<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Zoli | Adatlap | 375231 | 2006. október 13. 14:28 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 375230 | 2006. október 13. 14:28 | ![]() | |
Szerintem inkább a Tamiya vette át az Italeritől. | |||||
NSVT | Adatlap | 375229 | 2006. október 13. 14:24 | ![]() | |
Sziasztok! Az Italeri Su-34-ese tényleg átvett Tamyia makett? | |||||
Akos | Adatlap | 375228 | 2006. október 12. 21:16 | ![]() | |
Muzzy! Úgy jön ki az eredeti szárnyméret és elrendezés, ha kivágod a V alakot a szárnyból olyan formán, hogy elöl van a V csúcsa. A pontos hely az elvágásra a motorburkolat mellett kívülről látható panelvonal, ehhez képest a levágott külső szárnyból kell az elölről hátrafele vastagodó V alakot kivágni, így alul a szárnyradiátor is a megfelelő helyre és szögbe kerül. Igazad van, tényleg félreérthető volt. | |||||
Muzzy | Adatlap | 375227 | 2006. október 12. 14:47 | ![]() | |
Ákos! Bocsi de szerintem félreérthető egy kicsit amit írtál a 210-es szárnyátalakításról. Ha jól emlékszem a 210-esnek a szárny külső részei hátranyilazottak, (a mértékére nem emlékszem, elfogadom az általad említett 5 fokot), míg a 410-nél egyenes, nincs hátranyilazás. Tehát a "V" -t nem kivágni, hanem betoldani kell. Üdv Muzzy | |||||
Zoli | Adatlap | 375226 | 2006. október 11. 22:39 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 375225 | 2006. október 11. 22:31 | ![]() | |
Elvileg nem túl bonyolult átalakítani: hátra kell törni a szárnyakat a motorburkolat külső részénél 5 fokkal (V alakot kivágni belőle), a motorburkolatot pedig annyival megrövidíteni, hogy az orrával legyen egy síkban az eleje. És elvileg a légcsavarkúp is tömzsibb. Plusz két kis dudor a motorburkolat alján. 48-ban megcsináltam a ProModeler 410-eséből. | |||||
Zoli | Adatlap | 375224 | 2006. október 11. 21:48 | ![]() | |
És még bántam, hogy eladtam a 210-est... Akkor csak egy kérdésem lenne: esetleg a Fine Molds 410-eséből nem lehet 210-est építeni, akár az Italeri használhatóbb darabjaival? z | |||||
Akos | Adatlap | 375223 | 2006. október 11. 21:17 | ![]() | |
Az 109 G ugyanaz a szerszám, mint az F, még a púpokat is külön adják hozzá, ami elég fura. Mindenesetre nem pontos, elég durván alakhibás szegény. A Me-210 szintén ugyanaz, mint a Me-410 (a szárnyak kivételével) Túl sok jót nem tudok róla mondani: csak az alak, a kabin, a kabintető, a bombatér, a futómű és a panelvonalak nem jók. Önmagában persze mindegyik kit elmegy, annak idején össze is raktam mindegyiket, de összehasonlítva egy tényleg jó kittel (Fine Molds, Eduard), netán egy 48-assal... | |||||
Zoli | Adatlap | 375222 | 2006. október 11. 21:07 | ![]() | |
Szia! Az a 210-es Bilek volt, ami nem ugyanaz! 109-esből nekem is egy G volt, amit én is elcseréltem, de abból kiindulva a korábban kiadott F csak nem lehet jobb, vagy mégis? z | |||||
Kalóz | Adatlap | 375221 | 2006. október 11. 20:59 | ![]() | |
Zoli! Az MM-ben anno volt egy cikksorozat a 210-es átépítéséről. Mit nem mondjak, nem éppen dicshimnusz. Állítólag a 410-es már jobb lett. A 109-esekből meg a G változatot szólták le, az F szintén jobb valamivel. Az előbbit meg sem vettem, az utóbbit meg elcseréltem, bár nem szokásom, de segíteni akartam egy kollégának, aki nagyon segítőkész volt velem szemben. Így nem tudok mondani róluk saját tapasztalatot. Kalóz | |||||
Zoli | Adatlap | 375220 | 2006. október 11. 14:11 | ![]() | |
Ha a 72-es 109-esekre gondolsz, akkor gyengék, a 110-es szintén. A 210-es használható, jobb tudtommal nincs is. z | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 375219 | 2006. október 11. 14:04 | ![]() | |
Meg a barátom érdeklődik most az iránt,hogy az italeritől milyenek a Messerschmittek?Mert neki nagyon bejönnek a Messerscmittek de még italeritől nem rakott össze. | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 375218 | 2006. október 10. 19:56 | ![]() | |
Bocs 24M-et. | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 375217 | 2006. október 10. 19:55 | ![]() | |
Valaki rakott már össze streamtől szu-24-est? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375216 | 2006. október 10. 09:02 | ![]() | |
Borisz, Érdekes az Italeri F-15 kérdés... Évekkel ezelőtt láttam egy Italeri F-15E-t, azon kiálló panelvonalak voltak. Nemrég vettem egy ugyanolyan dobozost a fiamnak, és megdöbbenve láttam, hogy az vésett... hmm... | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375215 | 2006. október 9. 22:12 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 375214 | 2006. október 9. 22:07 | ![]() | |
Annyiban jobb, hogy vésett, már amennyit láttam belőle. Meg a zacskós csomagolás miatt nem tudom, hogy ezt tényleg kiadja a Zvezda, vagy majd átpasszolja másnak. A Hasegawa féle Revell-nél természetesen sokkal gyengébb, egy átlagos Italeri makett, mint pl Mirage 2000, Tornado, F-16 stb. Amúgy a C és E változatokat vették át, ha jól emlékszem. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375213 | 2006. október 9. 21:49 | ![]() | |
szóval a zvezda F-15 jobb, mint az italeri? a revel F-15 hoz képest milyen? egyáltalán mijen modifikáció? (gondolom először gyártanak a migekből jópárat, és egyszerr akarják piacradobni) | |||||
Zoli | Adatlap | 375212 | 2006. október 9. 20:26 | ![]() | |
Az évek óta ígérgetett PF pedig még sehol sincs... Még Prágában se láttam egy hónapja a biszt, pedig ott a MiG-25 már kapható volt tőlük, akárcsak a zacskós csomagolású F-15-ösök is, amik Italeri szerszámmal készültek, csak vésett a felület. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375211 | 2006. október 9. 20:05 | ![]() | |
igen Zoli, már megjelent! surván két, max három ezer lehet | |||||
Zoli | Adatlap | 375210 | 2006. október 9. 20:01 | ![]() | |
Szia! Akkor tudom ajánlani a MiG-21PFM-et és a -21bisz-t (elvileg már megjelent). Vannak kisebb hibái, de szerintem még mindig ezek a legjobbak a Revell F-13-asa után 72-ben. z | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 375209 | 2006. október 9. 19:55 | ![]() | |
Köszi szépen a véleményeteket!Sokat segítettetek a választásomban.És igazábol inkább valamilyen mig-re gondoltam pl.(mig-21-esre). | |||||
pilotka | Adatlap | 375208 | 2006. október 9. 16:58 | ![]() | |
geri | Adatlap | 375207 | 2006. október 9. 13:35 | ![]() | |
Köszi! Aszem az 1:72 esnél maradok. Gergo | |||||
pilotka | Adatlap | 375206 | 2006. október 8. 23:38 | ![]() | |
Akos | Adatlap | 375205 | 2006. október 8. 20:13 | ![]() | |
Geri! 72-ben az Italeri/Revell ugyanaz a szerszám, elég régi, de alapvetően nem rossz... 48-ban pedig a Revell egy nagyon-nagyon szép kit. Más lehetőség nincs is. | |||||
geri | Adatlap | 375204 | 2006. október 8. 19:58 | ![]() | |
Hello! Szeretnék összerakni egy ju-52-est katonai változatban csak nem tudom hogy melyik kittet használjam vagy vegyem meg és hogy hol tudom beszerezni. Elöre is köszi Gergo | |||||
atlasz | Adatlap | 375203 | 2006. október 8. 19:14 | ![]() | |
sonka ! Én csak csörömpjeikről tudok: -szép szegecsek -totál rossz illeszkedés -gyenge részletek -ragaszthatatlan "gumi" lánctalp -magas ár -ritka tipusokat gyárt (ld:.M11/39, M13/40 Remélem segítettem. Üdv: atlasz | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375202 | 2006. október 8. 13:48 | ![]() | |
illetve azt felejtettem még el közölni, hogya toko, és a zvezda Il-2 sztem lényegében ua. mármint amit nálad láttam képeket a zvezde keretről, és összehasonlítottam a toko kerettel,ami a kezemben volt igencsa tökéletesen uggyan olyan | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375201 | 2006. október 8. 13:37 | ![]() | |
pilotka! a revel kamova huszonakárhányas mien minőséget képvisel? | |||||
pilotka | Adatlap | 375199 | 2006. október 8. 13:18 | ![]() | |
Sonka_papa ! Milyen Zvezda makettekről kérdezel? : repcsik? csörömpök? figurák? hajók? Sajnos eltérő a minőségük, kérdezgesd végig a megfelelő topikokban a véleményeket. Ha vmire fáj a fogad konkrétan, arra kérdezz rá? érdemes-e megvenni? pilotka.myip.hu/aruhaz/ Mi van a dobozban?-ban nézz be, ott a 2 repcsije sztem kiváló az árhoz viszonyítva. | |||||
NSVT | Adatlap | 375198 | 2006. október 8. 13:03 | ![]() | |
Hát az attól függ melyikekről. Nekem két 1:72-es Mig-23-as makettem van tőlük egy MF és egy MLD. A két makett teljesen ugyan az csak a függőleges vezérsík külömbözik, mindkettő negatív panelvonalas, rengeteg sorjával és elcsúszott szerszám lenyomattal. A matricák az MLD-nél nagyjából rendben vannak, de az MF-nél teljesmértékben használhatatlanok és hiányosak. Azt hiszem, hogy én több Zvezda makettet nem veszek, mivel ezért az árért sokkal jobb minőségű maketteket is lehet venni. | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 375197 | 2006. október 8. 11:09 | ![]() | |
Helosztok! Azt szeretném kérdezni, mi a vélenményetek a zvezda makettekről? | |||||
Zebi | Adatlap | 375196 | 2006. október 7. 23:27 | ![]() | |
Podva! Rendeljek kettőt? MPMshop-ban 5.25 Euro. Ez az a verzió, amelyikben nincs maratás. De van ugyanitt Eduard 1/48-as P-39/P-400 11Eur, 1/72-es L-39 6.2Eur, Me-410 12.5Eur, szóval érdemes körbenézni náluk, főleg az Eduard/Sale kategóriában. | |||||
Zoli | Adatlap | 375195 | 2006. október 7. 23:23 | ![]() | |
Szia! A Pro Modell egyik nem túl régi számában olvashatsz róla. Mindenképp érdemes megvenni, bár én a Profipack csomagot ajánlom. z | |||||
Archy | Adatlap | 375194 | 2006. október 7. 23:09 | ![]() | |
Podva | Adatlap | 375193 | 2006. október 7. 19:44 | ![]() | |
Hali Látatlanban igen! Eduék tudják mitől döglik a légy... Vegyél egyet nekem is! itt nézhetsz utána www.eduard.cz/ Üdv Podva | |||||
Zebi | Adatlap | 375192 | 2006. október 7. 19:37 | ![]() | |
Milyen minőségű az Eduard 1/72-es La-7? Ér 1500Ft-ot? | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375191 | 2006. október 7. 19:14 | ![]() | |
revell 1/24 Ajándékszett. 3 festék,1 ecset,1 tűs kis ragasztó.+ maga a kit. baráti ár:2990ft. Revell hozza a formáját,elég szép kidolgozás,minimális sorjával,szép matricalappal. Ami csak rendszám és emblémák. Gumi kerekek és kapunk egy kemény tetőt is a kabrióhoz. A króm részek is elég jónak tünnek. Nem egy impozáns makett,de ennyiért szerintem jó vétel. | |||||
pilotka | Adatlap | 375190 | 2006. október 7. 19:13 | ![]() | |
pilotka | Adatlap | 375189 | 2006. október 7. 19:13 | ![]() | |
gergo! nézd meg itt a doboz tartalmát, ez 72-es: pilotka.xfree.hu | |||||
Podva | Adatlap | 375188 | 2006. október 7. 17:50 | ![]() | |
De ez alapján a Hase tényleg visz minden pálmát. http://www.modelforum.cz/web/view.php?cisloclanku=2006072702 Üdv Podva | |||||
Podva | Adatlap | 375187 | 2006. október 7. 17:41 | ![]() | |
Hali AMT és Hasegawa Ju-88-asát még nem láttam, de biztos, hogy az italeri és a revell között zongorázni lehet a különbséget!Az Italeri sokkal jobb! Üdv Podva | |||||
Miggyuri | Adatlap | 375186 | 2006. október 7. 17:38 | ![]() | |
Aca MiG? Hááát, válogass még picit! Mérte nem jó, részletezése feljavítás után sírdogál.Akkor már inkább a revellé, bár azon is van mit javítgatni. Egyetlen előnye az ára. Miggyuri | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375184 | 2006. október 7. 17:02 | ![]() | |
gergo | Adatlap | 375183 | 2006. október 7. 16:22 | ![]() | |
Hello mindenkinek! A jatek-makett.hu-n találtam a revell horten go-229-et de ott azt irják hogy 1:144 es ezt most csak elirták vagy ez igy van? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375182 | 2006. október 7. 16:15 | ![]() | |
Borisz, Az, hogy kb. 1/66-os és nem egy nagy szám... én a gyereknek adtam, hadd gyakorolja a mesterfogásokat. :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375181 | 2006. október 7. 16:04 | ![]() | |
urak! mi az elfogadott vélemény az academy mig-21 F-13 asáról? | |||||
Zebi | Adatlap | 375175 | 2006. október 7. 13:29 | ![]() | |
262 kabintető egyben van, de jobban jársz ha kicseréled. A Revell Ju-88-as egy ősidőkből visszamaradt makett, talán még az Italeri is jobb nála (ami szintén nem mai gyerek). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Fordítva, a Tamiya vette át az olaszoktól, meg egy csomó mást is.
z