<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
sanyi | Adatlap | 373085 | 2011. november 11. 14:47 | ![]() | |
És a karikás-ékes felségjeles gépet, amit most nem találok de biztos tudjátok miről pötyögök. Előzmény: (373084) Flogger 2011. november 11. 05:21 | |||||
Flogger | Adatlap | 373084 | 2011. november 11. 05:21 | ![]() | |
És tedd hozzá a Nemzeti színekben pompázó 6115-öt. | |||||
búza | Adatlap | 373083 | 2011. november 10. 21:43 | ![]() | |
Közben eszembe jutott, hogy volt egy felségjel váltás is, ami még hozzátett a dologhoz, a pápai összevonás a 47-es számmal szintén, egyéni felfestett jelzések, pl. a kiváló gép, a 48-as madárfeje ugyancsak, kerek szám, szögletes szám, stb! Aztán még a 3955-ről is találtam korai PG. festésű fotót, amin két csík van a gericen, szóval csak a magyar festési fajtákból több van, mint harminc és akkor a PG.-ben lemaratott festésű gépekről még nem is beszéltünk! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373082 | 2011. november 10. 21:40 | ![]() | |
Hát, én csak úgy értettem, mindegyik típusváltozatból 1 db, bármilyen festéssel. :) Az úgy 8db. (Ha az UM-nél úgy vesszük ahogy írtad, akkor 10.) Egyébként nekem ilyen "építsük meg mindet" irányú terveim nincsenek... | |||||
búza | Adatlap | 373081 | 2011. november 10. 21:22 | ![]() | |
A múltkor megszámoltuk, hogy a kétüléses magyar 21-esek mennyi fajta festéssel repültek, persze azt nem számolva, hogy valójában mennyi eltérés volt köztük a folttérképben. Tizenegyig jutottunk el. Az F-13 viszonylag egyszerű, mert a lakkozott, ezüst és inváziós fetéssel beérték, az MF lakkozott, ezüst, kétféle terep ( csapat és PG.) plusz a 4406 első kísérleti festése, a Bisz teflon, és terep(itt nem emlékszem csapat-festésre, de lehet, hogy volt az is), az AP szintén a Bisz-hez hasonlóan, de ott már csapat-terep is játszik és még jön hozzá a 1874 a fehér farkával és a Cápeti. Ha jól számolom ez 24- féle! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373080 | 2011. november 10. 21:08 | ![]() | |
Hát igen, annyiféle típusváltozata volt, hogy azt megépíteni... Hát jónéhány éves munkába belekerülne azthiszem, még gyors tempó mellett is. Ezért kell magyart építeni, az még nem annyira lehetetlen dolog :) | |||||
ddk466 | Adatlap | 373079 | 2011. november 10. 20:59 | ![]() | |
Sziasztok köszönöm szépen a válaszokat ! Lacy köszönöm az őszinte választ igen erre gondoltam amit az utolsó mondatban írtál ! | |||||
búza | Adatlap | 373078 | 2011. november 10. 20:35 | ![]() | |
Szia Zoli! Csak a magyar változatok: F-13, PF, MF, Bisz, AP, U-400, U-600, UM-ből 3 fajta, a legtöbb a gerincen késantennával, azthiszem a 0158 anélkül és a 900-asok Bisz szárnnyal. Az összes változatot számítva - viszont levonva a kínai klónokat - kb 70 féle 21-esről beszélhetünk! Sohasem számoltam össze, plusz mínusz tíz-húsz féle is lehetséges! Üdv: Búza | |||||
szezsolt | Adatlap | 373077 | 2011. november 10. 18:34 | ![]() | |
Egy kis réz az edu. 1/144-es mig-21-hez: www.brengun.cz/news/e-day-2011-new-set/ | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373076 | 2011. november 10. 13:50 | ![]() | |
Jó, ha ennyire belemgyünk, akkor regényt lehet írni a típusváltozatokról. :) Én inkább csak a legfőbb változatokat írtam :) | |||||
juge75 | Adatlap | 373075 | 2011. november 10. 13:15 | ![]() | |
F-13, PF, PFL (gépágyú konténeres), PFM, MF, Bis, U (66-400 és 600), UM. | |||||
juge75 | Adatlap | 373074 | 2011. november 10. 13:13 | ![]() | |
U-ból is két változat volt. 66-400 (Külsőre, kis svancú egyezik a 21F-13, és PF verziókkal), 66-600 (ez már a később alkalmazott nagy svancú 21PFM-től alkalmazott farokrésszel), a 66-400 és 600 nagy fő futókerékkel és annak megfelelő aknával gyártottak. | |||||
Lacy | Adatlap | 373073 | 2011. november 10. 12:56 | ![]() | |
Hello, gumicsont téma. :) Szovjet változatok, ha pár tíznél több volt belőle: F (különböző kabindeklivel), F-13, PF (az FL-t csak bemutató és kiképző egységek használták) PFS, PFM, R (utóbbi kettő esetében a szovjet és export változatok külsőre eltérnek) S, SM (az M és MF külsőre nagyon hasonló, illetve nagyjavítások során módosításokkal eltérő külsőleg 1:72-ben is, ezeket csak bemutató és kiképző egységek repülték.) SMT (különböző gerinccel), bis A kétülésesek közül a kétfajta U, US és UM agyon ismételt változatokon kívül is volt külsőre jelentősen eltérő változat, de mivel nyugati szakirodalom nem írja, ezért szentségtörés említeni, pedig tömegével repült a szovjet kiképző ezredek állományában. Szóval komoly idő és pénz befektetés, ha neki akarsz állni. De elegendő egy F-13, PFM, SMT és bis-t építened, az lefedi a fő külső különbségeket. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373072 | 2011. november 10. 11:40 | ![]() | |
PFS, FL, US, RF, plusz még a prototipusok, kísérleti gépek és továbbfejlesztések. :) Forrás: mm.iit.uni-miskolc.hu/data/Winx/descs/mig21.html | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373071 | 2011. november 10. 11:36 | ![]() | |
Az M altipusban nem vagyok biztos, hogy volt-e olyan. F volt, az volt az F-13 előtt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373070 | 2011. november 10. 11:34 | ![]() | |
Kapásból én is ennyit ismerek. Talán még az F és az M is ide számít még. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373069 | 2011. november 10. 11:03 | ![]() | |
Szerintem nagyjából ezek, de majd még a többiekre is kíváncsi vagyok mit mondanak :) | |||||
ddk466 | Adatlap | 373068 | 2011. november 10. 11:00 | ![]() | |
Szia Zoli köszi a választ ! És ezek csak főbb típusok ? Hát elég sok ! Üdv: DDK | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373067 | 2011. november 10. 10:55 | ![]() | |
Főbb típusok szerintem az F-13, PF, PFM, MF, SzMT, bisz. (Meg ha már oroszok, akkor talán az R-t is ide vehetjük a főbb típusok közé nem ?) Kétülésesek közül pedig U és UM. | |||||
ddk466 | Adatlap | 373066 | 2011. november 10. 10:22 | ![]() | |
Szia Tibcsi Igen erre gondoltam ! Akkor ha jól értem az összes típus a oroszoké volt (kivétel a kínai) és melyik típusról beszélhetünk az oroszoknál ha meg tennéd akkor le írod azt megköszönném ! vagyis nem is tudom ha nagyon sok típus van akkor csak a főbb típusokra vagyok kíváncsi ! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373065 | 2011. november 10. 09:54 | ![]() | |
Nem egészen értem a kérdést. Én úgy tudom, hogy a kínai változatok kivételével mindegyikből volt az oroszoknak is. Vagy nem erre gondoltál? | |||||
ddk466 | Adatlap | 373064 | 2011. november 10. 08:51 | ![]() | |
Sziasztok szeretnék segítséget kérni a MIG-21-ről én 1/72 orosz repülőket gyűjtök és most jutottam el a 21-es hez! A kérdés összesen hány féle típus létezett ami tipikus orosz 21 mert engem nem a lengyel meg a többi 50 ország gépe érdekel csak az orosz ? És ezek a gépek megtalálható-e 1/72 méretben ? Üdv.: DDK email ddk-466@freemail.hu | |||||
Lacy | Adatlap | 373063 | 2011. november 9. 20:13 | ![]() | |
Hello, a lengyelek fénykorukban laza tizenhárom ezrednyi ezüst vagy fémszínű MiG-21-essel repültek. Ez alól csak a bis-ek voltak kivételek, mert egy részük telefon szürke volt részben vagy egészben, illetve a 10-edik már NATO repszázad, ahol néhány MF-et terepszínűre festettek egy amcsi légierővel megtartott gyakorlat erejéig a 2000-es évek elején. Plusz néhány bemutató, dísz gép. | |||||
juge75 | Adatlap | 373062 | 2011. november 9. 18:38 | ![]() | |
Amerikai kém műholdak Bisz-tosan csináltak róluk... | |||||
vatya1 | Adatlap | 373061 | 2011. november 9. 18:35 | ![]() | |
Sziasztok szeretném megkérdezni hogy a Lengyeleknek nem találok terep festést csak fém színűt volt? | |||||
Daala | Adatlap | 373060 | 2011. november 9. 08:30 | ![]() | |
Sajnos még mindig nem kerültek elő használható fotók a csapatfestésű biszek felülnézetéről...valaki megnyithatná már a titkos archívumát:-))) | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 373059 | 2011. november 8. 21:59 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 373058 | 2011. november 8. 21:40 | ![]() | |
Igen valami hasonló volt emlékeim szerint is. | |||||
búza | Adatlap | 373057 | 2011. november 8. 21:38 | ![]() | |
Ez ugyan UM, de legalább látszik rajta a szárny teteje! | |||||
vatya1 | Adatlap | 373056 | 2011. november 8. 21:25 | ![]() | |
Szia!igen köszönöm szépen. | |||||
doky3 | Adatlap | 373055 | 2011. november 8. 21:22 | ![]() | |
vatya1 | Adatlap | 373054 | 2011. november 8. 21:21 | ![]() | |
talán még a Topgun újság a régiek én is onnan néztem ki. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373053 | 2011. november 8. 21:19 | ![]() | |
búza | Adatlap | 373052 | 2011. november 8. 21:13 | ![]() | |
Sziasztok! Rajzaim vannak, meg ötleteim is, időm viszont nincs! A rajzokat szivesen megosztom akár itt is, bár én is M.L.-től kaptam. Az ötlet pedig, hogy régi videókat kellene nézegetni, aztán a kellő időben megállítani és print screen-nel lementeni. Nekem így van fotóm egy csapat festésű UM-ről. Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 373051 | 2011. november 8. 20:24 | ![]() | |
Csatlakozom | |||||
Daala | Adatlap | 373050 | 2011. november 8. 19:49 | ![]() | |
Na pont ezekről a gépekről kéne felülnézeti kép! | |||||
Levix | Adatlap | 373049 | 2011. november 8. 19:48 | ![]() | |
img-fotki.yandex.ru/get/3905/antoxa-fulcrum.1/0_542e4_518da41c_XL Érdekes. Orosz fórumból. | |||||
juge75 | Adatlap | 373048 | 2011. november 6. 18:52 | ![]() | |
Igen, tudom. | |||||
búza | Adatlap | 373047 | 2011. november 6. 17:01 | ![]() | |
Bocs, nem olvastam végig az összes hozzászólást! | |||||
búza | Adatlap | 373046 | 2011. november 6. 16:37 | ![]() | |
Szia Juge! Ezt azért pontosítsuk! A 900-as UM-eken Bisz-szárny volt, a kerék is a Bisz-é, de négy tartó nem volt rajtuk, mert ugye a törsz nem volt alkalmas rá, pl. kábelezés, stb. Üdv: Búza | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373045 | 2011. november 6. 11:39 | ![]() | |
Igen, már megvan a két szín, majd ha készítem az Eduard-ot, ezekből keverem ki a maratáshoz a kabin színt. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373044 | 2011. november 6. 11:34 | ![]() | |
Szia!eszt írtam neked hogy ebből is ki lehet keverni. | |||||
sanyi | Adatlap | 373043 | 2011. november 6. 10:25 | ![]() | |
Hoppá, ezt csak most láttam... Nem értem hogy miért nem gyártják 72-ben az AB két szettjét... Hihetetlen. Ja tudom, nem akarják hogy egy halom pénzt elköltsek!:) Kötelező műsor lenne nálam.:) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373042 | 2011. november 6. 10:08 | ![]() | |
Szia zoli PG-kabinzöldhöz a Gunze H46 a legtökéletesebb! Ha sokat használt/kopott/erősen kifakult magyar 21-es gépet épít valaki, akkor lehet bele tenni egy kis sötétzöldet, mert csapatnál láttam két árnyalattal sötétebbet is, szemmel láthatólag át volt festve ecsettel(azt mondták, ha már túl sok helyen fémig kopott a felület - főleg éleken,sarkokon - akkor rájuk szólt valamelyik többcsillagos, hogy ez már szegényház, lopjanak már egy ecsetet, festék meg van raktáron). Üdv R. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373041 | 2011. november 6. 09:59 | ![]() | |
Ja bocsi, a képen bal oldalt van. A lapon festett szín már keverék. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373040 | 2011. november 6. 09:58 | ![]() | |
Ahhoz jó a Gunze H46-os Emerald Green-je is ugye ? | |||||
vlevi | Adatlap | 373039 | 2011. november 6. 09:02 | ![]() | |
Van benne valami igazság. A Revell 365 a nagyjavítás utáni "Walkid zöld" színhez jó. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373038 | 2011. november 5. 22:39 | ![]() | |
Örülök hogy ennyi embernek tetszettek a képek :) Egyébként ami azt illeti, majd ha lesz egy Eduard bisz-em, asszem az bolgár lesz. Nagyon jól néznek ki ezek... (najó, én beszélek, egyenlőre még az MF is originál dobozban van... :D ) | |||||
PETI | Adatlap | 373037 | 2011. november 5. 20:35 | ![]() | |
Hát ez f@sza képanyag, köszönjük szépen Zoli! :) | |||||
Levix | Adatlap | 373036 | 2011. november 5. 19:56 | ![]() | |
Ja az oldalam jelenleg nem elérhető, mert a céges szerveren volt, de volt némi átalakítás. Valahol majd vissza fog jönni :). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |