<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373373 | 2012. január 9. 17:17 | ||
Tibcsi | Adatlap | 373372 | 2012. január 9. 12:03 | ||
Tudni ugyan nem tudom, de simán el tudom képzelni. | |||||
varobee | Adatlap | 373371 | 2012. január 9. 11:09 | ||
Sziasztok! Elsősorban a PG-s szakikhoz lenne kérdésem. Előfordulhat-e az, hogy pl. a 6021 oldalszámú Mig-21 biszAp a PG-ben kétszer kapott terepmintát, de mindkétszer egy kicsit eltérő foltozással? Ha valaki más is tudja a választ ne halgassa el. :) Üdv: varobee | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373370 | 2012. január 9. 04:23 | ||
Szabi77 | Adatlap | 373369 | 2012. január 8. 21:29 | ||
Bocs,a futószáraknál a gép magasságára értettem az adatokat! Szabi77 | |||||
Szabi77 | Adatlap | 373368 | 2012. január 8. 21:27 | ||
Sziasztok! Tibcsi! A gerinctartály szélesebb részébe 6mm-ert kell betoldani! A futószárakról konkrétan nem írja mennyit kell lerövidíteni,annyit ír a gép az elején 20,5mm,a hátsó törzsfélnél 22mm! Egy karton klisét csinált a helyes magasság beállítására! Remélem tudtam segíteni! Szabi77 | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373367 | 2012. január 8. 08:39 | ||
Sziasztok, Nincs most kéznél az a (talán a legelső?) ProModell, amiben két hitech 21-est építettek, mindkettőt 48-as Academy dobozból. Ha valakinek kéznél van, meg tudna nekem nézni benne pár dolgot? - mennyit kell betoldani a PF gerinctartály szélesebb részébe? - mennyivel kell lerövidíteni a futószárakat? Kösz előre is, Tibcsi | |||||
pistiur | Adatlap | 373366 | 2012. január 7. 20:18 | ||
Szia dzsonybravo! Nekem van egy eladó Bilek 1:72-es MiG-21PF-em (cikkszám: 933). Üdv! Pisti úr | |||||
varobee | Adatlap | 373365 | 2012. január 7. 17:16 | ||
nem ide tartozik, de a 29-esen sokkal nem is lehetett magasabb, hiszen ha nyitva a kabintető pont alatta van. | |||||
varobee | Adatlap | 373364 | 2012. január 7. 17:13 | ||
Igen a tartalék pitot fölötti púpot ismerem, átnéztem visszafele szinte az egész topicot és erről volt már szó, de azért köszönöm, hogy említetted. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373363 | 2012. január 7. 15:36 | ||
Üdv! A 29-esen csak az antenna volt látható. Ott volt hely beépíteni. | |||||
Levix | Adatlap | 373362 | 2012. január 7. 14:09 | ||
A 21-esről ne feledd a púpot az orron! Az alatt volt a berendezés, mert nem fért el máshogy. | |||||
Levix | Adatlap | 373361 | 2012. január 7. 14:08 | ||
varobee | Adatlap | 373360 | 2012. január 7. 13:31 | ||
Sziasztok! Köszönöm a segítséget és a szuper képeket! Levix: nézegettem az L-39 antennáját is, de nem voltam benne biztos, hogy ugyanaz. A Légierő összes gépén /Mig-21, Mig-29, L-39, Mi-24/ egyformák voltak ezek az antennák? Üdv: varobee | |||||
Murmuc | Adatlap | 373359 | 2012. január 6. 22:19 | ||
Levix | Adatlap | 373358 | 2012. január 6. 21:57 | ||
búza | Adatlap | 373357 | 2012. január 6. 21:49 | ||
Mig-21 special! 7 db szárny alatti tartóval, a bal oldalon kétfedelűként! | |||||
búza | Adatlap | 373356 | 2012. január 6. 21:46 | ||
varobee | Adatlap | 373355 | 2012. január 6. 21:11 | ||
Szia zkalos! Köszönöm, de a hunavia oldalt ismerem, ezért ott kezdtem a keresgélést, de nem találtam képet. A probléma az, hogy kivonás után ezeket az cuccokat leszerelték a gépekről, és egy pofás kis lemezzel zárták a nyílást. Van néhány kép szemből, de azokon a periszkóp kitakarja a kérdéses területet. Üdv: varobee | |||||
zkalos | Adatlap | 373354 | 2012. január 6. 14:32 | ||
Szia ! Ha még nem ismernéd, itt egy nagyon jó link. Itt mindent megtalálsz a magyar típusokról. Akár oldalszám alapján is ! www.hunavia.hu/ | |||||
varobee | Adatlap | 373353 | 2012. január 6. 10:29 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, egy 1/72-es zvezda bis-t építek magyar színekben. A kabin mögötti gerincen lévő antennáról /IFF/ kellene kép szemből. Oldalról rengeteg közelit találtam, de érdekelne az antenna foglalatának vastagsága. A segítséget előre is köszönöm. Üdv: varobee | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373351 | 2011. december 30. 15:08 | ||
Hihihi, ez jó! :) Kár, hogy PFM, mert az Academy PF-ből megépítettem volna. :) Ez egyszínű zöld, vagy barna is van benne? | |||||
migi | Adatlap | 373350 | 2011. december 30. 11:22 | ||
dzsonybravo | Adatlap | 373349 | 2011. december 28. 21:42 | ||
Sziasztok! Nem tud valaki esetleg infóval szolgálni, hol lehet Mig-21 PF-et 1:72 méretarányban beszerezni? | |||||
vatya1 | Adatlap | 373348 | 2011. december 23. 21:53 | ||
már kaptam is matricát köszönöm. üdv: vatya1 | |||||
vatya1 | Adatlap | 373347 | 2011. december 23. 21:25 | ||
Sziasztok!nincs valakinek feleslegben Rob79 képén látható UM matrica feleslegben 1:48ban?elég lenne csak a 1961-2000 felírat érd: academy2@citromail.hu | |||||
Rob79 | Adatlap | 373346 | 2011. december 17. 11:44 | ||
Nyugger! Köszönöm az infót! Azt lehet tudni, hogy magánkézbe kerülnek vagy lángvágó? Ui.: Nyugger! Beszélhetnénk privátba? Üdv: Rob79 | |||||
Nyugger | Adatlap | 373345 | 2011. december 16. 20:20 | ||
A 904-905-906 is kiállt a sorból, Tökölön vannak. | |||||
Rob79 | Adatlap | 373344 | 2011. december 16. 19:43 | ||
Ez is Tökölre került Laci-bacsi? | |||||
Rob79 | Adatlap | 373343 | 2011. december 16. 19:41 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373342 | 2011. december 15. 17:45 | ||
Szia Kferro Mivel a gerinctartály alatt van hidraulika-cső és csatlakozások is, így a törzs oldalán lévő nagy barna kosz-felület valószínűleg kifolyt hidraulika-olajra tapadt por (a hidraulika-folyadék piros színű, mint a málnaszörp). A kifolyt tüzelőanyag (kerozin) nem valószínű, az inkább fakítaná a festéket. A hátső kabin alatti zöld nem megfolyás, az alatt a lemez alatt főleg elektromos kontaktorok vannak,gumírozott vászonnal takarva/szigetelve a lemeztől, meg néhány sűrítettlevegő-csőcsatlakozás, nincs ami ott folyhatna. Valószínűleg a forró nyári napon a lemez alatti gumírozott vászon "izzad ki" valami impregnáló-anyagot a lemez gyors-zárak nyílásain keresztül(még inkább elképzelhető, ha az elektromos kütyüktől is jön némi hőhatás). Üdv R. | |||||
Kferro | Adatlap | 373341 | 2011. december 15. 10:21 | ||
Köszi! Azt lehet tudni, hogy hogy alakultak ki azok a megfolyások a nyíllal jelölt részeken? | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 373340 | 2011. december 15. 09:48 | ||
búza | Adatlap | 373339 | 2011. december 14. 20:20 | ||
A P1010671 képen lehet elemezni a Bisz - a kép ugyan AP, de az ügy szempontjából mindegy - és az MF szívócsatorna közötti különbségeket! | |||||
Rob79 | Adatlap | 373338 | 2011. december 14. 19:53 | ||
Rob79 | Adatlap | 373337 | 2011. december 14. 19:43 | ||
Csaszi | Adatlap | 373336 | 2011. december 11. 22:55 | ||
zoli1989 | Adatlap | 373335 | 2011. december 11. 00:11 | ||
zoli1989 | Adatlap | 373334 | 2011. december 11. 00:05 | ||
zoli1989 | Adatlap | 373333 | 2011. december 10. 22:13 | ||
Hú ez most jó kérdés, egy fórumban találtam, úgy emlékszem 2009-esz hozzászólás volt. De a kép lehet hogy régebbi persze. | |||||
Lacy | Adatlap | 373332 | 2011. december 10. 20:46 | ||
Szia Monox, a Bolgároknak tíz Mi-8T-je volt, melyek közül egyet sem vesztettek el. De ez nem hangzik olyan vadregényesen. :) | |||||
búza | Adatlap | 373331 | 2011. december 10. 20:24 | ||
Szia Zoli! Ez mikori kép? Mert Van kép az összeszerelt állapotról is! Üdv: Búza | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373330 | 2011. december 10. 20:19 | ||
USAF múzeum Dayton, restaurálásra váró gépek hangárja. img.photobucket.com/albums/v20/jinxx1/MiG-21/MiG-21PF408NMUSAFAug091.jpg img.photobucket.com/albums/v20/jinxx1/MiG-21/MiG-21PF408NMUSAFAug092.jpg | |||||
Monox | Adatlap | 373329 | 2011. december 10. 19:41 | ||
Bocsika, nem ez lett volna a megfelelő topic, de ez már most így sikerült... | |||||
Monox | Adatlap | 373328 | 2011. december 10. 19:40 | ||
1981.11.29.-én a PG-ben javítás alatt lévő 303-as oldalszámú Bolgár Mi-8 helikopter földi nyűgözés közben sodronyszakadás miatt a feje tetejére állt. A kár majdnem 5 millió akkori magyar forint volt. A helikoptert kijavították, állítólag egy korábbi baleset miatt selejtezett Mi-8-asunk farokrészét kapta meg, ha jól vélexek a 628-ét és így került vissza a Bulgáriába. A történet epilógusa, hogy állítólag néhány évre rá hegynek ütközés lett a gép veszte. Csak annyi a kérdésem, hogyha mindez így van, akkor mit keres a szófiai Hadtörténeti Intézetben egy 303-as Mi-8 helikopter? Kép alant. www.panoramio.com/photo/22738994 | |||||
Daala | Adatlap | 373327 | 2011. december 8. 23:09 | ||
Mi tanultuk TTS-en az MF-hez a négyzáras tartót, a fegyveres üz. utasításban konkrétan benne is volt és Kecsón is volt függesztve MF-en. | |||||
búza | Adatlap | 373326 | 2011. december 8. 20:17 | ||
Szia Had-vezér! Általában elmondhatő. hogy a vegyileg maratott lemezek voltak festve, amik a mellékelt képen sárgák, plusz a gerinctartály. Szerintem az oldalnézeti rajzon teljesen hibás a futómű gondola utáni festett rész. Viszont a 8204-en az egyik csűrő maratott, a másik pedig sima lemezből van, így nem egyértelmű és nem is mindig egyforma a festés. Szerintem a következő Rebekán beszéljük meg M.L.-val közösben! Üdv: Búza | |||||
HADvezér | Adatlap | 373325 | 2011. december 8. 19:04 | ||
Sziasztok, pár javítás HAD magyarázó grafikán, a pontos natúr fém és ezüst térképpel: www.hadmodels.com/forumhun.html az utolsó témakörnél találjátok: "HAD termék és magyarázó korrektciók (amit azóta megtudtunk...)" Ha van valakinek fotója a témával kapcsolatban kérem keressen meg. üdvözlettel:HADvezér | |||||
migi | Adatlap | 373324 | 2011. december 8. 18:36 | ||
búza | Adatlap | 373323 | 2011. december 8. 18:19 | ||
Na ezt (is) jól elkevertem! Zolira vonatkozik az előző megjegyzés! Rumcájsz hozzászólásához annyit, hogy a magyar Bisz-AP gépeken volt csak a négyzáras tartó. Üdv: Búza |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A 6o21-es biszAP kétszer járt a PG-ben, a közepes javításról 85 jún. végén, a nagyjavításról 93 nov. végén "távozott". Mivel a festésminta "folt-térkép" alapján kb.-készült, ráadásul a térkép is változott az idők folyamán, biztos, hogy nem volt teljesen azonos a két festésminta.
Üdv R.