<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nyugger | Adatlap | 373150 | 2011. november 17. 20:38 | ||
Levix | Adatlap | 373149 | 2011. november 17. 20:35 | ||
pilotka | Adatlap | 373148 | 2011. november 17. 16:34 | ||
Semmit Józsim! Semmit... :( | |||||
pilotka | Adatlap | 373147 | 2011. november 17. 16:34 | ||
Hajrá Karesz! Ami úgy van, az úgy van! Pintér Árpi | |||||
vandork | Adatlap | 373146 | 2011. november 17. 12:32 | ||
Sz, SzM, SzMT (kis- és nagytartályos) és nem SM, SMT:) Ne az angol fonetikát használjuk, ha lehet:) Vándor Karesz | |||||
búza | Adatlap | 373145 | 2011. november 16. 18:07 | ||
Szia juge75! Ha legközelebb jössz vele keress meg, hogy személyesen is megismerkedjünk! Néztem a 91 képedet a hobbidról, imponáló! Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 373144 | 2011. november 16. 17:03 | ||
Már eléggé régen nem voltam... De ha igen, mindig Andrással. | |||||
búza | Adatlap | 373143 | 2011. november 16. 15:20 | ||
Szia juge75! Nyuggerben, meg az ő jegyzeteiben reménykedem, de Andris is jól jöhet. Mindenesetre a fényképalbumot át kell rendeznem, mert a kék 10-es az 510-nél van benne! Te szoktál a Rebekán lenni, mert ha igen akkor látásból biztosan ismerjük egymást! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 373142 | 2011. november 16. 15:16 | ||
A magyar PF-ek kabinjának belseje szürke, a műszerfal fekete. | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 373141 | 2011. november 16. 14:43 | ||
Akkor nyugodt szível készíthetek belőle magyart is, nem baj ha nem szürke a kabin belseje? Köszönöm.: Simi | |||||
juge75 | Adatlap | 373140 | 2011. november 16. 13:25 | ||
Szia Búza! Sajnos már nem tudom! Nagy Bandit keresd meg a Rebekán, talán ő emlékszik... (Mire nem? :-) ) | |||||
vatya1 | Adatlap | 373139 | 2011. november 16. 11:21 | ||
de PFM nekünk nem volt. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373138 | 2011. november 16. 11:15 | ||
Szia!Zsolt75 mindegyik a PFMket már viszont a walkid zölddel. | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 373137 | 2011. november 16. 11:10 | ||
Hali ! Olyan kérdésem lenne, hogy mely légierő(K) használták a Pf tipust fekete kabinbelsővel? Köszi Simi | |||||
vatya1 | Adatlap | 373136 | 2011. november 16. 10:02 | ||
Árpi mit tudsz a kék 10 gépről? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373135 | 2011. november 16. 09:59 | ||
Na erre most már én is kíváncsi vagyok mert hogy az 10 ként lett szétvágva az tisztán látszik a képen. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373134 | 2011. november 16. 09:57 | ||
Szia!az F-13aszt nem?meg kép nincs véletlen a bisről? | |||||
Yeagger | Adatlap | 373133 | 2011. november 16. 09:21 | ||
Múlt héten bemutatták az Eduard Mig-21 Bis-ét :))) | |||||
búza | Adatlap | 373132 | 2011. november 16. 08:15 | ||
Mi az eredeti száma a kék 10-esnek? | |||||
juge75 | Adatlap | 373131 | 2011. november 16. 00:00 | ||
A színes képsorozatból én is vettem a Rebeka-ban, szerintem még megszerezhető belőle másolat. | |||||
juge75 | Adatlap | 373130 | 2011. november 15. 23:57 | ||
Az 510-es, ami a képeden szerepel, a sorban jobb oldalról a második a színes képen. NEM azonos a kék 10-es géppel. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373129 | 2011. november 15. 23:10 | ||
juge75 | Adatlap | 373128 | 2011. november 15. 23:03 | ||
Bocs, nem is néztem, hogy te már meg írtad... | |||||
juge75 | Adatlap | 373127 | 2011. november 15. 23:00 | ||
A gépeket eladásra szánták, valamint kipróbáltak rajtuk felségjel típusokat. Kék számmal soha nem repült, és hivatalos lajstromban sem volt így festve, feldarabolásukig ebben az állapotban voltak. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373126 | 2011. november 15. 22:52 | ||
Igen eddig én így tudtam de zavaró az hogy kék számmal is darabolták szét | |||||
vatya1 | Adatlap | 373125 | 2011. november 15. 22:46 | ||
Szia!akkor repült ez a kék 10 evvel az oldal számmal nálunk? vagy a ahogy írod a darabolásra vissza festették rá? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373124 | 2011. november 15. 22:40 | ||
Igen elég zavaros a kép mint ahogy te is írod | |||||
Nyugger | Adatlap | 373123 | 2011. november 15. 22:39 | ||
Szia Gábor, Az 5 db ezüst gépet eladni szerették volna,.ezért kaptak ilyen oldalszámokat szerintem. Aztán jött a látványos szakasz és mi is nagy dirrel-durral mint a többi volt VSZ tagállam feldaraboltuk a gépeket. Erősen feltételezem, hogy valami helyi okos olvasta a CFE előírásokat és ezért a darabolás előtt visszafestették az eredeti oldalszámokat mert ugye ezeket jelentették le és nem a hamisakat a fegyverzet leltárban. A vágott 510-s festésén nagyon jól látszik, hogy sokáig nem szívta a nap! Üdv. Nyugger | |||||
búza | Adatlap | 373122 | 2011. november 15. 21:49 | ||
Tudtommal magyar 21-es nem repült csak piros számmal. | |||||
búza | Adatlap | 373121 | 2011. november 15. 21:47 | ||
Viszont most találtam egy képet, ahol az 510-es piros számmal van szétdarabolva. Igaz az a gép bal oldalát mutatja. Lehet, hogy a balon az eredeti a jobbon meg a kék tizes volt? És a 409-es is gyanús, mert mintha ékkel a jobbon és a meg nem valósult körrel a balján ott állna az ezüst gépek mögött az első helyen! A 905-ös pedig talán az 509 volt eredetileg, a 1605 az terepszínű volt. Az is gyanús, hogy a sorban az ezüst gépek nagyon újszerű festésnek néznek ki. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373120 | 2011. november 15. 21:38 | ||
Szia!mi eszt a gépet evvel a kék oldal számmal nem repültük használtuk? | |||||
búza | Adatlap | 373119 | 2011. november 15. 21:09 | ||
Szia! Eredetileg 510-es volt, az adatok Hotváth Balázs oldaláról valók. Oldalszám: 510 Gyári szám: 760510 Üzemeltetés kezdete: 1964 Üzemeltetés vége: 1988 Megszűnés oka: Selejtezték. Selejtezés után szétdarabolták. Az ezüst gépek számai: 1602, 1601,1514, 1605 és 510 Üdv: Búza | |||||
vatya1 | Adatlap | 373118 | 2011. november 15. 20:41 | ||
migfun | Adatlap | 373117 | 2011. november 13. 20:21 | ||
Legalább nem kell még egy 21-est vennem, a 43-as már kész van :) | |||||
Levix | Adatlap | 373116 | 2011. november 12. 20:20 | ||
Kösz. | |||||
romeo | Adatlap | 373115 | 2011. november 12. 20:16 | ||
Levix | Adatlap | 373114 | 2011. november 12. 20:00 | ||
búza | Adatlap | 373113 | 2011. november 12. 16:27 | ||
búza | Adatlap | 373112 | 2011. november 12. 16:25 | ||
Szia Nyugger! Az összes terep PF PG. festésű volt. A 1514-ről elég hamar lekopott a festék valamilyen minőségi vagy technológiai hiba miatt, ezért egyes részeit átfestették, azért néz ki olyan rondán. (a fotó Sz.L. gyűjteményéből) | |||||
Levix | Adatlap | 373111 | 2011. november 12. 10:08 | ||
Kakukk | Adatlap | 373110 | 2011. november 11. 22:18 | ||
Köszönöm a gyors választ! :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373109 | 2011. november 11. 22:15 | ||
Szia Kakukk A 21MF-ek készültségi fegyverzete 2 db R-3Sz (K-13) infravörös önirányítású, és 2 db RSz-2USz (K-5) radar vezetősugár-irányítású rakéta volt, és kb. 200 db 23 mm-es lőszer a GS-23 gépágyúhoz (meg talán egy póttartály a törzs alatt?). Üdv R. | |||||
Kakukk | Adatlap | 373108 | 2011. november 11. 22:02 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a magyar Mig21MF-ek milyen fegyverzettel voltak felszerelve készültségben? | |||||
Nyugger | Adatlap | 373107 | 2011. november 11. 20:48 | ||
Szia Búza ! A PG festette ezeket vagy az alakulat ? Üdv. Nyugger | |||||
PETI | Adatlap | 373106 | 2011. november 11. 20:25 | ||
Szia! Most ugyanilyen minőségben MF-et, biszt és UM-et kérhetnénk? Köszi! | |||||
migi | Adatlap | 373105 | 2011. november 11. 20:21 | ||
Igen tényleg sokszor szó volt róla ,de ritka kép amin egymás mellett vannak a gépek és összelehet hasonlítani őket , | |||||
búza | Adatlap | 373104 | 2011. november 11. 20:13 | ||
Sokszor elhangzott már: nincs két egyforma festés. Ez pl. más gépen nem volt, de abban az időben sokkal változatosabb volt a fottérkép, több szabadsága volt a festő fantáziájának. Elég csak a terep PF-ek fotóit végignézni. | |||||
pilotka | Adatlap | 373103 | 2011. november 11. 19:55 | ||
Murmuc | Adatlap | 373102 | 2011. november 11. 19:30 | ||
Akkor helyben vagyunk, csak futottunk pár fölös kört! :) "Az előzőhöz még: az orosz szövegű képhez: a rajz hibás, mert az nem magyar PF, tán PFM..." Ezt értettem akkor félre, ezek szerint ezt az előzőleg feltett képedhez írtad. De, legalább generáltam egy kis aktivitást az oldalon! :) | |||||
migi | Adatlap | 373101 | 2011. november 11. 19:25 | ||
Nézzétek meg jobban a terepfestésű PF-eket mind a négy más nem egyformák |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem olyan egyszerű ez a kék 10-es, piros 510-es kérdés, de még ne pakolj !
1989 márciusában 7 db gép repült át Kecskemétre, 409 terepfestéssel /tf/, 504 tf, 509 tf, 510 tf, 1601 natúr fémszín, 1602 tf, 1605 tf. Nem sokkal később követte az 508-s natur fémszínnel valamint a 1514 tf-el az, hogy repültek-e vagy esetleg közúton vitték az nem ismert. A képen 5 db natúr gép van, a kék 10-s ismeretlen az eredeti oldalszám, 905-s ism. oldalszám, 14-s ism.oldalszám, 1601, 602 vélhetően a 1602 lemaratva. 4 db terepfestésű a 409, 1605, 509, 504. Ebből adódik, hogy az 510-t és a 1514-t lemaratták, az 508-s natúr maradt de az oldalszáma változott. Több sorozat kép forog közkézen, de mindenhol más a gépek sorrendje a KRÜ udvarán. Nekem nincs olyan képem melyen szétvágva szerepelne a kék 10-s, csak olyan amin a kék 10-s sárkánya egy állványon van, de nincs szétvágva ! Viszont vannak olyan fotók amin az 5 db natúr fémszínű gép piros számmal van, még egyben és szétvágott állapotban. A számok sorrendben fotók alapján a 1514, 508?, 510, 1601 és a 1602. Ezek után elképzelhető az erdeti oldalszámok visszafestése. Azt sem tudjuk egyenlőre biztosan, hogy melyik szám melyik gépre lett felfestve csak sejtem a következőek alapján. Egyedül a 14-s ill 1514-s számok kerültek fel azonos gépre, bizonyiték a gép bal oldalán lévő 14 elé festett 15. Ezt leszámítva sohasem festettek a pompázsgátló redőnyre. A gép megmaradt kabinja jelenleg a Közlekedésí Múzeumban található. Egy kicsit kutakodva az oldalszámok méretén a következő is sanszosnak tünik. A kék 10-nél mintha hosszabb lenne az 1-s szára a gép jobb oldalán. Hasonlónak tünik a piros 510-s szintén a jobb oldalon. Lehet, hogy átfestették pirosra a 10-t és pótolták az ötöst ? Vagy esetleg csal a szemem? Ha nem, akkor már csak a 905 = 508 kérdés marad megválaszolatlan de ha az okoskodásom igaz akkor ezt sem fedheti tovább a homály. Az elmúlt 17 évben teljesen lecserélődött vagy 2x a KRÜ állománya ezért nem találtam a témában kompetens személyt.
RBK-ra elviszem az anyagot, lehet elemezgetni !
Üdv.
Nyugger