<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monox | Adatlap | 372462 | 2011. március 28. 09:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372461 | 2011. március 27. 22:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A 4117 orráról van ilyen fotó, meg talán a 1817- ről is volt régebben egy gyenge minőségű géppáras felszállásos. A 1420, 1419 és a 4117 adataim szerint együtt voltak Pápán. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372460 | 2011. március 27. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv Búza! Sajnos a számot sem ismerem. :(( | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372459 | 2011. március 27. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sajnos az UTI-ból csak ennyi látszik. | |||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372458 | 2011. március 27. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Nyugger! Talán szombatra kiderül! :-))) Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372457 | 2011. március 27. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! A tepszinű U-600-nak nem tudod a számát? Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 372456 | 2011. március 27. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Romeo ! A nap királya lehetnél ha a terep UTI elejei is látszana ! Igy csak 1/2, de az is több a semminél. ritka jó felvétel. A 21PF és a 21U mint gép, biztosan taszári, terepfestésü 21-s is szerintem csak hát az oldalszáma... | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372455 | 2011. március 27. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem vagyok biztos benne, de nekem olyan "taszárosnak" tűnik. | |||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372454 | 2011. március 27. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372453 | 2011. március 27. 10:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 372452 | 2011. március 20. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gyönyörű lett! | |||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372451 | 2011. március 20. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Az egyik elsőnek elkészült makett Csehországból az Edu 21-eséből: www.arcforums.com/forums/air/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 372450 | 2011. március 18. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia, köszönöm a választ, így már bele merek vágni! Üdv: Atesz | |||||||||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372449 | 2011. március 18. 09:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Peti! Wow! Alakulnak akkor a dolgok rendesen.Akkor viszont a későbbiekben biztosan lesz UM is. Üdv:András | |||||||||||||||||||||||||||||
Vargapeter | Adatlap | 372448 | 2011. március 18. 09:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Az Eduard azt ígérte a facebook-on, hogy nem sokára jön a Bis verzió, méghozzá magyar matricával a dobozban! Szerintem én megvárom... Úgyis magyar gépet akarok építeni! :) Üdv, Péter | |||||||||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372447 | 2011. március 18. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nagyon befog nekik jönni! S valóban siker lesz ez boritékolható.Ha nem álnék autóvásárlás előtt alapból 3db-re ment volna a rendelés.Ami késik azonban nem múlik... Szerintem siker lesz az SMT s főleg ha kiadnák az UM változatot... Na de majd meglátjuk. Üdv neked | |||||||||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372446 | 2011. március 18. 09:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Az bizony tényleg kevés lenne:) Az összes elképzelhető,fellelhető anyag amit publikáltak megvan róla ,de tudod egészen más az amikor attól kérdezem meg aki fizikailag tapintotta,le vizuálta... Ha valakire akkor rám igazán nem lehet fel aggatni az irigy jelzőt, de most megvallom kicsit az vagyok. A fent emlitett anyagokat össze vissza fel le át és keresztül virtuálba hasonlítgattam méretpontos és részleteiben hiteles rajzokhoz s látatlanban azt mondom ez minden idők legjobb 21-es gépe 48'-ban.(szerintem!) Másrészt hasonlítgattam a piacon valaha forgalmazásra került kiegészítőkkel. Sokat meritett és legfőképp tanult az Edu.Az eredmény magáért beszél. Egy kérdés a végére,lehet hülyén hangzik de megfogod építeni? Üdv: András | |||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372445 | 2011. március 18. 09:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
itt egy másik link is a dobozbontásról és a makettről. www.aeroscale.co.uk/modules.php Szerintem az Eduardnak be fog jönni ez a MiG-21 üzlet, hiszen hatalmas az érdeklődés és a kereslet a világban erre a makettre. Úgyhogy az SMT-t és a Biszt szerintem tuti ki fogják adni, aztán a többi változatot majd meglátjuk! | |||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372444 | 2011. március 18. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bocs a 44 alkatrész valójában 382! A 44 kicsit kevés lenne:))) | |||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372443 | 2011. március 18. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kérlek! 8 öntőkereten 44 műanyag alkatrész, 2db gyönyörű UB-16 rakétablokk, színes kabin és egyéb maratás, kabintető-antanna-keréktárcsa maszkolófólia. Gyönyörű vékony panelvonalak, szerintem tökéletes méret és alakhűség, bár még nem néztem 1/48-as rajzokhoz a gépet. A fegyverek is szépek és más típusokhoz is felhasználhatóak mennyiségük révén. Festési és matrica variációk 1 egyiptomi, 1 csehszlovák, 1 szlovák, 1 lengyel, 1 NDK-s MF-hez és egy szovjet SM-hez. Full stencilezés külön matricalapon. A matrica egyébként olasz gyártmányú Cartograf! KB. ennyi. Nem fotóztam, mert itt egy link a dobozbontásról: www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Eduard/Kits/MiG-21MF_PP/Eduard_MiG-21MF.html Az Eduard Facebook oldalán egyébként több galéria is van a gyártásról és a kész gépről részleteiben is. Üdv.: Daala | |||||||||||||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372442 | 2011. március 18. 07:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szervusz Dalaa Gratula a géphez.Felvázolnád kicsit bővebben? Üdv neked | |||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372441 | 2011. március 18. 07:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Tegnap jött meg az Edu profipack MiG-21MF, végre valaki csinált egy közel tökéletes 21-est! :))) | |||||||||||||||||||||||||||||
VO101_Papi | Adatlap | 372440 | 2011. március 17. 13:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Atesz! Az Edu 21 fényévekkel jobb makett mint az Academy, a kidolgozottsága, és a hozzá adott festett maratás miatt nem igazán igényel más kiegészítőt, persze lehet még ezt is fokozni, igaz ezek miatt kissé borsos az ára. Magyar gépet minden átalakítás nélkül lehet belőle készíteni, nyersfém, "kályhaezüst", illetve terepszínben. Magyar jelzéseket nem adnak a maketthez, de azt a had-nál tudsz beszerezni. Papi | |||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 372439 | 2011. március 17. 10:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha valaki 1/48-ban "Cápetit" építene, nálam megtalálja hozzá a propagteam matricáját:-) humwee(kukac)citromail(pont)hu üdv pipi | |||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 372438 | 2011. március 16. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 372437 | 2011. március 16. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi szépen a képeket! Én magánban szívesen megírom a véleményem, ha dobsz egy e-mail-t a kape21@gmail.com-ra! Üdv PETI | |||||||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 372436 | 2011. március 16. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
SZIASZTOK! HÁTHA VALAKIT ÉRDEKEL: https://lifthereserbia.wordpress.com/tag/mig-21r/ http://www.1999.co.jp/eng/10113812 Üdv:Vini | |||||||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 372435 | 2011. március 16. 19:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
hali migi!Szerintem nem csak matricákat készít.Én úgy láttam,hogy makettet is. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 372434 | 2011. március 16. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia PETI, és mindenki! Nos csináltam géppel is képeket róla, remélem ezek már jobbak lettek. Ezek a színek lettek másabbak mint az eredeti maketten. Elég sok hibát vettem észre én is a képek megnézése után (festésit főleg). Kíváncsi vagyok az észrevételeitekre, mik azok amikre oda kel figyeljek és mi az amit szerintetek még tudok javítani rajta anélkül hogy át kellene festenem az egészet. Üdvözlettel és köszönettel: MB87 | |||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 372433 | 2011. március 16. 13:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Atesz | Adatlap | 372432 | 2011. március 15. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék a mesterektől: az Eduard új, 48-as 21-e szerintetek milyen? Kidolgozás, részletezettség, stb.? Ami pedig a legfontosabb: magyar 21-est lehet-e belőle készíteni, radikális átalakítás nélkül? Üdv: Atesz | |||||||||||||||||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 372431 | 2011. március 15. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Peti! Íme a kért képek, a minőségért ne haragudjatok mert nincs itthon fényképező ezért telefonnal csináltam. Ha szeretnéd csinálok majd azzal is, és azt ár jobban kilehet értékelni. Egyéb ként szívesen fogadok minden kritikát, mert majdnem első munka. Üdv: MB87 | |||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 372430 | 2011. március 15. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Az nem csak matricát készit ? | |||||||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 372429 | 2011. március 15. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Halihó NEO 954! Köszönöm a segítséget! lenne még egy kérdésem:Ha jól tudom van egy szerb makettgyártó cég LIFT HERE!DECALS.De ha nem jó kérlek javíts ki.Annak a 21-esei milyen kidolgozottságúak? Segítségedet elöre is köszi! Üdv:Vini | |||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 372428 | 2011. március 15. 16:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia MB87! Dobnál fel róla képet? Egy-két ötlet: Kopro kabintető, fordíts az átlagosnál nagyobb gondot a csiszolásra, illesztési szárazpróbákra, sbt., Pavla műgyanta kabin, húzott szál pitotcső, Zvezda 21bis futóakna másolat. Ezekkel már sokkal szebb lesz a makett. Szerintem is másfél pont, de csak dobozból, feljavítva simán lesz belőle ötös! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 372427 | 2011. március 15. 16:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Én most fejeztem be a Condor UM-jét címszavakban ilyen: - Kabin tető szennyezett, alig látszik át. - Panel vonalak alig láthatóak, nagyon vékonyak. - Illesztéseknél átlagos sz 1mm vagy nagyobb hézag. - Spártai kabin belső. - Kabin belső behelyezéséhez nagyon sokat kell farigcsálni, hogy beférjen. - Pitotcső ormótlan. - Futómű szintén spártai - Futómű akna: az orrfutó akna nincs is szinte, a főfutó aknák spártaiak. Összegezve: ötből másfél pont Megjegyzés: Én még akarok belőle beszerezni ennek elenére! Üdv.: MB | |||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 372426 | 2011. március 15. 15:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Köszi az első utmutató volt az enyémhez is de a szárnyai nekem fujimi | |||||||||||||||||||||||||||||
fridi | Adatlap | 372425 | 2011. március 15. 07:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 372424 | 2011. március 14. 22:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Fridi! Az 5091-s 21UM mind a három vadász repterünkön teljesített. Pápán kezdett 1974-ben majd 1975-től 1978-ig Taszár következett a -rövid életü- MiG-21MF szd. gépe volt. A teljes századdal ezután Kecskemét jött egészen 1994 őszéig, ekkor ismételten Pápára került és az 1997-s kivonásáig ott repült. | |||||||||||||||||||||||||||||
fridi | Adatlap | 372423 | 2011. március 14. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Meg tudná valaki mondani hogy 5091-es oldalszámú UM hol teljesített szolgálatot, Pápán vagy Taszáron? Üdv : Fridi. | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372422 | 2011. március 14. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia! Gyakorlatilag ugyan az a két makett, a keretek ugyanazok. Nekem az Aeroteam egy kicsit jobban tetszett, talán kicsit kevesebb volt a sorja. Ha jót fogsz ki akkor nem annyira gáz egyik sem, viszont ha nem akkor gyakorlatilag a sorjából kell kikapálni a makettet. Ha szép makettet akarsz belőle csinálni akkor kell hozzá kabin ülésekkel, kiömlő, orrkúp, futóaknák. Illetve a futóművek használhatatlanok, a főfutószár egy pálcika, az orrfutó szintén siralmas. A kabintetőt is érdemes lecserélni egy vákuum húzottra, mert elég opálosak, bár az Aeroteam-é az tiszta volt és karcmentes. Ha van még kérdésed szívesen várom. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 372421 | 2011. március 14. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
helló neo954! tudnál tanácsot adni,hogy melyik jobb kidolgozottságu:az aeroteam vagy a condor 21-es um jobb? köszi üdv:vini vini34@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 372420 | 2011. március 14. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
5498 / 5499 hozászolásában Neo felrakta az általam kínált lehetőséget, és bőven adott még ezen kívül alternatívát. Üdv.: MB | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372419 | 2011. március 14. 14:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372418 | 2011. március 14. 13:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Viktor! Lefotóztam az UM-ek festési rajzait. Az egyik AeroTeam a másik Condor. Remélem segít! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 372417 | 2011. március 13. 12:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
MB87 | Adatlap | 372416 | 2011. március 13. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Vik30! Nekem megvan a Condor MiG-21 UM-nek a festési rajza szovjet festéssel, azon rajta vannak angolul a színek is, ha gondolod szerdán be tudom szkennelni és átküldhetem neked. Üdv.: MB87 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 372415 | 2011. március 13. 11:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 372414 | 2011. március 13. 11:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372413 | 2011. március 13. 09:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Én a Modelimex.cz-ről rendeltem a MiG-21 profipackot, 45.25 Euró volt postával együtt. A jövő héten meg is jön! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Először azt hittem, hogy késantenna nélküli UM-et látok, de szerencsére annyi még látszik a képen, hogy a hátsó kabinon nincs periszkóp.