<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
futár | Adatlap | 373504 | 2012. április 21. 18:12 | ||
Mastercraft, ami a KP negatív vonalas verziója. A KP valamivel részletesebb. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373503 | 2012. április 21. 17:52 | ||
Kafa lett! Milyen makett? KP-nak látszik, de lehet, hogy tévedek... | |||||
futár | Adatlap | 373502 | 2012. április 21. 17:36 | ||
PPetya | Adatlap | 373501 | 2012. április 21. 09:59 | ||
Sziaztok, nálam most készül egy Eduard 1:48 BISZ Weekend edition.. Köszönet érte Csitei Bélának:) Kár,hogy a Magyar felségjel, és az oldalszám eldobós.(nem mérethelyes) Amit még hiányolok a Weekend csomagból, a Pitot csövön lévő DUASZ-lapátokat, illetve a szívócsatorna alatt, illetve a függőleges vezérsík tetején lévő SZRO antennát. Persze lehet kapni Exteriol feljavítót, vagy meg lehet venni a duplájáért a Profi packot, abban benne vannak ezek is fotomaratásból. Üdv.Petya | |||||
Levix | Adatlap | 373500 | 2012. április 20. 19:59 | ||
Gonosz tréfa az 1/72 a jobb felső sarokban :(. | |||||
Sennás | Adatlap | 373499 | 2012. április 20. 18:49 | ||
hörbi | Adatlap | 373498 | 2012. április 18. 01:23 | ||
Szia! Értem! Köszönöm szépen a választ! Akkor a mi-17esemhez használt színek tökéletesek lesznek! :D Gondolom a különbség amit a fotók alapján "láttam" az a fakulások miatt lehetett vagy a régebbi fényképezőgépek hibájából adódott. Még egyszer köszönöm! üdv.:Hörbi | |||||
búza | Adatlap | 373497 | 2012. április 17. 18:02 | ||
Szia! Miután a heliket is ugyanazzal a feastékkel festették nem lehetséges, hanem biztos: ugyanaz volt! Üdv: Búza | |||||
hörbi | Adatlap | 373496 | 2012. április 17. 16:14 | ||
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Az esetleg lehetséges hogy az alsó kék szín megegyezik a helikoptereken használt kékkel? Esetleg azt a színt fehérrel keverve elő állítható ez a kék? | |||||
búza | Adatlap | 373495 | 2012. április 17. 15:12 | ||
Szia! Kösz a képet, egy kicsit átszineztem, úgy jobban látszik a szárny teteje. A Hunavián rogyásig van felülnézeti fotó, csak mind PG.-s festésről, nekem meg a csapatterepről kellene, mert pl a 6264 esetében az első folt biztosan rálóg a szárnyra, de a hátsó nem látszik. Nagyon érdekes festések is voltak, pl. a 9178 és a 9125 is. Ezek egyáltalán nem hasonlítottak a PG.-s festésre (talán csak a függőleges vezérsík festése a korai verzióra) és ezért lenne érdekes a szárnyak festése, mert hátha az sem hasonlított! Üdv: Búza | |||||
Monox | Adatlap | 373494 | 2012. április 17. 12:21 | ||
Tibcsi: amit mondasz az az utolsó szóig igaz, lévén 2003 év végéig hivatalosan is hadrendben volt a gép. Én is csak ezért írtam, hogy PF ék alakkal nem repült... Búza: nyertél, nem néztem át minden fotót, csak az "egész alakosokat" ebben pedig egyértelműen a "felirattalanság" tűnt meggyőzőnek. Felségjezés-ügyben: Az alábbi képen látható, hogy a 409-es gép jobb függőlegesén az 1990-es évben néhány helyen (azaz 5db Minyón) használt felségjelzés volt, nem ék alak, valamint az is, hogy bár alul valóban van ék, de a bal szárnyon felül tutira nincs... A 48-as gépről egyetlen igen gyenge minőségű fotóm van amin talán látható egy kicsit a jobb szárny teteje. Digitálisan esetleg javítható a kép, de sokat elárul a hunavian lávő fotók némelyike is a szárny foltozásáról. | |||||
búza | Adatlap | 373493 | 2012. április 17. 08:30 | ||
Szia Monox! Egy kis pontosítás: a 409-es függőlegesének jobb oldalára az ék, a balra a kör alakú felségjel volt felfestve és van olyan fotó is amelyiken egy szárny alján ék szerepel és ez a szárny a 409-es oldalához van támasztva. Ezen az alapon feltételezhető, hogy kisérletként mindkét oldalra felfújták a leendő felségjeleket alulra-felülre. Az viszont biztos, hogy a PG.-ben festett gépek MINDEGYIKÉN volt felirat. Legfeljebb mire te láttad már lekopott! Viszont van kérdés, amiben szerintem tudnál segíteni. Lenne fotód a csapat terep gépek felülnézetéről? Különösen a 48-as érdekelne, de minden megoldás jól jöhet! Üdv: Búza | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373492 | 2012. április 17. 06:01 | ||
Szia Monox, Igaz, hogy nem repültek ék alakú felségjellel, de a 1512-esen pl. teljes joggal van felfestve az ék. :) | |||||
Monox | Adatlap | 373491 | 2012. április 16. 23:58 | ||
Egy kis pontosítás Hörbinek: Makettfesték kóddal nem szolgálhatok, de amikor utoljára 11 évvel ezelőtt kevertem azt a színt közepkék, szürke és sárga volt benne és tökéletes eredményt adott a keverés után...csak támpont, de lesznek itt akik pontosat tudnak erről mondani. A MiG-21PF gépek sosem repültek ék alakú felségjelzéssel, csak csillaggal. Amit te a 409-esen láttál az már a kecskeméti leállítás után került a gép függőlegesének jobb oldalára - és csak oda. Ez a gép 1980-ben a PG-ben kapta meg az akkor rendszeresített terepmintát 7 másik hasonló géppel együtt. Felirat egyik gépen sem volt! Egy két általam ismeretlen jelentésű piros és fehér kód volt mindegyik gépen - de ennyi. | |||||
hörbi | Adatlap | 373490 | 2012. április 15. 22:20 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy amikor a PF-eket átfestették terepszínűre, az alsó kék szín azt kb milyen makett festéknek felelne meg a legjobban? Másik kérdés, hogy azokon a gépeken is (konkrétan a 409-esen) voltak feliratok? Vagy csak az éket és számot kapták meg, mert ha jól tudom a 409-es már nem repült terep színnel, csak a festést kapta meg Kecskeméten. Előre is köszönöm! üdv.: Hörbi | |||||
migi | Adatlap | 373489 | 2012. április 15. 16:26 | ||
Ezt úgy tudom kint készült Lengyel honban ,egy lövészeten . | |||||
csehszko | Adatlap | 373488 | 2012. április 15. 14:33 | ||
Daala | Adatlap | 373487 | 2012. április 14. 22:09 | ||
Jó ez a rajz, csak gondolom azt nem tudni, ha igaz, melyik gépé lehet...Az Edelényi-féle filmnek kéne valami nyers vágatlan változata (esetleg a szerzőtől, ha valaki ismeri), nem hiszem, hogy nem lehetne benne találni valami használható felülnézet-szerűséget... A filmben van egy jelenet, amikor hátulról magy a kamera a gépsor mögött, csak hát az is túl alacsonyan van. | |||||
búza | Adatlap | 373486 | 2012. április 14. 21:12 | ||
Szia! Az nem véletlen, mert nekem is ez az egy kép van meg!:-))) De jó lenne több is, mert pl. a 9178-as, vagy a 35-ös UM mintája teljesen más, de sorolhatnánk még gépeket. Egyszerüen nincs kép rólük, vagy valakik ülnek az albumon! Üdv: Búza | |||||
Planes | Adatlap | 373485 | 2012. április 14. 20:48 | ||
Üdv.!Lehet,hogy van valóság tartalma annak a rajznak! | |||||
búza | Adatlap | 373484 | 2012. április 14. 20:17 | ||
Szia! Pápán a kétszámosakról van egy pár fotó, meg a 9125, 9178, 6264, és még egy pár UM, de a szárny felső részéről nem találtam fényképet. Hátha van valakinek, aki megosztaná! De van nagyon érdekes minta is köztük. Üdv: Búza | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373483 | 2012. április 14. 15:38 | ||
Valami hasonló létezett is, nem? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373482 | 2012. április 14. 15:37 | ||
Ez még tetczik is! :) | |||||
búza | Adatlap | 373481 | 2012. április 13. 15:33 | ||
búza | Adatlap | 373480 | 2012. április 13. 15:08 | ||
migi | Adatlap | 373479 | 2012. március 10. 08:28 | ||
Szia Sajnos nagy a valószínűsége ,nem hinném hogy költenének egy új szerszámra . | |||||
Hunyo | Adatlap | 373478 | 2012. március 9. 21:17 | ||
Szia! Szerintem követve a mostani tendenciájukat (pl.: Hunter), átveszik az Academy-t, és új matricával kiadják. Erre kíváncsi leszek! Üdv: Hunyo | |||||
migi | Adatlap | 373477 | 2012. március 9. 20:57 | ||
Murmuc | Adatlap | 373476 | 2012. február 29. 23:17 | ||
Üdv Búza! Mondjuk a kép már ott is megbukott, hogy a műszaki mutatja hogy kigurulhat a gép, de a hajtóműve szemmel láthatólag nem jár! :) | |||||
futár | Adatlap | 373475 | 2012. február 29. 15:40 | ||
Sziasztok! Engedjétek meg, hogy ezúton mondjak köszönetet a KP MODELSNEK, amiért önzetlen segítséget nyújtottak nekem egy hiányzó alkatrész pótlásában. Külön köszönet azért, hogy nem is kellett nekem keresnem őket, hanem az ide írt kérésemre ők válaszoltak nekem e-mailben. Üdv.: Futár | |||||
búza | Adatlap | 373474 | 2012. február 28. 16:14 | ||
futár | Adatlap | 373473 | 2012. február 21. 08:50 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne egy 1:72-es méretarányú kabintetőre MiG-21MF-hez. Jó a másolt, roncs makettről bontott is, lényeg hogy használható legyen. Az enyémen gyárilag volt egy hajszálrepedés ami tovább fejlődött... Előre is köszönöm. me-krly@freemail.hu | |||||
hörbi | Adatlap | 373472 | 2012. február 18. 16:03 | ||
Köszi szépen! :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373471 | 2012. február 18. 14:36 | ||
Humbrol 149, 179, vagy HU2, vagy Humbrol 88. Ezek hasonló sötétzöldek, amelyik van a fiókodban, azzal fesd. :) | |||||
Murmuc | Adatlap | 373470 | 2012. február 18. 12:00 | ||
Így jár az aki először olvas és csak utána néz! :) Most nézem csak hogy ez egy PFM. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373469 | 2012. február 18. 11:52 | ||
Üdv Mindenkinek! Jó kis képek az F-13-asról, és a PF-ről. De lehet csak nekem új! :) www.britmodeller.com/forums/index.php | |||||
hörbi | Adatlap | 373468 | 2012. február 18. 00:02 | ||
Üdv emberek! Olyan kérdésem lenne hogy a 409-es mig-21 Pf-et szeretném meg építeni, a mach-kúpot milyen színűre kell festeni? melyik szín áll hozzá közel? vagy az is ugyan azt a színt kapta ami a sárkányon a zöld? előre is köszi üdv.: Hörbi | |||||
Daala | Adatlap | 373467 | 2012. február 15. 17:16 | ||
A PF-eken sem volt ilyen antenna. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373466 | 2012. február 15. 11:39 | ||
Szia makettes A megjelölt alkatrész a rádió-magasságmérő antennája, a 21U gépeken nem volt(a nagy-svancos UTI-kon, így a 21UM-jeinken viszont újra beépítették a rendszert, így ezeken ott volt a két antenna a szárnyvégek alján). Üdv R. | |||||
makettes | Adatlap | 373465 | 2012. február 15. 10:53 | ||
denkmeyer | Adatlap | 373464 | 2012. február 15. 10:30 | ||
Kedves kollégák! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem tervezi-e megvásárolni az EDUARD 1/144-es új Mig-21 duo pack-ot? Ha valaki ilyet tervezget szívesen beszállnék felesbe a költségekbe az egyik 21-esért cserébe. www.eduard.com/store/Eduard/Plastic-kits/Super44/Letadla/ denkmeyer denkmeyer2@gmail.com | |||||
hörbi | Adatlap | 373463 | 2012. február 13. 20:40 | ||
Üdv emberek! Keresném megvételre a következő makettet: Bílek 1/72 Mig-21 PF Ha valakinek van elfekvőben akkor kérem jelezze a herbalysandor@gmail.com email címemen! Előre is köszi Hörbi | |||||
varobee | Adatlap | 373462 | 2012. február 13. 15:10 | ||
Sajnos ahogy látom az állapotuk ezeknek sem javult egy kicsit sem. Picit átvariálták a sorrendet, amikor én voltam a bejáratnál volt a 23-as, mellette a 21-es beletolva a "kerítésbe", de akkor legalább a kabinokat kinyitották. Nagyon kár ezekért a gépekért is.:( | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 373461 | 2012. február 13. 12:38 | ||
varobee | Adatlap | 373460 | 2012. február 13. 11:41 | ||
Szia, kb. 2 éve zamárdiban. Ez az 51-es oldalszámú Mig-21, mellette állt a 01-es Mig-23. Csináltam néhány részletfotót, persze később derült ki, hogy nem eleget.:( Azért kíváncsi vagyok most milyen állapotban vannak. | |||||
migi | Adatlap | 373459 | 2012. február 12. 19:30 | ||
Szia Megkérdezhetem hol merre fotóztad ? üdv: migi | |||||
varobee | Adatlap | 373458 | 2012. február 12. 15:17 | ||
Köszönöm a segítséget, akkor ez így kamu függesztés. Nekünk voltak ilyen átalakított tartóink vagy csak okosan a függesztmény /mint a Szu-22-esnél/? | |||||
A-3 | Adatlap | 373457 | 2012. február 12. 12:40 | ||
Elnézést de kihagytam valamit: ezeket a berendezéseket UB-16-os blokkokból alakították át. | |||||
A-3 | Adatlap | 373456 | 2012. február 12. 12:34 | ||
Ezek valóban felderítő konténerek és AFA-39-es kamerák voltak bennük. Két változatot ismerek, ez nem azt jelenti, hogy nincs több, az egykamerás változatban a kamera tengelyszöge 30 fokra van megdöntve a géphez viszonyítva a hossztengelytől kifelé, a kétkamerás változatnál a függőlegeshez viszonyítva jobb és baloldalra 15-15 fokra vannak a kamerák látószögei eltolva megfelelő átfedéssel. Megjelenésük ismereteim szerint az NDK-s L-39-esekkel egy időben történt de zavaró a dologban az, hogy az optikát védő ajtó nyitását végző UT-6D motor PG-s javítású. Nyugati szakirodalom szerint az NDK határőrízeti feladataiban alkalmazták ezeket mind a MIG-21, L-39 és MI-8 TB tipusokon. Függesztésükhöz átalakított gerendára volt szükség mert a kameravezérlést csak így lehetett megoldani. | |||||
varobee | Adatlap | 373455 | 2012. február 11. 18:18 | ||
Találtam egy másik képet hátulról fotózva, de ez a másik szárnyon van. A kialakításából adódóan van "jobbos" és " balos" is. A burkolatán nem volt nyílás optikának, de lehet, hogy csak védőburkolat van rajta. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |