<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Murmuc | Adatlap | 373214 | 2011. november 20. 11:05 | ||||||||||
búza | Adatlap | 373213 | 2011. november 20. 11:04 | ||||||||||
Hol lőtted ezt a zöld PF kabint? | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373212 | 2011. november 20. 11:02 | ||||||||||
A kérdésed első felére egy kicsit nyomoznom kellene, mert fejből nem megy, de most időhiányban vagyok. Az SZPSZ határréteg lefúvató rendszerrel álltak át a három fokozatú fékszárnyra. Az utolsó mondatod is helytálló: ha felszállóban maradt a fékszárny akkor a légerők és a hidraulika erejének egyensúlya határozta meg a helyzetét. Hozzátenném, hogy az nem "üzemszerű" használat volt, de műrepülésnél láttam használni így is. | |||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 373211 | 2011. november 20. 11:01 | ||||||||||
Így van! A PFM-é meg már három állású volt. | |||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 373210 | 2011. november 20. 10:40 | ||||||||||
Koszi Buza. Az FL es a PFSZ valtozatok fekszarnyairol tudsz valamit? AZ SZPSZ rendeszer ha jol tudom a PFM valtozaton volt hasznalva eloszor, vagy tevedek? Esetleg ez lenne a PFSZ valtozat? Az SZPSZ rendszerrel alltak at a haromfokozatu fekszarnyra? Meg valami: ha jol emlekszem az MF es a Bisz fekszarnyait lehetett ugy hasznalni hogy felszallo fokozatban hagyta a pilota es sebesseg fuggvenyeben teljesen behuzott es felszallo fokozat kozott barmilyen helyzetben kiterhetett. | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373209 | 2011. november 20. 10:27 | ||||||||||
Szia RonnieFrown! Nem baj ha én válaszolok? Rumcájsz szerintem ma dolgozik! Az F-13, a PF és az U-400, -600-asok fékszárnya hátrasikló tipusú. Egy íves sinen mozgatja egy munkahenger, két helyzete van, kiti-benti, a kitérítési szöge emlékeim szerint 25 fok, ezt majd R. megerősíti, vagy cáfolja. Az ezutáni tipusok esetében a fékszárny simán lenyílik, a felszálló helyzetben 25 fok, leszállóban 45 fok kitéréssel. Üdv: Búza | |||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 373208 | 2011. november 20. 10:11 | ||||||||||
Hello Rumcajsz,Ugy emlekszem regebben reszletesen irtal itt a kulonbozo valtozatok fekszarnyarol. Visszakerestem, de egy ora utan feladtam. A PF fekszarnyarol kene info. Hany fokozata volt, kiteresi szogek, miben volt mas mondjuk az MF, vagy F13-tol, stb. Irj legyszi ha lesz idod. Koszi. | |||||||||||||
pilotka | Adatlap | 373207 | 2011. november 20. 09:22 | ||||||||||
búza | Adatlap | 373206 | 2011. november 19. 22:52 | ||||||||||
Szerintem rakjuk át ide a 23-asból! Ismerős volt a kép, meg a bal oldalon álló pilóta is, de most hirtelen nem találtam meg a képet! | |||||||||||||
migi | Adatlap | 373205 | 2011. november 19. 22:44 | ||||||||||
Igen Magyarok az urak , szemből a jobb oldali Kertész Mihály tőle kaptam a képet , | |||||||||||||
Franto | Adatlap | 373204 | 2011. november 19. 20:26 | ||||||||||
Szia Murmuc! A TOP GUN 1997-es ôvfolyamának valamelyik számában volt a PF története. Az F-13 -as története megvan, de a PFes valahova elkallódott. Megkérhetnélek, hogy küld át nekem. Köszi, Franto | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 373203 | 2011. november 19. 17:59 | ||||||||||
Rob79 és Tibcsi, Köszönöm! | |||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 373202 | 2011. november 19. 12:19 | ||||||||||
Rob79 | Adatlap | 373201 | 2011. november 19. 12:10 | ||||||||||
Rob79 | Adatlap | 373200 | 2011. november 19. 12:06 | ||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 373199 | 2011. november 19. 11:41 | ||||||||||
Igen, ez még az orosz kamó. Ha nem tévedek... :) | |||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 373198 | 2011. november 19. 09:33 | ||||||||||
romeo | Adatlap | 373197 | 2011. november 19. 09:15 | ||||||||||
Jól látom, hogy háromszínű terepmintázat van rajta? | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 373196 | 2011. november 19. 09:13 | ||||||||||
Murmuc | Adatlap | 373195 | 2011. november 18. 23:09 | ||||||||||
Üdv! Nekem csak egy kérdésem lenne. A terepfestésű gépekből, számomra ismert a 409, 504, 1605, melyik volt a negyedik, amit szétvágtak? | |||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 373194 | 2011. november 18. 22:29 | ||||||||||
Köszönöm az infot üdv:Józsi | |||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 373193 | 2011. november 18. 22:16 | ||||||||||
vatya1 | Adatlap | 373192 | 2011. november 18. 22:03 | ||||||||||
Szia!így már értem még egy kérdésem lenne amikor kék 10 volt akkor felség jelet nem festetek fel ugye? | |||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 373191 | 2011. november 18. 21:54 | ||||||||||
vatya1 ! Az 510 terepfestéssel repült Kecskemétre, ott lemaratták és megkapta a kék 10-s jelzést. Ezzel a számmal belezték ki, maradt a sárkányon a kék 10-s jelzés. Feltételeztem, hogy a szétvágás előtt megkapta a piros 510-s oldalszámot úgy, hogy ráfestettek a 10-re pirossal ill. kiegészítették az 5-el . Békési kolléga csatolt képe talán ezt bizonyítja. Ennyi. | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373190 | 2011. november 18. 21:35 | ||||||||||
Módosítva ezelőtti hozzászólásomat: felfestették a kék 10-est szimmetrikusan, hogy a leendő vevőnek is tetszen. Aztán elhatározták a szétbontást és ezt meg is tették. Ekkor még kék 10-es, erről mindkét oldali fotónk van. Ezután rájöttek, hogy ez így nem lesz jó, ezért átfestették a számot pirosra, de akkor már nem volt követelmény a szimmetria, ezért a bal oldalon előrébb került az ötös, rálóg a redönyre, a jobbon pedig hátrább, ezért békési 51-ese akár az eredeti szám is lehet, ha a jobb oldalról származik. Végül aztán szétvágták a gépet, azt is látjuk képen. Van valakinek olyan képe, amin 510-essel még a szétvágás előtt szerepel? | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373189 | 2011. november 18. 21:27 | ||||||||||
Ez a hírlap valahogy pont hiányzik a gyűjteményemből! | |||||||||||||
vatya1 | Adatlap | 373188 | 2011. november 18. 21:26 | ||||||||||
Sziasztok!én elvesztetem a fonalat van egy fém 510es ami szét van vágva van egy kék 10es ami szét van szedve és van egy 510 ami terep színű eszt nem értem hogy ugyanazt a gépet hogy lehet kétszer szét szedni vagy vágni? vagy a szét vágott gépre festették vissza a kék tízest de akkor még se az az 510es? | |||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 373187 | 2011. november 18. 21:20 | ||||||||||
A korabeli Esti Hírlap 1994. november 23-i számában jelent meg a kép, a Gépmadárpusztítás című cikkben. | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373186 | 2011. november 18. 21:02 | ||||||||||
Szia Nyugger! Akkor a Rebekát beírom elsődlegesre dec. 3-ra. Migivel ezt tárgyaljuk emilen. Jó lenne egy szines kép is, bár ha 510 akkor nem sok vita lehet, csak nem kellene úgy járni, mint az egyszeri kolléga, aki fekete-fehét képről "megmondta" a zöld árnyalatát! Mindenki hozzon minden bizonyítékot! Üdv: Búza | |||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 373185 | 2011. november 18. 20:42 | ||||||||||
RBK-n megmutatom a képet, igaz ff de jól látszik az 510-s szám a gép jobb oldalán a vágás előtt. Ha ebből vágták le az 51-t nincs festés a redőnyön. | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373184 | 2011. november 18. 20:39 | ||||||||||
Az is jó, mi több! | |||||||||||||
migi | Adatlap | 373183 | 2011. november 18. 20:38 | ||||||||||
Sajna ezt csak emailben tudom küldeni . | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373182 | 2011. november 18. 20:35 | ||||||||||
Most ezt nem vágom, melyik kép? | |||||||||||||
migi | Adatlap | 373181 | 2011. november 18. 20:30 | ||||||||||
És akkor a 10 gépről készült kép amin szét van kapva , az előtte készülhetett ? | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373180 | 2011. november 18. 20:23 | ||||||||||
Igen, erről beszélek! Az 5-ös a redönyre van festve, ahogy igazából sohasem volt. Így belegondolva: felfestették a kék 10-est szimmetrikusan, hogy a leendő vevőnek is tetszen. Aztán szétvágták a gépet, azt látjuk képen. Ezután rájöttek, hogy ez így nem lesz jó, ezért átfestették a számot pirosra, de akkor már nem volt követelmény a szimmetria, ezért a bal oldalon előrébb került az ötös, rálóg a redönyre, a jobbon pedig hátrább, ezért békési 51-ese akár az eredeti szám is lehet, ha a jobb oldalról származik. El kellene hoznia a Rebekára én meg vinnék tolómérőt, aztán ott eldöntenénk!:-))) | |||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 373179 | 2011. november 18. 20:15 | ||||||||||
Érdemes volt bekapcsolni a számítógépet! Békésí, köszönjük a képet, talán ez a megoldóképlet. | |||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 373178 | 2011. november 18. 20:05 | ||||||||||
Oh, sorry vagyok, nem a megfelelő topik volt lenyitva... Bocsánat! | |||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 373177 | 2011. november 18. 20:04 | ||||||||||
Eladó makettek: 1:35 Italeri Crusader Mk. III (orig., fóliázott) - 3800 1:35 Italeri M3 Scout Car (elkezdett) - 2800 1:48 Accurate Miniatures Jak-1 - 4800 1:48 ICM Jak-7A - 2800 1:48 ICM Jak-9 (dioráma kiegészítőkkel) - 3300 1:48 Eduard Nieuport Ni-17 (alkatrészek zöme a keretről leválasztva) - 2800 1:72 Zvezda Su-24 (elkezdett) - 2500 1:25 MPC Datsun Pick Up (IGAZI RITKASÁG, fóliázott!) - 10000 1:24 Revell Trabant (régi, sérült A-B-C oszlopokkal) - 2000 Az elkezdett makettekről kérésre fotót küldök! Érdeklődni lehet a: robert pont racz kukac promodell pont hu címen - vagy aki tudja a számom, azon :) Személyes átvétel Budapesten, vagy most szombaton Gödöllőn. Üdvözlettel: Robi | |||||||||||||
migi | Adatlap | 373176 | 2011. november 18. 19:52 | ||||||||||
migi | Adatlap | 373175 | 2011. november 18. 19:51 | ||||||||||
De ha jól látom , és ez a kép is abból a sorozatból van ? akkor az 510 es itt szét darabolva látható | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373174 | 2011. november 18. 19:47 | ||||||||||
Szerintem ezek valami kamu festések, legalábbis egy részük. Már tárgyaltuk évekkel ezelőtt. Valódi festésnél soha nem volt a pompázsgátló redönyre szám festve. Más igen, pl. pikk ász a lemaratott gépnél. A szétvágott piros 510-esen az ötös a redönyön van, az tehát nem lehet eredeti festés, eredeti szám viszont akár igen. A kék 10-esen viszont talán kifér az ötös a felfestett 10-es szám elé, így ha valóban visszafestették pirosra akár az is lehet az 510. | |||||||||||||
juge75 | Adatlap | 373173 | 2011. november 18. 19:32 | ||||||||||
Ha ez nem photoshop (nem úgy néz ki), akkor valóban a kék 10 az 510. Legalábbis úgy lett felfestve, de a gyári szám lenne a perdöntő, hogy melyik-melyik igazából... | |||||||||||||
migi | Adatlap | 373171 | 2011. november 18. 19:07 | ||||||||||
juge75 | Adatlap | 373170 | 2011. november 18. 19:01 | ||||||||||
Hoppedli! Látjátok a képen az 1-es vöröse alatt a kék színt? | |||||||||||||
békési | Adatlap | 373168 | 2011. november 18. 18:50 | ||||||||||
békési | Adatlap | 373167 | 2011. november 18. 18:49 | ||||||||||
búza | Adatlap | 373166 | 2011. november 18. 17:50 | ||||||||||
Szia Flogger! Egy egészen rövid időt én is töltöttem ott! Csak "74-től '93-ig tartott. Azért P.J. elérhetőségét megírhatod magánban! Sajnos mostanában ritkán találkozom vele, csak a kecskeméti repnapokon. Üdv: Búza | |||||||||||||
Flogger | Adatlap | 373165 | 2011. november 18. 17:43 | ||||||||||
Természetesen a PG-re értettem, amíg ott melózott. 2001 óta van az LJÜ-ben. | |||||||||||||
búza | Adatlap | 373164 | 2011. november 18. 17:25 | ||||||||||
békési | Adatlap | 373163 | 2011. november 18. 17:17 | ||||||||||
Szia Nyugger! Légy szives, segíts. Kb 20 évvel ezelőtt a gyomaendrődi MÉH telepen aprítottak fel néhány MIG-et. Az 1514-es oldalszámot sikerült megmentenem némi borravaló segítségével meg néhány apró alkatrészt. Ha van róla fotód, küldd el az lbalog4@gmail.com emailre. Vagy innen is el tudom menteni. köszönöm békési |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ma este érek haza, és ha lesz időm beszkenelem, átküldöm.