<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vatya1 | Adatlap | 372900 | 2011. október 28. 08:57 | ||
Sziasztok érdeklődnék hogy amikor még fém színűek voltak a 21sek akkor én a fotokon úgy látom hogy nem minden esetben volt az oldalszámnak fehér szegélye? vagy volt csak a foton nem mindig látszik? | |||||
Levix | Adatlap | 372897 | 2011. október 27. 13:44 | ||
zoli1989 | Adatlap | 372896 | 2011. október 27. 13:42 | ||
Szia! Köszi! Ismerem ezt az oldalt, és nagyon jó! Az én kérdésem kimondottan az Eduard féle kiadásra szólt, hogy azt honnan tudod. :) Az 1874-es taszári, és Sky Hussars beli repüléséről olvastam már sokat. :) Egyébként nekem tetszik az ötlet, hogy a fehér megkülönböztető festéssel akarják kiadni, bár taszári Kapos repülőezred jelvénnyel a svancon és Sky Hussars matricával az orrán még jobb lett volna. :) | |||||
horvathp | Adatlap | 372894 | 2011. október 27. 13:24 | ||
Szia! Az interneten konkrétan ilyenekről nem is fogsz találni (hogy melyik gáp hol volt). Ez történelem. :) Amúgy ajánlom figyelmedbe Simon Róbert Sándor oldalát: www.simonrobert.hu/ Üdv Péter | |||||
rrobbie | Adatlap | 372893 | 2011. október 27. 12:59 | ||
A fehérfarkút kezdték el rajzolni a matricához egy elég silány grafika alapján... De tuti lesz magyar az egyik bis készletben. | |||||
horvathp | Adatlap | 372892 | 2011. október 27. 12:18 | ||
A 1874-es volt a Sky Hussars első agresszor gépe, ezért lett a törzshátsórész és a svanc fehérre festve (ideiglenesen). De mivel ez az átfestés sem volt elég a nagyérdemű közönségnek ahhoz, hogy megkülönböztessék ki kellett találniuk valami mást. És jött az ötlet, hogy egy egész gépet sárgára fessenek... Az Eduard készletéből ez a gép lesz megépíthető. A festési rajzon 1991-es évszám van ami még helyes is lenne, csakhogy a pápai Griff századba sorolja. De azt hiszem erre szokták mondani: Ajándék lónak ne nézd a fogát. Örüljünk hogy raknak bele magyart is. Üdv Peti | |||||
Nyugger | Adatlap | 372891 | 2011. október 27. 11:20 | ||
Minden pontos, de a tárolási helye: Gerhard Neumann Múzeum, a Niederalteich településen. | |||||
Flogger | Adatlap | 372890 | 2011. október 27. 10:48 | ||
Oldalszám Gyári szám Gyártási idő 1874 75061874 1978.05.20. Ipari javítás Ipari javításig repült idő / leszállás 1987.09.22. PG 811ó 22p / 1346 Tárolás helye Összes üzemidő / leszállás D. Nederalteich Múzeum 1676ó 47p / 2820 Utolsó repülés 1996.10.08. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372889 | 2011. október 27. 10:21 | ||
Ezt honnan tudod ilyen biztosra ? :) Interneten egyenlőre nem találtam róla infót. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372888 | 2011. október 27. 10:05 | ||
Sziasztok, A 1874-s bis Pápára került a Kapos Harcászati Vadászrepülő ezred megszünése miatt. 1997 decemberében selejtezték le, 2006-ban került ajándék formájában a múzeum tulajdonába. Elszállítása előtt a német előírásoknak megfelelően demilitarizálták Pápán a gépet. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372887 | 2011. október 27. 01:57 | ||
Ha jól tudom ezt követően, ki is vonták a hadrendből, így Pápára már nem is kerülhetett. Jelenleg Német magánkézben van. (Gerhard Neumann Museum) | |||||
Flogger | Adatlap | 372886 | 2011. október 26. 23:48 | ||
Igen! Taszár megszűnéséig ott repült. | |||||
horvathp | Adatlap | 372885 | 2011. október 26. 20:48 | ||
Jó hír! Az Eduard a Mig-21bis-éhez ad magyar matricát. Cápeti elődje a 1874-es lesz megépíthető és pápainak van írva. De tudtommal a ez mindig is taszári volt. Üdv | |||||
vandork | Adatlap | 372884 | 2011. október 26. 20:47 | ||
A füves pályára kitelepülést a teljes keleti blokk gyakorolta. Nálunk is a kunmadarasi alakulatok rendszeresen jártak Szuhojjal (7BM, M2, M4R) Földesre. A tököliek meg Csákrvárra és Tápiószentmártonba, a sármelléki ezred meg Tapolcára:) Kenyeri meg egy régi jó szovjet reptér volt, 1948 elejéig teljesen szovjet használatban volt, La-9-es átképző bázisként. üdv Vándor Karesz www.soviet-airforce.com - A szovjet repülőtér titkai | |||||
Nyugger | Adatlap | 372883 | 2011. október 25. 23:42 | ||
Igen, a helikopterekkel. Annó amikor 1 évig katona voltam az MN1929-nél akkor mi Kenyeribe jártunk, de volt település Kilitere is. Lásd az L-29-s könyv. | |||||
juge75 | Adatlap | 372882 | 2011. október 25. 23:37 | ||
Szolnok pedig s Szandaszőlősi sport repteret. | |||||
Nyugger | Adatlap | 372881 | 2011. október 25. 23:16 | ||
Csak nálunk nem építettek ilyen célra is használható útszakaszokat és a kiszolgálás-hoz szükséges út melletti parkolókat. Arra nem is gondolok, hogy a Gripen milyen jól érezné magát egy ilyen objektumon. Fűves reptérként Pápa Kenyerit, Taszár Siófok-Kilitit, Kecskemét Orosházát használta még akkor amikor három vadászrepülő ezred volt. | |||||
Murmuc | Adatlap | 372880 | 2011. október 25. 22:28 | ||
Üdv mindenkinek! A Lengyelekhez hasonlóan ezt mi is gyakoroltuk anno itthon, vagy csak a Kenyeri füvest? | |||||
Flogger | Adatlap | 372879 | 2011. október 25. 10:55 | ||
http://www.youtube.com/watch?v=U2v5s9R0mSE&feature=related 21-es rajongóknak. | |||||
Flogger | Adatlap | 372878 | 2011. október 24. 12:55 | ||
Pápán állnak a gépek és a SERO Kft. tulajdonában vannak. 5 millió könyékén van. | |||||
pilotka | Adatlap | 372877 | 2011. október 23. 20:47 | ||
pilotka | Adatlap | 372876 | 2011. október 23. 20:46 | ||
Caprice | Adatlap | 372875 | 2011. október 23. 14:04 | ||
Szia! Mennyibe kerül vajon. Honnan vette? | |||||
Flogger | Adatlap | 372874 | 2011. október 23. 10:19 | ||
Szia! Valamelyik uti volt. Megvette egy magángyűjtő, vitték hatástalanítani. | |||||
Caprice | Adatlap | 372873 | 2011. október 22. 00:32 | ||
Sziasztok. 21.-én kb este 8 kor láttam az autópályán tréleren egy mig 21est Bp re vitték. Nem tudtam pontosan megfigyelni, mivel a másik irányba közlekedtem. Fakó zöld kamuflázs, ék alakú felségjel. A számát sem láttam, túl gyorsan történt. Nem tudjátok véletlen hová vitték és mi célból? Köszi Üdv | |||||
csehszko | Adatlap | 372872 | 2011. október 13. 21:04 | ||
Elnézést, a linares felhasználói is az enyém! | |||||
csehszko | Adatlap | 372871 | 2011. október 13. 21:00 | ||
1/48 érdekelne! | |||||
csehszko | Adatlap | 372870 | 2011. október 13. 20:59 | ||
1/48 érdekelne! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 372869 | 2011. október 12. 08:01 | ||
Milyen méretarány? 1/144, 1/72,1/48,1/32? | |||||
linares | Adatlap | 372868 | 2011. október 11. 23:20 | ||
Sziasztok! Hol lehet beszerezni Mig-21-eshez való műgyanta javítást?Gondolok műszerfal kabin stb.Köszönöm! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 372867 | 2011. október 10. 15:37 | ||
Ezt az egy gépet 1998-ban festették át próbaképpen. Bemutatták Brno-ban,a RIAT-on, és a Fairford-i bemutatón. | |||||
Flogger | Adatlap | 372866 | 2011. október 10. 13:10 | ||
http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/lezuhant_egy_mig-21-es_indiaban/ | |||||
Flogger | Adatlap | 372865 | 2011. október 10. 13:05 | ||
Szia! www.hunavia.hu Válaszd a típust, majd a MiG-21 familyt és a 9606-ot. Kb. 50 fotó van a gépről! | |||||
Flogger | Adatlap | 372864 | 2011. október 10. 13:03 | ||
Az orrkúpot nem jól rakták bele! | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 372863 | 2011. október 9. 22:39 | ||
Lacy | Adatlap | 372862 | 2011. október 9. 20:28 | ||
szezsolt | Adatlap | 372861 | 2011. október 9. 14:09 | ||
Képek a 144-es mig-21-ről: modelweb.modelforum.cz/index.php/2011/09/16/vstupenkovy-model-na-vystavu-e-day-2011-jaky-vlastne-je/ | |||||
vatya1 | Adatlap | 372860 | 2011. október 9. 13:05 | ||
Sziasztok kérdésem vagy inkább kérés lenne ha valaki nem használja fel az eduard MF-21ből a bis kerék tárcsát aszt átvenném vagy adnék érte mást amúgy is csak az MFet lehet a dobozból meg csinálni meg biztos ki adja a bis verziót is előre is köszönöm. érd: vatya1@indamail.hu | |||||
linares | Adatlap | 372859 | 2011. október 9. 12:23 | ||
köszönöm! :) | |||||
migi | Adatlap | 372858 | 2011. október 9. 12:13 | ||
Szia Nézd meg a Magyar oldalakon pl.a hunavia legalább 50 kép van fent róla , | |||||
linares | Adatlap | 372857 | 2011. október 9. 11:40 | ||
Mondjuk ez nem rossz ötlet! :) linares12@freemail.hu | |||||
zoli1989 | Adatlap | 372856 | 2011. október 9. 11:11 | ||
E-mail címet azért írjál szerintem. Anélkül nehezen fognak küldeni. :) | |||||
linares | Adatlap | 372855 | 2011. október 9. 11:07 | ||
Sziasztok! Engem egy pápai Mig érdekelne méghozzá a 9606-os oldalszámú.Személyes kötődésem van a géphez mivel 1979-ben édesapám volt az első mechanikusa és szeretném megépíteni.Interneten csak 2db fényképet találltam róla,akinek van róla kép kérem segítsen!Üdv | |||||
sanyi | Adatlap | 372854 | 2011. október 9. 09:28 | ||
Sziasztok! Keresem a Begemot MiG-21 part1 vagy a Fujimi MiG-21 Indian Tiger lapokról az indiai C1111 oldalszámú légigyőztes gép matricáit. Lépték: 1:72. Csere esetén hasonló témájú matricákat tudnék adni. Itt keressetek: d.nash@freemail.hu Üdv Sanyi | |||||
rrobbie | Adatlap | 372853 | 2011. október 8. 21:48 | ||
Majd rábeszáljük HAD Ferit, hogy csináljon! :D Én megrajzolom... Állítólag a 48-as Bisz dobozában lesz magyar festés. ;) | |||||
Fodi | Adatlap | 372852 | 2011. október 8. 21:15 | ||
Fodi | Adatlap | 372851 | 2011. október 8. 21:13 | ||
Felesleges ilyesmit belelátni - egyszerűen aprócska piac vagyunk és nem mi tartjuk el az Eduard-ot, vagy bármelyik más gyártót. A 21-esnek rengeteg látványos festése volt, "egzotikus" légierőkben repült, ezek mind jól eladható témák. A magyar 21-esek (és az összes többi gépünk) hihetetlenül unalmas, teflonszürke, vagy kék-barna-zöld festéssel repült. A keletnémet vagy épp lengyel álcázófestések is sokkal látványosabbak voltak, én is inkább azokat választanám, nem is beszélve valami tényleg különleges, többszínű kamóról. | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 372850 | 2011. október 8. 20:39 | ||
Már csak magyar matrinya kellene hozzá:) | |||||
rrobbie | Adatlap | 372849 | 2011. október 8. 20:36 | ||
Szia! Már az e-day-en ez volt az ajándék makett. Egyszerűen gyönyörű! Mindenkinek ajánlom! Üdv! R | |||||
juge75 | Adatlap | 372848 | 2011. október 8. 20:34 | ||
Szerintem egy ívnek készült, csak kettőként lett kiadva (biztosan túl drága lett volna másképpen) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |