<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
gábor76 | Adatlap | 375282 | 2006. október 26. 10:17 | ![]() | |
| |||||
MrChef | Adatlap | 375281 | 2006. október 25. 22:23 | ![]() | |
lemaradt pár kép: | |||||
Bundesign | Adatlap | 375280 | 2006. október 25. 22:20 | ![]() | |
nem rosz, de jobban jársz az italeriével! szebb, és olcsóbb is. B | |||||
MrChef | Adatlap | 375279 | 2006. október 25. 22:18 | ![]() | |
MIG-3, Trumpeter, 1:32 Az Eduard BIG készlete még úton van Hong-Kongból. | |||||
Zoli | Adatlap | 375278 | 2006. október 22. 12:45 | ![]() | |
Hello! Asszem az Eastern/Condor átvétele, kissé széles negatív panelvonalakkal, egyébként nem olyan rossz, ha jól emlékszem. Ha púpost akarsz építeni, akkor vedd meg, esetleg az Italeri kittel kombinálhatod! z | |||||
sasi | Adatlap | 375277 | 2006. október 22. 12:25 | ![]() | |
valaki tudná esetleg hogy az ICM mig-29 milyen? | |||||
sasi | Adatlap | 375276 | 2006. október 22. 12:24 | ![]() | |
ses | |||||
Hooligan | Adatlap | 375275 | 2006. október 21. 16:57 | ![]() | |
Sonka_papa | Adatlap | 375274 | 2006. október 21. 16:53 | ![]() | |
Hooligan! Csak azt szeretném mondani, hogy az lesz a legjobb neked ebben a makett építésben, hogy te biztos örömmel fogod megépíteniés gondolom a dragon se fog csalódást okozni úgygogy csak röviden:Jó építést :) | |||||
Hooligan | Adatlap | 375273 | 2006. október 21. 13:12 | ![]() | |
Ja! Godoltam, hogy a jármű szélességéhez van köze azoknak az antennáknak, de nem akartam baromságot írni! | |||||
Archy | Adatlap | 375272 | 2006. október 21. 12:29 | ![]() | |
Fantasztikus makett az biztos. Két dlog: 1. a réz antenna izék, a szélességjelző ducokat mintázzák, és szerintem nagy könnyebbség, hogy nem kell hózott számból vacakolni vele. 2. úgy tudom 4 fős legénysége volt minden 234-esnek, vagyis egy ember be volt osztva a hátsó vezetőülésbe is, ő volt a rádiós. Tehát nem kelet hátramászni a sofőrnek, ha meleg lett volna a helyzet. Áron | |||||
Hooligan | Adatlap | 375271 | 2006. október 21. 11:59 | ![]() | |
| |||||
Hooligan | Adatlap | 375270 | 2006. október 21. 11:58 | ![]() | |
| |||||
Hooligan | Adatlap | 375269 | 2006. október 21. 11:57 | ![]() | |
| |||||
Hooligan | Adatlap | 375268 | 2006. október 21. 11:53 | ![]() | |
Sikerült beszereznem Brúnó tagtársunktól, talán a Második Világháborúban gyártott legszebb járművet! A Dragon álltal gyártott Sd.Kfz. 234/4 8 kérék meghajtású, PaK 40-el felszerelt felderítő jármű, mejnek vonalvezetése, megjelenése és szerintem az egész járművet körülvevő, akkori Német csúcstechológia díszpéldánya! A járműnek mind a nyolc kereke páronként kormányozható, ami nem rosz dolog a PaK 40-es esetében, melynek a Német tervezőmérnökök minden tudásukat segítségül hívva sem tudtak pár fokosnál nagyobb horizontális mozgást biztosítani. A járműnek két kormánya és vezérlő szerve van, az egyik a jármű elejében, a másik pedig a hátuljában kapott helyet, ezzel biztosítva a felderítő jármű gyorsabb menekülését, mivel nem kell megfordulnia, hanem elég csak a vezetőnek átülnie a másik vezetőűlésbe. Ez azért volt fontos, mert a jármű hiába haladta meg a 11 tonnát, (ezzel a legnehezebb kerekes felderítővé vállt)a páncélvédetsége nem tudott ellenállni egy ellenséges harckocsi támadásának. A PaK 40-es páncéltörő ágyú viszont elégségesnek bizonyult ahhoz, hogy egy T-34-est vagy egy Sörmit viszaverjen! Ez a járművet 1944 decemberében kezdték gyártani (Hitler parancsára), ezért nem sok készült belölle (89 db.) a háború hátralévő rövidsége miatt. Sajnos nem sok információ maradt meg erről a tipusról, hogy hol harcolt és mien alakulatok kaptak belölle. Elvileg Lengyelországban, és a Nyugati fronton harcolt ez a típus, amit több fénykép is alátámasztani látszik. Ez a jármű országúton 85 km/h-s sebességre volt képes és a hatótávolsága 1000! kilóméter volt! Terepen sem nyújtott sokkal kevesebbet ami a 30 km/h-s sebességben (persze ezt a nagyon gázos terepre értjük) és a 805 km-es hatótávban mutatkozott. Ezekkel a tulajdonságokkal a Német Hadsereg legjobb felderítőjének számított. A makett: Első ránézésre is megállapítható, hogy a makett alkatrészbontása a Dragontól elvárható színtet megint sikeresen megütötte. Az alkatrészek közelebbi megtekintése során, nem találunk felületi hibákat, beszívódásokat, vagy kilökőtüskéket. Sorját meg max mikroszkóp alatt. Szerencsére Az Italeri kit-el szemben itt az alváz mondhatni tökéletes kidolgozottságban rakható ösze, és a belső térbe is jelentős menyiségű alkatrészt kapunk. Figura sajna nem jár a kit-hez ami nagy baj, mert ebbe a típusba nem könyű kezelőszemélyzetet szerezni. A sok pluszból amit kapunk, igazából csak a matrica és az esztergált alu lövegcső a hasznos, mert a maratás és a kis réz antenna izék nem tesznek különösebb szolgálatot. A gumik (számomra a legfontosabbak, mert azokat nem lehet feljavítani) több részből állnak, ami azt takarja, hogy akár csak felnire is készíthetjük a járművet. Sajna csak egy gumiszettet kapunk a járműhöz, ami az akkori helyzetet tekintve max a gyári új gépeknél volt jellemző, mivel a frontra kikerülve, egy defekt útán tuti más mintájú gumikat szereltek fel, és ezért színte nem is volt rajtuk két ugyanolyan kerék! Az öszerakás rajzban két festést adnak meg, viszont rengeteg matricát kapunk, amiből báármien alakulat gépét megépíthetjük (ha találunk valami referenciát). Az öszerakási rajz szerintem egy kicsit túl öszetett, mert egy menüpontban van olyan hogy 20 alkatrészt kell a helyére illeszteni. Szerintem lehetett volna nagyobb a bontása a rajznak. Kiegészítőt színte semmit sem kapunk a kit-hez, ezeket külön kell beszerezni. Alapjáraton ez egy nagyon jó kit, de nem ajánlom kezdőknek, mert a festése nagyon öszetettm és az építés módfelett bonyolult! (ez jól hangzott : P) Az árát tökéletesen megéri!! Üdv.:Bala | |||||
Zoli | Adatlap | 375267 | 2006. október 21. 10:39 | ![]() | |
Orosz gépek kedvelőinek, főleg tapasztaltabbaknak: mysite.wanadoo-members.co.uk/models_pages/modl_il-76.html. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375266 | 2006. október 21. 09:15 | ![]() | |
sasi, Nagyon szép makett, de van néhány "de"... :) - szerezz bele jó katapultüléseket, mert amit ad, az elég gyenge - (szerintem) kissé túl mély a panelezése, vagy legalábbis határeset :) - a beömlőcsatorna felső részén be kell tömni egy kb. 4 mm-es rést De hogy valami jót is mondjak: a matrica gyönyörű, az alakja pontos és bőséges fegyverzetet ad. | |||||
sasi | Adatlap | 375265 | 2006. október 21. 08:21 | ![]() | |
csá! tudnátok vmit mondani a revell 1/72es f-14a-ról? Nekem az ára alapján egy új kiadásúnak tűnik de azért gondoltam megkérdezlek titeket is:) www.jatek-makett.hu/index.php | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375264 | 2006. október 20. 18:46 | ![]() | |
Olcsóbbnak olcsóbb, de a Hasegawa szebb. És a Hasegawát a Revell is kiadta 72-ben. Az Academy előnye, hogy legalább van szívócsatornája, a Hasegawának nincs. De amúgy a Hasegawa szebb... :-) | |||||
Solo | Adatlap | 375263 | 2006. október 20. 18:42 | ![]() | |
Az pontosságáról nem sokat tudok mondnani, de az Academy 72-es F-15E is szép darab és valszeg olcsóbb, mint a Hasegawa. | |||||
Zoli | Adatlap | 375262 | 2006. október 20. 17:57 | ![]() | |
Tartok tőle, hogy csak újrakiadás, nagyon ritkán jelentkezik az Airfix új makettel. Keresd inkább a Revell/Hasegawa készleteket! (Mármint ha 72-esre gondolsz.) z | |||||
NSVT | Adatlap | 375261 | 2006. október 20. 17:32 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki talákozott-e az Airfix F-15E makettjével? Ez egy régi makett újracsoagolása (1993), vagy egy új kiadás? A panel vonalak vésettek vagy sem? | |||||
G-cart | Adatlap | 375260 | 2006. október 20. 17:11 | ![]() | |
Sziasztok! ICM Messerschmitt Bf 109/E-4 és Caesar Miniatures Modern Urban Resisters a Wolfpack e heti dobozbontása. farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||
Kalóz | Adatlap | 375259 | 2006. október 19. 22:16 | ![]() | |
Én is csak most láttam az új dizájnt, mert a hsz-eket olvasva rákattintottam a Kedvencekben lévő linkre, ami elküldött melegebb éghajlatra, de a felkínált címen végül is bejött az oldal. A matricák ára a korábbihoz képest enyhén emelkedett (ami végül is elfogadható), viszont a makettek nekem drágának tűnnek (igaz akcióban, de többet egy ezressel olcsóbban vettem az Alfamakettben). Amúgy tényleg komolyabbá vált az oldal, látványosabb és tartalmasabb is. Kalóz | |||||
xcraft | Adatlap | 375258 | 2006. október 19. 22:12 | ![]() | |
Szia Kalóz! Most néztem meg, hogy felhívtad rá a figyelmem. Sokkal jobb mint a régi, mind megjelenésében, mind a termékek felsorolásában, kereshetőségében. A matricái pedig általánosságban jók, és még jobb, hogy vannak. X. | |||||
Kalóz | Adatlap | 375257 | 2006. október 19. 21:20 | ![]() | |
A HAD továbbra is MF-hez adja a Cápeti matricát! Ahhoz képest, hogy a Mirage 2000 C képével egy F16-ost reklámoz, nem is rossz! (Tudom, valszeg tévedés, egy új oldal összehozásánál ez becsúszhat). Tényleg, kinek hogy tetszik a HAD új oldala? Kalóz | |||||
Tophatters | Adatlap | 375256 | 2006. október 19. 19:45 | ![]() | |
Egyébként a HAD is gyárt Cápeti matricát, 72-ben és 48-ban is, abból a 93-as fairfodi festést készíthetjük el. | |||||
xcraft | Adatlap | 375255 | 2006. október 19. 19:08 | ![]() | |
Hello! Köszi, akkor egyszer elkészülhet a Cápetim is, eredeti camel feliratokat is tartalmazó matricával. 10 éve megvan, aeroteam gyártmány, csak a Kp MiG 21 MF volt mellé csomagolva, Cápeti meg bis volt. (Bis AP) X. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375254 | 2006. október 19. 09:35 | ![]() | |
Ja, tényleg... figyelmetlenül olvastam. | |||||
Zoli | Adatlap | 375253 | 2006. október 19. 09:24 | ![]() | |
Szia! Én nem a törzsféklapokat, hanem a fékszárnyakat említettem, és azért lehet csak egy-egy pilonnak a helye kifúrva, mert szerintem a szárnyat a PFM makettből vették át. Amúgy a nagyobb faragásoktól se zárkózom el, csak a Fujimi MiG esetében nem szívesen szánnám rá magam, főleg a szélesebb, laposabb törsz, eltérő beömlő stb miatt. Akkor már inkább az ICM vagy Eastern maketteket javítanám fel. z | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375252 | 2006. október 19. 05:51 | ![]() | |
Opssz, megvan a gépágyú! :) Viszont alternatívaként jelzik a törzs póttartállyal szemben... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375251 | 2006. október 19. 05:33 | ![]() | |
Zoli, De, kevered. :) Azokon egészen másmilyen volt az első törzsféklap. Ezen sem egészen pontos, de "hasonlít". :) Kb. 80-90%-ban felel meg a valóságnak. Alaposabban átnéztem a képeket, egészen jó kis makett benyomását kelti a készlet. Első felindulásból a következő hiányosságokat vettem észre: - a főfutó keréktárcsája az MF, UM változaté. A bis-é zárt. - a szárnyak alján csak egy-egy fegyvertartó helye van kifúrva. - nem találtam sehol a törzs alatti GS-23 gépágyút... (de az is lehet, hogy nem jól néztem) Én úgy látom, hogy a Zvezda a lehetőségekhez mérten jól megoldotta a házifeladatot. Mivel a Fujimi készlet gyakorlatilag beszerezhetetlen, 1/72-ben csak ez maradt. Egy kis farigcsálástól meg nem kell megijedni: makettezők vagyunk, vagy mi? :-))) | |||||
Zoli | Adatlap | 375250 | 2006. október 18. 22:43 | ![]() | |
Szasz X! A képeken látszik, hogy a függőleges vezérsík alja kb a fékernyőtok elejénél kezdődik, meg a gerinc is elég szélesnek tűnik, ez alapján valószínűleg bis. A fékszárnyak viszont asszem a régi változatúak (F-13, PF, U), hacsak nem keverem azokat... z | |||||
xcraft | Adatlap | 375249 | 2006. október 18. 22:32 | ![]() | |
Sziasztok! Engem is érdekel, menyire hasonlít az eredeti BiS-re a zvezda kit, régóta keresek normálisat, csak még nem találtam. Tényleg bis?, nem Mf? X. | |||||
Zoli | Adatlap | 375248 | 2006. október 18. 21:53 | ![]() | |
Azért írtam, hogy feljavítva, mert engem kicsit mégis arra emlékeztet, de lehet, hogy tévedek. Meg inkább az volt a cél, hogy a szakértők cáfoljanak meg, akkor nyugodtabb vagyok. z | |||||
Zoli | Adatlap | 375247 | 2006. október 18. 21:49 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 375246 | 2006. október 18. 21:46 | ![]() | |
Nekem a Fujimitől a bis van meg. Azon külön van a gerinc. De a Zvezda nem nagyon hasonlít rá. :) | |||||
Zebi | Adatlap | 375245 | 2006. október 18. 21:44 | ![]() | |
Keresd meg a fórumban, felraktam valamikor. | |||||
Zoli | Adatlap | 375244 | 2006. október 18. 21:41 | ![]() | |
Na akkor lécci osztd meg velem az eredményt, mert én eddig mást hallottam! Én csak egymás mellé tettem a kettőt, a Fujimi a hallottaknak megfelelően tényleg nagyobb volt, meg a törzs alakhibás is állítólag, de várom a véleményed, akár magánban is. z | |||||
Zebi | Adatlap | 375243 | 2006. október 18. 21:30 | ![]() | |
Konkrétan ismered a készletet? Lemérted? Mert én igen. Összességében pontosabb a Zvezdánál. (Fujimi PF vs. Zvezda PFM) | |||||
Zoli | Adatlap | 375242 | 2006. október 18. 21:26 | ![]() | |
Nem vagyok biztos benne, a gerinc pl a korábbi PFM-en nem külön elem volt, ezen meg igen, de ettől még lehet, hogy semmi köze hozzá. z | |||||
Zoli | Adatlap | 375241 | 2006. október 18. 21:25 | ![]() | |
Zebi | Adatlap | 375240 | 2006. október 18. 20:58 | ![]() | |
Miért, konkrétan mi a bajod a Fujimi MiG-21-el? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375239 | 2006. október 18. 20:57 | ![]() | |
Az alkatrészbontást nézve, nem sok köze van a Fujimi-hez. :) | |||||
Zoli | Adatlap | 375238 | 2006. október 18. 20:38 | ![]() | |
Kösz a bemutatót! Egész jónak tűnik, bár nem vagyok elájulva tőle. Remélem, hogy nem a Fujimi makett feljavítása. z | |||||
pilotka | Adatlap | 375237 | 2006. október 18. 20:14 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 375236 | 2006. október 14. 21:37 | ![]() | |
Kösz, már megnéztem! z | |||||
G-cart | Adatlap | 375235 | 2006. október 14. 21:13 | ![]() | |
Köszönöm RaPe! Heti dobozbontások a Wolfpacknál: Eduard: La-7 és Tally Ho: Remove before flight farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 375234 | 2006. október 14. 10:09 | ![]() | |
Egyébként elkezdtük csinálni és egész jó csak sokat kellett r0eszelnünk az öntésük miatt.De eddig nagyon jók. | |||||
NSVT | Adatlap | 375233 | 2006. október 13. 14:32 | ![]() | |
Az Italeri M-109-t valaki ismeri? Már megvettem, csak a véleményetekre lennék kíváncsi. Akkor a Su-34-et elírták:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |