<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Zoli | Adatlap | 375022 | 2006. augusztus 31. 16:40 | ![]() | |
csíbor | Adatlap | 375021 | 2006. augusztus 31. 16:14 | ![]() | |
isu-152S,U-100 , t-34/76 ról tudnál esetleg mondani valamit? | |||||
Zoli | Adatlap | 375020 | 2006. augusztus 31. 15:27 | ![]() | |
Szia! Ezekről még nem hallottam, de nem lepődnék meg, ha a Stug az Italeri/Dragon átcsomagolása lenne. A Ba-6 se biztos, hogy saját fejlesztés, talán Eastern Express, ha megtudok valamit, szólok. z | |||||
Zsolt | Adatlap | 375019 | 2006. augusztus 31. 14:50 | ![]() | |
Szia Zoli Engem konkrétan a zvezda stug III-asa és a BA-6-osa érdekel. Ezek milyenek? üdv. Zsolt | |||||
Zoli | Adatlap | 375018 | 2006. augusztus 31. 13:37 | ![]() | |
Ha jól tudom, vegyesek. Nagyon szép dolgok is vannak bennük, de vannak gyengébb részleteik is. Másrészt meg vannak átvételek, pl Italeri, ami nem a pontosságáról híres, de talán előfordulnak köztük egykori Dragon készletek is (ebben nem vagyok biztos). Szerintem kérdezz rá egy konkrét típusra, ami érdekel, akkor majd többet tudunk segíteni. z | |||||
csíbor | Adatlap | 375017 | 2006. augusztus 31. 12:57 | ![]() | |
Szerintetek milyenek a Zvezda 1:35ös harcjárművei? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375016 | 2006. augusztus 31. 05:42 | ![]() | |
Igen, teljesen egyforma a két készlet. MF törzshöz adnak bis gerincet. Dobozból építve bis-nek elmegy, de ha MF-et akarsz, új gerincet kell faragnod. És egy kicsivel (pár mm-el) nagyobb, mint a 72-es méret, de ez engem nem szokott különösebben zavarni. :) | |||||
G-cart | Adatlap | 375015 | 2006. augusztus 30. 22:11 | ![]() | |
G-cart | Adatlap | 375014 | 2006. augusztus 30. 22:10 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 375013 | 2006. augusztus 30. 20:04 | ![]() | |
Szia! Ha jól tudom, a kettő teljesen egyforma és egyik típushoz se jó igazán. z | |||||
Bombraider | Adatlap | 375012 | 2006. augusztus 30. 19:59 | ![]() | |
Szia! Mig-21 topicot végig olvasod,választ kapsz a kérdésedre,ott ki lett tárgyalva. üdv:bomb u.i:kabintető készítésnek van külön topicja... | |||||
csíbor | Adatlap | 375011 | 2006. augusztus 30. 19:54 | ![]() | |
melyik fujimi mig-21 es jobb az mf vagy a bis? | |||||
G-cart | Adatlap | 375010 | 2006. augusztus 25. 17:08 | ![]() | |
Sziasztok! Heti frissítés a Farkasfalka honlapján: Alpha Jet, Mig-3 és egy 2.vh-s figurakészlet farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||
ChevyG | Adatlap | 375009 | 2006. augusztus 24. 20:51 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 375008 | 2006. augusztus 24. 18:49 | ![]() | |
Amelyiknek nagy doboza van és az oldalán látni, hogy a csomagtér is kidolgozott, meg rá is írták az oldalára azt is, hogy gyújtáskábeleket is tartalmaz. Meg általában jóval drágább a többinél. Nálunk nem nagyon kapni, keresgélj a neten, pl e-bay! A régiben viszont 2 motor is van, de kb 40 éves az a kit... A 3. Charger a '71-74 közötti, szóval nem új, a makett is van pár éves, de nagyon szép. z | |||||
ChevyG | Adatlap | 375007 | 2006. augusztus 24. 18:36 | ![]() | |
gyurmakoma | Adatlap | 375006 | 2006. augusztus 24. 18:32 | ![]() | |
Chevy! Egy nascaros volt bent,de az 5 rudiért volt :( Meg nemrég az árkád-játékszigetében láttam nascarokat | |||||
Zoli | Adatlap | 375005 | 2006. augusztus 24. 18:30 | ![]() | |
Az '57-es Bel Air-ből az újabb AMT-t ajánlom, engem meglepett, hogy ilyet is tudnak csinálni a sok kotladék mellett. Az 1. és 2. Charger-ből a Revell-ét keresd, a 3-ból meg szintén AMT-t, azok is nagyon szépek! z | |||||
Zoli | Adatlap | 375004 | 2006. augusztus 24. 18:27 | ![]() | |
Az Edsel hozzá tartozik Amerika történelméhez, rövid pályafutása ellenére is. Igaz, hogy csúnya, de nem azért tűntettek ellene... A többi "érdekesség" viszont engem teljesen hidegen hagy, az Ala-Cart még hagyján, annak legalább valami autó formája van. z | |||||
ChevyG | Adatlap | 375003 | 2006. augusztus 24. 18:23 | ![]() | |
a replica honlpaja már pár napja nem müxik! | |||||
ChevyG | Adatlap | 375002 | 2006. augusztus 24. 18:22 | ![]() | |
én NASCAR kocsikat gyüjtöm, eddig van kettö (Dale Earnhardt Jr Chevrolet Monte Carlo SS Budweiser #8 és Mark Martin Ford Taurus Viagra #6) de két civilt keresek: Chevy Bel Air 1957, Dodge Charger (esetleg a Lee) | |||||
Zoli | Adatlap | 375001 | 2006. augusztus 24. 18:22 | ![]() | |
Szerintem lesz ott még más is, amivel kínlódhatsz... Amúgy engem is egyre jobban érdekelnek az ilyen fura szerzetek, nekem is van pár kevésbé extrém, szintén kisszériás makettem, szóval csak azért írtam a gyantáról ilyeneket, mert engem kissé bosszant, ha gyantából se képesek valamit rendesen megcsinálni. De sok sikert a kithez, remélem egyben is látjuk! z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375000 | 2006. augusztus 24. 18:20 | ![]() | |
Zoli! Az edsel és az ala-kart az a kategória,hogy annyira csúnya autó-hogy az már széép. Amúgy volt valami moonscoop vagy mi meg, egy olyan mint egy lovashintó,valami vonójárművel.elgondolkodtatóak voltak | |||||
Zoli | Adatlap | 374999 | 2006. augusztus 24. 18:18 | ![]() | |
Kösz a képeket! A Corvette kasznija az utastérnél mintha kicsit csálé lenne, meg amúgy is nehezen fog összeállni állítólag, de tetszik. A Camaro és Firebird se olyan vészes, ennyit mindenképp megértek. Az Edsel-t meg remélem nem bántad meg, nem véletlen ajánlottam. Szóval megint jó vásárt csináltál! z | |||||
xcraft | Adatlap | 374998 | 2006. augusztus 24. 18:15 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 374997 | 2006. augusztus 24. 18:10 | ![]() | |
Tisztában vagyok a technológiák költségeivel, de ilyen szintű alkatrészeket meg tudtak volna csinálni fröccsölve is, mert ezek a gyanta elemek nagyon egyszerűek lettek. Nekem van pár régi MPM stb makettem, amiben benne van a fröccsölt kabin, aminek a minősége, részletessége semmivel se rosszabb. Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogyha már gyantából csinálják, legalább legyen részletes. z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374996 | 2006. augusztus 24. 17:44 | ![]() | |
1990 volt a replicában.edsel volt még,én is kettőt hoztam el. volt még vagy 3 fajta corvette is,90akárhanyas évjárat.volt egy pár snap fast is. | |||||
ChevyG | Adatlap | 374995 | 2006. augusztus 24. 17:38 | ![]() | |
mennyire? az itteni tecsoba van ez az Edsel (az 1etlen értelmes makett), asszem 4450pénzért | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374994 | 2006. augusztus 24. 17:31 | ![]() | |
naná :) ócsóé atták | |||||
ChevyG | Adatlap | 374993 | 2006. augusztus 24. 17:29 | ![]() | |
gyurmakoma: bevásároltál? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374992 | 2006. augusztus 24. 16:33 | ![]() | |
| |||||
mcs | Adatlap | 374991 | 2006. augusztus 24. 16:31 | ![]() | |
gyurmakoma | Adatlap | 374990 | 2006. augusztus 24. 16:25 | ![]() | |
| |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374989 | 2006. augusztus 24. 16:19 | ![]() | |
| |||||
Zebi | Adatlap | 374988 | 2006. augusztus 24. 16:14 | ![]() | |
mcs! Még nem találkoztam a készlettel, de úgy tudom, hogy az Occidental Spit van benne. Az orránál vannak némi alakproblémák, és a kabin lehetne részletesebb. Szerintem ha nem túl drága, akkor érdemes megvenni. Itt van egy értékelés róla: kits.kitreview.com/italeri2651reviewme_1.htm | |||||
mcs | Adatlap | 374987 | 2006. augusztus 24. 15:59 | ![]() | |
Sziasztok! Mi a véleményetek az ITALERI 1/48 Spitfire Mk IX-ről? Érdemes megvenni? Üdv:mcs | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374986 | 2006. augusztus 24. 15:57 | ![]() | |
| |||||
Zebi | Adatlap | 374985 | 2006. augusztus 24. 15:42 | ![]() | |
Zoli! Nyilvánvalóan kgy kisszériás makettről van szó. A jó minőségű öntvényt gyártani képes gép, és a forma maga egy vagyonba kerül, a műgyanta elkészítése ehhez képest igen olcsó. Tehát igen, ezt meg tudta volna csinálni fröccsöntve is egy nagy tőkével rendelkező gyártó. | |||||
Zoli | Adatlap | 374984 | 2006. augusztus 24. 15:16 | ![]() | |
Szia! Tetszik a makett, bár teljesen felesleges volt bele a gyanta, ezeket fröccsölve is meg tudták volna oldani. z | |||||
xcraft | Adatlap | 374979 | 2006. augusztus 24. 13:38 | ![]() | |
A topic 494-495. hozzászólásában már szerepelt a repülő palacsinta, ám ezen a néven két repülőgép is szerepelt, most itt a másik is. A sorozathoz még a Boeing 390 -es Flapjack tartozik, ez nincs meg, az Unicraft www.unicraftmodels.com/ gyártja SWORD 72018 fröccsöntött, műgyanta, vákuum 1/72 Chance Vought V-173 Flying Pancake Az eredetiről: A V-173 tervezése a negyvenes évek elején, Charles Horton Zimmerman vezetésével kezdődött. Az együléses, 02987 számú kÍsérleti gép első repülése 1942 november 23-án megtörtént, igaz vészleszállással végződött. A fa és vászon építésű, alulmotorizált demonstrátorral - a STOL(rövid fel és leszállóúthosszú gépek) kutatására épült - 171 tesztrepülést végeztek, az óceánrepülő Charles Lindbergh is kipróbálta. A gép 64 Km/h sebességgel tudta megközelíteni a repülőgéphordozót, átesés nélkül. A fedélzetről nekifutás nélkül tudott felszállni, ha a szembeszél sebessége elérte a 45 Km/h-t! A V-173 sikerén felbuzdulva, 1944-ben a US NAVY két prototipust rendelt, ez volt az XF5U-1, amit már láttatok. Mire azonban a Vought gyár, 1948-ra ezeket repülőképes állapotúra hozta, a NAVY már a jet gépeket favorizálta, a programot törölték. A makett: Vékony negatív vonalakkal készült, csillogóan sima felületű fröccsöntött géptest, a futóműveken kisebb beszívódással. A kabinbelső, a légcsavar, légcsavaragy műgyanta, részletes, finom munka, a légcsavarlapátok pengeélesek, mindegyik csúcsán kipattant légbuborékkal, amit óvatosan kell tömíteni. A vákuumozott kabintetők tiszták, vékonyak, a matrica kevés, de az eredetin is csak ennyi jelzés volt. Ígéretes makett. X | |||||
Kalóz | Adatlap | 374978 | 2006. augusztus 24. 11:41 | ![]() | |
gyurmakoma | Adatlap | 374977 | 2006. augusztus 23. 21:17 | ![]() | |
Kalóz | Adatlap | 374976 | 2006. augusztus 23. 20:50 | ![]() | |
Nekem földhözragadtabb kérdésem lenne: mennyi az annyi? Mert nagyon coolnak néz ki a dolog. | |||||
Zoli | Adatlap | 374975 | 2006. augusztus 23. 20:16 | ![]() | |
Felőlem, Te tudod! Csak virtuálisan nehéz körüljárni, élőben Neked persze könnyű dolgod van... Mondjuk nekem nem csorog a nyálam ez az izé után, de azért kíváncsi vagyok rá, hátha használható valami másra... z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374974 | 2006. augusztus 23. 20:10 | ![]() | |
zoli! Csak egy kis izelitő volt eddig. Jól körül járjuk,csorgatjuk a nyálunk,aztán nyúlünk csak bele a zacsiba :) | |||||
Zoli | Adatlap | 374973 | 2006. augusztus 23. 20:02 | ![]() | |
Szia! Így nem az igazi! Zacsik nélkül fotózd, mert semmit nem látunk belőle, kösz! z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 374972 | 2006. augusztus 23. 19:59 | ![]() | |
Amt ALA-Kart George Barris | |||||
ChevyG | Adatlap | 374971 | 2006. augusztus 23. 18:03 | ![]() | |
hát. sok reményt nem fűznék hozzá. de az airfixet leszámítva nincs más... (de lehet, hogy az airfix már nem is gyárja. | |||||
Podva | Adatlap | 374969 | 2006. augusztus 23. 18:01 | ![]() | |
Hi borisz! Matchbox makett túl sokat ne várj tőle de az egyetlen viszonylag könnyen, és olcsón beszerezhető Halifax. Üdv Podva | |||||
Kalóz | Adatlap | 374970 | 2006. augusztus 23. 18:01 | ![]() | |
borisz! Egy második világháborús angol bombázógép makettje :))) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
z