| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Monox | Adatlap | 372289 | 2011. február 26. 21:37 | ![]() | |
| Neo954 | Adatlap | 372288 | 2011. február 26. 21:07 | ![]() | |
|
Szia Airmax! Az ötlet első osztályú, a kivitelezés sajnos már nem,mivel ebben a k*rva országban semmit nem tehet egy halandó, mint te vagy én vagy még sokan mások, hiába nemes a cél. Én egy VÉP nevű településen lakom ami néhány éve város lett, a központban van egy elég nagy füves placc gyönyörűen mutatna ott egy néhány méter magas állványon egy 21-es vagy egy 23-as, de sajnos ez valószínűleg csak álom marad (hacsak megnem választanak polgármesternek:) ). Üdv.:Neo | |||||
| Airmax | Adatlap | 372287 | 2011. február 26. 20:59 | ![]() | |
|
Szevasztok Ha már ez a 21-es topic.kicsit más irányon de had osszam meg réveteg gondolataimat. Én nem tudom de önmagam részéről úgy vélem az elherdált érték a legnagyobb veszteség. Napról napra mindig bővítem erről a típúsról fellelhető kép ill ismeretanyagomat s azon kapom magam sok esetben,hogy vissza vissza térek azon fotókhoz ahol is megmaradt gépeink évek óta álnak ebek harmincadján pár alkoholista rokkant jószág őrző védő felügyelete alatt... Kérdezem tehát, nem lenne ebben a kicsiny kis honban annyi város,közterület,tanya,szántóföld meg minden ahova ezeket a gépeket fel és ki lehetne álítani? Vagy jön majd a gágyi roma bácsi a fehér mercsóval s viszi kilóra pár forintért? Lehet hogy nonszensz a gondolat, de az is felmerült bennem hogy létrehozok egy "MIG MENTŐ" alapítványt... Siralmas nézni ahogy a múlt értékei napról napra fogynak fogyatkoznak... Üdv nektek: András | |||||
| dudus0919 | Adatlap | 372286 | 2011. február 26. 20:45 | ![]() | |
|
Volt szerencsém repűlni vele ugyanis Taszáron hosszú ideig állt hadrendben.Abban különbözött elődeitől,hogy felső fékernyős volt,meg a kabinban pár kapcsoló másutt volt elhelyezve. | |||||
| dudus0919 | Adatlap | 372285 | 2011. február 26. 20:36 | ![]() | |
|
Kedves Monox a fonói halastó most is létezik,akkor is meg 2003-ban is létezett.A reptértöl keletre 6-8km.re keresdd4 | |||||
| Murmuc | Adatlap | 372284 | 2011. február 26. 17:41 | ![]() | |
|
Üdv Dudus! Sokat segítettél köszönöm! Írtam Keszthelyi Gyula úrnak, és ha a válaszát megkapom tudatom itt a Topicban, gondolom ezt már sokan várják! Üdv! | |||||
| Monox | Adatlap | 372283 | 2011. február 26. 13:33 | ![]() | |
|
Dudus, ez oké, de az mire vezethető vissza, hogy 2003-ban ez az ominózus tó nem létezett? | |||||
| dudus0919 | Adatlap | 372282 | 2011. február 26. 09:52 | ![]() | |
|
Tekintettel,hogy az ominózus időben kabinban űltem bekapcsolt rádióval hallottam és láttam az eseményeket pontosítom röviden a történteket. Az ütközés ott Báta környékén történt.Gőgös gépe súlyosan sérűllt ő azonnal katapultált,de nem sérűlt meg.Csarli Sipos gépe szintén sérűlt,de hazarepűlt Taszárra. A leszállóirányon ahogy csökkent a sebessége a gép önkényesen fordulóba kezdett enyhe bedöntéssel a rep.vez utasítására befejezte a süllyedést a fordulót pedig addí folytaatta,míg a gép lakatlan terűlet fölé ért és kiadta az utasítást katapultálásra.A gép valóban a Batéi halastóba esett.Kb egy éve volt egy egész képsor szeríntem a makettinfon a gép "kihalászásáról" A kérdezett két szemly:a jobboldalon Pesti István légierő főmérnök,a másik Keszthelyi Gyula Taszári mérnök később Nato funkcionárius tábornok. | |||||
| Murmuc | Adatlap | 372281 | 2011. február 25. 20:53 | ![]() | |
|
Üdv Rumcájsz 52! Szép a "bringa", de azok a felszálló redőny terelő lemezek nincsenek nagy lent? Még mielőtt szint kap. | |||||
| vlevi | Adatlap | 372280 | 2011. február 25. 18:51 | ![]() | |
|
Az a jó, ha "nyers", mert így látod a képeken, hogy tömítés, összecsiszolás nélkül mennyire illeszkedik. | |||||
| Rumcájsz_52 | Adatlap | 372279 | 2011. február 25. 17:00 | ![]() | |
|
Itt az EDUARD 21MF összerakva, de még "kissé" nyers állapotban www.facebook.com/album.php | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372278 | 2011. február 20. 20:12 | ![]() | |
|
Szia! Én is smaragdzöld szint néztem ki magamnak Humbrol Enamel 2 számú színe. Revellből pedig a 48-ast szoktam keverni egy kis 55-össel. Üdv.:Neo | |||||
| migi | Adatlap | 372277 | 2011. február 20. 20:06 | ![]() | |
| Airmax | Adatlap | 372276 | 2011. február 20. 19:56 | ![]() | |
|
Szervusztok Urak Juge értelek,nézem nézem az eredeti színnel valóban a türkisblau egyezik. ezzel amit Neo dobott a látótérbe pedig a smaragdgrün.mondom ahogy én nézem... Üdv. | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372275 | 2011. február 20. 19:42 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 372274 | 2011. február 20. 19:20 | ![]() | |
|
Én türkizkéket használtam, revell enamel festék. Jó volt még a cinkromát zöld is, ez testors volt. A türkizkék tökéletes. A Walkid zöld nem igazi festék, hanem színező, a fehér, vagy fekete színhez kellett keverni. Kezdetben én is használtam, harisnyán alaposan át szűrve. | |||||
| Marci | Adatlap | 372273 | 2011. február 20. 18:28 | ![]() | |
|
sziasztok! F-4 C/D Phantom II szeretnék építeni. Azt szeretném kérni, hogy akinek van anyaga róla képek, leírások, hogy milyen ország állította harcrendbe küldje el nekem emilbe. A párját a másik oldalról, azt a MIGet is megépítem amelyik típussal csatázott. Előre is köszönöm: Marci | |||||
| búza | Adatlap | 372272 | 2011. február 20. 18:25 | ![]() | |
|
És utána lefújják matt lakkal? Mert eredetileg matt, Walkid zölddel volt festve. | |||||
| Airmax | Adatlap | 372271 | 2011. február 20. 18:01 | ![]() | |
| Monox | Adatlap | 372270 | 2011. február 20. 17:39 | ![]() | |
|
Anno régen (2000 környéke), ha jól emléxem a Gunze 46-os fényes festéke gyakorlatilag teljesen megegyezett vele. Matt fehér hozzáadása különböző méretarányoknál ajánlott. | |||||
| Airmax | Adatlap | 372269 | 2011. február 20. 14:41 | ![]() | |
|
Szervusztok :) Amit kérdezni kivánok tudom jól 1000x felmerült már mindenféle formában,de azért megkérdezem. A 21-es kabin alapszinére lennék kiváncsi a Gunze aqua festékeiből kiindulva. Mely kódszámú szineket milyen arányban keverjek kb milyen arányban hogy közelítőleg "Authentikus" közelségbe kerüljek? Mindemellett melyek azok a Gunze szinek amelyeket érdemes alapként az orosz gépekhez beszerezni? Üdv: András | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 372268 | 2011. február 20. 09:59 | ![]() | |
| Airmax | Adatlap | 372267 | 2011. február 20. 01:27 | ![]() | |
|
Ha véletlenül itt lapozgat az aki ezt a gépet hajdan üzembentartotta...netán repülte... Vajon mit érezhet? Üdv | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 372266 | 2011. február 19. 23:21 | ![]() | |
|
Itt meg a 4418. Ezek szerint épp eladó www.globalair.com/aircraft_for_sale/Warbird_Aircraft/Mikoyan-Gurevich/Mig__21_for_sale_60389.html | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 372265 | 2011. február 19. 23:01 | ![]() | |
| Levix | Adatlap | 372264 | 2011. február 19. 13:07 | ![]() | |
|
Az Aviacija i Kozmunautika 2011/2-ben egy hosszú cikk van a MiG-21-esek afganisztáni alkalmazásáról. www.avaxhome.ru | |||||
| Franto | Adatlap | 372263 | 2011. február 18. 12:13 | ![]() | |
|
Köszi a képeket fiúk, ha még akadnak képek, akkor kérlek benneteket, hogy tegyétek fel. | |||||
| romeo | Adatlap | 372262 | 2011. február 17. 13:57 | ![]() | |
| notarius | Adatlap | 372261 | 2011. február 17. 08:01 | ![]() | |
|
Az adminisztrátor csaj sem rossz. :) | |||||
| Daala | Adatlap | 372260 | 2011. február 17. 00:26 | ![]() | |
|
Azok az UB blokkok eszméletlenül jól néznek ki! A gép is csecse lesz! | |||||
| Daala | Adatlap | 372259 | 2011. február 17. 00:25 | ![]() | |
|
Egyre több részlet...:-))) www.facebook.com/photo.php | |||||
| Tibcsi | Adatlap | 372258 | 2011. február 16. 22:41 | ![]() | |
|
Egy kis segédlet fékernyőkészítőknek :) www.aircraftresourcecenter.com/tnt1/101-200/tnt152_chutes-Tan/tnt152.htm | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372257 | 2011. február 16. 20:38 | ![]() | |
|
Szia! Szívesen! Pár kép a fórum végéről. :) Üdv.:Neo | |||||
| Rumcájsz_52 | Adatlap | 372256 | 2011. február 16. 19:45 | ![]() | |
|
Szia Franto Fékernyő-fotóim nemigen vannak, viszont ha "visszalapozol" ebben a topicban, találsz néhányat, beírok néhány hozzászólás-számot, amit jó, ha megnézel. Érdemes egyébként az egész választékot végignézni, mert nekem sincs mimden elmentve, így találhatsz máshol is használható képeket. A PF-en egyébként a hagyományos kupola alakú fékernyőt, az MF-en meg az újabb kereszt alakút használták. Hsz. számok : 2437, 2420, 2419, 2396, 1946, 1578, 1490, 1399 Kellemes nézelődést Üdv R. | |||||
| búza | Adatlap | 372255 | 2011. február 16. 19:42 | ![]() | |
|
Ennyit tudok segíteni. Az F-13 és a PF ernyője ugyanaz. Az alsó fékernyős gépeken egyforma volt az ernyő, a felsősökön (PT-21) szintén egyforma. Üdv: Búza | |||||
| Franto | Adatlap | 372254 | 2011. február 16. 13:33 | ![]() | |
|
Köszi Neo a válaszod. Valamicskét az a rajz is segít. Amennyiben cseh, vagy szlovák nyelvről kell valamit lefordítani magyarra, csak nyugodtan keressetek. | |||||
| Franto | Adatlap | 372253 | 2011. február 16. 13:30 | ![]() | |
|
Szia Rumcájsz_52, köszi szépen a válaszod. A PF és MF változtok ernyője érdekelne. Vannak róla rajzaid és fotóid? | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372252 | 2011. február 15. 18:24 | ![]() | |
|
Szia! Az 5317-es hozzászólásban van rajz, talán segít! Üdv.:Neo | |||||
| Rumcájsz_52 | Adatlap | 372251 | 2011. február 15. 17:09 | ![]() | |
|
Szia Franto Attól függ, melyik tipusváltozatról van szó, mert a 21-en min. kétféle fékernyőt használtak, kezdetben hagyományos kupola alakút, később kereszt alakút, és eltérő volt a felületük is. Üdv R. | |||||
| Franto | Adatlap | 372250 | 2011. február 15. 14:38 | ![]() | |
|
Üdv! A 21-es fékernyőjéről tudnátok képet küldeni vagy esetleg rajzokat. Köszi | |||||
| mrtiff | Adatlap | 372249 | 2011. február 14. 16:44 | ![]() | |
|
Na felnagyítottam a képeket és a makettet hozzá mértem. :( Ahogy számoltam,az academy MF( bis :) ) kb. 1/45-ös arányú.Azért nagyobb.Mind1 akkor lesz 1/45-ös.Ma kezdem a kabint a nulláról kiegészítés nélkül.Készülnek a kapcsolók és a véletlen kapcsolást gátló fülek. | |||||
| zkalos | Adatlap | 372248 | 2011. február 13. 17:35 | ![]() | |
|
Sziasztok ! Na még egyszer ! Érdekel valakit egy Quickboost QBT-72231 korrekt MiG-21 MF gerinc+függ. vezérsík a Fujimi bis-hez ? ára 1500 Ft zkalos@t-online.hu | |||||
| zkalos | Adatlap | 372247 | 2011. február 13. 17:32 | ![]() | |
|
Sziaszeok ! Érdekel valakit egy Quickboost korrekt NiG-21 MF gerinc a Fujimi bis-hez ? ára 1500 Ft zkalos@t-online.hu | |||||
| sanyi | Adatlap | 372246 | 2011. február 13. 15:17 | ![]() | |
|
Szia! Értem:) Szép sorozat, nekem 2 MF és egy MF/bis roncs van a polcon, egy PFM épülőben. A roncsból lesz bis - kap egy Fujimi másolt gerincet - és lesz még egy UM is. Ha lenne képem atombombáról, akkor egy nukleáris SMT is kellene, de sajna nincs, anélkül pedig nem akarok építeni. A germán gép számsorait nekem adhatod:) Üdv Sanyi | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372245 | 2011. február 13. 14:39 | ![]() | |
|
Szerintem ez Condor koppintás :) mert a két utolsó keret van az UM-hez is. | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372244 | 2011. február 13. 14:37 | ![]() | |
|
Szia! Nem haragszom:) mindjárt megértesz. Van 6 db 21-esem revell f-13 az gyönyörű szép, a pf az zvezda pfm átalakítás, a bisz szintén zvezda, két UM az egyik condor a másik aeroteam, de gyakorlatilag ugyan az. Na ezek prímák méretileg stimmelnek. Szépen sorban szereztem be a gépeket a nyáron, már csak az MF hiányzott. Találtam egy kezdett fujimi szettet maratással meg plusz cuccokal ez a German mig, a matricái tényleg szépek, de a gép sokkal nagyobb mint a többi, ezért nem tudom egy asztalra rakni a későbbiekben. Azért kukába nem fogom dobni, majd egyszer befejezem, ha lesz rá időm, kedvem. Ja és a méretarány 1/72. Üdv.:Neo | |||||
| sanyi | Adatlap | 372243 | 2011. február 13. 14:27 | ![]() | |
| sanyi | Adatlap | 372242 | 2011. február 13. 14:21 | ![]() | |
|
Szia! Ne haragudj de nem értelek. Milyen léptékben építkezel? 48-ban nem tudok segíteni, de 72-ben ott a jó öreg KP MF, aminél jobbat sohasem fogsz találni, mert nem fogja kiadni sem a dajcs, sem senki - ha az árja mégis kiadja, ugyanez lesz, vagy Matchbox, amivel meg sem kell állni a kazánig. Ha bis, akkor Zvezda. A Fujimiknek egy előnye van: matrica. Gyönyörű lapok, pontos nyomás, komplett számsorok. Az Eastern Expressnek is volt/van bis, ami a KP gép átdolgozott törzzsel, de sajnos rajzzal nem hasonlítottam össze és már nem is fogom, mert eladtam őket. PFM-ben is ott Zvezda, aminek ugyan van egy-két kisebb hibája, de jól néz ki, de választhatod a Bileket is, de azt nehezebb lesz építeni, mert illesztőcsap nincs, de sorja annál több. F-13: dajcs vagy Bilek. Ugyanannyiért én inkább a csehet választanám, mert a matrica kárpótolna a minőségért. Ráadásul gyűlölöm a németeket, mert állandóan csak kamuznak, ráírják a dobozra hogy csodás minőség és egy 40 éves műanyag vigyorog a dobozban. U, UM: Bilek. Valahol van Condor és Eastern Express is, ezekről nem tudok mit mondani. SMT: Condor, Eastern, illetve réges-régen volt egy MIR nevű cég gépe. Az Eastern szép készlet, de ez is bontásilag KP-ra hasonlít. A MIR nagyon beteg, 1mm széles kiemelkedő panelvonalak, 2mm-es illesztési szakadékok, totál rossz kabintető - a törzs viszont pontos alakra és ad egy csomó fegyverzetet, amit 72-ben még senki, pl. Sz-24. Egyébként milyen fullos gépet akarsz a kukába küldeni? Üdv Sanyi | |||||
| Neo954 | Adatlap | 372241 | 2011. február 13. 12:29 | ![]() | |
|
Szia! Az istennek nem akar előkerülni. :) Írtam mail-t neked. Üdv.:Neo | |||||
| migi | Adatlap | 372240 | 2011. február 13. 12:24 | ![]() | |
|
A vaterán van egy KP MF Magyar matricával ,kellemes áron , nézd meg . | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Csak még egy kicsit homályos a kép.
Ahogyan én látom a térképen, a repülőtértől keletre, mintegy 2,6km távolságra fekszik a fonói halastó, viszont, ha jól értem amit mondasz akkor a tőle kb. 7 km-re lévő, Kisgyalántól egészen Nagyberkiig tartó 8 km hosszú tóba esett a gép.
Jól gondolom, hogy ez a pontos helyszíne a 3547-es gépünk pusztulásának?