<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ambasa | Adatlap | 372797 | 2011. szeptember 22. 18:45 | ||
Monox | Adatlap | 372796 | 2011. szeptember 22. 17:03 | ||
Én sokáig arra gondoltam, hogy a két számjegyű oldalszámok eredetileg a Szovjet besorolású gépek lehettek, hiszen ott szinte minden gépnek kétjegyű az oldalszáma. Lehetségesnek tartom, hogy eredetileg a Szovjet Légierőnek készültek majd végül mégis hozzánk kerültek, az ottani számokat magukkal hozva. Bizonyíték nincs a dologra, de ismerve a számozást a szovjetnél, megtörténhetett a dolog... Apropó: valakinek van a kétszámos biszekről teflonszürke fotója? Nekem csak egy olyan van, ami éppen kétszámos gép is lehet, de annyian állják körül, hogy nem azonosítható pontosan. Esetleg ez is elárulhatja honnan jöttek és hová készültek... | |||||
Nyugger | Adatlap | 372795 | 2011. szeptember 22. 14:02 | ||
Tibcsi, Igen volt ilyen, az eredetileg 16-os MiG-21UM, de ennek a gy.sz.-a 516999201, a beérkező MiG-23UB-16-s miatt lett 19-re átszámozva. Ez a két számjegyüség valami pápai sajátosság volt eredetileg, az okot nem sikerült az elmúlt 20+ évben az illetékestől megtudnom. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372794 | 2011. szeptember 22. 13:47 | ||
Nyugger, 21-esekről volt szó. A pápaiak valóban kilógnak a sorból, de eddig én így tudtam, hogy a gyártási számból képezték őket. Ha jól tudom, épp Pápán kellett az egyik kétüléses 21-es oldalszámát megváltoztatni, mert két egyforma számú gép lett volna a bázison. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372793 | 2011. szeptember 22. 13:36 | ||
Tibcsi ! Csak óvatosan ezzel a kijelentéssel. Bizton állítható, hogy a két számjegyű oldalszámok nem a gyáriszámból származnak. Tehát a 75AP sorból a 41-52, MiG-23MF/UB 01-12 és a 14-20, Szu-22M3/UMK3 01-16, MiG-29B/UB 01-28, Jak-52 01-12-ig és a MiG-21UM-k közül a 17,18,19,35, 53,54,55,-s valamint a 904,905,906,907-s gépekre felfestett számnak semmi köze sincs a gy.sz.-hoz. Ez igaz a Gripenekre is. Nyugger | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372792 | 2011. szeptember 22. 11:09 | ||
Háromszámjegyesek UM-ek, PF-ek, de ha jól emlékszem F-13-asok is voltak. A képen egy kétszámjegyes pápai bisz. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372791 | 2011. szeptember 22. 11:01 | ||
A gyártási számok utolsó számjegyei. Voltak két, három, és négyszámjegyes oldalszámúak is. Annyit használtak, amennyi az egyértelmű megkülönböztetéshez szükséges. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 372790 | 2011. szeptember 22. 10:26 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy miért 4 jegyűek a Mig-21-eseink lajstromszáma? Van valamilyen jelentése a számoknak? d | |||||
juge75 | Adatlap | 372789 | 2011. szeptember 21. 09:52 | ||
silent8 | Adatlap | 372788 | 2011. szeptember 14. 19:05 | ||
silent8 | Adatlap | 372787 | 2011. szeptember 14. 19:02 | ||
Még találtam párat. Nagyon szívesen. Máskor is. silent8 | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 372786 | 2011. szeptember 14. 18:47 | ||
Köszönöm! | |||||
silent8 | Adatlap | 372785 | 2011. szeptember 14. 18:40 | ||
silent8 | Adatlap | 372784 | 2011. szeptember 14. 18:32 | ||
silent8 | Adatlap | 372783 | 2011. szeptember 14. 18:30 | ||
Szia itt van egy pár kép. Bár oldalról látszanak, de hátha. www.acig.org/artman/publish/article_332.shtml | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372782 | 2011. szeptember 14. 18:26 | ||
Szia Tóth_Gábor Mivel a szkennelés nem tett jót a képek élességének, némi kiegészítés: a csoportképen és az alatta lévő gép farokkódja C 1003, a zöldfarkú a svancon a C 510 jelzést viseli. Az első két kép a "nagy" Jefim Gordon MiG-21-könyvből van, a másik egy régi Top Gun-ból. Üdv R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372781 | 2011. szeptember 14. 18:17 | ||
Toth_Gabor | Adatlap | 372780 | 2011. szeptember 14. 15:05 | ||
Sziasztok! Van valakinek fotója olyan indiai Mig-21FL-ről, ami négyfőtartós szárnyat kapott? Esetleg valami weboldal? Én csak ezeket ismerem: www.bharat-rakshak.com/IAF/Images/Current/Fighters/MiG21FL/ | |||||
István | Adatlap | 372779 | 2011. szeptember 10. 19:41 | ||
Sziasztok Nem emlékszem pontosan de kb fél éve olvastam a neten hogy megsérült a gép (4418)de javítható.Nem vagyok benne biztos de úgy rémlik mind ha felszállásnál vagy átstartnál elkaptak vele egy fát. Sziasztok | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372778 | 2011. szeptember 10. 15:00 | ||
Szia búza A 4418-as 21UTI 1985-ben kivonva, 1990-ben adta el a HM a Dexco Kft-n keresztül Martin Dean amerikai üzletembernek, aki mellesleg hobbirepülő volt (attól kezdve MiG-21-en!), a tipus-kiképzést Kecskeméten kapta, oktatópilóta Arató Ferenc (alez.?). A kiképzés 6-8 felszállást jelentett, az új tulaj csak a le és felszállást akarta begyakorolni, mindenféle műrepülő-kiképzéstől mereven elzárkózott ("én nem az agysejtjeimet akarom tönkretenni!") , viszont olyan gyakorlott pilóta volt, hogy a harmadik leszállást már egyedül végezte, ez azért nem semmi egy "újonctól"! Mindenesetre a kiképzés sikeres volt, hiszen azóta se törte össze a gépet. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 372777 | 2011. szeptember 10. 11:20 | ||
Igen ez az , és irja is hogy Magyar gép volt , | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372776 | 2011. szeptember 10. 11:16 | ||
Ha jól látom, ugyanezt a gépet árulják 18 millióért. Az 5842-es hsz.-ből a link: www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
búza | Adatlap | 372775 | 2011. szeptember 10. 09:15 | ||
Szia Laci! Jól emlékszel. Eredeti a szám, a szárny alján magyar felségjel van, a tetején nem tudom, mert arról még nem találtam képet. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 372774 | 2011. szeptember 10. 08:57 | ||
Ha jól emlékszem ez Magyar gép volt és innen került ki , | |||||
Taylor | Adatlap | 372773 | 2011. szeptember 10. 07:35 | ||
Ha 1994-ben készült a felvétel, akkor biztos már nem volt semmi konfliktus, legalábbis az Oroszok, és Amerika között. A legutolsó orosz vadászgép 1991-ben hagyta el országunkat. Majd jött az amcsikkal való haverkodás, és szerintem így került hozzájuk. Hát mind1 mellékelek egy képet, amin már vörös csillag van. (2004-ben készült a kép) | |||||
silent8 | Adatlap | 372772 | 2011. szeptember 9. 23:03 | ||
Nagyon tetszik! De akkoriban még nem kezelték ezeket a dolgokat "titkosan" ? Hogy lehetett Amerikai műsorban egy Orosz vadász? Főleg Magyar felségjellel? Akkoriban még nem a hidegháború időszaka volt? De legalábbis, a vasfüggöny "áldása"? | |||||
pimpa | Adatlap | 372771 | 2011. szeptember 9. 21:59 | ||
Ez a sorozat kb 17 evvel ezelott ment a Discovery-n. A magyar felsegjelet mar regen atfestettek voroscsillagra. Asszem a szarny also felen viszont meg mindig ott az eredeti nagyar csillag. | |||||
juge75 | Adatlap | 372770 | 2011. szeptember 9. 21:24 | ||
Mig-21u 66-600. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372769 | 2011. szeptember 9. 21:24 | ||
Igen, magyar csillag van rajta, bár jóval kisebb a szokásosnál... | |||||
juge75 | Adatlap | 372768 | 2011. szeptember 9. 21:23 | ||
Az oldalszáma eredeti és Magyar. | |||||
silent8 | Adatlap | 372767 | 2011. szeptember 9. 21:20 | ||
Magyar felségjeles a 21-es! Még a régi csillagos jelzés van rajta. Sokáig néztem, hogy vajon zöld a közepe? De van egy rész, ahol közelről mutatják a szárnyat, ott tisztán látszik, hogy piros fehér zöld. De utána egyből elkezd ugrálni a kép. De vajon hol készült? Nagyon jó! :DDD És hab a tortán, hogy Discovery műsor. És pont egy Magyar 21-est mutatnak be. :DDD silent8 | |||||
sulyid | Adatlap | 372763 | 2011. szeptember 9. 10:34 | ||
Szerintem nem is ér többet. Amúgy forintban alig 18,7 misi... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372762 | 2011. szeptember 9. 00:17 | ||
Ez komoly hogy "csak" ennyit ér egy ilyen gép ? www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372761 | 2011. szeptember 9. 00:11 | ||
Sziasztok! Nézzétek figyelmesen a videót 21:36-tól :) (ha minden igaz úgy linkeltem be, hogy onnan indul egyből) www.youtube.com/watch | |||||
farkas469 | Adatlap | 372758 | 2011. szeptember 1. 22:26 | ||
Sziasztok! Van orosz nyelvű konyven a majomfogó hálóról ha érdekel valakit... farkas469@gmail.com | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372757 | 2011. szeptember 1. 21:52 | ||
vagy Precízzel kell felvenni a kapcsolatot! :D | |||||
búza | Adatlap | 372753 | 2011. szeptember 1. 20:08 | ||
Csepelen a Kossuth-ban mindkét oldalát, illetve alúl és felülnézetét is meg lehet tekinteni! Tudom szemét vagyok! :-((( | |||||
búza | Adatlap | 372752 | 2011. szeptember 1. 20:05 | ||
Bocsika, hol beszél a jets felázott talajról? Az a "majomfogó" utáni szántás szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 372751 | 2011. szeptember 1. 19:58 | ||
Joce | Adatlap | 372750 | 2011. szeptember 1. 18:15 | ||
Sziasztok! Mig-21MF változat szegecselési térképét keresném, ha valaki tudna egy jó oldalt ahol ilyen van megköszönném. Köszi: Joce | |||||
romeo | Adatlap | 372749 | 2011. szeptember 1. 10:54 | ||
vatya1 | Adatlap | 372748 | 2011. augusztus 25. 08:04 | ||
miles | Adatlap | 372747 | 2011. augusztus 22. 09:00 | ||
migi | Adatlap | 372746 | 2011. augusztus 21. 18:04 | ||
migi | Adatlap | 372745 | 2011. augusztus 21. 17:46 | ||
Fogalmam nincs , biztos vannak külömböző maratások , de nem biztos hogy illeszkedik hozzá , | |||||
ddk466 | Adatlap | 372744 | 2011. augusztus 21. 17:34 | ||
Szia migi Köszönöm a válaszodat ! Ezt a kabint kaptam hozzá ajándékba, ezen kívül van még kiegészítője ? | |||||
migi | Adatlap | 372743 | 2011. augusztus 21. 17:23 | ||
Szia Ha jól tudom academy 1/72 es Mig-21 se az a F-13 as változat , ezek még csak fém szinben voltak a Szuban rendszeresitve , a Pavla gyárt hozzá kabint , de mivel ez a kitt nem pont 1/72 es igy nem tudom mennyire illeszkedik hozzá , | |||||
ddk466 | Adatlap | 372742 | 2011. augusztus 21. 17:12 | ||
Sziasztok haveromtól kaptam egy : AKADÉMIA 1:72 Mikojan MIG-21 FISHBED és szeretnék segítséget kérni hogy hol lehet hozzá kapni kiegészítéseket meg hogy én orosz repülőket gyűjtök és ehhez a típushoz milyen igazi orosz festés dukál, de lehetne-e rá valamilyen matrica ? Ezekbe szeretnék segítséget kérni ! Előre is köszönöm ! Üdv.: DDK Email: ddk-466@freemail.hu | |||||
Monox | Adatlap | 372741 | 2011. augusztus 17. 10:02 | ||
Nincs ilyen. De ha megnézed a valóságot és saját kézzel állsz neki, valamint a lövészárkokat panelvonalakká alakítod át, akkor olyan géped lehet, amire mindig büszke lehetsz. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372740 | 2011. augusztus 16. 22:48 | ||
van kettő oez 21sem és nagyon szeretném őket meg építeni de a kabintető már hetek óta fej fájást okoz láttam már pár át alakítást amik jók valaki tudna nekem adni olyan kabin tetőt amivel ki lehet cserélni az oezét? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ez így nem teljesen helytálló, ugyanis az utolsó 4 számjegyből 1. és a 3.4. számjegy adta azokat:
904 516999504
905 516999505
906 516999506
907 516999507
TG