<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
búza | Adatlap | 371791 | 2010. október 1. 19:21 | ||
búza | Adatlap | 371790 | 2010. október 1. 19:17 | ||
5081, 091. Az első látszott a háttérben. | |||||
Rob79 | Adatlap | 371789 | 2010. október 1. 07:52 | ||
Sziasztok! Ha valakit érdekel honnan kerültek Tökölre a gépek, megnézheti a 4008 as beírásomnál! 2009 október 2. Az 5081-es "kabalagép"... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371788 | 2010. szeptember 30. 21:11 | ||
Szia Búza! Milyen "békaszínű" gépre gondolsz ? A képeken én néhány Mi-24-est láttam farm5.static.flickr.com/4151/5023107977_8cc0c14874_b.jpg Meg még 2db MiG-21-est, de ezt gondolom te is láttad: farm5.static.flickr.com/4105/5023717042_96d20e58bb_b.jpg | |||||
Levix | Adatlap | 371787 | 2010. szeptember 30. 20:40 | ||
búza | Adatlap | 371786 | 2010. szeptember 30. 20:16 | ||
Szia A3! A "Nemzeti Fővilláskulcs"- ról nem szívesen írnék nyilvánosan, mert úgyis kitörölnék! Az viszont szégyen és gyalázat, ahogy viselkednek - és ezt nem csak a repülőtökre értem. A lottó ötöst sajnálom, hogy nem nyertétek meg, de én azóta is rajta vagyok a dolgon és ha bejön, kaptok egy repülőképes AP-t, már ha kitelik belőle! A 096 mögött a fotókon még látszik egy békaszinű gép. Mi állomásozik még ott Tökölön a HUAF-ból? Üdv Neked és a volt kollégáknak! Sok sikert! Búza | |||||
Makettezõ | Adatlap | 371785 | 2010. szeptember 30. 17:54 | ||
Regal | Adatlap | 371784 | 2010. szeptember 30. 10:54 | ||
Sziasztok, Az indiai tigrismintás festésű gépről nincs véletlenül valakinek többnézeti rajza vagy fotója (a Nyugger hozzászólásában a legfelső rajz)? ÜDv, Regal | |||||
A-3 | Adatlap | 371783 | 2010. szeptember 29. 22:43 | ||
Erre csakis a teljesség igénye nélkűl lehet válaszolni itt. -Gázüzemű rendszereket -oxigén, nitrogén, sűrített levegő, freon,- min. 10%-ra feltölteni, fogógépek kommutátorairól a szénkeféket eltávolítani, üzatartályokat feltölteni, krómozott munkafelületeket semleges kémhatású zsírral lekenni majd parafinos papírral áttekerni, olaj és szeszrendszert feltölteni, és még legalább 60-70 pontban leírt műveletet végrehajtani amit a konzerválási idő függvényében előír a technológia. Külön rendelkezés van a kabin és hajtómű konzerválására ami meglehetősen eszközigényes. Ezen felűl még van feladat a gép sárkányszerkezetén is mivel megakadályozandó mindennemű jószág beköktözése a résekbe és üregekbe. A konzerválási előírés rendelkezik még a ponyvázás mikéntjéről az időtartam és évszak függvényében. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 371782 | 2010. szeptember 29. 22:02 | ||
Szia A3! Azt szeretném tőled kérdezni, hogy a konzerválás pontosan mit jelent, mit csinálnak a folyamat során a gépekkel? Üdv:Viktor | |||||
A-3 | Adatlap | 371781 | 2010. szeptember 29. 20:54 | ||
Sajnos a lottó ötösbe nem én tenyereltem bele így ezzel a honi reptörténelem is vesztett! Azzal, hogy "hozzánk" kerűlt /kerűltek/ a gépek egyelőre csak a nemzeti kasztrálástól menekűltek meg ellentétben a kűlföldre elszármazottakkal. Konkrét műszaki rálátásom csak a 096-osra van aminek a garantált a szakszerű szét-összeszerelése és konzerválása. Az általad említett UTI-t nem is biztos, hogy HA-UTI-nak fogják nevezni mivel az illetékes fővilláskúlcs mereven elhatárolódott mindennemű érdemi /írásos/ megnyilatkozástól a géppel kapcsolatban ellentétben a Lengyel légügy szakembereivel akik fenntartások nélkűl hajlandók befogadni a gépet a regisztrációjukba igaz SP--- lajstrommal /de korabeli magyar festéssel/. Természetesen benne van a pakliban, hogy a berephez nem kapunk itthol légtérhasználati engedélyt, de akkor sem dől össze a világ. Lengyelországban szivesen látják a gépet! | |||||
búza | Adatlap | 371780 | 2010. szeptember 29. 19:09 | ||
Szia A3! Elkezdtétek megvalósítani amit a Mig-15,Mig-17,Mig-19 topik 595-ös hozzászólásában írtam? A lottó ötösbe is beletenyereltetek? Mert akkor fogunk még látni magyar 21-est repülni! Mi újság az UTI-val? Nagyon szurkolunk! Üdv: Búza | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 371779 | 2010. szeptember 29. 17:47 | ||
Köszönöm szépen, alkalmasint nekilátok majd a rajzoknak! | |||||
Levix | Adatlap | 371778 | 2010. szeptember 29. 08:25 | ||
Köszi. Ezeket az oldalnézeteket már a 80-as években közölte az Air International. A felülnézetek ellenőrizhetetlenek. Egy bis felülnézetet is berakhattak volna, mert Irakban többet lefotóztak. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371777 | 2010. szeptember 29. 07:36 | ||
Szia Rob79 Lásd a 4852-4853-as hozzászólásokat, szerintem a feladóktól nyugodtan lehet kérdezősködni. Üdv R. | |||||
Nyugger | Adatlap | 371776 | 2010. szeptember 28. 19:32 | ||
Rob79 | Adatlap | 371775 | 2010. szeptember 28. 18:52 | ||
Sziasztok! Köszi Zoli! Akkor úgy kérdezem mindenkitől aki fent van itt a makettinfón, hogy tud e valamit a 3 Um-ről, amiket Tökölre vittek fel? Tavaly még közöttük sétáltam Pápán, a "tárolási helyükön"... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371774 | 2010. szeptember 28. 08:37 | ||
Szia Balázs Itt a 21-es topicban a 1914-es hsz-ben (magyarázat a 1916-ban), 57-es topic-mezőben megtalálod a "1814"/21U gépet körbefotózva, a felső felületeken is - az egyedi kamós festéssel. Saját készítésű képeim, így nyugodtan lehet rá hivatkozni vagy akár bárhol leközölni, terjeszteni. Jó munkát a rajzolgatáshoz! Üdv R. | |||||
A-3 | Adatlap | 371773 | 2010. szeptember 27. 22:33 | ||
Ma délután már felkerűlt a jobboldali szárny a 096-os törzsére. Sajnos a nappalok igen rövídek így nem annyira pörgős az összeszerelés. De ami késik nem múlik! | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 371772 | 2010. szeptember 27. 21:58 | ||
zoli1989 | Adatlap | 371771 | 2010. szeptember 27. 19:47 | ||
joci232 | Adatlap | 371770 | 2010. szeptember 27. 19:39 | ||
Murmuc | Adatlap | 371769 | 2010. szeptember 27. 18:54 | ||
Rumcájsz_52! Nálad a pont! Bevallom őszintén csak átfutottam a képeken és az így látott ellentmondások miatt írtam hogy az ilyen könyvek számomra hiteltelenek! De mindenben igazad van, az "UB" csak becsúszott, talán azért mert az utóbbi idők technikái ahogy írtad ezt viselték! | |||||
Neo954 | Adatlap | 371768 | 2010. szeptember 27. 18:53 | ||
Rob79 | Adatlap | 371767 | 2010. szeptember 27. 18:50 | ||
Szia Zoli! Látom már fogy a "pápai jurassic park" is! Nem tudod mi lesz a 3 Um-mel Tökölön? | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 371766 | 2010. szeptember 27. 18:42 | ||
"Ideje lenne nekünk itthon megrajzolni-festeni ezeket a MiG-21 típust érintő dolgokat!" Ha végre előkerülnek olyan archív fotók, amelyeken látszik ezeknek a korai magyar terepfestésű 21-eseknek a kamuflázsa a felső felületeken is, akkor én nagyon szívesen és örömmel elkészítek néhány színes rajzot! :-) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 371765 | 2010. szeptember 27. 17:40 | ||
Neo954 | Adatlap | 371764 | 2010. szeptember 27. 17:37 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371763 | 2010. szeptember 27. 16:36 | ||
Szia Murmuc MiG-21 UB tipus soha nem volt, csak U,USz és UM változatok, UB változata a 23-nak, 29-nek meg a Szu-27-nek van. Ez azonban nem is olyan nagy probléma, tekintve, hogy a 4837-es hsz.-ben látható "1418"-nak kinevezett 21-est még soha nem láttam, pedig találkoztam már néhánnyal(az eredeti "1418"-on meg évekig dolgoztam). Ha ez UM vagy USz lenne (mármint az ábrázolt nagy svanc miatt), akkor hova tűnt az oldalkormány alól a fékernyőtok és a hátsó kabintető középső merevítő-kerete az oktató tükör-periszkópjával! Hasonló kivitelű 21-es (nagy függ. vezérsíkkal de az első tipusokhoz hasonlóan törzs alján elhelyezett fékernyővel) tudomásom szerint összesen egy darab épült, a 76210725 gyári számú 21PF, amit az RP-22 lokátor és az R-3R rakéta fegyverzeti tesztjeihez használtak. Üdv R. | |||||
Murmuc | Adatlap | 371761 | 2010. szeptember 27. 09:39 | ||
Számomra egy könyv hitelét már az is rontja, ha az adott típust nem tudják rendesen illusztrálni! A 1418-as MIG-21 U típusjelölésű azaz kis"svancu",az illusztráción pedig egy UB van! Akkor miért legyen a kamuflázs pontos? | |||||
Levix | Adatlap | 371758 | 2010. szeptember 26. 19:50 | ||
Nyugger! Fotózz már le légyszi egy MF vagy Bis arabot felülről. Csak kíváncsi vagyok honnan vették hozzá a felülnézetet mert eddig az összes matricához adott rossz volt, talán csak valami csehen nem. Köszi. | |||||
Nyugger | Adatlap | 371757 | 2010. szeptember 26. 19:43 | ||
Sziasztok. Mostanság vettem ezt a könyvet. Az, hogy nincs ilyen törzshátsó e típuson, na meg ilyen antenna az egy dolog, de a festése ? Hogy tudják megálmodni a szárny felső festését? Ideje lenne nekünk itthon megrajzolni-festeni ezeket a MiG-21 típust érintő dolgokat! Üdv. Nyugger | |||||
joci232 | Adatlap | 371756 | 2010. szeptember 26. 13:40 | ||
Köszönöm Uram! | |||||
juge75 | Adatlap | 371755 | 2010. szeptember 25. 21:54 | ||
búza | Adatlap | 371754 | 2010. szeptember 25. 21:34 | ||
romeo | Adatlap | 371753 | 2010. szeptember 25. 13:37 | ||
joci232 | Adatlap | 371752 | 2010. szeptember 25. 11:03 | ||
Köszönöm szépen! | |||||
búza | Adatlap | 371751 | 2010. szeptember 25. 10:22 | ||
Joci! http://hunavia.freeweb.hu/UPDATE%20INFO/updatee.htm Itt is van, de a keresőben szerintem még találsz. Én csak a 4408-at ütöttem be és dobott egy csomó találatot. Üdv: Búza | |||||
joci232 | Adatlap | 371750 | 2010. szeptember 25. 08:24 | ||
Üdv URAK! Egy kis segítséget kérnék! Kellenének nekem képek ezüst MIG 21 MF-ről (lehetőleg MN-es legyen) Előre is köszönöm! joci232@hotmail.com Tisztelettel: Papp József "joci232" | |||||
PETI | Adatlap | 371749 | 2010. szeptember 23. 19:23 | ||
Lezuhant két MiG-21-es Horvátországban, mindkét pilóta "kijött", de két gép lenullázva... | |||||
9M31M | Adatlap | 371748 | 2010. szeptember 21. 10:47 | ||
Tisztel Urak! Akiről ti beszéltek, ő Anatolij Kvocsur! '78-tól berepülő pilóta a MIG, majd a Szuhoj repgyártóknál. Nem tartom valószínűnek hogy kapcsolata lett volna az egykori Pápai századdal, annál is inkább mivel a "Griff" század mint tudjuk a rendszerváltást követően vette fel a nevet! Én valamilyen személyes kapcsolatra, vagy gesztusra tippelek. Az viszont biztos hogy eléggé kideríthetetlen ez a sztori! | |||||
Lacy | Adatlap | 371746 | 2010. szeptember 19. 10:13 | ||
Szia migi, a Famous Russian Aircraft Mig-21-es könyvéből, az IAI egyik Mig-21-2000 prototípusa. Annó a kilencvenes években azt pletykálták, hogy Etiópiából szerezték be. | |||||
Neo954 | Adatlap | 371745 | 2010. szeptember 18. 20:54 | ||
Szia! Igen én is erre gondoltam, illetve előfordulhatott, hogy oktatója lehetett valamelyik griff-es fiúnak, hiszen elég idős figurák ezek a Test Pilots-ok :) Üdv.:Neo | |||||
mig23papa | Adatlap | 371744 | 2010. szeptember 18. 20:42 | ||
Neo954 Lehetséges hogy találkozott a pilcsi egyszer a Grifesekkel :-) | |||||
migi | Adatlap | 371743 | 2010. szeptember 18. 09:46 | ||
Janek2140 | Adatlap | 371742 | 2010. szeptember 14. 10:44 | ||
Szervusztok! Van ennek angol nyelvű oldala is, bár a rajzoknál már oz oroszra visz ez is: www.airwar.ru/indexe.html Janek | |||||
romeo | Adatlap | 371741 | 2010. szeptember 10. 12:36 | ||
sjoca69 | Adatlap | 371740 | 2010. szeptember 9. 02:18 | ||
Valóban, sziszifuszi munka, sok türelem és kitartás kell, de a végeredmény magáért beszél. Amúgy,csak elkezdeni nehéz. :-) | |||||
Kutyafülû | Adatlap | 371739 | 2010. szeptember 8. 20:41 | ||
Fölvettem a kapcsolatot a HAD-dal, nagyon készségesek voltak, szóval úgy tűnik, a matrica kipipálva. :) | |||||
joci232 | Adatlap | 371738 | 2010. szeptember 8. 19:23 | ||
Szia Mig 21 MF-hez kellene húú b*sszus ezt nem gyenge megkarcolni :O |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A honnan az tiszta volt, a mikor és a miért a kérdés.
Üdv: Búza