<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372782 | 2011. szeptember 14. 18:26 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372781 | 2011. szeptember 14. 18:17 | ![]() | |
Toth_Gabor | Adatlap | 372780 | 2011. szeptember 14. 15:05 | ![]() | |
Sziasztok! Van valakinek fotója olyan indiai Mig-21FL-ről, ami négyfőtartós szárnyat kapott? Esetleg valami weboldal? Én csak ezeket ismerem: www.bharat-rakshak.com/IAF/Images/Current/Fighters/MiG21FL/ | |||||
István | Adatlap | 372779 | 2011. szeptember 10. 19:41 | ![]() | |
Sziasztok Nem emlékszem pontosan de kb fél éve olvastam a neten hogy megsérült a gép (4418)de javítható.Nem vagyok benne biztos de úgy rémlik mind ha felszállásnál vagy átstartnál elkaptak vele egy fát. Sziasztok | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372778 | 2011. szeptember 10. 15:00 | ![]() | |
Szia búza A 4418-as 21UTI 1985-ben kivonva, 1990-ben adta el a HM a Dexco Kft-n keresztül Martin Dean amerikai üzletembernek, aki mellesleg hobbirepülő volt (attól kezdve MiG-21-en!), a tipus-kiképzést Kecskeméten kapta, oktatópilóta Arató Ferenc (alez.?). A kiképzés 6-8 felszállást jelentett, az új tulaj csak a le és felszállást akarta begyakorolni, mindenféle műrepülő-kiképzéstől mereven elzárkózott ("én nem az agysejtjeimet akarom tönkretenni!") , viszont olyan gyakorlott pilóta volt, hogy a harmadik leszállást már egyedül végezte, ez azért nem semmi egy "újonctól"! Mindenesetre a kiképzés sikeres volt, hiszen azóta se törte össze a gépet. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 372777 | 2011. szeptember 10. 11:20 | ![]() | |
Igen ez az , és irja is hogy Magyar gép volt , | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372776 | 2011. szeptember 10. 11:16 | ![]() | |
Ha jól látom, ugyanezt a gépet árulják 18 millióért. Az 5842-es hsz.-ből a link: www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
búza | Adatlap | 372775 | 2011. szeptember 10. 09:15 | ![]() | |
Szia Laci! Jól emlékszel. Eredeti a szám, a szárny alján magyar felségjel van, a tetején nem tudom, mert arról még nem találtam képet. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 372774 | 2011. szeptember 10. 08:57 | ![]() | |
Ha jól emlékszem ez Magyar gép volt és innen került ki , | |||||
Taylor | Adatlap | 372773 | 2011. szeptember 10. 07:35 | ![]() | |
Ha 1994-ben készült a felvétel, akkor biztos már nem volt semmi konfliktus, legalábbis az Oroszok, és Amerika között. A legutolsó orosz vadászgép 1991-ben hagyta el országunkat. Majd jött az amcsikkal való haverkodás, és szerintem így került hozzájuk. Hát mind1 mellékelek egy képet, amin már vörös csillag van. (2004-ben készült a kép) | |||||
silent8 | Adatlap | 372772 | 2011. szeptember 9. 23:03 | ![]() | |
Nagyon tetszik! De akkoriban még nem kezelték ezeket a dolgokat "titkosan" ? Hogy lehetett Amerikai műsorban egy Orosz vadász? Főleg Magyar felségjellel? Akkoriban még nem a hidegháború időszaka volt? De legalábbis, a vasfüggöny "áldása"? | |||||
pimpa | Adatlap | 372771 | 2011. szeptember 9. 21:59 | ![]() | |
Ez a sorozat kb 17 evvel ezelott ment a Discovery-n. A magyar felsegjelet mar regen atfestettek voroscsillagra. Asszem a szarny also felen viszont meg mindig ott az eredeti nagyar csillag. | |||||
juge75 | Adatlap | 372770 | 2011. szeptember 9. 21:24 | ![]() | |
Mig-21u 66-600. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 372769 | 2011. szeptember 9. 21:24 | ![]() | |
Igen, magyar csillag van rajta, bár jóval kisebb a szokásosnál... | |||||
juge75 | Adatlap | 372768 | 2011. szeptember 9. 21:23 | ![]() | |
Az oldalszáma eredeti és Magyar. | |||||
silent8 | Adatlap | 372767 | 2011. szeptember 9. 21:20 | ![]() | |
Magyar felségjeles a 21-es! Még a régi csillagos jelzés van rajta. Sokáig néztem, hogy vajon zöld a közepe? De van egy rész, ahol közelről mutatják a szárnyat, ott tisztán látszik, hogy piros fehér zöld. De utána egyből elkezd ugrálni a kép. De vajon hol készült? Nagyon jó! :DDD És hab a tortán, hogy Discovery műsor. És pont egy Magyar 21-est mutatnak be. :DDD silent8 | |||||
sulyid | Adatlap | 372763 | 2011. szeptember 9. 10:34 | ![]() | |
Szerintem nem is ér többet. Amúgy forintban alig 18,7 misi... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372762 | 2011. szeptember 9. 00:17 | ![]() | |
Ez komoly hogy "csak" ennyit ér egy ilyen gép ? www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372761 | 2011. szeptember 9. 00:11 | ![]() | |
Sziasztok! Nézzétek figyelmesen a videót 21:36-tól :) (ha minden igaz úgy linkeltem be, hogy onnan indul egyből) www.youtube.com/watch | |||||
farkas469 | Adatlap | 372758 | 2011. szeptember 1. 22:26 | ![]() | |
Sziasztok! Van orosz nyelvű konyven a majomfogó hálóról ha érdekel valakit... farkas469@gmail.com | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372757 | 2011. szeptember 1. 21:52 | ![]() | |
vagy Precízzel kell felvenni a kapcsolatot! :D | |||||
búza | Adatlap | 372753 | 2011. szeptember 1. 20:08 | ![]() | |
Csepelen a Kossuth-ban mindkét oldalát, illetve alúl és felülnézetét is meg lehet tekinteni! Tudom szemét vagyok! :-((( | |||||
búza | Adatlap | 372752 | 2011. szeptember 1. 20:05 | ![]() | |
Bocsika, hol beszél a jets felázott talajról? Az a "majomfogó" utáni szántás szerintem. | |||||
romeo | Adatlap | 372751 | 2011. szeptember 1. 19:58 | ![]() | |
Joce | Adatlap | 372750 | 2011. szeptember 1. 18:15 | ![]() | |
Sziasztok! Mig-21MF változat szegecselési térképét keresném, ha valaki tudna egy jó oldalt ahol ilyen van megköszönném. Köszi: Joce | |||||
romeo | Adatlap | 372749 | 2011. szeptember 1. 10:54 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 372748 | 2011. augusztus 25. 08:04 | ![]() | |
miles | Adatlap | 372747 | 2011. augusztus 22. 09:00 | ![]() | |
migi | Adatlap | 372746 | 2011. augusztus 21. 18:04 | ![]() | |
migi | Adatlap | 372745 | 2011. augusztus 21. 17:46 | ![]() | |
Fogalmam nincs , biztos vannak külömböző maratások , de nem biztos hogy illeszkedik hozzá , | |||||
ddk466 | Adatlap | 372744 | 2011. augusztus 21. 17:34 | ![]() | |
Szia migi Köszönöm a válaszodat ! Ezt a kabint kaptam hozzá ajándékba, ezen kívül van még kiegészítője ? | |||||
migi | Adatlap | 372743 | 2011. augusztus 21. 17:23 | ![]() | |
Szia Ha jól tudom academy 1/72 es Mig-21 se az a F-13 as változat , ezek még csak fém szinben voltak a Szuban rendszeresitve , a Pavla gyárt hozzá kabint , de mivel ez a kitt nem pont 1/72 es igy nem tudom mennyire illeszkedik hozzá , | |||||
ddk466 | Adatlap | 372742 | 2011. augusztus 21. 17:12 | ![]() | |
Sziasztok haveromtól kaptam egy : AKADÉMIA 1:72 Mikojan MIG-21 FISHBED és szeretnék segítséget kérni hogy hol lehet hozzá kapni kiegészítéseket meg hogy én orosz repülőket gyűjtök és ehhez a típushoz milyen igazi orosz festés dukál, de lehetne-e rá valamilyen matrica ? Ezekbe szeretnék segítséget kérni ! Előre is köszönöm ! Üdv.: DDK Email: ddk-466@freemail.hu | |||||
Monox | Adatlap | 372741 | 2011. augusztus 17. 10:02 | ![]() | |
Nincs ilyen. De ha megnézed a valóságot és saját kézzel állsz neki, valamint a lövészárkokat panelvonalakká alakítod át, akkor olyan géped lehet, amire mindig büszke lehetsz. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372740 | 2011. augusztus 16. 22:48 | ![]() | |
van kettő oez 21sem és nagyon szeretném őket meg építeni de a kabintető már hetek óta fej fájást okoz láttam már pár át alakítást amik jók valaki tudna nekem adni olyan kabin tetőt amivel ki lehet cserélni az oezét? | |||||
juge75 | Adatlap | 372739 | 2011. augusztus 16. 22:04 | ![]() | |
Minden gépen olyan, amekkorára be állítják. Nézd meg egy képen, rajzon. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372738 | 2011. augusztus 16. 21:50 | ![]() | |
apró még egy kérdés hogy mennyit kell az academy futó szárból vágni hogy jó legyen mert sok helyen olvastam hogy magas a gép csak aszt nem írták hogy mennyit kell kb röviditeni? | |||||
vatya1 | Adatlap | 372737 | 2011. augusztus 16. 21:45 | ![]() | |
abból szürke jön ki valamikor régen kevertem így szürkét és igazad lehet na eszt ki próbálom | |||||
juge75 | Adatlap | 372736 | 2011. augusztus 16. 21:42 | ![]() | |
Én keverném, fekete + fehér. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372735 | 2011. augusztus 16. 21:37 | ![]() | |
a revell 77es ajánlották esetleg más ajánlás szívesen fogadok és amiben még nem vagyok biztos az a fékernyő tartó színe nekem fehérnek tűnik de lehet hogy ezüst? | |||||
vatya1 | Adatlap | 372734 | 2011. augusztus 16. 21:04 | ![]() | |
Szia!te milyen színek határoznád meg a képeid alapján? | |||||
Levix | Adatlap | 372733 | 2011. augusztus 16. 20:59 | ![]() | |
migi az újrafestett gépről illetve a kopott állapotról készültek. Ott valamikor volt egy orrkúp festés, az nem az eredeti szín rajta. Amiket én feltettem, azok a 92-96-os állapotot mutatják. | |||||
vatya1 | Adatlap | 372732 | 2011. augusztus 16. 20:48 | ![]() | |
vagy csak az első kerék a hátsó mintha zöldelene a 7 tes képen? | |||||
vatya1 | Adatlap | 372731 | 2011. augusztus 16. 20:39 | ![]() | |
Sziasztok már a migi meg is válaszolta a következő kérdésem e 7es képel hogy vastagon fényes sárga volt a gép és ha jól látom akkor a kerekek is feketék | |||||
migi | Adatlap | 372730 | 2011. augusztus 16. 19:46 | ![]() | |
migi | Adatlap | 372729 | 2011. augusztus 16. 19:24 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 372728 | 2011. augusztus 16. 17:25 | ![]() | |
A Cápetin 92-ben nem egy fakult szín volt az orrkúpon és nem is a zöld és nem is a bakelit barna, hanem szürke. | |||||
búza | Adatlap | 372727 | 2011. augusztus 16. 17:23 | ![]() | |
Szia Laci! Biztos. hogy nem! Vannak fotóim az első festés utáni állapotról ott inkább egy kékes antracit színnnek tűnik, de előkeresem az eredeti rajzát, talán van rajta utalás a színre. Türelem, nem vagyok hozzá közel, illetve most más (hivatalos)dolgok foglakoztatnak. Üdv: Búza | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372726 | 2011. augusztus 16. 14:55 | ![]() | |
Urak A MiG-21 orrkúpja tényleg műanyagból lészült, mégpedig textilbakelitből. Ennak a szine viszont nem szürke, hanem barna, kb. mint a jól átsült barnakenyér héja. Tehát bármilyen más szin az orrkúpon (szürke, zöld, fekete, stb.) az festéket jelent. Az orrkúp eredeti (orosz gyári) színe nagyon sötét feketés-zöld, a PG-ben festett szine fényes sötét fűzöldtől a félmatt feketés-zöldig terjedt (mivel ez is a helyszínen kevert festék volt, nem volt mindig azonos árnyalatú). A feketés-zöld idővel általában sötét zöldes-szürkére fakult, lehet, hogy ez látható a Cápeti eredeti festésű fotóin is. Üdv R. | |||||
juge75 | Adatlap | 372725 | 2011. augusztus 16. 14:22 | ![]() | |
Blackish Green-re hasonlít gyárilag. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Mivel a szkennelés nem tett jót a képek élességének, némi kiegészítés: a csoportképen és az alatta lévő gép farokkódja C 1003, a zöldfarkú a svancon a C 510 jelzést viseli.
Az első két kép a "nagy" Jefim Gordon MiG-21-könyvből van, a másik egy régi Top Gun-ból.
Üdv R.