<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monox | Adatlap | 371671 | 2010. augusztus 1. 23:34 | ![]() | |
Próbáltam rákeresni, de nem jártam sikerrel, sehol nem találom ezt a cikket. Esetleg tudnád linkelni? Minden lehetséges, ahogyan hozzám elkerült, úgy máshoz is kerülhetett. Végső soron pedig az is elképzelhető, hogy elvitték és felhasználták. Előzmény: (371670) Nyugger 2010. augusztus 1. 19:48 | |||||
Nyugger | Adatlap | 371670 | 2010. augusztus 1. 19:48 | ![]() | |
Monox, Ezen a portálon van egy retro cikk a deltaszárny bűvöletében név alatt, ott található, másik képpel egyetemben. Nos, akkor csak egyszerüen felhasználták, vagy lenyúlták ? | |||||
Daala | Adatlap | 371669 | 2010. augusztus 1. 16:40 | ![]() | |
Egyébként tök jó kép, mert egymás mellet állnak a kazánezüst és a lemezszínű gépek! :-)) | |||||
Monox | Adatlap | 371668 | 2010. augusztus 1. 10:55 | ![]() | |
Nyugger! Nem tudom milyen kerozingőzös portálra gondolsz, de én ezt a fotót csak a a lenti linkre pakoltam fel, máshová nem, szándékomban sincs. A kép készítőjét a homály fedi, hozzám Szűcs Lacitól került a tavalyi év folyamán. www.panoramio.com/photo/30622261 | |||||
Nyugger | Adatlap | 371667 | 2010. július 31. 20:14 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 371666 | 2010. július 31. 19:42 | ![]() | |
Ez jobb szerintem:) www.panoramio.com/photo/37811478 Vagy inkább ez? :)) www.panoramio.com/photo/37811483 | |||||
romeo | Adatlap | 371665 | 2010. július 31. 16:46 | ![]() | |
Excessor | Adatlap | 371664 | 2010. július 30. 22:20 | ![]() | |
Szia! Köszi, hogy válaszoltál:) Kérlek írj a pzs60@yahoo.com címre, ott elmondanám miről van szó ha lehet. Köszi | |||||
dudus0919 | Adatlap | 371663 | 2010. július 30. 20:17 | ![]() | |
Szia kedves Excessor! Természetesen lehet.Nem zavarsz. | |||||
szezsolt | Adatlap | 371662 | 2010. július 25. 19:35 | ![]() | |
ÚÚÚ nagyonjó! Kár, hogy csak 100 db-ot adnak ki a Galeb-ből. Remélem legalább a maratás elérhető lesz később. | |||||
Levix | Adatlap | 371661 | 2010. július 25. 17:52 | ![]() | |
Excessor | Adatlap | 371660 | 2010. július 13. 01:43 | ![]() | |
Szia Dudus! Bocsi a zavarásért, lehetne veled egy fontos magánügyben zavarni? Köszi előre is | |||||
romeo | Adatlap | 371659 | 2010. július 5. 05:57 | ![]() | |
Értem, Köszönom! | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 371658 | 2010. július 4. 23:17 | ![]() | |
Ez most is kályhaezüst, csak a védő lakkréteg ennyire besárgult, volt szerencsém közelről megnézni pár éve. Papi | |||||
romeo | Adatlap | 371657 | 2010. július 4. 18:38 | ![]() | |
Eredetileg nem ezüst színű volt? | |||||
romeo | Adatlap | 371656 | 2010. július 4. 18:37 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 371655 | 2010. július 4. 18:35 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 371654 | 2010. július 1. 21:41 | ![]() | |
Rob79 | Adatlap | 371652 | 2010. június 23. 16:19 | ![]() | |
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy mi újság a gépekkel Pápán? Még mindíg "ott" vannak ahol eddig? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371651 | 2010. június 14. 17:07 | ![]() | |
Oksa, köszi a feltöltést, nekem rendben lejött. Szerintem a minőség se ment rá a kicsinyítésre. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371650 | 2010. június 13. 23:23 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! A méret és a minőség között kompromisszumot kellett kötnöm: Vári Gyula repülése: MPEG-4, 72MB, Kositzy Attila repülése: MPEG-4 45MB, azt hiszem nem ment nagyon a minőség rovására! 5-napig, illetve 50-letöltésig a tietek. s1.toldacuccot.hu/letoltes | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371649 | 2010. június 13. 21:33 | ![]() | |
Köszi a munkát amiért feltöltöd :) Petinek miért nem sikerült letölteni ? Jött könnyen, letöltésre kattintva. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371648 | 2010. június 13. 20:46 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Petinek köszönöm hogy felrakta a linket, de sajnálom hogy nem tudta "leszedni"! Eredetileg a Tornado, a 21,és a 29-es egyben van meg de a mérete miatt vágnom kellett! Azt viszont valahol elszúrtam hogy idő előtt vége lett. Megpróbálom nézhetővé varázsolni a két bemutatót,továbbá cak a 21-est kivágni hátha akkor Petinek is letölthető lesz.De a legfontosabb lemaradt az eredetiről: A repnap legszebb "főfutópárja", ugyan is ezeket szerintem Zöldhegyi Katalin riporter birtokolta!:) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371647 | 2010. június 13. 20:32 | ![]() | |
Szia! Esetleg a 29-est nem lehetne még felraknod ? Nagyon jó a videó! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371646 | 2010. június 13. 20:23 | ![]() | |
Üdv dudus és Murmuc Köszönöm az újabb adatokat és részleteket, ezekkel együtt már kezdenek érthetőbbé válni a katasztrófa körülményei. R. | |||||
PETI | Adatlap | 371644 | 2010. június 13. 17:59 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 371643 | 2010. június 13. 16:12 | ![]() | |
Korrigálnom kell! A céladatokat ha jól tudom már a "Sziklától" kapta nem a TWR-től! | |||||
Murmuc | Adatlap | 371642 | 2010. június 13. 16:09 | ![]() | |
Üdv Dudus! Én Kramaszta László fhdgy, történetét helyi indittatásból derítettem ki, illetve belefolytam Ladányi Mihály fhdgy, történetébe is, lévén egy héten belül történtek a katasztrófák. Ezt meg is írtam a www.mig-21.hu-oldalon. A baleseti jegyzőkönyvet személyesen nem láttam, csak azzal beszéltem aki ismerte. A betontól való elemelés után a nagyobb súly miatt laposabb szögben végezete a "kigyorsítást" majd amikor a TWR-től kapta a céladatokat, akkor emelt rá, illetve próbált volna fordulni, de innentől azt hiszem Rumcájsznak van igaza a "hullámmozgással "kapcsolatban. | |||||
dudus | Adatlap | 371641 | 2010. június 13. 13:25 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Hajdu T.vagyok Zsiráf rajpk-ja voltam azidőtájt,kinnt voltam és láttam a végzetes felszállást,sajnos azt a részét már nem,amikor a bonyolúlt helyzet bekövetkezett. Az ARU normális körülmények közt már a TIRA fölött/4km/átállt.2 rakéta póttartály függesztménnyel szállt fel KÉSZÜLTSÉG-ből.Minden valószínüség szerint valamiért előremozdította a kormányt és mivel az aru nem állt át intenzí süllyedésbe ment át a gép nagy negatív túlterheléssel valószinű ő maga felkenődött a kabintetőre se kormányozni,se katapúltálni nem tudott. | |||||
Monox | Adatlap | 371640 | 2010. június 12. 20:41 | ![]() | |
Ezen történet leírása már megtalálható itt a fórum rengetegében... Ha van lelkierőd, szerintem mazsolázd át nyugodtan. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371639 | 2010. június 12. 20:08 | ![]() | |
Üdv migi! Egy írást szeretnék megjelentetni a www.mig-21.hu oldalon a MIG-21-esek magyarországi repeseményeiről! Említetted hogy ismered az ominózus 35-ös katapultálásnak a körülményeit, ha úgy érzed hogy megosztanád azt megköszönném! | |||||
búza | Adatlap | 371637 | 2010. június 11. 21:33 | ![]() | |
Szia Laci! A sorhoz előbb makett kellene. Ha most elmennék szabira az elkövetkező két évre lenne makettező programom a sorozat nékül is. Vár egy MIG-19PM, egy éve megvan hozzá is a maratás, meg az Um-hez is, + a Verlinden belső, hozattam Japánból egy J-10A-t, az is 48-as és gyönyörű. Egyéb elfekvő készletekről most nem beszélnék!Dobozban úgy negyed köbméter lehet. Ide az ötödikre nem jönnek fel a szúnyogok, de az őzek sem! Ezért kell utánuk menni Fótra. Az elefánt, mint a harckocsik elődje a T-72 és a Leopard közé kell. Zvezda az istenadta, de nem fogja a makett ragasztó. Szóval küzdök vele, mint szúnyog a viharban! Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 371636 | 2010. június 11. 20:20 | ![]() | |
Gabikám Valahogy be kell gyújtani a start rakétádat hogy elkezd a sorozatodat , A szélvédő cseréjén gondolkodom ,van egy Academy maradékom , a szúnyogokat tudod a makettezés közben is etetni , a magaslesre meg minek mászol fel ha úgyis le kell egyszer jönnöd , a 4020 levelezését azt megértem az már egy téma , az elefánt valamelyik UM hez kell ? üdv:migi | |||||
búza | Adatlap | 371635 | 2010. június 11. 20:12 | ![]() | |
Kedves Barátom! Azért arra ne várj, dolgozz nyugodtan tovább! A makett szép, a szélvédő valóban nem a legszerencsésebb. Mostanában dolgozunk, mint atom, ezért is nem voltam a klubban. Amikor meg nem meló, akkor etetem a szúnyogokat cserkészés, vagy magaslesen üldögélés közben, levelezek a 4020-assal kapcsolatban és harci elefánttal küzdök 1/72-ben. Család néha lát! Üdv: Búza u.i: Gyula, minden jót! | |||||
migi | Adatlap | 371634 | 2010. június 11. 18:38 | ![]() | |
Sziasztok Igen direkt lett ez a gép választva , régebben felvettem a kapcsolatot Szucsán Andrással és megvan a katapultálás története , a kabintető az gyári ,sok mindent nem tudok vele csinálni csak kidobni és teljesen újat gyártani .A képek sajnos nem a legjobban sikeredtek ,de majd csinálok újakat , Gabi ,most már te jössz a következővel . üdv:migi | |||||
búza | Adatlap | 371633 | 2010. június 11. 16:53 | ![]() | |
Persze, mert ha nem megy be magától az savanyú egy helyzet!:-) | |||||
Murmuc | Adatlap | 371632 | 2010. június 11. 14:09 | ![]() | |
Egyébként már én is voltam így, Néha kompromisszumot kell kötni, és a tökéletességre törekedni kell, de azt abszolútat soha nem érjük el! | |||||
Murmuc | Adatlap | 371631 | 2010. június 11. 14:03 | ![]() | |
notarius | Adatlap | 371630 | 2010. június 11. 13:41 | ![]() | |
Most hogy jobban nézem, szerintem az oldalszám formája sem jó. Mintha a szögletes lett volna a 35-ösön. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371629 | 2010. június 11. 13:25 | ![]() | |
Szerintem is szép munka, de Russellnek igaza van a szélvédő mérete és kialakítása nem méretarányos! Egyébként direkt lett a 35-ös oldalszám? '88.05.06-án ebből katapultált Szucsák András.fhdgy, és Csapó Dénes.szds | |||||
Russell | Adatlap | 371628 | 2010. június 11. 11:14 | ![]() | |
Úgy látom azzal a kapcsolóval UBORKA üzemmódba rakták! Üdv: Russell | |||||
Russell | Adatlap | 371627 | 2010. június 11. 11:07 | ![]() | |
Egészen szép kis makett! Biztos, hogy a szélvédő jó így? Üdv: Russell | |||||
migi | Adatlap | 371626 | 2010. június 11. 10:49 | ![]() | |
vlevi | Adatlap | 371625 | 2010. június 9. 21:56 | ![]() | |
Szerintem nem vagy bejelentkezve. Néha velem is előfordul. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371624 | 2010. június 9. 19:49 | ![]() | |
Ha küldesz egy emilt akkor felteszem. Állítólag más látja az adatlapomon a mailt, de én nem látom senkiét?:( | |||||
Levix | Adatlap | 371623 | 2010. június 9. 17:28 | ![]() | |
vlevi | Adatlap | 371622 | 2010. június 9. 17:15 | ![]() | |
toldacuccot.hu -ra nem tudod felrakni? Az első 20 szerencsés le tudja szedni :) | |||||
Murmuc | Adatlap | 371621 | 2010. június 9. 16:10 | ![]() | |
A minap kutakodtam a régi videók között és rábukkantam egy kincsre! Kositzky Attila altábornagy úr bemutató repülésére a kecskeméti repnapon a 49-es oldalszámú 21-esel! Anno a tv műsorból lett lementve, a Tornado,MIG-21,és a Vári úr repülése a 29-esel,ISO formátumban.Akit érdekel jelezze.Méret 1Gb | |||||
Lacy | Adatlap | 371620 | 2010. június 8. 07:37 | ![]() | |
Sziasztok, átadták a kínai légierő teszt alakulatának a Mig-21-es várhatóan utolsó változatát, a Guizhou JL-9-est. Az eseményről a Jetfly írt egy marhaságokkal teli cikket: www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/alulmaradt_a_korszeru_l-15-os_a_jl-9-es_kikepzogeppel_szemben_kinaban/ 1. Egyetlen MÉRVADÓ, a kínai légierővel foglalkozó forrás sem tud arról, hogy a Jak-130-as kínai utánérzéseként fejlesztet Hongdu L-15-öst legyőzte volna a típus. Mindössze annyi történt, hogy kínai légierő teszt alakulatai átvették a típus, első példányait. 2. A kínai gyártmányú kétüléses Mig-21-esekken NEM képeznek pilótákat korszerű kínai vadászgépekre, egyszerűen azért mert a kínai kiképző alakulatoknál ezt a típust nem használják. Ezért a JL-9-es nem tudja ezt ebben a feladatkörben leváltani! Max csak a gyártósoron váltja egymást a két típus. De a lényeg: A Mig-21-es élt, él, és élni fog! :) | |||||
Monox | Adatlap | 371619 | 2010. június 7. 07:14 | ![]() | |
Köszi, István! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |