<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372256 | 2011. február 16. 19:45 | ![]() | |||||||
búza | Adatlap | 372255 | 2011. február 16. 19:42 | ![]() | |||||||
Ennyit tudok segíteni. Az F-13 és a PF ernyője ugyanaz. Az alsó fékernyős gépeken egyforma volt az ernyő, a felsősökön (PT-21) szintén egyforma. Üdv: Búza | |||||||||||
Franto | Adatlap | 372254 | 2011. február 16. 13:33 | ![]() | |||||||
Köszi Neo a válaszod. Valamicskét az a rajz is segít. Amennyiben cseh, vagy szlovák nyelvről kell valamit lefordítani magyarra, csak nyugodtan keressetek. | |||||||||||
Franto | Adatlap | 372253 | 2011. február 16. 13:30 | ![]() | |||||||
Szia Rumcájsz_52, köszi szépen a válaszod. A PF és MF változtok ernyője érdekelne. Vannak róla rajzaid és fotóid? | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372252 | 2011. február 15. 18:24 | ![]() | |||||||
Szia! Az 5317-es hozzászólásban van rajz, talán segít! Üdv.:Neo | |||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372251 | 2011. február 15. 17:09 | ![]() | |||||||
Szia Franto Attól függ, melyik tipusváltozatról van szó, mert a 21-en min. kétféle fékernyőt használtak, kezdetben hagyományos kupola alakút, később kereszt alakút, és eltérő volt a felületük is. Üdv R. | |||||||||||
Franto | Adatlap | 372250 | 2011. február 15. 14:38 | ![]() | |||||||
Üdv! A 21-es fékernyőjéről tudnátok képet küldeni vagy esetleg rajzokat. Köszi | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372249 | 2011. február 14. 16:44 | ![]() | |||||||
Na felnagyítottam a képeket és a makettet hozzá mértem. :( Ahogy számoltam,az academy MF( bis :) ) kb. 1/45-ös arányú.Azért nagyobb.Mind1 akkor lesz 1/45-ös.Ma kezdem a kabint a nulláról kiegészítés nélkül.Készülnek a kapcsolók és a véletlen kapcsolást gátló fülek. | |||||||||||
zkalos | Adatlap | 372248 | 2011. február 13. 17:35 | ![]() | |||||||
Sziasztok ! Na még egyszer ! Érdekel valakit egy Quickboost QBT-72231 korrekt MiG-21 MF gerinc+függ. vezérsík a Fujimi bis-hez ? ára 1500 Ft zkalos@t-online.hu | |||||||||||
zkalos | Adatlap | 372247 | 2011. február 13. 17:32 | ![]() | |||||||
Sziaszeok ! Érdekel valakit egy Quickboost korrekt NiG-21 MF gerinc a Fujimi bis-hez ? ára 1500 Ft zkalos@t-online.hu | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 372246 | 2011. február 13. 15:17 | ![]() | |||||||
Szia! Értem:) Szép sorozat, nekem 2 MF és egy MF/bis roncs van a polcon, egy PFM épülőben. A roncsból lesz bis - kap egy Fujimi másolt gerincet - és lesz még egy UM is. Ha lenne képem atombombáról, akkor egy nukleáris SMT is kellene, de sajna nincs, anélkül pedig nem akarok építeni. A germán gép számsorait nekem adhatod:) Üdv Sanyi | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372245 | 2011. február 13. 14:39 | ![]() | |||||||
Szerintem ez Condor koppintás :) mert a két utolsó keret van az UM-hez is. | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372244 | 2011. február 13. 14:37 | ![]() | |||||||
Szia! Nem haragszom:) mindjárt megértesz. Van 6 db 21-esem revell f-13 az gyönyörű szép, a pf az zvezda pfm átalakítás, a bisz szintén zvezda, két UM az egyik condor a másik aeroteam, de gyakorlatilag ugyan az. Na ezek prímák méretileg stimmelnek. Szépen sorban szereztem be a gépeket a nyáron, már csak az MF hiányzott. Találtam egy kezdett fujimi szettet maratással meg plusz cuccokal ez a German mig, a matricái tényleg szépek, de a gép sokkal nagyobb mint a többi, ezért nem tudom egy asztalra rakni a későbbiekben. Azért kukába nem fogom dobni, majd egyszer befejezem, ha lesz rá időm, kedvem. Ja és a méretarány 1/72. Üdv.:Neo | |||||||||||
sanyi | Adatlap | 372243 | 2011. február 13. 14:27 | ![]() | |||||||
sanyi | Adatlap | 372242 | 2011. február 13. 14:21 | ![]() | |||||||
Szia! Ne haragudj de nem értelek. Milyen léptékben építkezel? 48-ban nem tudok segíteni, de 72-ben ott a jó öreg KP MF, aminél jobbat sohasem fogsz találni, mert nem fogja kiadni sem a dajcs, sem senki - ha az árja mégis kiadja, ugyanez lesz, vagy Matchbox, amivel meg sem kell állni a kazánig. Ha bis, akkor Zvezda. A Fujimiknek egy előnye van: matrica. Gyönyörű lapok, pontos nyomás, komplett számsorok. Az Eastern Expressnek is volt/van bis, ami a KP gép átdolgozott törzzsel, de sajnos rajzzal nem hasonlítottam össze és már nem is fogom, mert eladtam őket. PFM-ben is ott Zvezda, aminek ugyan van egy-két kisebb hibája, de jól néz ki, de választhatod a Bileket is, de azt nehezebb lesz építeni, mert illesztőcsap nincs, de sorja annál több. F-13: dajcs vagy Bilek. Ugyanannyiért én inkább a csehet választanám, mert a matrica kárpótolna a minőségért. Ráadásul gyűlölöm a németeket, mert állandóan csak kamuznak, ráírják a dobozra hogy csodás minőség és egy 40 éves műanyag vigyorog a dobozban. U, UM: Bilek. Valahol van Condor és Eastern Express is, ezekről nem tudok mit mondani. SMT: Condor, Eastern, illetve réges-régen volt egy MIR nevű cég gépe. Az Eastern szép készlet, de ez is bontásilag KP-ra hasonlít. A MIR nagyon beteg, 1mm széles kiemelkedő panelvonalak, 2mm-es illesztési szakadékok, totál rossz kabintető - a törzs viszont pontos alakra és ad egy csomó fegyverzetet, amit 72-ben még senki, pl. Sz-24. Egyébként milyen fullos gépet akarsz a kukába küldeni? Üdv Sanyi | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372241 | 2011. február 13. 12:29 | ![]() | |||||||
Szia! Az istennek nem akar előkerülni. :) Írtam mail-t neked. Üdv.:Neo | |||||||||||
migi | Adatlap | 372240 | 2011. február 13. 12:24 | ![]() | |||||||
A vaterán van egy KP MF Magyar matricával ,kellemes áron , nézd meg . | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372239 | 2011. február 13. 12:17 | ![]() | |||||||
Szia! Ugyan ebben a cipőben járok, nálam az a bibi, hogy egyforma az f-13,bisz,pf,um, de az mf(fujimi) kb 1/65 arányban készült 4,5mm-el magasabb a törzs 1,2mm-el vastagabb mint a zvezda bisz. Úgyhogy halál van teljesen. A fulltuningos MF 5ezeré megy a kukába. Üdv.:Neo | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372238 | 2011. február 13. 11:36 | ![]() | |||||||
Köszönöm szépen! Holnap felnagyítom mind a kettőt és hozzá mérem a makettet és ahogy eddig itt hallottam szörnyülködni fogok. :( | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372237 | 2011. február 12. 23:25 | ![]() | |||||||
Neo954 | Adatlap | 372236 | 2011. február 12. 23:20 | ![]() | |||||||
Szia! Találtam neked még egy vonalrajzot bisz-hez ezen már van valami skála is. Üdv.:Neo | |||||||||||
mrtiff | Adatlap | 372235 | 2011. február 10. 20:44 | ![]() | |||||||
vlevi | Adatlap | 372234 | 2011. február 10. 18:03 | ![]() | |||||||
Hát bizonyám! Igaz, a Hobbyboss-t már "elkövettem", de szeretnék valami szebbet alkotni, lehetőleg pirosfehérződ csillagosat... | |||||||||||
Monox | Adatlap | 372233 | 2011. február 10. 17:34 | ![]() | |||||||
Érdekes ez a fotó... Nekem nagyon sokáig fel sem tűnt, hogy ez az 5531-es nem az az 5531-es, amit mindannyian ismertünk és szerettünk. Az már egy újabb ipari javítás utáni gép. Ez még előtte van, de megtévesztően jó állapotban van a festése. | |||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 372232 | 2011. február 10. 14:06 | ![]() | |||||||
Üdv! A 72-es MiG-15-ösről is feltehetnének már végre valami infót ezek az Edvárdék. | |||||||||||
Xaba | Adatlap | 372231 | 2011. február 10. 10:24 | ![]() | |||||||
Új fotók az Eduard "konyhájából": www.facebook.com/album.php | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372230 | 2011. február 10. 08:52 | ![]() | |||||||
Daala | Adatlap | 372229 | 2011. február 9. 14:32 | ![]() | |||||||
Én a magam részéről úgy gondolom, hogy elég jó üzlet lesz az Eduard-nak a 21-es! A Modelimex-en én is előrendeltem egy Profipackot. | |||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372228 | 2011. február 7. 18:06 | ![]() | |||||||
Halihó Részletes és precíz leírások és dokumentációk, kár, hogy LENGYEL nyelven. Ha valaki fordító-programmal le akarja fordítani, javaslom, hogy először angolra fordíttassa le, utána esetleg angolról magyarra (a fiam szerint sokkal hatékonyabb így, mintha bármely nyelvről rögtön magyarra fordíttatunk). Üdv R. | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372227 | 2011. február 7. 16:28 | ![]() | |||||||
Írtam én is lejjebb :) Eszerint a riport szerint ha ez a sorozat bejön, akkor fogják folytatni a többi változattal. www.youtube.com/watch | |||||||||||
Szállító | Adatlap | 372226 | 2011. február 7. 12:51 | ![]() | |||||||
A Facebook Eduard oldalára kerültek fel új friss fotók a Mig-21 törzséről! A bontást nézve minden változatot kifognak adni! :) | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372225 | 2011. február 7. 07:07 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Ajánlom a szakik figyelmébe: 92.60.138.60/~apacz/smf/index.php/topic,12081.0.html Gyakorlatilag kicsontozzák a 21-est rengeteg fotóval, gépkönyv rajzzal, stb. Azt hiszem cseh nyelven van. Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372224 | 2011. február 6. 21:47 | ![]() | |||||||
:) Köszönöm! E-mail-ben elküldenél pár részletfotót? Üdv.:Neo | |||||||||||
búza | Adatlap | 372223 | 2011. február 6. 21:37 | ![]() | |||||||
A 8204-es! :-))) Van részletfotó is! Üdv: Búza | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372222 | 2011. február 6. 21:14 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Képeket keresek a 8204-es MF-ről. Előre is köszi mindenkinek! Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372221 | 2011. február 6. 20:25 | ![]() | |||||||
Szia Fridi! Az lehet, de engem a vállamnál lévő kitűző feljogosított rá. :) 09.25. Kapitalista Szombat akció volt. :) A 3945-öt a Csőrike pilótafülkéjéből fotóztam, a két kabinfotó is a 3945. Üdv.:Neo | |||||||||||
búza | Adatlap | 372220 | 2011. február 6. 20:18 | ![]() | |||||||
A képeket Máté Attila készítette Taszáron vagy Pápán. Ott még nem volt szalag. | |||||||||||
fridi | Adatlap | 372219 | 2011. február 6. 20:17 | ![]() | |||||||
Csak ti lehet dolgoztok éppen. | |||||||||||
fridi | Adatlap | 372218 | 2011. február 6. 20:13 | ![]() | |||||||
búza | Adatlap | 372217 | 2011. február 6. 19:30 | ![]() | |||||||
Elrontottam: a második kép a 800-as tartályé, de az 500-as törzs alatti függesztő csomópontjai ugyanilyenek. | |||||||||||
búza | Adatlap | 372216 | 2011. február 6. 19:27 | ![]() | |||||||
búza | Adatlap | 372215 | 2011. február 6. 19:16 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Istvánnak teljesen igaza van, a hátsó támasznál volt különbség, de ez makettező szempontból teljesen mindegy. Egyébként geometriájában egyforma volt. Üdv: Búza | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372214 | 2011. február 6. 19:13 | ![]() | |||||||
István! Teljesen igazad van! A póttartály oldalán olvasható felirat: "CSAK TÖRZS ALATTI TARTÁLYKÉNT" Második képen pedig a jackpot :) kb. 1 méterre állok a 800 literes tartálytól, de azért megkérdeztem, hogy használták-e. :) Üdv.:Neo | |||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372213 | 2011. február 6. 18:39 | ![]() | |||||||
Szia István! Van benne valami, csak én úgy emlékszem, hogy valahol olvastam 390 és 490-es kapacitásról..., de ez nem biztos.(régen volt egy függesztési táblázatom azt hiszem azon láttam) Viszont a képen mintha különbözne a két tartály. Illetve még két kép a füves repteres témához :) ) Üdv.:Neo | |||||||||||
István | Adatlap | 372212 | 2011. február 6. 18:18 | ![]() | |||||||
Sziasztok! A póttartályhoz lenne egy megjegyzésem de már nem emlékszem pontosan ha nem így van majd valaki megcáfolja.Én kétfajta 490l tartályra emlékszem volt ami a szárny alá volt rendszeresítve az jó volt a törzs alá is de volt olyan törzsalatti ami nem volt jó a szárny alá azért mert a hátsó támasznál volt különbség.A szárny alatti tartálynál volt egy kimunkálás ami feltámaszkodott a tartó kereszt csapjára.De az is lehet hogy amit a törzs alá használtunk az a 74 tip maradéka volt.Azon meg nem volt lehetőség a szárnyalatti pótos használatára.Ha esetleg valakinek lenne fényképe erről az sok mindent elárulna. Üdv | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372211 | 2011. február 6. 14:53 | ![]() | |||||||
Köszi az infókat mindenkinek! Ezt eddig nemtudtam hogy amik a szárnyra függeszthetők, azok felszerelhetők a törzs alá is. 48-ban van egy PTB-800-asom, azt tartalékoltam a törzs alá, majd valamelyik jövőbeni 21-eshez. De így már más a téma, mostmár tudom hogy felrakhatom a törzs alá a kisebbet is (Az Academy csak PTB-490-est ad) :) | |||||||||||
búza | Adatlap | 372210 | 2011. február 6. 14:22 | ![]() | |||||||
Sziasztok! Az 5531-en 500 literes van a törzs alatt. Ezt lehet függeszteni a két külső tartó helyére felszerelhető szárny alatti üzag. tartály tartókra is. A BISZ-AP tipuson 2750 liter a gépben és max. 2X500, + 1X800 liter a tartókra. Ekkor már a hordozható fegyverzet súlya korlátozott. Üdv: Búza | |||||||||||
migi | Adatlap | 372209 | 2011. február 6. 13:05 | ![]() | |||||||
migi | Adatlap | 372208 | 2011. február 6. 12:42 | ![]() | |||||||
Tudtommal két féle van 490 -790 l | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372207 | 2011. február 6. 12:31 | ![]() | |||||||
A póttartályokra valahogy soha nem is figyeltem, de most kezd tisztulni a kép :) Akkor ez, a törzs alatt, ugyanaz a pótos ami a szárnyak alatt is szokott lenni (PTB-490) ? Nincs semmi különbség ? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Fékernyő-fotóim nemigen vannak, viszont ha "visszalapozol" ebben a topicban, találsz néhányat, beírok néhány hozzászólás-számot, amit jó, ha megnézel. Érdemes egyébként az egész választékot végignézni, mert nekem sincs mimden elmentve, így találhatsz máshol is használható képeket. A PF-en egyébként a hagyományos kupola alakú fékernyőt, az MF-en meg az újabb kereszt alakút használták.
Hsz. számok : 2437, 2420, 2419, 2396, 1946, 1578, 1490, 1399
Kellemes nézelődést
Üdv R.