<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vatya1 | Adatlap | 373135 | 2011. november 16. 09:59 | ![]() | |
Na erre most már én is kíváncsi vagyok mert hogy az 10 ként lett szétvágva az tisztán látszik a képen. Előzmény: (373132) búza 2011. november 16. 08:15 | |||||
vatya1 | Adatlap | 373134 | 2011. november 16. 09:57 | ![]() | |
Szia!az F-13aszt nem?meg kép nincs véletlen a bisről? | |||||
Yeagger | Adatlap | 373133 | 2011. november 16. 09:21 | ![]() | |
Múlt héten bemutatták az Eduard Mig-21 Bis-ét :))) | |||||
búza | Adatlap | 373132 | 2011. november 16. 08:15 | ![]() | |
Mi az eredeti száma a kék 10-esnek? | |||||
juge75 | Adatlap | 373131 | 2011. november 16. 00:00 | ![]() | |
A színes képsorozatból én is vettem a Rebeka-ban, szerintem még megszerezhető belőle másolat. | |||||
juge75 | Adatlap | 373130 | 2011. november 15. 23:57 | ![]() | |
Az 510-es, ami a képeden szerepel, a sorban jobb oldalról a második a színes képen. NEM azonos a kék 10-es géppel. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373129 | 2011. november 15. 23:10 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 373128 | 2011. november 15. 23:03 | ![]() | |
Bocs, nem is néztem, hogy te már meg írtad... | |||||
juge75 | Adatlap | 373127 | 2011. november 15. 23:00 | ![]() | |
A gépeket eladásra szánták, valamint kipróbáltak rajtuk felségjel típusokat. Kék számmal soha nem repült, és hivatalos lajstromban sem volt így festve, feldarabolásukig ebben az állapotban voltak. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373126 | 2011. november 15. 22:52 | ![]() | |
Igen eddig én így tudtam de zavaró az hogy kék számmal is darabolták szét | |||||
vatya1 | Adatlap | 373125 | 2011. november 15. 22:46 | ![]() | |
Szia!akkor repült ez a kék 10 evvel az oldal számmal nálunk? vagy a ahogy írod a darabolásra vissza festették rá? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373124 | 2011. november 15. 22:40 | ![]() | |
Igen elég zavaros a kép mint ahogy te is írod | |||||
Nyugger | Adatlap | 373123 | 2011. november 15. 22:39 | ![]() | |
Szia Gábor, Az 5 db ezüst gépet eladni szerették volna,.ezért kaptak ilyen oldalszámokat szerintem. Aztán jött a látványos szakasz és mi is nagy dirrel-durral mint a többi volt VSZ tagállam feldaraboltuk a gépeket. Erősen feltételezem, hogy valami helyi okos olvasta a CFE előírásokat és ezért a darabolás előtt visszafestették az eredeti oldalszámokat mert ugye ezeket jelentették le és nem a hamisakat a fegyverzet leltárban. A vágott 510-s festésén nagyon jól látszik, hogy sokáig nem szívta a nap! Üdv. Nyugger | |||||
búza | Adatlap | 373122 | 2011. november 15. 21:49 | ![]() | |
Tudtommal magyar 21-es nem repült csak piros számmal. | |||||
búza | Adatlap | 373121 | 2011. november 15. 21:47 | ![]() | |
Viszont most találtam egy képet, ahol az 510-es piros számmal van szétdarabolva. Igaz az a gép bal oldalát mutatja. Lehet, hogy a balon az eredeti a jobbon meg a kék tizes volt? És a 409-es is gyanús, mert mintha ékkel a jobbon és a meg nem valósult körrel a balján ott állna az ezüst gépek mögött az első helyen! A 905-ös pedig talán az 509 volt eredetileg, a 1605 az terepszínű volt. Az is gyanús, hogy a sorban az ezüst gépek nagyon újszerű festésnek néznek ki. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373120 | 2011. november 15. 21:38 | ![]() | |
Szia!mi eszt a gépet evvel a kék oldal számmal nem repültük használtuk? | |||||
búza | Adatlap | 373119 | 2011. november 15. 21:09 | ![]() | |
Szia! Eredetileg 510-es volt, az adatok Hotváth Balázs oldaláról valók. Oldalszám: 510 Gyári szám: 760510 Üzemeltetés kezdete: 1964 Üzemeltetés vége: 1988 Megszűnés oka: Selejtezték. Selejtezés után szétdarabolták. Az ezüst gépek számai: 1602, 1601,1514, 1605 és 510 Üdv: Búza | |||||
vatya1 | Adatlap | 373118 | 2011. november 15. 20:41 | ![]() | |
migfun | Adatlap | 373117 | 2011. november 13. 20:21 | ![]() | |
Legalább nem kell még egy 21-est vennem, a 43-as már kész van :) | |||||
Levix | Adatlap | 373116 | 2011. november 12. 20:20 | ![]() | |
Kösz. | |||||
romeo | Adatlap | 373115 | 2011. november 12. 20:16 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 373114 | 2011. november 12. 20:00 | ![]() | |
búza | Adatlap | 373113 | 2011. november 12. 16:27 | ![]() | |
búza | Adatlap | 373112 | 2011. november 12. 16:25 | ![]() | |
Szia Nyugger! Az összes terep PF PG. festésű volt. A 1514-ről elég hamar lekopott a festék valamilyen minőségi vagy technológiai hiba miatt, ezért egyes részeit átfestették, azért néz ki olyan rondán. (a fotó Sz.L. gyűjteményéből) | |||||
Levix | Adatlap | 373111 | 2011. november 12. 10:08 | ![]() | |
Kakukk | Adatlap | 373110 | 2011. november 11. 22:18 | ![]() | |
Köszönöm a gyors választ! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373109 | 2011. november 11. 22:15 | ![]() | |
Szia Kakukk A 21MF-ek készültségi fegyverzete 2 db R-3Sz (K-13) infravörös önirányítású, és 2 db RSz-2USz (K-5) radar vezetősugár-irányítású rakéta volt, és kb. 200 db 23 mm-es lőszer a GS-23 gépágyúhoz (meg talán egy póttartály a törzs alatt?). Üdv R. | |||||
Kakukk | Adatlap | 373108 | 2011. november 11. 22:02 | ![]() | |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a magyar Mig21MF-ek milyen fegyverzettel voltak felszerelve készültségben? | |||||
Nyugger | Adatlap | 373107 | 2011. november 11. 20:48 | ![]() | |
Szia Búza ! A PG festette ezeket vagy az alakulat ? Üdv. Nyugger | |||||
PETI | Adatlap | 373106 | 2011. november 11. 20:25 | ![]() | |
Szia! Most ugyanilyen minőségben MF-et, biszt és UM-et kérhetnénk? Köszi! | |||||
migi | Adatlap | 373105 | 2011. november 11. 20:21 | ![]() | |
Igen tényleg sokszor szó volt róla ,de ritka kép amin egymás mellett vannak a gépek és összelehet hasonlítani őket , | |||||
búza | Adatlap | 373104 | 2011. november 11. 20:13 | ![]() | |
Sokszor elhangzott már: nincs két egyforma festés. Ez pl. más gépen nem volt, de abban az időben sokkal változatosabb volt a fottérkép, több szabadsága volt a festő fantáziájának. Elég csak a terep PF-ek fotóit végignézni. | |||||
pilotka | Adatlap | 373103 | 2011. november 11. 19:55 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 373102 | 2011. november 11. 19:30 | ![]() | |
Akkor helyben vagyunk, csak futottunk pár fölös kört! :) "Az előzőhöz még: az orosz szövegű képhez: a rajz hibás, mert az nem magyar PF, tán PFM..." Ezt értettem akkor félre, ezek szerint ezt az előzőleg feltett képedhez írtad. De, legalább generáltam egy kis aktivitást az oldalon! :) | |||||
migi | Adatlap | 373101 | 2011. november 11. 19:25 | ![]() | |
Nézzétek meg jobban a terepfestésű PF-eket mind a négy más nem egyformák | |||||
pilotka | Adatlap | 373100 | 2011. november 11. 19:21 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 373099 | 2011. november 11. 19:19 | ![]() | |
majdcsak látod | |||||
pilotka | Adatlap | 373098 | 2011. november 11. 19:16 | ![]() | |
Murmuc ! Ne szp@ss már minket! : a színes 3nézeti az magyar PF cseh nyelven, latin betűkkel, az jó! az 1 db oldalnézeti oroszul az pfm, de nem jó tipusazonosítás, de a festés elmegy...nahát :D | |||||
Murmuc | Adatlap | 373097 | 2011. november 11. 19:13 | ![]() | |
Hú, ezek ám a gyors válaszok! :) De csak még jobban összekeveredtem! :( Akkor a képen a háromnézeti kép miért nem PF ? | |||||
pilotka | Adatlap | 373096 | 2011. november 11. 19:13 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 373095 | 2011. november 11. 19:07 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373094 | 2011. november 11. 19:05 | ![]() | |
Szia Murmuc PFM volt kétféle is, de mindegyiknek közös eltérő tulajdonsága a PF-től a szélesebb függőleges vezérsík és az oldalkormány alatti fékernyő-elhelyezés. Ezenkívül pluszként volt PFM kétrészes kabintetővel, KM-1 katapultüléssel és SzPSz-rendszerű fékszárnnyal is, ezek a részletek is eltérnek a PF-től. Üdv R. | |||||
pilotka | Adatlap | 373093 | 2011. november 11. 19:04 | ![]() | |
kató | Adatlap | 373092 | 2011. november 11. 19:03 | ![]() | |
Helló ! A PF-nek egybe előre nyílik a kabinteteje , mint az F-szériának és a Függőleges vezérsík is még kisebb felületű . A PFM-nek már az MF-re is jellemző kabinteteje és farokrésze van. | |||||
pilotka | Adatlap | 373091 | 2011. november 11. 19:02 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 373090 | 2011. november 11. 19:02 | ![]() | |
Elsősorban a kabintető. Másodsorban a függőleges. PF: kabintető előre nylik, keskenyebb függőleges PFM: kabintető oldalra nyílik, szélesebb függőleges. Meg persze még egy csomó dolog, de ez a két legszembetűnőbb. Meg ha jól tudom, az ülés is. PF: Szk ülés, PFM KM-1 ülés. De ez nem biztos. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373089 | 2011. november 11. 18:56 | ![]() | |
Üdv! Hát, most jól összekeveredtem! :) Végül is, mi különbözteti meg a PF-et a PFM-től? | |||||
búza | Adatlap | 373088 | 2011. november 11. 17:15 | ![]() | |
Alakul ez szépen! A végére összeszedjük mindet! | |||||
pilotka | Adatlap | 373087 | 2011. november 11. 16:37 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 373086 | 2011. november 11. 16:33 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |