<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Daala | Adatlap | 372229 | 2011. február 9. 14:32 | ||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372228 | 2011. február 7. 18:06 | ||||||||
Halihó Részletes és precíz leírások és dokumentációk, kár, hogy LENGYEL nyelven. Ha valaki fordító-programmal le akarja fordítani, javaslom, hogy először angolra fordíttassa le, utána esetleg angolról magyarra (a fiam szerint sokkal hatékonyabb így, mintha bármely nyelvről rögtön magyarra fordíttatunk). Üdv R. | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372227 | 2011. február 7. 16:28 | ||||||||
Írtam én is lejjebb :) Eszerint a riport szerint ha ez a sorozat bejön, akkor fogják folytatni a többi változattal. www.youtube.com/watch | |||||||||||
Szállító | Adatlap | 372226 | 2011. február 7. 12:51 | ||||||||
A Facebook Eduard oldalára kerültek fel új friss fotók a Mig-21 törzséről! A bontást nézve minden változatot kifognak adni! :) | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372225 | 2011. február 7. 07:07 | ||||||||
Sziasztok! Ajánlom a szakik figyelmébe: 92.60.138.60/~apacz/smf/index.php/topic,12081.0.html Gyakorlatilag kicsontozzák a 21-est rengeteg fotóval, gépkönyv rajzzal, stb. Azt hiszem cseh nyelven van. Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372224 | 2011. február 6. 21:47 | ||||||||
:) Köszönöm! E-mail-ben elküldenél pár részletfotót? Üdv.:Neo | |||||||||||
búza | Adatlap | 372223 | 2011. február 6. 21:37 | ||||||||
A 8204-es! :-))) Van részletfotó is! Üdv: Búza | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372222 | 2011. február 6. 21:14 | ||||||||
Sziasztok! Képeket keresek a 8204-es MF-ről. Előre is köszi mindenkinek! Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372221 | 2011. február 6. 20:25 | ||||||||
Szia Fridi! Az lehet, de engem a vállamnál lévő kitűző feljogosított rá. :) 09.25. Kapitalista Szombat akció volt. :) A 3945-öt a Csőrike pilótafülkéjéből fotóztam, a két kabinfotó is a 3945. Üdv.:Neo | |||||||||||
búza | Adatlap | 372220 | 2011. február 6. 20:18 | ||||||||
A képeket Máté Attila készítette Taszáron vagy Pápán. Ott még nem volt szalag. | |||||||||||
fridi | Adatlap | 372219 | 2011. február 6. 20:17 | ||||||||
Csak ti lehet dolgoztok éppen. | |||||||||||
fridi | Adatlap | 372218 | 2011. február 6. 20:13 | ||||||||
búza | Adatlap | 372217 | 2011. február 6. 19:30 | ||||||||
Elrontottam: a második kép a 800-as tartályé, de az 500-as törzs alatti függesztő csomópontjai ugyanilyenek. | |||||||||||
búza | Adatlap | 372216 | 2011. február 6. 19:27 | ||||||||
búza | Adatlap | 372215 | 2011. február 6. 19:16 | ||||||||
Sziasztok! Istvánnak teljesen igaza van, a hátsó támasznál volt különbség, de ez makettező szempontból teljesen mindegy. Egyébként geometriájában egyforma volt. Üdv: Búza | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372214 | 2011. február 6. 19:13 | ||||||||
István! Teljesen igazad van! A póttartály oldalán olvasható felirat: "CSAK TÖRZS ALATTI TARTÁLYKÉNT" Második képen pedig a jackpot :) kb. 1 méterre állok a 800 literes tartálytól, de azért megkérdeztem, hogy használták-e. :) Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372213 | 2011. február 6. 18:39 | ||||||||
Szia István! Van benne valami, csak én úgy emlékszem, hogy valahol olvastam 390 és 490-es kapacitásról..., de ez nem biztos.(régen volt egy függesztési táblázatom azt hiszem azon láttam) Viszont a képen mintha különbözne a két tartály. Illetve még két kép a füves repteres témához :) ) Üdv.:Neo | |||||||||||
István | Adatlap | 372212 | 2011. február 6. 18:18 | ||||||||
Sziasztok! A póttartályhoz lenne egy megjegyzésem de már nem emlékszem pontosan ha nem így van majd valaki megcáfolja.Én kétfajta 490l tartályra emlékszem volt ami a szárny alá volt rendszeresítve az jó volt a törzs alá is de volt olyan törzsalatti ami nem volt jó a szárny alá azért mert a hátsó támasznál volt különbség.A szárny alatti tartálynál volt egy kimunkálás ami feltámaszkodott a tartó kereszt csapjára.De az is lehet hogy amit a törzs alá használtunk az a 74 tip maradéka volt.Azon meg nem volt lehetőség a szárnyalatti pótos használatára.Ha esetleg valakinek lenne fényképe erről az sok mindent elárulna. Üdv | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372211 | 2011. február 6. 14:53 | ||||||||
Köszi az infókat mindenkinek! Ezt eddig nemtudtam hogy amik a szárnyra függeszthetők, azok felszerelhetők a törzs alá is. 48-ban van egy PTB-800-asom, azt tartalékoltam a törzs alá, majd valamelyik jövőbeni 21-eshez. De így már más a téma, mostmár tudom hogy felrakhatom a törzs alá a kisebbet is (Az Academy csak PTB-490-est ad) :) | |||||||||||
búza | Adatlap | 372210 | 2011. február 6. 14:22 | ||||||||
Sziasztok! Az 5531-en 500 literes van a törzs alatt. Ezt lehet függeszteni a két külső tartó helyére felszerelhető szárny alatti üzag. tartály tartókra is. A BISZ-AP tipuson 2750 liter a gépben és max. 2X500, + 1X800 liter a tartókra. Ekkor már a hordozható fegyverzet súlya korlátozott. Üdv: Búza | |||||||||||
migi | Adatlap | 372209 | 2011. február 6. 13:05 | ||||||||
migi | Adatlap | 372208 | 2011. február 6. 12:42 | ||||||||
Tudtommal két féle van 490 -790 l | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372207 | 2011. február 6. 12:31 | ||||||||
A póttartályokra valahogy soha nem is figyeltem, de most kezd tisztulni a kép :) Akkor ez, a törzs alatt, ugyanaz a pótos ami a szárnyak alatt is szokott lenni (PTB-490) ? Nincs semmi különbség ? | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372206 | 2011. február 6. 11:58 | ||||||||
Szia Gábor! Köszönöm a választ! Ez a tartály ugyanaz mint a 23 törzs alatti tartálya ugye? (másoltattam zvezda ptb-800-ast és most van 8db de csak 3db 23-asom van :) ) Meg jól is néz ki :) Üdv.:Neo | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372205 | 2011. február 6. 11:36 | ||||||||
Nagyon szép lett ez az F-13-as! Nekem nem lenne bátorságom egy ilyen méretű átalakításhoz nekifogni... Gratula! A végén még a szolnoki kiállításon veszek valami 21-est, mert már elég rég építettem :D (2009 decemberében lett kész a legutóbbi) Ami az Eduard-ot illeti, én úgytudom, ha ebből a szériából jók lesznek az eladások akkor folytatni fogják a MiG-21-es sort... www.youtube.com/watch | |||||||||||
migi | Adatlap | 372204 | 2011. február 6. 10:42 | ||||||||
Szia Gabi Egy másolt Neomega UM orr részt használtam fel hozzá ,a többi az barkácsolás .De azóta már több mindent nem igy oldanék meg . talán majd a következőnél. | |||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372203 | 2011. február 6. 10:36 | ||||||||
Szia migi Tetszik a madár, jól megdolgozhattál vele, de legalább nekem is ötletet adott - ha már sajnos az Eduard se ígéri ezt a változatot. Nekem fontos az F-13 változat, mert a PG-ben bohó ifjúkoromban ilyen gépen dolgoztan először, konkrétan a "2319"-en. Használtál hozzá valamilyen átalakító készletet, vagy teljesen saját kézből küszködted össze? Üdv R. | |||||||||||
búza | Adatlap | 372202 | 2011. február 6. 09:29 | ||||||||
Szia Neo! Az MF-hez, a Bisz-hez és az AP-hoz volt rendszeresítve a törzs alá. Túl sokszor nem használhatták, felesleges lett volna. Üdv: Búza | |||||||||||
migi | Adatlap | 372201 | 2011. február 6. 08:59 | ||||||||
Neo954 | Adatlap | 372200 | 2011. február 6. 08:48 | ||||||||
Szia! Migi!:Jó lett a gép! Milyen gyártmány? Kérdésem lenne a szakemberekhez! Használtak valaha PTB-800-as pótost a magyar 21-esek? Üdv.:Neo | |||||||||||
migi | Adatlap | 372199 | 2011. február 6. 08:23 | ||||||||
Lacy | Adatlap | 372198 | 2011. február 5. 18:58 | ||||||||
Kínai Mig-21-esek jelene: htka.hu/2011/02/05/mig-21-es-klonok-jo-eroben/ | |||||||||||
doky3 | Adatlap | 372197 | 2011. február 4. 21:38 | ||||||||
Szia! Tudom hogy iszonyat munka lesz vele, a részleteket úgyszólván a nulláról kell felépíteni, de mivel elég jól publikált gépről van szó, nem tartok tőle. Neked is sok sikert! Üdv.: István | |||||||||||
Airmax | Adatlap | 372196 | 2011. február 4. 20:29 | ||||||||
Szia doky! Lesz vele munkád bőven... Olvashatod eddigi írásaim alapján,hogy mi a véleményem a lassan debütáló Cseh madárkáról,de lassan lassan hajlok arra hogy a későbbiekben ha a "profipack" verzió beváltja a hozzáfűzőtt várakozásokat talán beszerzek egy két darabot. De csak is abban az esetben,ha többletet hoz az eddigi gépekhez mérten. Addig marad az olcsó Aca ill bekivánom szerezni a trombitás 1:32-es gépeit. Üdv: András | |||||||||||
doky3 | Adatlap | 372195 | 2011. február 4. 19:32 | ||||||||
Szia! Megértelek. Van az úgy hogy ragaszkodik valaki egy adott dologhoz. Én is csak megpróbáltam rávilágítani a két készlet közötti döbbenetes mértebeli és formai különbségekre, ami igazából egymás mellé rakva derül ki. Igazad van, mikor a "durung" mivoltát említed, az OEZ-hez használt műanyag mennyiségéből egy másik Aca-t lehetne kiönteni:). Nálam még 2db O pihen, bár az egyiket még a nyáron elkezdtem a szabad ég alatt, mivel a rengeteg por, forgács miatt nem benti munkának való. Szóval eddig a maró volt a legjobb barátom: kabin, hmű kiömlő, szárnyak. Most egy ajándékon dolgozom, de aztán újra belevágok. | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372192 | 2011. február 4. 12:13 | ||||||||
Lestrapált Bis-t szeretnék csinálni,azok közül amelyek Pápán rozsdásodnak.Régen még volt szerencsém közelről látni őket repülés közben(Pápán voltam katona)Most fényképeket várok amit pár napja készítettek valamelyikről és azt fogom/szeretném megcsinálni.(remélem használható képek lesznek,mert nem"hozzáértő" csinálta őket,de lelkére kötöttem,hogy cm-ként 1 kép legyen.) Ha meglesznek,megosztom Veletek! A képet köszönöm! | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372191 | 2011. február 4. 11:03 | ||||||||
Neo954 | Adatlap | 372190 | 2011. február 4. 11:02 | ||||||||
Szia! Bisz-ről ilyen vonalrajzot találtam, sajnos nem bővelkedik benne a google, illetve más oldalak sem. Felső képen a "Lazuros" alsó képen az "RSZBN-es" bisz van. Melyik lajstromú gépet szeretnéd megcsinálni? Üdv.:Neo | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372189 | 2011. február 4. 10:41 | ||||||||
Milyen méretben? | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372188 | 2011. február 4. 10:40 | ||||||||
Az Academy MF alapból inkább bis-re hasonlít, a gerinc legalábbis. A futószáak túl magasak, azokat meg kell rövidíteni kb. 3-4 mm-rel. Valamint az orrkerék is túl nagy átmérőjű. | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372187 | 2011. február 4. 10:33 | ||||||||
De nekem a makett nem olyan hosszú.Azért gondolom,hogy a rajzom is rossz.A pontosítás kedvéért,én az Academy MF-jéből akarok Bis-t kreálni.Azért kellene mérték helyes BIS rajz. | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372186 | 2011. február 4. 10:30 | ||||||||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nincs valakinek elfekvőben F-13-as vagy pf Kabinteteje? Cserébe tudok adni PFM kétrészes kabintetőt, vagy money-t :) Előre is köszi! Üdv.:Neo | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372185 | 2011. február 4. 09:14 | ||||||||
Légy erős: a rajz jó. Az Academy 21-es nem jó... | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372184 | 2011. február 4. 09:09 | ||||||||
Sziasztok! Valaki tudna nekem a bis-hez normális 3 nézeti rajzot linkelni?Mert ami nekem van,azon nekem az Academy kit nem olyan hosszú (+3 cm).Ezek szerint nem pontos (már mint a rajzom) Előre is köszönöm! | |||||||||||
Airmax | Adatlap | 372183 | 2011. február 4. 02:07 | ||||||||
Szervusz doki Egyáltalán nem baj,sőt! Ezek tények,nemcsak nekem de szerintem még sokaknak jól jött ez a publikáció. Érdekes dolgok ezek... Valamikor 90-ben testvéri barátom hozott a csehektől 2 doboz Oez 21-est. Jesszus...mintha a Jura kor távlatába lenne...Nos szóval oda meg vissza voltunk az örömtöl,s pontosan a kit "durung" mivolta tántorított el tőle.Egy gépet összeraktam az akkori lehetőségeim szinvonalán,ma is nagymamám vitrinjében lakozik. Az Academy makettjéhez bizonyos igen szoros szálak fűznek, ezt nemkivánom publikálni. Monox tényei ellenére az előbbi oknál fogva ehhez vonzódom. Nemkivánok versenyen megjelenni vele(Anno Gulyás Máté igencsak megépítette)pusztán megépítem magamnak.Tekintettel hogy ennek a típusnak a "bolondja" vagyok,remélem életemben birtokomban lesz még olyan gyártmány amelyre rá lehet mondani, na ez igen. Üdv: András | |||||||||||
doky3 | Adatlap | 372182 | 2011. február 4. 00:07 | ||||||||
"Megjelent ennél jobb alakhűségű 48-as a piacon?" Nem azóta, hanem előtte ESCI, OEZ dobozban levő Mig-21-esek (ugyanaz van mindkét dobozban). A cseh-olasz készlethez Én azóta sem tudok feljavítót, pedig megérné. Volt a birtokomban Aca, és OEZ is, már csak az utóbbiból van kettő. A lenti hsz.-t az én kérdésemre miszerint-"Mi a baj az Aca 21-esével?"- reagálva küldte "Monox". Remélem nem baj ha bemásolom, segítő szándékkal teszem. "Ha ráteszed az 1/48-as méretarányú rajzra az OEZ gép fő részeit minden méret stimmel. Az Academi géptörzs hossz kb. 3 centivel, a fesztáv mintegy 2 centivel nagyobb (vagyis torz a gép.) Az Academi bisz gerincrésze úgy néz ki, mintha egy kolbászt ragasztottak volna a gépre, a vezérsíkba való becsatlakozás a valóságban még egy SMT-nek is a becsületére vált volna... Marhára bántó módon látszik a törzsön az beömlőnyílás ívének hibája, de ugyanez még sokkal jobban látszik a hajtómű nyílásnál (hirtelen vékonyodnak.) A szárnyak húrhossza is több mint 1 centivel kissebb mint ami kellene, ezért ránézésre nemcsak torz, hanem kifejezetetten lapított benyomást kelt a gép. A kabin jó tágas, a méretei engem a Szu-22-re emlékeztetnek. Az orrkúp íve hibás, ezzel semmit nem lehet tenni. Hát nagyjából ennyi a gondom az Aca makettjával. Olcsóbban is beszerezhettem volna őket, mint az OEZ-t mégis inkább felhajtottam a világ végéről az utóbbit. (Az egyiket ráadásul ESCI csomagolásban!) A mérethibákat a szép felület sem ellensúlyozza - ez az Aca legnagyobb hibája. Ha viszont összerakod az OEZ-t és az egész gépet símára polírozod, majd újra karcolod, akkor világbajnok eredményre számíthatsz. Az OEZ gép legnagyobb hibája a kabin hihetetlenűl gyatra kidolgozása, üléssel együtt. Szettből ezt nem lehet beszerezni (az Aca-hoz lett gyártva, a mérethiba miatt mintegy másfélszer akkora mint a törzs) úgyhogy itt csak a "Csináld magad mozgalom" segít, viszont a műgyanta KM-1-es ülés alapos oldalcsiszolással belefér. A törzsön is alakítani kell a kabinnál egy kicsit, amit utána a kabintetőre kell visszarakni. A kerékaknák és az ajtók vékonyabbra cserélendők, és be kell vezetékezni mindet. Az összes kilépőél vékonyra csiszolandó (a beömlőnyílás és a fúvócső is!) Ha ezeket elvégzed (munkaigényes nagyon) akkor viszont olyan gépet kapsz, amire méltán büszke lehetsz!... | |||||||||||
notarius | Adatlap | 372181 | 2011. február 3. 20:27 | ||||||||
Kösz. Bízzunk benne, hogy valóban helyesbítik. | |||||||||||
Airmax | Adatlap | 372180 | 2011. február 3. 15:05 | ||||||||
Szevasz Xaba! Te figyelj ide,ha sértésnek vettem volna írásod tökéletesen biztos hogy félreérthetetlen módón,magyarúl,egyenesen a szemedbe írtam volna.Még csak véletlenül sem vettem sértésnek,ezért is írtam írnivalom kezdetén "köszönöm pontosításod". Az a helyzet,meg kell valjam régen éreztem magam íly kellemesen e virtuál pódiumon mint köztetek :) Remélem a jövőre nézve emberközelből is megismerhetlek benneteket valahol Magyarországon. Üdv: András | |||||||||||
Xaba | Adatlap | 372179 | 2011. február 3. 14:54 | ||||||||
Airmax (5245): Nem állt szándékomban megsérteni téged – ha ez “sikerult”, akkor elnézésedet kérem. Magam is azt probáltam megfogalmazni, amit te: vagyis, mindenki döntse el magának hogy mit, és mennyire értékel. Airmax (5246): Ajánlom a www.ericyymodel.com/ web-shopot – ezen 39USD árban vesztegetik a Trumpeter 1/32-es MiG-21-eseit, amire rájön a szállítás (kérdezz rá e-mail-en). Magam nem próbáltam még, viszont sokan dícsérik Eric-et és, ami talán még fontosabb, még nem találkoztam olyannal aki szidta volna. Notarius (5253): Egy másik fórumon, a tiedhez hasonló panaszra, Libor Havranek (az Eduard web-mestere) a kovetkezőképpen válaszolt: www.arcforums.com/forums/air/lofiversion/index.php üdvözlet, Csaba | |||||||||||
notarius | Adatlap | 372178 | 2011. február 3. 12:51 | ||||||||
Most mondhatjuk azt, hogy a csehek is tipikus kelet-európaiak. Ígérgetnek, beharangoznak, aztán messze nem olyan semmi, mint amit vársz. Szinte bármit nézhetünk: pl. aires. Szép-szép, de nem bírod betenni ahová elvileg tervezték, csak ha szétfaragod az agyad. :( Na és drága. Arra azért kíváncsi leszek, hogyha írok nekik, hogy az ingyen postával mi van, akkor mit találnak ki? Rendejek még egyet és az ingyen van? ;) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A Modelimex-en én is előrendeltem egy Profipackot.