<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Neo954 | Adatlap | 372206 | 2011. február 6. 11:58 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 372205 | 2011. február 6. 11:36 | ![]() | |
Nagyon szép lett ez az F-13-as! Nekem nem lenne bátorságom egy ilyen méretű átalakításhoz nekifogni... Gratula! A végén még a szolnoki kiállításon veszek valami 21-est, mert már elég rég építettem :D (2009 decemberében lett kész a legutóbbi) Ami az Eduard-ot illeti, én úgytudom, ha ebből a szériából jók lesznek az eladások akkor folytatni fogják a MiG-21-es sort... www.youtube.com/watch | |||||
migi | Adatlap | 372204 | 2011. február 6. 10:42 | ![]() | |
Szia Gabi Egy másolt Neomega UM orr részt használtam fel hozzá ,a többi az barkácsolás .De azóta már több mindent nem igy oldanék meg . talán majd a következőnél. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372203 | 2011. február 6. 10:36 | ![]() | |
Szia migi Tetszik a madár, jól megdolgozhattál vele, de legalább nekem is ötletet adott - ha már sajnos az Eduard se ígéri ezt a változatot. Nekem fontos az F-13 változat, mert a PG-ben bohó ifjúkoromban ilyen gépen dolgoztan először, konkrétan a "2319"-en. Használtál hozzá valamilyen átalakító készletet, vagy teljesen saját kézből küszködted össze? Üdv R. | |||||
búza | Adatlap | 372202 | 2011. február 6. 09:29 | ![]() | |
Szia Neo! Az MF-hez, a Bisz-hez és az AP-hoz volt rendszeresítve a törzs alá. Túl sokszor nem használhatták, felesleges lett volna. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 372201 | 2011. február 6. 08:59 | ![]() | |
Neo954 | Adatlap | 372200 | 2011. február 6. 08:48 | ![]() | |
Szia! Migi!:Jó lett a gép! Milyen gyártmány? Kérdésem lenne a szakemberekhez! Használtak valaha PTB-800-as pótost a magyar 21-esek? Üdv.:Neo | |||||
migi | Adatlap | 372199 | 2011. február 6. 08:23 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 372198 | 2011. február 5. 18:58 | ![]() | |
Kínai Mig-21-esek jelene: htka.hu/2011/02/05/mig-21-es-klonok-jo-eroben/ | |||||
doky3 | Adatlap | 372197 | 2011. február 4. 21:38 | ![]() | |
Szia! Tudom hogy iszonyat munka lesz vele, a részleteket úgyszólván a nulláról kell felépíteni, de mivel elég jól publikált gépről van szó, nem tartok tőle. Neked is sok sikert! Üdv.: István | |||||
Airmax | Adatlap | 372196 | 2011. február 4. 20:29 | ![]() | |
Szia doky! Lesz vele munkád bőven... Olvashatod eddigi írásaim alapján,hogy mi a véleményem a lassan debütáló Cseh madárkáról,de lassan lassan hajlok arra hogy a későbbiekben ha a "profipack" verzió beváltja a hozzáfűzőtt várakozásokat talán beszerzek egy két darabot. De csak is abban az esetben,ha többletet hoz az eddigi gépekhez mérten. Addig marad az olcsó Aca ill bekivánom szerezni a trombitás 1:32-es gépeit. Üdv: András | |||||
doky3 | Adatlap | 372195 | 2011. február 4. 19:32 | ![]() | |
Szia! Megértelek. Van az úgy hogy ragaszkodik valaki egy adott dologhoz. Én is csak megpróbáltam rávilágítani a két készlet közötti döbbenetes mértebeli és formai különbségekre, ami igazából egymás mellé rakva derül ki. Igazad van, mikor a "durung" mivoltát említed, az OEZ-hez használt műanyag mennyiségéből egy másik Aca-t lehetne kiönteni:). Nálam még 2db O pihen, bár az egyiket még a nyáron elkezdtem a szabad ég alatt, mivel a rengeteg por, forgács miatt nem benti munkának való. Szóval eddig a maró volt a legjobb barátom: kabin, hmű kiömlő, szárnyak. Most egy ajándékon dolgozom, de aztán újra belevágok. | |||||
mrtiff | Adatlap | 372192 | 2011. február 4. 12:13 | ![]() | |
Lestrapált Bis-t szeretnék csinálni,azok közül amelyek Pápán rozsdásodnak.Régen még volt szerencsém közelről látni őket repülés közben(Pápán voltam katona)Most fényképeket várok amit pár napja készítettek valamelyikről és azt fogom/szeretném megcsinálni.(remélem használható képek lesznek,mert nem"hozzáértő" csinálta őket,de lelkére kötöttem,hogy cm-ként 1 kép legyen.) Ha meglesznek,megosztom Veletek! A képet köszönöm! | |||||
Neo954 | Adatlap | 372191 | 2011. február 4. 11:03 | ![]() | |
Neo954 | Adatlap | 372190 | 2011. február 4. 11:02 | ![]() | |
Szia! Bisz-ről ilyen vonalrajzot találtam, sajnos nem bővelkedik benne a google, illetve más oldalak sem. Felső képen a "Lazuros" alsó képen az "RSZBN-es" bisz van. Melyik lajstromú gépet szeretnéd megcsinálni? Üdv.:Neo | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372189 | 2011. február 4. 10:41 | ![]() | |
Milyen méretben? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372188 | 2011. február 4. 10:40 | ![]() | |
Az Academy MF alapból inkább bis-re hasonlít, a gerinc legalábbis. A futószáak túl magasak, azokat meg kell rövidíteni kb. 3-4 mm-rel. Valamint az orrkerék is túl nagy átmérőjű. | |||||
mrtiff | Adatlap | 372187 | 2011. február 4. 10:33 | ![]() | |
De nekem a makett nem olyan hosszú.Azért gondolom,hogy a rajzom is rossz.A pontosítás kedvéért,én az Academy MF-jéből akarok Bis-t kreálni.Azért kellene mérték helyes BIS rajz. | |||||
Neo954 | Adatlap | 372186 | 2011. február 4. 10:30 | ![]() | |
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nincs valakinek elfekvőben F-13-as vagy pf Kabinteteje? Cserébe tudok adni PFM kétrészes kabintetőt, vagy money-t :) Előre is köszi! Üdv.:Neo | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372185 | 2011. február 4. 09:14 | ![]() | |
Légy erős: a rajz jó. Az Academy 21-es nem jó... | |||||
mrtiff | Adatlap | 372184 | 2011. február 4. 09:09 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki tudna nekem a bis-hez normális 3 nézeti rajzot linkelni?Mert ami nekem van,azon nekem az Academy kit nem olyan hosszú (+3 cm).Ezek szerint nem pontos (már mint a rajzom) Előre is köszönöm! | |||||
Airmax | Adatlap | 372183 | 2011. február 4. 02:07 | ![]() | |
Szervusz doki Egyáltalán nem baj,sőt! Ezek tények,nemcsak nekem de szerintem még sokaknak jól jött ez a publikáció. Érdekes dolgok ezek... Valamikor 90-ben testvéri barátom hozott a csehektől 2 doboz Oez 21-est. Jesszus...mintha a Jura kor távlatába lenne...Nos szóval oda meg vissza voltunk az örömtöl,s pontosan a kit "durung" mivolta tántorított el tőle.Egy gépet összeraktam az akkori lehetőségeim szinvonalán,ma is nagymamám vitrinjében lakozik. Az Academy makettjéhez bizonyos igen szoros szálak fűznek, ezt nemkivánom publikálni. Monox tényei ellenére az előbbi oknál fogva ehhez vonzódom. Nemkivánok versenyen megjelenni vele(Anno Gulyás Máté igencsak megépítette)pusztán megépítem magamnak.Tekintettel hogy ennek a típusnak a "bolondja" vagyok,remélem életemben birtokomban lesz még olyan gyártmány amelyre rá lehet mondani, na ez igen. Üdv: András | |||||
doky3 | Adatlap | 372182 | 2011. február 4. 00:07 | ![]() | |
"Megjelent ennél jobb alakhűségű 48-as a piacon?" Nem azóta, hanem előtte ESCI, OEZ dobozban levő Mig-21-esek (ugyanaz van mindkét dobozban). A cseh-olasz készlethez Én azóta sem tudok feljavítót, pedig megérné. Volt a birtokomban Aca, és OEZ is, már csak az utóbbiból van kettő. A lenti hsz.-t az én kérdésemre miszerint-"Mi a baj az Aca 21-esével?"- reagálva küldte "Monox". Remélem nem baj ha bemásolom, segítő szándékkal teszem. "Ha ráteszed az 1/48-as méretarányú rajzra az OEZ gép fő részeit minden méret stimmel. Az Academi géptörzs hossz kb. 3 centivel, a fesztáv mintegy 2 centivel nagyobb (vagyis torz a gép.) Az Academi bisz gerincrésze úgy néz ki, mintha egy kolbászt ragasztottak volna a gépre, a vezérsíkba való becsatlakozás a valóságban még egy SMT-nek is a becsületére vált volna... Marhára bántó módon látszik a törzsön az beömlőnyílás ívének hibája, de ugyanez még sokkal jobban látszik a hajtómű nyílásnál (hirtelen vékonyodnak.) A szárnyak húrhossza is több mint 1 centivel kissebb mint ami kellene, ezért ránézésre nemcsak torz, hanem kifejezetetten lapított benyomást kelt a gép. A kabin jó tágas, a méretei engem a Szu-22-re emlékeztetnek. Az orrkúp íve hibás, ezzel semmit nem lehet tenni. Hát nagyjából ennyi a gondom az Aca makettjával. Olcsóbban is beszerezhettem volna őket, mint az OEZ-t mégis inkább felhajtottam a világ végéről az utóbbit. (Az egyiket ráadásul ESCI csomagolásban!) A mérethibákat a szép felület sem ellensúlyozza - ez az Aca legnagyobb hibája. Ha viszont összerakod az OEZ-t és az egész gépet símára polírozod, majd újra karcolod, akkor világbajnok eredményre számíthatsz. Az OEZ gép legnagyobb hibája a kabin hihetetlenűl gyatra kidolgozása, üléssel együtt. Szettből ezt nem lehet beszerezni (az Aca-hoz lett gyártva, a mérethiba miatt mintegy másfélszer akkora mint a törzs) úgyhogy itt csak a "Csináld magad mozgalom" segít, viszont a műgyanta KM-1-es ülés alapos oldalcsiszolással belefér. A törzsön is alakítani kell a kabinnál egy kicsit, amit utána a kabintetőre kell visszarakni. A kerékaknák és az ajtók vékonyabbra cserélendők, és be kell vezetékezni mindet. Az összes kilépőél vékonyra csiszolandó (a beömlőnyílás és a fúvócső is!) Ha ezeket elvégzed (munkaigényes nagyon) akkor viszont olyan gépet kapsz, amire méltán büszke lehetsz!... | |||||
notarius | Adatlap | 372181 | 2011. február 3. 20:27 | ![]() | |
Kösz. Bízzunk benne, hogy valóban helyesbítik. | |||||
Airmax | Adatlap | 372180 | 2011. február 3. 15:05 | ![]() | |
Szevasz Xaba! Te figyelj ide,ha sértésnek vettem volna írásod tökéletesen biztos hogy félreérthetetlen módón,magyarúl,egyenesen a szemedbe írtam volna.Még csak véletlenül sem vettem sértésnek,ezért is írtam írnivalom kezdetén "köszönöm pontosításod". Az a helyzet,meg kell valjam régen éreztem magam íly kellemesen e virtuál pódiumon mint köztetek :) Remélem a jövőre nézve emberközelből is megismerhetlek benneteket valahol Magyarországon. Üdv: András | |||||
Xaba | Adatlap | 372179 | 2011. február 3. 14:54 | ![]() | |
Airmax (5245): Nem állt szándékomban megsérteni téged – ha ez “sikerult”, akkor elnézésedet kérem. Magam is azt probáltam megfogalmazni, amit te: vagyis, mindenki döntse el magának hogy mit, és mennyire értékel. Airmax (5246): Ajánlom a www.ericyymodel.com/ web-shopot – ezen 39USD árban vesztegetik a Trumpeter 1/32-es MiG-21-eseit, amire rájön a szállítás (kérdezz rá e-mail-en). Magam nem próbáltam még, viszont sokan dícsérik Eric-et és, ami talán még fontosabb, még nem találkoztam olyannal aki szidta volna. Notarius (5253): Egy másik fórumon, a tiedhez hasonló panaszra, Libor Havranek (az Eduard web-mestere) a kovetkezőképpen válaszolt: www.arcforums.com/forums/air/lofiversion/index.php üdvözlet, Csaba | |||||
notarius | Adatlap | 372178 | 2011. február 3. 12:51 | ![]() | |
Most mondhatjuk azt, hogy a csehek is tipikus kelet-európaiak. Ígérgetnek, beharangoznak, aztán messze nem olyan semmi, mint amit vársz. Szinte bármit nézhetünk: pl. aires. Szép-szép, de nem bírod betenni ahová elvileg tervezték, csak ha szétfaragod az agyad. :( Na és drága. Arra azért kíváncsi leszek, hogyha írok nekik, hogy az ingyen postával mi van, akkor mit találnak ki? Rendejek még egyet és az ingyen van? ;) | |||||
Airmax | Adatlap | 372177 | 2011. február 3. 12:11 | ![]() | |
Apropó még egyetlen kis szösszenet... Erről a "Limited Editionról" ill a "Authentic certificatrol" eszembe jut az 1981-óta egymást követő "Limited Edition" Omega koncertek :D :D Végtére is a Mig-21-es is kimeríthetetlen téma... | |||||
Airmax | Adatlap | 372176 | 2011. február 3. 12:07 | ![]() | |
Szevasz Notárius :) Értem én értem na de ennyire ... :D :D Aszondják a népek,hogy ez egy kreatív időtöltés mint olyan,na most Ez az Eduháp értelmezésében ezek szerint fokozottan érvényes :))) A probléma meg abban keletkezik ezek szerint,hogy ezért a "te munkádért" nem kevés summát is elkérnek... A másik oldal,akkor azok a szerencsétlen kiegészítőgyártók vajh mi az öreg ördögből élnének meg? Üdv: andrás | |||||
notarius | Adatlap | 372175 | 2011. február 3. 11:36 | ![]() | |
Tudod: az Eduard Profipack azt jelenti, hogy csak profik tudják összerakni sok munkával. :))) Sajnos egyik Edu kitt sem arról híres, hogy pontos lenne. :( | |||||
Airmax | Adatlap | 372174 | 2011. február 3. 11:23 | ![]() | |
Szia Papi! Köszönöm soraidat megvallom jól esett,ebben a szétesés előtt hezitáló szerencsétlen kis országban... Köszönöm a gyakorlati instrukcióidat is,többet érnek számomra mint holmi mint bármely külhonos okoska évődései. Namost idővel bizonyosan beszerzem a trombitás bitang Mig gépeit,de én sem álok úgy anyagilag,hogy kiemeljek 40 rugót a költségvetésből nagyhirtelen.(ennyi már kiment a légrendszerre,pisztolyra). Ez az Edu Mig... Jómagam más aprópó okán leírtam a véleményemet,de abban igazad vagyon,hogy a "mezei" kitből el lehet képzelni valamit.Valamit mert egyenlőre senki nem mérte,hasonlította egyebek.Megnéztem az alkatrészbontást ill a 3D renderelt képeket,hát... Elkövettek egy nagyon merész dolgot, a szárnyakat egybe öntik a törzsteknő alsó felével.Ez a futóaknák szerelése miatt jó elképzelés,de a műanyag vetemedése miatt katasztrófa.Nézd meg rögtön látod mire gondolok. Baráti üdv: András | |||||
notarius | Adatlap | 372173 | 2011. február 3. 10:41 | ![]() | |
Az a tök jó, hogy megrendeled, berakod a kosárba, és rászámolja a postaköltséget. Nem elég, hogy rászámolja, de le is emeli. :) | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 372172 | 2011. február 3. 10:15 | ![]() | |
Szia Airmax! Ha most térsz vissza, akkor üdv újra a klubban. Nos, nekem megvan a revell 21-es, illetve mindhárom trumpi 21-is. A revell-ből csináltam PFM-et, építettem kabint hozzá, illetve átkarcoltam, festve még nincs, NDK-ás lesz egyszer. A revell dobozában lévő MF-hez való gerincet összeházasítottam a trumpi MF-el, mivel az eredeti gerinc katasztrófális, emiatt a törzset is át kellet karcolni. Összeségében azt mondanám, hogy a revell sem annyira katasztrófális, csak kicsit többet kell farigcsálni ahhoz, hogy elfogadható 21-es legyen belőle, viszont a trumpi sem annyira tökéletes, mint gondolná az ember. Ha van már készleten Academy 21-esed, akkor nyílván ne dobd ki, én sem fogk megválni tőlük, de azért az új edu 21-es, az más élmény lesz, a sima profipackból, szerintem kiváló makett készülhet, ami összeségében nem lesz drágább, mint egy aca feljavítókkal kiigazítva. fridi! Az aca valóban inkább bisz, mint MF, ezért is adtak ki hozzá gerincet, illetve függ.vezérsíkot. A CMK-nak nagyon szépek a 21-es gyanta kiegészítői az aca-hoz. | |||||
fridi | Adatlap | 372171 | 2011. február 2. 17:32 | ![]() | |
Bocs, bisz. | |||||
fridi | Adatlap | 372170 | 2011. február 2. 17:29 | ![]() | |
Az Academy 21MF-je inkább bis mint MF. Üdv: Fridi. | |||||
vlevi | Adatlap | 372169 | 2011. február 2. 17:29 | ![]() | |
Eduard kísérletezik 1:48-ban a 21-essel. www.eduard.cz/ | |||||
Airmax | Adatlap | 372168 | 2011. február 2. 16:19 | ![]() | |
Szia Papi! Ez érdekes.Össze és vissza jártam külhoni oldalakat,ahol pl a Revell 1:32-es kitjével vetették össze.Emlitett esetben a Revell gépe oly szinten volt torz alakilag,hogy én gyártásba sem mertem volna tenni.Az F-13 korai változatot egyenesen kötelező darabnak ajánlották.Mondom ezt így tekintettel arra hogy fizikailag nemvolt még szerencsém sem a trombitás sem a revell gépéhez. Az Academy nálam egyrészt nosztalgia.Amikor megjelent az első darabok közül birtokoltam belőlük,majd egyik napról a másikra befejeztem a makkettezést.Ennek jó pár éve akárhogy számolok...Most igyekszem visszatérni "Édenbe". Megjelent ennél jobb alakhűségű 48-as azóta a piacon? Üdv: András | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 372167 | 2011. február 2. 16:06 | ![]() | |
Szia Airmax! Én itt találtam hirtelen: www.hannants.co.uk/product/TU02218 Nekem megvan, és annyit tudok mindani róla, hogy rendelkezik némi alakhibával, ami ebben a méretarányban már nagyon kirívó. A 48-as Academy 21-sel is ez a fő gond, csak nagyvonalakban hasonlít kívűl, belűl egy MF-re. Üdv: Papi | |||||
Airmax | Adatlap | 372166 | 2011. február 2. 11:07 | ![]() | |
Apropó,még egy gondolat Xaba. A Trombitás 1:32-es Mig-21-es gépeit ez idő szerint hol lehetne legolcsóbban beszerezni szerinted? | |||||
Airmax | Adatlap | 372165 | 2011. február 2. 11:01 | ![]() | |
Szervusz Xaba Köszönöm a pontosításod,had tegyem meg én is az enyémet. Alaphelyzet: Álláspontom alapján MINDENKI azt és úgy tesz ahogy jónak látja.Egészen addig amíg nem érint engem is az ügyködéseivel.A zt gondolom ez roppant liberális álláspont. Írom ezt annak okán,hogy imigyen fogalmazok olvasatodban:"...érvelésed akkor álja meg a helyét..." Ahogy írtam, ez az érvelés csak és kizárólag az én álláspontomat jeleníti meg, s nem arról szól,hogy Jóska Pista ne vegye meg az eduard cuccosát.egyébbiránt egyetértek veled. Üdv neked: András | |||||
Xaba | Adatlap | 372164 | 2011. február 2. 10:41 | ![]() | |
Egy pár pontosítás az Eduard új MiG-21-esével kapcsolatban: - Az EDU-1153X MiG-21MF Subscriber Limited Edition "nemzetkozi" ára 60USD, és ingyenesen szállítják világszerte. Csehországban az ára 995 cseh korona, ami már kb. 10%-al jobb ár. - Az EDU-8235X MiG-21MF OVERTREES ára valóban 25USD, viszont csakis az EDU-1153X kiegészítőjeként rendelhető meg (és egy EDU-1153X mellé max. egy EDU-8235X-et kérhetsz), önállóan nem szállítják. - Március 1-től rendelhető lesz a "standard" EDU-8231 MiG-21MF Profipack, melynek a kikiáltási ára szintén 60USD, viszont a modelimex-nél majd megkapjuk 35,25 Eur-ért Airmax: a te érvelésed csak akkor állja meg a helyét, ha eltekintünk az Academy MiG-21 alakhibáitól, és semmire sem értékeljük az Eduard Profipack fotomaratását és festőmaszkját. | |||||
Airmax | Adatlap | 372163 | 2011. február 2. 09:57 | ![]() | |
Khm Szevasz Látod látod, a figyelmes olvasás... Jelen esetben a Cseh oldalon.Amit felemlítesz az egy mezei plastic kit,mindenféle kiegészítő nélkül.Sem gyanta sem semmi egyébb.Csakúgy mint pl az Academy kit-nél.Szálítással 40 dolcsi.Akkor? De ha tévedések tömkellegét tartalmazza írásom cáfoljon meg valaki.Nekem ez sem éri meg tekintettel arra,hogy 2db Aca Mf ára.Elnézést,de ez az én álláspontom. Üdv: András | |||||
mrtiff | Adatlap | 372162 | 2011. február 2. 09:45 | ![]() | |
Én láttam 25 euro-ért is.Ehhez lehet nincs 28 féle matrica,de a kit az van.Az ára így már elfogadható. 8235X Plastic Kit - EDUARD 1/48 New MiG-21MF OVERTREES (ProfiPACK) $ 24.95 | |||||
Keri | Adatlap | 372161 | 2011. február 2. 08:57 | ![]() | |
Hm,nekem tetszik,meg fogom venni!Magyar matrinyát pedig lehet venni,szerencsére. Móváron biztosan árulni fogják. Keri | |||||
Airmax | Adatlap | 372160 | 2011. február 1. 21:54 | ![]() | |
Tényleg roppant kell örülni Rumcájsz...Szervusz. Ahogy nézem csak a shop ban lehet megvásárolni 60 dolcsiért ha jól néztem. Köszönöm nekem nem kell.Mégha a díszes certifikat is ott fog virítani a dobozban akkor sem.Mert csodálatos a Nemzeti felségjelek tömkellege,de tényleg.Éppen csak a magyar nincs közötte... Ez 3 Academy Mf ára.Neomega,Aires kiegészítők másolva,egy kis kézimunka... Gyermekkorom óta kedvenc ez a rendkívűl szép vonalvezetésű gép, amelyet oly sokszor láttam élőben műrepülni.Siófok-Kilitiről felszálni! Nos én inkább építek eme 1 helyett 3 madarat. Üdv: András | |||||
Vik30 | Adatlap | 372159 | 2011. február 1. 20:30 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372158 | 2011. február 1. 16:49 | ![]() | |
Hali Az Eduard honlapján beindult az 1/48 MiG-21MF előrendelési program! www.eduard.cz Márciusra lesz makett. Hip-hip hurrááá! Üdv R. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372157 | 2011. január 29. 20:36 | ![]() | |
Most találtam az USAF daytoni múzeumának honlapján: www.nationalmuseum.af.mil/shared/media/photodb/photos/100608-f-1234b-001.jpg | |||||
romeo | Adatlap | 372156 | 2011. január 28. 10:40 | ![]() | |
Szia ! Még nem. | |||||
joci232 | Adatlap | 372155 | 2011. január 28. 09:56 | ![]() | |
Köszönöm! énis ilyen kékesre festettem a futóaknákat:P |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszönöm a választ!
Ez a tartály ugyanaz mint a 23 törzs alatti tartálya ugye?
(másoltattam zvezda ptb-800-ast és most van 8db de csak 3db 23-asom van :) )
Meg jól is néz ki :)
Üdv.:Neo