<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Hooligan | Adatlap | 375058 | 2006. szeptember 14. 20:11 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 375057 | 2006. szeptember 14. 20:10 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 375056 | 2006. szeptember 14. 20:09 | ||
| |||||
Hooligan | Adatlap | 375055 | 2006. szeptember 14. 20:08 | ||
Dragon Elefant Premium!! | |||||
Zoli | Adatlap | 375054 | 2006. szeptember 14. 10:23 | ||
Nemcsak mostanában, elég rég óta. De azért lehet tudni, hogy melyik a saját és melyik az olasz makett. z | |||||
ati27 | Adatlap | 375053 | 2006. szeptember 14. 10:16 | ||
Vagy a Tamiya mostanában italerit dobozol..:) | |||||
Zoli | Adatlap | 375052 | 2006. szeptember 13. 20:48 | ||
Szia! Szerintem is Revell, de ha teheted, inkább Tamiya. Ők a 48-as gépeiket szokták kicsinyíteni, és általában nemcsak szépek, de pontosak is. z | |||||
Kalóz | Adatlap | 375051 | 2006. szeptember 13. 20:01 | ||
Ráadásul az Mk V. három verziója építhető meg belőle (nem csak a festés az eltérő). A Revellt egyelőre nem ismerem, mert még nem szereztem be egyet abból is :) Kalóz | |||||
Joce | Adatlap | 375050 | 2006. szeptember 13. 18:22 | ||
Hali Sasi! A részletek kidolgozotságban a Revell-é magasan jobb (részletesebb fülke, futómű aknák, szebb panelvonalak), az illeszkedés mindkettőnél jó, viszont az Mk. V verziónál az Italeri sokkal érdekesebb matricaválasztékot ad. A kabintetőnél is az Italeri jobb egy ici-picit szerintem. Üdv Joce | |||||
sasi | Adatlap | 375049 | 2006. szeptember 13. 16:07 | ||
a revell vagy az italeri 1/72es spitfire-je a jobb? | |||||
Zoli | Adatlap | 375048 | 2006. szeptember 11. 23:22 | ||
Szia Brúnó! Kösz a bemutatót megint! Engem mondjuk nem nagyon hoz lázba a típus, de hátha rászánom magam. z | |||||
Brúnó | Adatlap | 375047 | 2006. szeptember 11. 23:09 | ||
még képek... | |||||
Brúnó | Adatlap | 375046 | 2006. szeptember 11. 23:07 | ||
2005 Cadillac Escalade EXT Gyártó: AMT Kat. szám: 38435 Méret: 1/25 Valamikor 2 éve jelent meg először a Cadillac Escalade a Revell-Monogram kiadásában. Akkor meg szerettem volna venni, de valahogy mindig mást választottam helyette. Aztán kijött az AMT féle verzió, és az első adandó alkalommal beszereztem. A két gyártó makettje közti különbség, hogy míg a Rev-Mon egy teljesen zárt terepjáró változatot készített, addig az AMT egy olyan verziót dobott piacra, aminek a hátulja nyitott rakterű (pick up). A kaszni nagyon szép, sehol beszívódás, sorja. Jól sikerültek a feliratok is az ajtókon. Külön darab a motorháztető, az első lökhárító, és a plató ajtaja, amin ott van a Cadillac embléma is, hihetetlen szép kidolgozásban. Az alváz nagyon részletes, rengeteg alkatrésszel. Külön alkatrészek a fellépők, difik, stabilizátor rudak, rugók, váltómű, kipufogó, futómű, féktárcsák, stb. stb. A hátsó ülés és a közép konzol rá van öntve az utastér aljára. Az első üléseket a jól megszokott módon két darabból adják. Minden ülés fejtámláján ott van a Caddy embléma. Az oldalkárpitra mindent ráöntöttek sajna. A motor nem áll sok darabból, igaz összerakás után nem sok látszódik majd, mert felülről teljesen eltakarja egy nagy burkolat. Rendesen kidolgozták a hűtőt, és a tűzfalat is. Szép a krómozás is, nem olyan vastag, mint a régi kitteken. Felniből két változatot adnak, egy normál utcait, és egy kb. 20-22 colos tuningot. A gumik mintázata szép, az utcaikon ott a felirat is az oldalán. A hátsólámpákat és a középső féklámpát átlátszó pirosból adják. A matrica hanyagolható, alig adnak valamit. Összegezve: azért írtam ilyen keveset erről a makettről, mert szinte semmi rosszat nem találtam benne. Nagyon jó kis kitt, ajánlom mindenkinek, aki szereti az ilyen autókat. Ezt az AMT makettet nyugodt szívvel ajánlom a kezdőknek is. Nagyon szép. www.cadillac.com Brúnó | |||||
Gabi | Adatlap | 375045 | 2006. szeptember 11. 20:34 | ||
Szia G-cart! Az ötlet valóban jó, és nem is egyedi, ez már felmerült többünk részéről is. A jövőben a fórum is megújul majd (pontos időt nem tudok, szerintem még Mekett se), és pont ilyen jellegű lesz, külön témánként, jobban áttekinthetően a tervek szerint. Gabi | |||||
Zoli | Adatlap | 375044 | 2006. szeptember 11. 20:28 | ||
Én is támogatom az ötleted, tetszik! Bár szerintem egyszerűbb lenne úgy, hogy megírjuk a cikket, vagy csak a főbb adatokat, és elküldjük a képekkel együtt, Mekették meg berakják a megfelelő helyre. z | |||||
Amon | Adatlap | 375043 | 2006. szeptember 11. 20:20 | ||
G-cart! Jó ötlet. Támogatom. IWIWen fent van a makett info? Az sem lenne rosz. Csak egy ötlet. | |||||
G-cart | Adatlap | 375041 | 2006. szeptember 11. 10:27 | ||
Sziasztok! Lenne egy ötletem (EGY NAGY ÖTLETEM) :-) Jó ez a topic, de csak nem igen lehet benne visszakeresni a fotókat. Ha lehetne a makettinfón belül létrehozni egy olyan blokkot, ahova kívülről fel tudnák tölteni a makettezők saját fotóikat, kitöltenének egy egyszerű űrlapot (gyártó, méretarány, cikkszám, stb.), akkor lehetne egy nagyszerű dobozbontás része a Makettinfónak. A szerkesztők dolga meg annyi lenne, hogy csak felügyelik a dolgot, az esetleges hülyeségeket kilövik. Nem tudom, hogy technikailag miként kivitelezhető, csak egy ötelt, de gondolkodjatok rajta... Üdv: G' | |||||
Zoli | Adatlap | 375040 | 2006. szeptember 10. 22:11 | ||
Hello Brúnó! Kösz a képeket, már vártam! Nekem se igazán tetszik a járgány, de mégiscsak egy GTO. Szerintem a képek alapján nem olyan vészes a helyzet, tényleg nem jártál rosszul vele. Bár lehetne szebb is, ennél sokkal bénább kiteket is forgalmaz az AMT. z | |||||
Brúnó | Adatlap | 375039 | 2006. szeptember 10. 17:09 | ||
és még... | |||||
Brúnó | Adatlap | 375038 | 2006. szeptember 10. 17:05 | ||
még képek... | |||||
Brúnó | Adatlap | 375037 | 2006. szeptember 10. 16:55 | ||
2004 Pontiac GTO Gyártó: AMT Kat.szám: 38481 Méret: 1/25 Mikor először olvastam, hogy meg fog jelenni makettben ez típus, nem hozott különösebben lázba. Aztán megjelent a Polar Lights nevű cégtől a lefestett kasznis verzió. Erről az első képeket a neten találtam, és kezdett érdekelni a dolog. Mivel szeretem én magam lefújni a makettjeimet, ezért sem siettem el a Polar kitt megvételét. Aztán megérkezett a hírlevél (kedvenc boltosomtól), hogy megjelent a ’04 Pontiac GTO az AMT-től. A dobozgrafika elég laposra sikerült, semmi fantázia, semmi ami megfogná az embert. Ettől függetlenül úgy döntöttem, hogy megveszem. Lássuk mi van belül. A szokásos szürke műanyag, több, túrórúdi vastagságú öntőkeret egy zacskóban, a matrica csak úgy a dobozban. Ami meglepetést okozott, az az, hogy az átlátszó alkatrészeket nemcsak külön csomagolták, hanem még egy vékony szivacsba is beletették. A rajz szerintem egy nagy nulla, ennél még egy gyerekeknek való kifestő is komolyabb. Viszont újítás, hogy a rajzon már nemcsak nevén nevezik a színeket, hanem megadták a Testors kódjait is hozzá. Ennyit az összerakásiról. A matricalap, ha lehet egyáltalán lapnak nevezni egy 4cmX2,5cm darabot, csak a legszükségesebbeket tartalmazza. Emblémák, feliratok, rendszámok, mindből kettő. A gumik meglepően szépek, kár, hogy a feliratok hiányoznak az oldaláról. A kaszni szintén szépre sikeredett, beszívódást csak egy helyen találtam. Érzésem szerint az emblémák helyei, és a hátsó rendszámtábla túl vastagok, ezeket érdemes lecsiszolni. Az első és hátsó lökhárítók külön alkatrészek, amit így szárazon odapróbálva elmondhatom, hogy csak kisebb kiigazításra lesz szükség. Az elsőnél szépen kidolgozták az alsó hűtőrácsot, de sajna az oldalindexek elég határozatlanok, nehéz lesz a festésük. Két hatalmas lyuk van a rendszámtáblának, ezeket érdemes eltüntetni. A hátsó szárnyról, a hátsó lökhárítóról, és a motorháztetőről nincs mit írni, azok jók. Ami nagyon nem tetszik, az a szélvédő alatti műanyag(?) betét, amire ráöntötték a teljesen leegyszerűsített ablaktörlőket. Teljesen érthetetlen a két visszapillantó is. Külön alkatrészként adják, de a tükörlapot imitáló fémfóliát gyárilag beragasztották?! Az alváz, mivel az igazit nem láttam, kidolgozottnak mondanám. Mindenesetre az elég érdekes, hogy hiába teljesen új makett, a többi alvázhoz való alkatrész bizony sorjás. A felnik. Ilyet még nem láttam! Ennyire hülye megoldást! Nem is tudom hogyan írjam le. Nem tudom, feladom. Egy biztos, le fogom cserélni. A motor három fő darabból áll, amúgy nem halmoznak el alkatrész hegyekkel, Kétféle verzió építhető meg, egy utcai, és egy tuning. Szép áttört a két elektromos ventillátor rácsozata, de nincs mögötte a lapát. Sőt sajna maga a hűtő is csak egy sima lap, semmi finom rácsozat. Az utastér alját egybeöntötték a hátsó üléssel, és a középkonzollal. Az első ülést a szokásos két darabból kell összeragasztani, pozitívum a GTO felirat a háttámlán. Az oldalkárpitokra minden rá van öntve, jó lett volna ha legalább a könyöklök külön lennének. A műszerfalnál szintén elég határozatlanok a körvonalak, a műszereknél nincs számlap csak a mutatók. Összegezve: a mai technikai szinten ennél sokkalta jobb makettet várnánk el, mind a kidolgozását, mind a minőségét, mind az alkatrészek számát tekintve. Régebben készültek már ennél sokkalta szebb, részletesebb, makettek is. Természetesen nem akarom senki kedvét elvenni ettől a GTO-tól, hiszen én is megvettem és nem bántam meg. Brúnó | |||||
Fimre | Adatlap | 375036 | 2006. szeptember 9. 16:34 | ||
Amon! Erős dragon, nem a mostani színvonal, úgy 1-2 évvel ezelőtti.Ha gondolkozol a behozatalán érdemes.Főleg a figurái jók szerintem, de a makettrészleg is jó. Imre | |||||
Amon | Adatlap | 375035 | 2006. szeptember 9. 15:54 | ||
Szerbusztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a Tristar által gyártott cuccok milyen minőségüek illetve melyik gyátróhoz hasonlíthatóak. Előre is köszi | |||||
Bundesign | Adatlap | 375034 | 2006. szeptember 9. 14:18 | ||
érdemes megnézni a gép törszében az évszámot:) www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
Lali | Adatlap | 375033 | 2006. szeptember 9. 12:46 | ||
G-cart | Adatlap | 375032 | 2006. szeptember 8. 21:47 | ||
Sziasztok! Heti frissítés a Farkasfalka honlapján: Fokker DVII, Super Etendard, US. Infantry -modern + Pavala maratás a Szu-27-hez farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! G' | |||||
G-cart | Adatlap | 375031 | 2006. szeptember 3. 11:00 | ||
Hát igen, a MIG-25-ös makett ha minden igaz 1985-től van gyártásban, de még napjainkban is előfordul a boltokban. G' | |||||
Bundesign | Adatlap | 375030 | 2006. szeptember 3. 01:33 | ||
ez 25ös nagyon régi makett lehet! baromi gyenge makettnek tűnik nekem! van egy 89 es hasegawa tomcatom, már volt hozzá maratás, kb 250 alkatrészből áll, és gyönyörű szép, -panelek, meg minden. tehát ha 89 ben ilyen gép volt, akkor ez annál csak régebbi lehetne elvileg. | |||||
G-cart | Adatlap | 375029 | 2006. szeptember 2. 17:22 | ||
Sziasztok! Heti frissítés a Farkasfalkahonlapján: D4Y3 Judy, Mig-25, KV-85 és Zil-131CV farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! G' | |||||
Gabcsa | Adatlap | 375028 | 2006. augusztus 31. 22:16 | ||
Nekem is bejönnek a Zvezda makettjei.Az ár-érték arányuk nagyon jó és egy kis odafigyeléssel szép dolgokat lehet belőlük csinálni.Én már raktam össze T34/85,T60,Su-100 kitteket és szépen sikerültek.Nem Tamiya és Dragon ,de jó. | |||||
kisrozi | Adatlap | 375024 | 2006. augusztus 31. 17:17 | ||
Egy dolgot viszont ne feledjetek a Dragon 3 esetleg 4 szer annyiba kerül ,mint a Zwezda.Ne várjatok egy Opeltől Porsche teljesítményt.Ettől még az árához képest jó kis makettek.Főleg kezdőknek ,kifejezetten jó ha nem egy 8-10 ropis makettet vágsz haza , mikor nem jó a festés ,vagy a ragasztás... | |||||
Bombraider | Adatlap | 375023 | 2006. augusztus 31. 16:41 | ||
Szia! A google-be beírod amit szeretnél keresni pl: Zvezda Isu-152 1/35 (esetleg +review)és már is csomó oldalt találsz. Szerintem gyorsabb mintha itt végigkérdezed az egész zvezda készletet. üdv:bomb | |||||
Zoli | Adatlap | 375022 | 2006. augusztus 31. 16:40 | ||
Ezekről annyit hallottam, hogy kissé gyenge makettek, az előbbiekből talán a kerekek jók a Dragon-hoz, és utóbbiból is inkább a Dragon változatait ajánlják. Nem olyan rosszak, de ha teheted, inkább a Dragon makettjeit vedd meg! Sajnos még nem sok tapasztalatom van a harcjárművek terén, ezért részletesebb ismertetőt ne váj tőlem, csak amikre hallomásból emlékszek, azokat tudom leírni. De remélem, a többiek is majd aktivizálják magukat és segítenek. z | |||||
csíbor | Adatlap | 375021 | 2006. augusztus 31. 16:14 | ||
isu-152S,U-100 , t-34/76 ról tudnál esetleg mondani valamit? | |||||
Zoli | Adatlap | 375020 | 2006. augusztus 31. 15:27 | ||
Szia! Ezekről még nem hallottam, de nem lepődnék meg, ha a Stug az Italeri/Dragon átcsomagolása lenne. A Ba-6 se biztos, hogy saját fejlesztés, talán Eastern Express, ha megtudok valamit, szólok. z | |||||
Zsolt | Adatlap | 375019 | 2006. augusztus 31. 14:50 | ||
Szia Zoli Engem konkrétan a zvezda stug III-asa és a BA-6-osa érdekel. Ezek milyenek? üdv. Zsolt | |||||
Zoli | Adatlap | 375018 | 2006. augusztus 31. 13:37 | ||
Ha jól tudom, vegyesek. Nagyon szép dolgok is vannak bennük, de vannak gyengébb részleteik is. Másrészt meg vannak átvételek, pl Italeri, ami nem a pontosságáról híres, de talán előfordulnak köztük egykori Dragon készletek is (ebben nem vagyok biztos). Szerintem kérdezz rá egy konkrét típusra, ami érdekel, akkor majd többet tudunk segíteni. z | |||||
csíbor | Adatlap | 375017 | 2006. augusztus 31. 12:57 | ||
Szerintetek milyenek a Zvezda 1:35ös harcjárművei? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375016 | 2006. augusztus 31. 05:42 | ||
Igen, teljesen egyforma a két készlet. MF törzshöz adnak bis gerincet. Dobozból építve bis-nek elmegy, de ha MF-et akarsz, új gerincet kell faragnod. És egy kicsivel (pár mm-el) nagyobb, mint a 72-es méret, de ez engem nem szokott különösebben zavarni. :) | |||||
G-cart | Adatlap | 375015 | 2006. augusztus 30. 22:11 | ||
G-cart | Adatlap | 375014 | 2006. augusztus 30. 22:10 | ||
Zoli | Adatlap | 375013 | 2006. augusztus 30. 20:04 | ||
Szia! Ha jól tudom, a kettő teljesen egyforma és egyik típushoz se jó igazán. z | |||||
Bombraider | Adatlap | 375012 | 2006. augusztus 30. 19:59 | ||
Szia! Mig-21 topicot végig olvasod,választ kapsz a kérdésedre,ott ki lett tárgyalva. üdv:bomb u.i:kabintető készítésnek van külön topicja... | |||||
csíbor | Adatlap | 375011 | 2006. augusztus 30. 19:54 | ||
melyik fujimi mig-21 es jobb az mf vagy a bis? | |||||
G-cart | Adatlap | 375010 | 2006. augusztus 25. 17:08 | ||
Sziasztok! Heti frissítés a Farkasfalka honlapján: Alpha Jet, Mig-3 és egy 2.vh-s figurakészlet farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||
ChevyG | Adatlap | 375009 | 2006. augusztus 24. 20:51 | ||
Zoli | Adatlap | 375008 | 2006. augusztus 24. 18:49 | ||
Amelyiknek nagy doboza van és az oldalán látni, hogy a csomagtér is kidolgozott, meg rá is írták az oldalára azt is, hogy gyújtáskábeleket is tartalmaz. Meg általában jóval drágább a többinél. Nálunk nem nagyon kapni, keresgélj a neten, pl e-bay! A régiben viszont 2 motor is van, de kb 40 éves az a kit... A 3. Charger a '71-74 közötti, szóval nem új, a makett is van pár éves, de nagyon szép. z | |||||
ChevyG | Adatlap | 375007 | 2006. augusztus 24. 18:36 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 375006 | 2006. augusztus 24. 18:32 | ||
Chevy! Egy nascaros volt bent,de az 5 rudiért volt :( Meg nemrég az árkád-játékszigetében láttam nascarokat | |||||
Zoli | Adatlap | 375005 | 2006. augusztus 24. 18:30 | ||
Az '57-es Bel Air-ből az újabb AMT-t ajánlom, engem meglepett, hogy ilyet is tudnak csinálni a sok kotladék mellett. Az 1. és 2. Charger-ből a Revell-ét keresd, a 3-ból meg szintén AMT-t, azok is nagyon szépek! z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |