenöt évig vadászbombázó ezrednél szolgált. A ipari javítása során ezüst színt kapott. 1988-ban Su-22M4-es típus feladatkörében leváltotta, továbbiakban különböző vadász egységek között ingázott 1993-ig. Ekkor ütközött, megsérült. Kijavították, majd ünnepi fekete festést kapott kb 1995-ben, nemzetiszín nyilakkal a gerincen. Később másik gép szárnyait szerelték rá ami terepszínű volt, ezért újrafestették (1997-ben), ekkor kapta a kétféle szürke látványos terepfestését. 2002 óta tárolják. | |||||||||||||||
Monox | Adatlap | 371370 | 2010. február 8. 13:46 | ![]() | |||||||||||
Lacy, miből gondolod, hogy a gépet visszafestették fémszínűre? Ismereteim szerint a raktárba is ezzel a festéssel került és máig is ott van, ebben a festésében. Ha jó az adatbázisom, akkor általad feltett kép 1992-ben készült még Csehszlovákiában. Kevésbé ismert, hogy ennek a gépnek volt egy másik bemutató festése is. | |||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 371369 | 2010. február 8. 13:33 | ![]() | |||||||||||
Szép, de ugyan mi lenne, ha 1:72-ben is gondolkodnának, nem elfelejtve a kispénzű, helyhiánnyal küzdő makettezőket is. De hát lassan mindenütt győz a megalomániás USA gondolkodás! Mert hogy főleg arrafelé divat 1:48-ban makettezni: Kalóz | |||||||||||||||
Daala | Adatlap | 371368 | 2010. február 8. 05:24 | ![]() | |||||||||||
CAD grafikák és öntőkeret-rajzok (!) a szeptemberben megjelenő Eduard MiG-21-ről! www.modelforum.cz/viewtopic.php | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371367 | 2010. február 7. 20:09 | ![]() | |||||||||||
Szia Rob79 Csak most olvastam vissza a régi üzeneteket. A 6264-es 21bisz-re több szempontból is jól emlékszek. Először is ez volt az a gép, amelyik szerepelt a Farkas Bercit az űrhajózáskor bemutató filmben. A következő esemény az volt, mikor a levegőben karambolozott a 4097-el, és megsérült az orrésze, ezért szorult egy kis műtétre. Ezután éleslövészeten túl korán, már a gépágyú csövében berobbant egy gránát, úgyhogy a puskát selejtezni kellett. És a végén az orrfutó-törés, állítólag javítható volt a sérülés, de már nem akartak rá komolyabb összeget költeni, inkább selejtezték a madarat. Szóval nem volt egy kimondottan szerencsés gép. Üdv R. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 371366 | 2010. február 7. 19:47 | ![]() | |||||||||||
Levi | Adatlap | 371365 | 2010. február 7. 17:42 | ![]() | |||||||||||
Lacy | Adatlap | 371364 | 2010. február 7. 13:49 | ![]() | |||||||||||
Már nem, ezüstre festették át és kiállították. Pedig 1973-ban amikor a gyárból elhozták, még vörösesbarna-zöld terepszínű volt. Egyébként: www.dkrehan.webgarden.cz/ostatni-letadla-a-letiste/a-potreti-navrat-za-nadzvukovymi.html | |||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 371363 | 2010. február 7. 13:38 | ![]() | |||||||||||
Arrafelé nem mindent a szemétdombra! a vezérlő elv :D | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 371362 | 2010. február 7. 13:36 | ![]() | |||||||||||
Nem is tudtam hogy ez az érdekes festésű cseh gép még létezik! | |||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 371361 | 2010. február 7. 13:33 | ![]() | |||||||||||
Lacy | Adatlap | 371360 | 2010. február 7. 12:27 | ![]() | |||||||||||
Zsolt75 | Adatlap | 371359 | 2010. február 7. 08:07 | ![]() | |||||||||||
Juge75, Rumcájsz_52 ! Köszönöm a segítséget. | |||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371358 | 2010. február 6. 23:08 | ![]() | |||||||||||
Zsolt75 A 21-es orrán lévő gyűrű eredeti szine kb. az amerikai OD /olive drab/ szinnek felelt meg új korában, tehát kissé barnás olajzöld és enyhén félfényes, selyemfényű volt. Ez az idők folyamán és a hangsebesség fölötti repült órák függvényében /tehát nem minden gépen egyformán/ kissé szürkés-zöldre fakult, részben eltünt belőle a barnás árnyalat és a fényeség is, bemattult. Kopni viszont soha nem kopott, mert nem festés, hanem ún. kemény-eloxálás, vagyis galvanikus úton felvitt védőréteg volt. Üdv R. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 371357 | 2010. február 6. 23:05 | ![]() | |||||||||||
Ezüst+vörös+fekete. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Azért is mert ez Lanecker József gépe.
Köszi.