<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 373170 | 2011. november 18. 19:01 | ![]() | |
békési | Adatlap | 373168 | 2011. november 18. 18:50 | ![]() | |
békési | Adatlap | 373167 | 2011. november 18. 18:49 | ![]() | |
búza | Adatlap | 373166 | 2011. november 18. 17:50 | ![]() | |
Szia Flogger! Egy egészen rövid időt én is töltöttem ott! Csak "74-től '93-ig tartott. Azért P.J. elérhetőségét megírhatod magánban! Sajnos mostanában ritkán találkozom vele, csak a kecskeméti repnapokon. Üdv: Búza | |||||
Flogger | Adatlap | 373165 | 2011. november 18. 17:43 | ![]() | |
Természetesen a PG-re értettem, amíg ott melózott. 2001 óta van az LJÜ-ben. | |||||
búza | Adatlap | 373164 | 2011. november 18. 17:25 | ![]() | |
békési | Adatlap | 373163 | 2011. november 18. 17:17 | ![]() | |
Szia Nyugger! Légy szives, segíts. Kb 20 évvel ezelőtt a gyomaendrődi MÉH telepen aprítottak fel néhány MIG-et. Az 1514-es oldalszámot sikerült megmentenem némi borravaló segítségével meg néhány apró alkatrészt. Ha van róla fotód, küldd el az lbalog4@gmail.com emailre. Vagy innen is el tudom menteni. köszönöm békési | |||||
Murmuc | Adatlap | 373162 | 2011. november 18. 15:39 | ![]() | |
Sziasztok! Egy cikket kerestem a TopGun számaiban és a kezembe akadt a PF magyarországi története. Elolvasva, most már engem is komolyan érdekelne ez a lajtstrom szám keveredés! Ha megtudtok valamit, kérlek osszátok meg velem is. | |||||
Levix | Adatlap | 373159 | 2011. november 18. 11:03 | ![]() | |
Ja és igazi kuriózum! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373158 | 2011. november 18. 10:53 | ![]() | |
Ez beszerzendő! ;-) Egész jónak tűnik egyébként az öntés minősége, és a szöveg is ezt erősíti meg. | |||||
búza | Adatlap | 373157 | 2011. november 17. 23:22 | ![]() | |
Nyugger és Migi! Szerintem a következő Rebekán beszéljük meg! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 373156 | 2011. november 17. 23:21 | ![]() | |
Mondhatod, de amit állítasz az nem igaz! '72 óta a PG.-ben, az ezredeknél és a KÖRÜ-ben is festettek gépet. Azt teljes biztonsággal állítom, hogy ezt nem egy ember vezetésével, közreműködésével tették! | |||||
Flogger | Adatlap | 373154 | 2011. november 17. 22:03 | ![]() | |
Az ő nevéhez fűződik a Zümi, a Cápali, a Cápeti 2 és a Gracy is. | |||||
Flogger | Adatlap | 373153 | 2011. november 17. 21:59 | ![]() | |
Mondjam a festő nevét és elérhetőségét, aki 1972 óta minden katonai repülőeszközt festett? Többek közt az idén Pápán felavatott 08-as MiG-23-ast és a jövőre avatandó 2021-es lajstromszámú MiG-21-est is. | |||||
Nyugger | Adatlap | 373152 | 2011. november 17. 21:30 | ![]() | |
migi | Adatlap | 373151 | 2011. november 17. 20:55 | ![]() | |
Szia A másik oldalon is hasonló a kék 10 sel a helyzet de ott olyannak tűnik mintha nem lenne függőleges a szám , Van egy képem M.György zászlós úrról amint a említett Pf-ek között áll , ő lehet hogy tudná a kék 10 történetét ? üdv:migi | |||||
Nyugger | Adatlap | 373150 | 2011. november 17. 20:38 | ![]() | |
Szia Búza ! Nem olyan egyszerű ez a kék 10-es, piros 510-es kérdés, de még ne pakolj ! 1989 márciusában 7 db gép repült át Kecskemétre, 409 terepfestéssel /tf/, 504 tf, 509 tf, 510 tf, 1601 natúr fémszín, 1602 tf, 1605 tf. Nem sokkal később követte az 508-s natur fémszínnel valamint a 1514 tf-el az, hogy repültek-e vagy esetleg közúton vitték az nem ismert. A képen 5 db natúr gép van, a kék 10-s ismeretlen az eredeti oldalszám, 905-s ism. oldalszám, 14-s ism.oldalszám, 1601, 602 vélhetően a 1602 lemaratva. 4 db terepfestésű a 409, 1605, 509, 504. Ebből adódik, hogy az 510-t és a 1514-t lemaratták, az 508-s natúr maradt de az oldalszáma változott. Több sorozat kép forog közkézen, de mindenhol más a gépek sorrendje a KRÜ udvarán. Nekem nincs olyan képem melyen szétvágva szerepelne a kék 10-s, csak olyan amin a kék 10-s sárkánya egy állványon van, de nincs szétvágva ! Viszont vannak olyan fotók amin az 5 db natúr fémszínű gép piros számmal van, még egyben és szétvágott állapotban. A számok sorrendben fotók alapján a 1514, 508?, 510, 1601 és a 1602. Ezek után elképzelhető az erdeti oldalszámok visszafestése. Azt sem tudjuk egyenlőre biztosan, hogy melyik szám melyik gépre lett felfestve csak sejtem a következőek alapján. Egyedül a 14-s ill 1514-s számok kerültek fel azonos gépre, bizonyiték a gép bal oldalán lévő 14 elé festett 15. Ezt leszámítva sohasem festettek a pompázsgátló redőnyre. A gép megmaradt kabinja jelenleg a Közlekedésí Múzeumban található. Egy kicsit kutakodva az oldalszámok méretén a következő is sanszosnak tünik. A kék 10-nél mintha hosszabb lenne az 1-s szára a gép jobb oldalán. Hasonlónak tünik a piros 510-s szintén a jobb oldalon. Lehet, hogy átfestették pirosra a 10-t és pótolták az ötöst ? Vagy esetleg csal a szemem? Ha nem, akkor már csak a 905 = 508 kérdés marad megválaszolatlan de ha az okoskodásom igaz akkor ezt sem fedheti tovább a homály. Az elmúlt 17 évben teljesen lecserélődött vagy 2x a KRÜ állománya ezért nem találtam a témában kompetens személyt. RBK-ra elviszem az anyagot, lehet elemezgetni ! Üdv. Nyugger | |||||
Levix | Adatlap | 373149 | 2011. november 17. 20:35 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 373148 | 2011. november 17. 16:34 | ![]() | |
Semmit Józsim! Semmit... :( | |||||
pilotka | Adatlap | 373147 | 2011. november 17. 16:34 | ![]() | |
Hajrá Karesz! Ami úgy van, az úgy van! Pintér Árpi | |||||
vandork | Adatlap | 373146 | 2011. november 17. 12:32 | ![]() | |
Sz, SzM, SzMT (kis- és nagytartályos) és nem SM, SMT:) Ne az angol fonetikát használjuk, ha lehet:) Vándor Karesz | |||||
búza | Adatlap | 373145 | 2011. november 16. 18:07 | ![]() | |
Szia juge75! Ha legközelebb jössz vele keress meg, hogy személyesen is megismerkedjünk! Néztem a 91 képedet a hobbidról, imponáló! Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 373144 | 2011. november 16. 17:03 | ![]() | |
Már eléggé régen nem voltam... De ha igen, mindig Andrással. | |||||
búza | Adatlap | 373143 | 2011. november 16. 15:20 | ![]() | |
Szia juge75! Nyuggerben, meg az ő jegyzeteiben reménykedem, de Andris is jól jöhet. Mindenesetre a fényképalbumot át kell rendeznem, mert a kék 10-es az 510-nél van benne! Te szoktál a Rebekán lenni, mert ha igen akkor látásból biztosan ismerjük egymást! Üdv: Búza | |||||
búza | Adatlap | 373142 | 2011. november 16. 15:16 | ![]() | |
A magyar PF-ek kabinjának belseje szürke, a műszerfal fekete. | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 373141 | 2011. november 16. 14:43 | ![]() | |
Akkor nyugodt szível készíthetek belőle magyart is, nem baj ha nem szürke a kabin belseje? Köszönöm.: Simi | |||||
juge75 | Adatlap | 373140 | 2011. november 16. 13:25 | ![]() | |
Szia Búza! Sajnos már nem tudom! Nagy Bandit keresd meg a Rebekán, talán ő emlékszik... (Mire nem? :-) ) | |||||
vatya1 | Adatlap | 373139 | 2011. november 16. 11:21 | ![]() | |
de PFM nekünk nem volt. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373138 | 2011. november 16. 11:15 | ![]() | |
Szia!Zsolt75 mindegyik a PFMket már viszont a walkid zölddel. | |||||
Zsolt75 | Adatlap | 373137 | 2011. november 16. 11:10 | ![]() | |
Hali ! Olyan kérdésem lenne, hogy mely légierő(K) használták a Pf tipust fekete kabinbelsővel? Köszi Simi | |||||
vatya1 | Adatlap | 373136 | 2011. november 16. 10:02 | ![]() | |
Árpi mit tudsz a kék 10 gépről? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373135 | 2011. november 16. 09:59 | ![]() | |
Na erre most már én is kíváncsi vagyok mert hogy az 10 ként lett szétvágva az tisztán látszik a képen. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373134 | 2011. november 16. 09:57 | ![]() | |
Szia!az F-13aszt nem?meg kép nincs véletlen a bisről? | |||||
Yeagger | Adatlap | 373133 | 2011. november 16. 09:21 | ![]() | |
Múlt héten bemutatták az Eduard Mig-21 Bis-ét :))) | |||||
búza | Adatlap | 373132 | 2011. november 16. 08:15 | ![]() | |
Mi az eredeti száma a kék 10-esnek? | |||||
juge75 | Adatlap | 373131 | 2011. november 16. 00:00 | ![]() | |
A színes képsorozatból én is vettem a Rebeka-ban, szerintem még megszerezhető belőle másolat. | |||||
juge75 | Adatlap | 373130 | 2011. november 15. 23:57 | ![]() | |
Az 510-es, ami a képeden szerepel, a sorban jobb oldalról a második a színes képen. NEM azonos a kék 10-es géppel. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373129 | 2011. november 15. 23:10 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 373128 | 2011. november 15. 23:03 | ![]() | |
Bocs, nem is néztem, hogy te már meg írtad... | |||||
juge75 | Adatlap | 373127 | 2011. november 15. 23:00 | ![]() | |
A gépeket eladásra szánták, valamint kipróbáltak rajtuk felségjel típusokat. Kék számmal soha nem repült, és hivatalos lajstromban sem volt így festve, feldarabolásukig ebben az állapotban voltak. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373126 | 2011. november 15. 22:52 | ![]() | |
Igen eddig én így tudtam de zavaró az hogy kék számmal is darabolták szét | |||||
vatya1 | Adatlap | 373125 | 2011. november 15. 22:46 | ![]() | |
Szia!akkor repült ez a kék 10 evvel az oldal számmal nálunk? vagy a ahogy írod a darabolásra vissza festették rá? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373124 | 2011. november 15. 22:40 | ![]() | |
Igen elég zavaros a kép mint ahogy te is írod | |||||
Nyugger | Adatlap | 373123 | 2011. november 15. 22:39 | ![]() | |
Szia Gábor, Az 5 db ezüst gépet eladni szerették volna,.ezért kaptak ilyen oldalszámokat szerintem. Aztán jött a látványos szakasz és mi is nagy dirrel-durral mint a többi volt VSZ tagállam feldaraboltuk a gépeket. Erősen feltételezem, hogy valami helyi okos olvasta a CFE előírásokat és ezért a darabolás előtt visszafestették az eredeti oldalszámokat mert ugye ezeket jelentették le és nem a hamisakat a fegyverzet leltárban. A vágott 510-s festésén nagyon jól látszik, hogy sokáig nem szívta a nap! Üdv. Nyugger | |||||
búza | Adatlap | 373122 | 2011. november 15. 21:49 | ![]() | |
Tudtommal magyar 21-es nem repült csak piros számmal. | |||||
búza | Adatlap | 373121 | 2011. november 15. 21:47 | ![]() | |
Viszont most találtam egy képet, ahol az 510-es piros számmal van szétdarabolva. Igaz az a gép bal oldalát mutatja. Lehet, hogy a balon az eredeti a jobbon meg a kék tizes volt? És a 409-es is gyanús, mert mintha ékkel a jobbon és a meg nem valósult körrel a balján ott állna az ezüst gépek mögött az első helyen! A 905-ös pedig talán az 509 volt eredetileg, a 1605 az terepszínű volt. Az is gyanús, hogy a sorban az ezüst gépek nagyon újszerű festésnek néznek ki. | |||||
vatya1 | Adatlap | 373120 | 2011. november 15. 21:38 | ![]() | |
Szia!mi eszt a gépet evvel a kék oldal számmal nem repültük használtuk? | |||||
búza | Adatlap | 373119 | 2011. november 15. 21:09 | ![]() | |
Szia! Eredetileg 510-es volt, az adatok Hotváth Balázs oldaláról valók. Oldalszám: 510 Gyári szám: 760510 Üzemeltetés kezdete: 1964 Üzemeltetés vége: 1988 Megszűnés oka: Selejtezték. Selejtezés után szétdarabolták. Az ezüst gépek számai: 1602, 1601,1514, 1605 és 510 Üdv: Búza | |||||
vatya1 | Adatlap | 373118 | 2011. november 15. 20:41 | ![]() | |
migfun | Adatlap | 373117 | 2011. november 13. 20:21 | ![]() | |
Legalább nem kell még egy 21-est vennem, a 43-as már kész van :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Látjátok a képen az 1-es vöröse alatt a kék színt?