<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Neo954 | Adatlap | 372236 | 2011. február 12. 23:20 | ![]() | |||||||
mrtiff | Adatlap | 372235 | 2011. február 10. 20:44 | ![]() | |||||||
vlevi | Adatlap | 372234 | 2011. február 10. 18:03 | ![]() | |||||||
Hát bizonyám! Igaz, a Hobbyboss-t már "elkövettem", de szeretnék valami szebbet alkotni, lehetőleg pirosfehérződ csillagosat... | |||||||||||
Monox | Adatlap | 372233 | 2011. február 10. 17:34 | ![]() | |||||||
Érdekes ez a fotó... Nekem nagyon sokáig fel sem tűnt, hogy ez az 5531-es nem az az 5531-es, amit mindannyian ismertünk és szerettünk. Az már egy újabb ipari javítás utáni gép. Ez még előtte van, de megtévesztően jó állapotban van a festése. | |||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 372232 | 2011. február 10. 14:06 | ![]() | |||||||
Üdv! A 72-es MiG-15-ösről is feltehetnének már végre valami infót ezek az Edvárdék. | |||||||||||
Xaba | Adatlap | 372231 | 2011. február 10. 10:24 | ![]() | |||||||
Új fotók az Eduard "konyhájából": www.facebook.com/album.php | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372230 | 2011. február 10. 08:52 | ![]() | |||||||
Daala | Adatlap | 372229 | 2011. február 9. 14:32 | ![]() | |||||||
Én a magam részéről úgy gondolom, hogy elég jó üzlet lesz az Eduard-nak a 21-es! A Modelimex-en én is előrendeltem egy Profipackot. | |||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372228 | 2011. február 7. 18:06 | ![]() | |||||||
Halihó Részletes és precíz leírások és dokumentációk, kár, hogy LENGYEL nyelven. Ha valaki fordító-programmal le akarja fordítani, javaslom, hogy először angolra fordíttassa le, utána esetleg angolról magyarra (a fiam szerint sokkal hatékonyabb így, mintha bármely nyelvről rögtön magyarra fordíttatunk). Üdv R. | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372227 | 2011. február 7. 16:28 | ![]() | |||||||
Írtam én is lejjebb :) Eszerint a riport szerint ha ez a sorozat bejön, akkor fogják folytatni a többi változattal. www.youtube.com/watch | |||||||||||
Szállító | Adatlap | 372226 | 2011. február 7. 12:51 | ![]() | |||||||
A Facebook Eduard oldalára kerültek fel új friss fotók a Mig-21 törzséről! A bontást nézve minden változatot kifognak adni! :) | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372225 | 2011. február 7. 07:07 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Ajánlom a szakik figyelmébe: 92.60.138.60/~apacz/smf/index.php/topic,12081.0.html Gyakorlatilag kicsontozzák a 21-est rengeteg fotóval, gépkönyv rajzzal, stb. Azt hiszem cseh nyelven van. Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372224 | 2011. február 6. 21:47 | ![]() | |||||||
:) Köszönöm! E-mail-ben elküldenél pár részletfotót? Üdv.:Neo | |||||||||||
búza | Adatlap | 372223 | 2011. február 6. 21:37 | ![]() | |||||||
A 8204-es! :-))) Van részletfotó is! Üdv: Búza | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372222 | 2011. február 6. 21:14 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Képeket keresek a 8204-es MF-ről. Előre is köszi mindenkinek! Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372221 | 2011. február 6. 20:25 | ![]() | |||||||
Szia Fridi! Az lehet, de engem a vállamnál lévő kitűző feljogosított rá. :) 09.25. Kapitalista Szombat akció volt. :) A 3945-öt a Csőrike pilótafülkéjéből fotóztam, a két kabinfotó is a 3945. Üdv.:Neo | |||||||||||
búza | Adatlap | 372220 | 2011. február 6. 20:18 | ![]() | |||||||
A képeket Máté Attila készítette Taszáron vagy Pápán. Ott még nem volt szalag. | |||||||||||
fridi | Adatlap | 372219 | 2011. február 6. 20:17 | ![]() | |||||||
Csak ti lehet dolgoztok éppen. | |||||||||||
fridi | Adatlap | 372218 | 2011. február 6. 20:13 | ![]() | |||||||
búza | Adatlap | 372217 | 2011. február 6. 19:30 | ![]() | |||||||
Elrontottam: a második kép a 800-as tartályé, de az 500-as törzs alatti függesztő csomópontjai ugyanilyenek. | |||||||||||
búza | Adatlap | 372216 | 2011. február 6. 19:27 | ![]() | |||||||
búza | Adatlap | 372215 | 2011. február 6. 19:16 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Istvánnak teljesen igaza van, a hátsó támasznál volt különbség, de ez makettező szempontból teljesen mindegy. Egyébként geometriájában egyforma volt. Üdv: Búza | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372214 | 2011. február 6. 19:13 | ![]() | |||||||
István! Teljesen igazad van! A póttartály oldalán olvasható felirat: "CSAK TÖRZS ALATTI TARTÁLYKÉNT" Második képen pedig a jackpot :) kb. 1 méterre állok a 800 literes tartálytól, de azért megkérdeztem, hogy használták-e. :) Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372213 | 2011. február 6. 18:39 | ![]() | |||||||
Szia István! Van benne valami, csak én úgy emlékszem, hogy valahol olvastam 390 és 490-es kapacitásról..., de ez nem biztos.(régen volt egy függesztési táblázatom azt hiszem azon láttam) Viszont a képen mintha különbözne a két tartály. Illetve még két kép a füves repteres témához :) ) Üdv.:Neo | |||||||||||
István | Adatlap | 372212 | 2011. február 6. 18:18 | ![]() | |||||||
Sziasztok! A póttartályhoz lenne egy megjegyzésem de már nem emlékszem pontosan ha nem így van majd valaki megcáfolja.Én kétfajta 490l tartályra emlékszem volt ami a szárny alá volt rendszeresítve az jó volt a törzs alá is de volt olyan törzsalatti ami nem volt jó a szárny alá azért mert a hátsó támasznál volt különbség.A szárny alatti tartálynál volt egy kimunkálás ami feltámaszkodott a tartó kereszt csapjára.De az is lehet hogy amit a törzs alá használtunk az a 74 tip maradéka volt.Azon meg nem volt lehetőség a szárnyalatti pótos használatára.Ha esetleg valakinek lenne fényképe erről az sok mindent elárulna. Üdv | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372211 | 2011. február 6. 14:53 | ![]() | |||||||
Köszi az infókat mindenkinek! Ezt eddig nemtudtam hogy amik a szárnyra függeszthetők, azok felszerelhetők a törzs alá is. 48-ban van egy PTB-800-asom, azt tartalékoltam a törzs alá, majd valamelyik jövőbeni 21-eshez. De így már más a téma, mostmár tudom hogy felrakhatom a törzs alá a kisebbet is (Az Academy csak PTB-490-est ad) :) | |||||||||||
búza | Adatlap | 372210 | 2011. február 6. 14:22 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Az 5531-en 500 literes van a törzs alatt. Ezt lehet függeszteni a két külső tartó helyére felszerelhető szárny alatti üzag. tartály tartókra is. A BISZ-AP tipuson 2750 liter a gépben és max. 2X500, + 1X800 liter a tartókra. Ekkor már a hordozható fegyverzet súlya korlátozott. Üdv: Búza | |||||||||||
migi | Adatlap | 372209 | 2011. február 6. 13:05 | ![]() | |||||||
migi | Adatlap | 372208 | 2011. február 6. 12:42 | ![]() | |||||||
Tudtommal két féle van 490 -790 l | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372207 | 2011. február 6. 12:31 | ![]() | |||||||
A póttartályokra valahogy soha nem is figyeltem, de most kezd tisztulni a kép :) Akkor ez, a törzs alatt, ugyanaz a pótos ami a szárnyak alatt is szokott lenni (PTB-490) ? Nincs semmi különbség ? | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372206 | 2011. február 6. 11:58 | ![]() | |||||||
Szia Gábor! Köszönöm a választ! Ez a tartály ugyanaz mint a 23 törzs alatti tartálya ugye? (másoltattam zvezda ptb-800-ast és most van 8db de csak 3db 23-asom van :) ) Meg jól is néz ki :) Üdv.:Neo | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372205 | 2011. február 6. 11:36 | ![]() | |||||||
Nagyon szép lett ez az F-13-as! Nekem nem lenne bátorságom egy ilyen méretű átalakításhoz nekifogni... Gratula! A végén még a szolnoki kiállításon veszek valami 21-est, mert már elég rég építettem :D (2009 decemberében lett kész a legutóbbi) Ami az Eduard-ot illeti, én úgytudom, ha ebből a szériából jók lesznek az eladások akkor folytatni fogják a MiG-21-es sort... www.youtube.com/watch | |||||||||||
migi | Adatlap | 372204 | 2011. február 6. 10:42 | ![]() | |||||||
Szia Gabi Egy másolt Neomega UM orr részt használtam fel hozzá ,a többi az barkácsolás .De azóta már több mindent nem igy oldanék meg . talán majd a következőnél. | |||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372203 | 2011. február 6. 10:36 | ![]() | |||||||
Szia migi Tetszik a madár, jól megdolgozhattál vele, de legalább nekem is ötletet adott - ha már sajnos az Eduard se ígéri ezt a változatot. Nekem fontos az F-13 változat, mert a PG-ben bohó ifjúkoromban ilyen gépen dolgoztan először, konkrétan a "2319"-en. Használtál hozzá valamilyen átalakító készletet, vagy teljesen saját kézből küszködted össze? Üdv R. | |||||||||||
búza | Adatlap | 372202 | 2011. február 6. 09:29 | ![]() | |||||||
Szia Neo! Az MF-hez, a Bisz-hez és az AP-hoz volt rendszeresítve a törzs alá. Túl sokszor nem használhatták, felesleges lett volna. Üdv: Búza | |||||||||||
migi | Adatlap | 372201 | 2011. február 6. 08:59 | ![]() | |||||||
Neo954 | Adatlap | 372200 | 2011. február 6. 08:48 | ![]() | |||||||
Szia! Migi!:Jó lett a gép! Milyen gyártmány? Kérdésem lenne a szakemberekhez! Használtak valaha PTB-800-as pótost a magyar 21-esek? Üdv.:Neo | |||||||||||
migi | Adatlap | 372199 | 2011. február 6. 08:23 | ![]() | |||||||
Lacy | Adatlap | 372198 | 2011. február 5. 18:58 | ![]() | |||||||
Kínai Mig-21-esek jelene: htka.hu/2011/02/05/mig-21-es-klonok-jo-eroben/ | |||||||||||
doky3 | Adatlap | 372197 | 2011. február 4. 21:38 | ![]() | |||||||
Szia! Tudom hogy iszonyat munka lesz vele, a részleteket úgyszólván a nulláról kell felépíteni, de mivel elég jól publikált gépről van szó, nem tartok tőle. Neked is sok sikert! Üdv.: István | |||||||||||
Airmax | Adatlap | 372196 | 2011. február 4. 20:29 | ![]() | |||||||
Szia doky! Lesz vele munkád bőven... Olvashatod eddigi írásaim alapján,hogy mi a véleményem a lassan debütáló Cseh madárkáról,de lassan lassan hajlok arra hogy a későbbiekben ha a "profipack" verzió beváltja a hozzáfűzőtt várakozásokat talán beszerzek egy két darabot. De csak is abban az esetben,ha többletet hoz az eddigi gépekhez mérten. Addig marad az olcsó Aca ill bekivánom szerezni a trombitás 1:32-es gépeit. Üdv: András | |||||||||||
doky3 | Adatlap | 372195 | 2011. február 4. 19:32 | ![]() | |||||||
Szia! Megértelek. Van az úgy hogy ragaszkodik valaki egy adott dologhoz. Én is csak megpróbáltam rávilágítani a két készlet közötti döbbenetes mértebeli és formai különbségekre, ami igazából egymás mellé rakva derül ki. Igazad van, mikor a "durung" mivoltát említed, az OEZ-hez használt műanyag mennyiségéből egy másik Aca-t lehetne kiönteni:). Nálam még 2db O pihen, bár az egyiket még a nyáron elkezdtem a szabad ég alatt, mivel a rengeteg por, forgács miatt nem benti munkának való. Szóval eddig a maró volt a legjobb barátom: kabin, hmű kiömlő, szárnyak. Most egy ajándékon dolgozom, de aztán újra belevágok. | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372192 | 2011. február 4. 12:13 | ![]() | |||||||
Lestrapált Bis-t szeretnék csinálni,azok közül amelyek Pápán rozsdásodnak.Régen még volt szerencsém közelről látni őket repülés közben(Pápán voltam katona)Most fényképeket várok amit pár napja készítettek valamelyikről és azt fogom/szeretném megcsinálni.(remélem használható képek lesznek,mert nem"hozzáértő" csinálta őket,de lelkére kötöttem,hogy cm-ként 1 kép legyen.) Ha meglesznek,megosztom Veletek! A képet köszönöm! | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372191 | 2011. február 4. 11:03 | ![]() | |||||||
Neo954 | Adatlap | 372190 | 2011. február 4. 11:02 | ![]() | |||||||
Szia! Bisz-ről ilyen vonalrajzot találtam, sajnos nem bővelkedik benne a google, illetve más oldalak sem. Felső képen a "Lazuros" alsó képen az "RSZBN-es" bisz van. Melyik lajstromú gépet szeretnéd megcsinálni? Üdv.:Neo | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372189 | 2011. február 4. 10:41 | ![]() | |||||||
Milyen méretben? | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372188 | 2011. február 4. 10:40 | ![]() | |||||||
Az Academy MF alapból inkább bis-re hasonlít, a gerinc legalábbis. A futószáak túl magasak, azokat meg kell rövidíteni kb. 3-4 mm-rel. Valamint az orrkerék is túl nagy átmérőjű. | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372187 | 2011. február 4. 10:33 | ![]() | |||||||
De nekem a makett nem olyan hosszú.Azért gondolom,hogy a rajzom is rossz.A pontosítás kedvéért,én az Academy MF-jéből akarok Bis-t kreálni.Azért kellene mérték helyes BIS rajz. | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372186 | 2011. február 4. 10:30 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nincs valakinek elfekvőben F-13-as vagy pf Kabinteteje? Cserébe tudok adni PFM kétrészes kabintetőt, vagy money-t :) Előre is köszi! Üdv.:Neo | |||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372185 | 2011. február 4. 09:14 | ![]() | |||||||
Légy erős: a rajz jó. Az Academy 21-es nem jó... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Találtam neked még egy vonalrajzot bisz-hez ezen már van valami skála is.
Üdv.:Neo