| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| piratvitorla | Adatlap | 372919 | 2011. október 29. 08:21 | ![]() | |
| pilotka | Adatlap | 372918 | 2011. október 29. 08:17 | ![]() | |
| vatya1 | Adatlap | 372917 | 2011. október 28. 16:40 | ![]() | |
|
Árpi a szárny kilépő élek azok alul is piros csíkos volt?vagy csak felül? | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372916 | 2011. október 28. 16:36 | ![]() | |
|
Szia!Árpi szégyelem hogy ennyi makett év után ilyenre nem emlékszem de erre a válaszra vártam köszönöm Árpi | |||||
| pilotka | Adatlap | 372915 | 2011. október 28. 16:33 | ![]() | |
|
Vatyám! ...volt rajtuk fehér szegély! .. :) csak hát a fottó fekette-fehhér és a fehhér szeggély nem láccikvala. Szerintemm! UFF! | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372914 | 2011. október 28. 16:19 | ![]() | |
|
köszönöm ez szuper oldal | |||||
| Rob79 | Adatlap | 372913 | 2011. október 28. 16:03 | ![]() | |
|
Szia vatya1! Ajánlom neked a következő oldalt, ahol megbizonyosodhatsz mindenről... http://www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/MiG-21_col2/MiG-21_col2.htm Üdv.: Robi | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372912 | 2011. október 28. 16:00 | ![]() | |
|
igen sejlik valami alul | |||||
| juge75 | Adatlap | 372911 | 2011. október 28. 15:56 | ![]() | |
|
Ha jó alaposan megnézed a képeket, alul látható pár helyen, vékonyan a fehér szegély. | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372910 | 2011. október 28. 15:51 | ![]() | |
|
értem akkor ha szögletes számmal csinálom akkor is fehér szegélyes matricával csináljam az MFet köszönöm a segítséget. | |||||
| juge75 | Adatlap | 372909 | 2011. október 28. 15:47 | ![]() | |
|
Igen, a három kérdéses fotón 21 MF látható, polírozott lemez és lakk a BIS-ek teflonszürkén érkeztek. | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372908 | 2011. október 28. 15:43 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 372907 | 2011. október 28. 15:40 | ![]() | |
|
Fekete fehér ipari kameránk van a cégnél, ezen se lehet látni a jármű eredeti színét, a citromsárga, a fehér és az ezüst is egyaránt fehérnek hat. | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372906 | 2011. október 28. 15:39 | ![]() | |
|
valamikor régebben olvastam is erről hogy voltak olyan 21ink amin még az orosz szám volt de magyar csillag és a szám szegély nélkül. | |||||
| juge75 | Adatlap | 372905 | 2011. október 28. 15:37 | ![]() | |
|
A fényképeken nem minden esetben látható jól, tekintve, az akkori nyersanyag, és a kopás, fakulás is bele játszik. | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372904 | 2011. október 28. 15:36 | ![]() | |
|
ezeket már onnan szedtem le és nem egy értelmű számomra | |||||
| juge75 | Adatlap | 372903 | 2011. október 28. 15:36 | ![]() | |
|
Pedig ott van az! | |||||
| Flogger | Adatlap | 372902 | 2011. október 28. 15:06 | ![]() | |
|
Ajánlom a hunavia.hu oldalt. Ott meg tudd nézni tüzetesen! | |||||
| vatya1 | Adatlap | 372901 | 2011. október 28. 14:56 | ![]() | |
| vatya1 | Adatlap | 372900 | 2011. október 28. 08:57 | ![]() | |
|
Sziasztok érdeklődnék hogy amikor még fém színűek voltak a 21sek akkor én a fotokon úgy látom hogy nem minden esetben volt az oldalszámnak fehér szegélye? vagy volt csak a foton nem mindig látszik? | |||||
| Levix | Adatlap | 372897 | 2011. október 27. 13:44 | ![]() | |
| zoli1989 | Adatlap | 372896 | 2011. október 27. 13:42 | ![]() | |
|
Szia! Köszi! Ismerem ezt az oldalt, és nagyon jó! Az én kérdésem kimondottan az Eduard féle kiadásra szólt, hogy azt honnan tudod. :) Az 1874-es taszári, és Sky Hussars beli repüléséről olvastam már sokat. :) Egyébként nekem tetszik az ötlet, hogy a fehér megkülönböztető festéssel akarják kiadni, bár taszári Kapos repülőezred jelvénnyel a svancon és Sky Hussars matricával az orrán még jobb lett volna. :) | |||||
| horvathp | Adatlap | 372894 | 2011. október 27. 13:24 | ![]() | |
|
Szia! Az interneten konkrétan ilyenekről nem is fogsz találni (hogy melyik gáp hol volt). Ez történelem. :) Amúgy ajánlom figyelmedbe Simon Róbert Sándor oldalát: www.simonrobert.hu/ Üdv Péter | |||||
| rrobbie | Adatlap | 372893 | 2011. október 27. 12:59 | ![]() | |
|
A fehérfarkút kezdték el rajzolni a matricához egy elég silány grafika alapján... De tuti lesz magyar az egyik bis készletben. | |||||
| horvathp | Adatlap | 372892 | 2011. október 27. 12:18 | ![]() | |
|
A 1874-es volt a Sky Hussars első agresszor gépe, ezért lett a törzshátsórész és a svanc fehérre festve (ideiglenesen). De mivel ez az átfestés sem volt elég a nagyérdemű közönségnek ahhoz, hogy megkülönböztessék ki kellett találniuk valami mást. És jött az ötlet, hogy egy egész gépet sárgára fessenek... Az Eduard készletéből ez a gép lesz megépíthető. A festési rajzon 1991-es évszám van ami még helyes is lenne, csakhogy a pápai Griff századba sorolja. De azt hiszem erre szokták mondani: Ajándék lónak ne nézd a fogát. Örüljünk hogy raknak bele magyart is. Üdv Peti | |||||
| Nyugger | Adatlap | 372891 | 2011. október 27. 11:20 | ![]() | |
|
Minden pontos, de a tárolási helye: Gerhard Neumann Múzeum, a Niederalteich településen. | |||||
| Flogger | Adatlap | 372890 | 2011. október 27. 10:48 | ![]() | |
|
Oldalszám Gyári szám Gyártási idő 1874 75061874 1978.05.20. Ipari javítás Ipari javításig repült idő / leszállás 1987.09.22. PG 811ó 22p / 1346 Tárolás helye Összes üzemidő / leszállás D. Nederalteich Múzeum 1676ó 47p / 2820 Utolsó repülés 1996.10.08. | |||||
| zoli1989 | Adatlap | 372889 | 2011. október 27. 10:21 | ![]() | |
|
Ezt honnan tudod ilyen biztosra ? :) Interneten egyenlőre nem találtam róla infót. | |||||
| Nyugger | Adatlap | 372888 | 2011. október 27. 10:05 | ![]() | |
|
Sziasztok, A 1874-s bis Pápára került a Kapos Harcászati Vadászrepülő ezred megszünése miatt. 1997 decemberében selejtezték le, 2006-ban került ajándék formájában a múzeum tulajdonába. Elszállítása előtt a német előírásoknak megfelelően demilitarizálták Pápán a gépet. | |||||
| Murmuc | Adatlap | 372887 | 2011. október 27. 01:57 | ![]() | |
|
Ha jól tudom ezt követően, ki is vonták a hadrendből, így Pápára már nem is kerülhetett. Jelenleg Német magánkézben van. (Gerhard Neumann Museum) | |||||
| Flogger | Adatlap | 372886 | 2011. október 26. 23:48 | ![]() | |
|
Igen! Taszár megszűnéséig ott repült. | |||||
| horvathp | Adatlap | 372885 | 2011. október 26. 20:48 | ![]() | |
|
Jó hír! Az Eduard a Mig-21bis-éhez ad magyar matricát. Cápeti elődje a 1874-es lesz megépíthető és pápainak van írva. De tudtommal a ez mindig is taszári volt. Üdv | |||||
| vandork | Adatlap | 372884 | 2011. október 26. 20:47 | ![]() | |
|
A füves pályára kitelepülést a teljes keleti blokk gyakorolta. Nálunk is a kunmadarasi alakulatok rendszeresen jártak Szuhojjal (7BM, M2, M4R) Földesre. A tököliek meg Csákrvárra és Tápiószentmártonba, a sármelléki ezred meg Tapolcára:) Kenyeri meg egy régi jó szovjet reptér volt, 1948 elejéig teljesen szovjet használatban volt, La-9-es átképző bázisként. üdv Vándor Karesz www.soviet-airforce.com - A szovjet repülőtér titkai | |||||
| Nyugger | Adatlap | 372883 | 2011. október 25. 23:42 | ![]() | |
|
Igen, a helikopterekkel. Annó amikor 1 évig katona voltam az MN1929-nél akkor mi Kenyeribe jártunk, de volt település Kilitere is. Lásd az L-29-s könyv. | |||||
| juge75 | Adatlap | 372882 | 2011. október 25. 23:37 | ![]() | |
|
Szolnok pedig s Szandaszőlősi sport repteret. | |||||
| Nyugger | Adatlap | 372881 | 2011. október 25. 23:16 | ![]() | |
|
Csak nálunk nem építettek ilyen célra is használható útszakaszokat és a kiszolgálás-hoz szükséges út melletti parkolókat. Arra nem is gondolok, hogy a Gripen milyen jól érezné magát egy ilyen objektumon. Fűves reptérként Pápa Kenyerit, Taszár Siófok-Kilitit, Kecskemét Orosházát használta még akkor amikor három vadászrepülő ezred volt. | |||||
| Murmuc | Adatlap | 372880 | 2011. október 25. 22:28 | ![]() | |
|
Üdv mindenkinek! A Lengyelekhez hasonlóan ezt mi is gyakoroltuk anno itthon, vagy csak a Kenyeri füvest? | |||||
| Flogger | Adatlap | 372879 | 2011. október 25. 10:55 | ![]() | |
|
http://www.youtube.com/watch?v=U2v5s9R0mSE&feature=related 21-es rajongóknak. | |||||
| Flogger | Adatlap | 372878 | 2011. október 24. 12:55 | ![]() | |
|
Pápán állnak a gépek és a SERO Kft. tulajdonában vannak. 5 millió könyékén van. | |||||
| pilotka | Adatlap | 372877 | 2011. október 23. 20:47 | ![]() | |
| pilotka | Adatlap | 372876 | 2011. október 23. 20:46 | ![]() | |
| Caprice | Adatlap | 372875 | 2011. október 23. 14:04 | ![]() | |
|
Szia! Mennyibe kerül vajon. Honnan vette? | |||||
| Flogger | Adatlap | 372874 | 2011. október 23. 10:19 | ![]() | |
|
Szia! Valamelyik uti volt. Megvette egy magángyűjtő, vitték hatástalanítani. | |||||
| Caprice | Adatlap | 372873 | 2011. október 22. 00:32 | ![]() | |
|
Sziasztok. 21.-én kb este 8 kor láttam az autópályán tréleren egy mig 21est Bp re vitték. Nem tudtam pontosan megfigyelni, mivel a másik irányba közlekedtem. Fakó zöld kamuflázs, ék alakú felségjel. A számát sem láttam, túl gyorsan történt. Nem tudjátok véletlen hová vitték és mi célból? Köszi Üdv | |||||
| csehszko | Adatlap | 372872 | 2011. október 13. 21:04 | ![]() | |
|
Elnézést, a linares felhasználói is az enyém! | |||||
| csehszko | Adatlap | 372871 | 2011. október 13. 21:00 | ![]() | |
|
1/48 érdekelne! | |||||
| csehszko | Adatlap | 372870 | 2011. október 13. 20:59 | ![]() | |
|
1/48 érdekelne! | |||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 372869 | 2011. október 12. 08:01 | ![]() | |
|
Milyen méretarány? 1/144, 1/72,1/48,1/32? | |||||
| linares | Adatlap | 372868 | 2011. október 11. 23:20 | ![]() | |
|
Sziasztok! Hol lehet beszerezni Mig-21-eshez való műgyanta javítást?Gondolok műszerfal kabin stb.Köszönöm! | |||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 372867 | 2011. október 10. 15:37 | ![]() | |
|
Ezt az egy gépet 1998-ban festették át próbaképpen. Bemutatták Brno-ban,a RIAT-on, és a Fairford-i bemutatón. | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Csak nem a Szolnokon kiállított gép? Volt ez már terepszínű is...
Ha ez az jó sokat bámultam unalmas matekórákon a teremből...
üdv
Zoli