<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Amon | Adatlap | 375407 | 2006. november 6. 12:02 | ![]() | |
Amon | Adatlap | 375405 | 2006. november 5. 18:59 | ![]() | |
Köszi az infot! Csak azért kérdeztem, mert nyitni szeretnék a 2.vh orosz cuccok fele. Még 1szer köszi | |||||
NSVT | Adatlap | 375403 | 2006. november 5. 18:09 | ![]() | |
Szerintem elégjók az új kadású Trumpeterek, de nekemcsak egy ilyen makettem van az is dobozban. Egy-két külföldi makett oldal a Tamiyához hasonlítja őket. Véleményem szerint, ha egy picit lemarad a minősége a Tamiyától cserébe viszont az ára kárpótol. | |||||
MrChef | Adatlap | 375402 | 2006. november 5. 18:02 | ![]() | |
Nekem nagyon tetszenek, szerintem tökjó minőségűek, főleg az árukhoz képest! Most 6 db Trumpeter makettem van talonban: egy 1:16-os T-34-es (csodaszép), három 1:35-ös tank (szépek), egy helikopter és egy autó. Meg van egy Trumpeter idei katalógusom. :-) | |||||
Amon | Adatlap | 375401 | 2006. november 5. 17:53 | ![]() | |
Sziasztok! Az után érdeklődöm, hogy a trumpeter 1/35-ös cuccai milyen minőségük. Illetve mihez lehet hasonlítani. A válaszokat előre is köszi. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 375400 | 2006. november 4. 03:56 | ![]() | |
Höhö, ez bezony egy nem mai Academy készlet, amit én ráadásul pofátlanul olcsón, 1500 HUF-t szereztem be boltban :DDD. Amúgy az aca is kiadta belőle a pótkocsis verziót is, amihel finom papírból még kajás dobozokat is mellékel(szintén 1500-ért vettem meg). ja meg mindkét dobozhoz ad egy gratis 3 figurás készletet aknavetővel. A pótkocsis és a rakétavetős alapöntőkeret cserszabatos, csak a harmadikon vannak az extra dolgok. | |||||
G-cart | Adatlap | 375399 | 2006. november 3. 20:53 | ![]() | |
Sziasztok! A heti frissítés a Wolfpack honlapján a CF-105 mellett az M151A2. farkasfalka.uw.hu Jó nézelődést! G' | |||||
Dexi | Adatlap | 375398 | 2006. november 3. 09:22 | ![]() | |
Zoli igazad van, ezert kell egy adott konkret gepet/modifikaciot kivalasztani (mint minden gepnel). | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375397 | 2006. november 2. 18:21 | ![]() | |
valakinek hasewaga autórol nincs bontott képe? valami friss gyártásúról,csak hogy milyen a minősége.. | |||||
Solo | Adatlap | 375396 | 2006. november 2. 17:42 | ![]() | |
| |||||
Solo | Adatlap | 375395 | 2006. november 2. 17:36 | ![]() | |
| |||||
Solo | Adatlap | 375394 | 2006. november 2. 17:27 | ![]() | |
| |||||
Zoli | Adatlap | 375393 | 2006. november 2. 16:58 | ![]() | |
A gépágyútlanoknál kihagytad, hogy a "motor" is eltérő, illetve a kiömlő (ami látszik) is. És a szárazföldi és fedélzeti gépek között is vannak jócskán eltérések! z | |||||
sasi | Adatlap | 375391 | 2006. november 2. 16:40 | ![]() | |
kösz mindenkinek a sok választ. Sztem még inkább várok a megvásárlásával. De még biztos lesz kérdésem:) | |||||
Dexi | Adatlap | 375390 | 2006. november 2. 16:19 | ![]() | |
nagyon orulok hogy vegre valaki az F-4 esrol kerdez. Nekem "veletlenul" van beloluk 11db 1/72ben (nem osszerakva) + 1db 1/48 (osszerekva). A 72-esek: C, D, B, N, J, S - Fujimi, E, F, G - Bilek/Italeri, K, M - Matchbox. A 48-as Hasegawa "C". Ami az atepitest illeti, a c/d/b/n/j/s valtozatokat lehet "kombinalni" csak a szarnyakkal kell vigyazni, a kerekekkel, orral, kulonbozo antennakkal es a vizszintes vezersikkal. Az F/G/E -k nagyon hasonloak, az epitesnel egy adott tipust kell kovetni fenykepek szerint es nem lesz semmi gond. A K/M-ek pedig elternek a tobbitol a futomuben, motor- ban. Ja es a USAF gepek ketkormanyosak a Navy es Marines gepek nem! Ha valami kerdes esetleg lenn akkor szivesen valaszolok. Plusz egy jo oldal: www.5053phantoms.com | |||||
Zoli | Adatlap | 375389 | 2006. november 2. 14:32 | ![]() | |
Hello! Szerintem tuti Italeri maketteket csomagoltak újra. A Katyusát érdemes megvenni, a Sturmtigert nem hiszem. z | |||||
Apaka | Adatlap | 375388 | 2006. november 2. 13:41 | ![]() | |
Szal nem csak én "gyártom" a Phantomokat! :) Nincs valakinek egy pár 1/72 E-ből valamiért megmaradt vezérsík? A Revell F-4F-ből csinálnék E-t. Persze nem ingyen kérem. | |||||
somakb | Adatlap | 375387 | 2006. november 2. 13:36 | ![]() | |
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek információja arról, hogy a Revellnél most ujdonságként megjelent 1:35-ös Katyusa, Sturmtiger... új Revell fejlesztés, vagy valami régi kiteket vettek elő/át és dobták újra piacra? Előre is köszi. | |||||
Bundesign | Adatlap | 375385 | 2006. november 2. 13:21 | ![]() | |
:))erre még nem gondoltam, de hát igy is lehet nézni :) | |||||
vrauko | Adatlap | 375384 | 2006. november 2. 13:19 | ![]() | |
No persze... bundesign + bundesrepublik... érthető :) | |||||
vrauko | Adatlap | 375383 | 2006. november 2. 13:18 | ![]() | |
No az 1ik matric, amit a Tamiya a G változathoz ad, épp SEA kamós amerikai. Adnak aztán még hozzája görögöt, meg az F verzióhoz németet. | |||||
Bundesign | Adatlap | 375382 | 2006. november 2. 13:18 | ![]() | |
ha 72es phantomról van szó,igen, régen jóvolt az Italeri, de mostmár az én szememben csak a revell létezik! :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375381 | 2006. november 2. 12:27 | ![]() | |
A Phantom szerintem is nagyon jó az Italeri előadásában. Nagyon eltalálták az alakját. :) Nekem is van még kettő talonban, az egyik SEA kamós G lesz, a másik egy izraeli E... | |||||
vrauko | Adatlap | 375380 | 2006. november 2. 12:19 | ![]() | |
A fantom szerintem nem olyan rossz. Az, hogy a Tamiya kakukktojásokat is költ, nem főtt étlenül jó, ha a makettek 1enetlen minőségit de 1enletesen magos árát nézzük, viszont nem hátrány, hogy olyan kitekhez is hozzájut6unk, amelyeket az "anyavállalat" épp kivont a hadrendből. Általában rövid ideig tart a dolog 1 makettel, 1 szezonra átveszik, aztán ejtik. Így volt a Bf-110-essel, most épp a Stuka G2-vel csinálják. Belül nem láttam, de élek a gyanúpörrel, hogy az is Italeri. Asse lepne +, ha a Henschel 129-es is felbukkanna most, hogy sem Revell sem Italeri dobozban nem szerepel. Lengyel barátaink is spécik az újradobozolásban; múlt 7en Varsóban felmarkoltam 1 Do-17-est, ami eredetileg Airfix volt, és 1 ikermusztángot, ami anno Monogramként látta + a napvilágot. Ezen kívül kapni náluk a teljes régi 1:72-es Jo-Han sorozatot a Bf-109-ből, a B-től a T-n át a G-12-es 2ülésesig. Csak győzzük csinálni... :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375379 | 2006. november 2. 12:06 | ![]() | |
És a beömlőkről azt a két izét le kell szedni (illetve nem kell felrakni :)). A réselt orrsegédszárnnyat is illene eltüntetni. A Tamiya valóban sok Italeri makettet dobozol (A-6, Gripen stb.)... ez most jó, vagy sem? :) | |||||
vrauko | Adatlap | 375378 | 2006. november 2. 12:00 | ![]() | |
Az is +oldás, ha valaki még rá tudja tenni a kezit 1 régi Airfix fantomra. Vagy négy változathoz vannak benne alkatrészek, és a J-hez is. Ott vannak benne a különböző nózik, és a 2 fő hajtómű-kiömlő változat is, amik 1ik fele a Vietnámban használt és izraeli változatokhoz kellnek. De a J-t a legkönnyebb úgy +csinálni, hogy +veszed az Italeri S változatját, és a szárny végin levő elektromos dudorokat simára csisszantod. 1:72-ben kábé ennyi a lát6ó különbözőség a J és a belőle kifejlesztett S változat közt. Az Italeri azér' nem olyan rossz, mint néha hírlik. Korábban számos változatot csináltak, most csak az S-t. De pl. az F/G vltozat, ami szintén főleg csak a nózijában különbözik, legutóbb Tamiya dobozban vendégszerepelt. Az van a dobozra írva, hogy aszongya: "Made in Japan, kivéve a műanyag alkatrészeket, ami Made in Italy." Hát nem édi? A makett olasz, minden más (pl. a doboz) japán... | |||||
Zoli | Adatlap | 375377 | 2006. november 2. 11:13 | ![]() | |
Szia! Szerintem inkább szerezz be egy J változatot is, mert rengeteg kisebb eltérés van a típusok között, és annak az elemeivel építsd át a Revell makettet! z | |||||
Apaka | Adatlap | 375376 | 2006. november 2. 08:36 | ![]() | |
És ahogy így elnézem még máshoz is hozzá kell nyúlni. Sztem csak a legvégső esetben érdemes belefogni. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375375 | 2006. november 2. 08:29 | ![]() | |
Azt elég nehéz összehozni a Revell RF-jéből... mindenképpen orrot kell cserélni. A dobozban csak egyféle orr van. | |||||
sasi | Adatlap | 375374 | 2006. november 2. 07:59 | ![]() | |
a sima orrú phantomnál az f-4J re gondoltam volna:) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375373 | 2006. november 1. 21:04 | ![]() | |
gondolom, akorai változatok, melyeknek szép"hefti"jük volt:) gondolom azon nincs gépágyú amúgy kinlódni is kell egy kicsit, úgy a beömlőnyílás kabin körülötti területen van a változás kezdete-vége. De így lehet az italeri F4esét összeházasítani a revelével. Kár hogy az ita nem csinál több jó kittet, mert tud, példáil az FW189, az SM-79, KA-6, ACH-47 fentesztikusak, ellentétben a fantom goshawk, satöbbi készletével:( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375372 | 2006. november 1. 20:30 | ![]() | |
Mi az a "sima orrú" Phantom? Az orr rész cseréjével majd' mindegyik változat megépíthető... | |||||
sasi | Adatlap | 375371 | 2006. november 1. 18:56 | ![]() | |
a revell 1/72 rf-4 phantom ből meg lehet építeni egy sima orrú phantomot vagy kínlódni kell egy csomót? | |||||
sasi | Adatlap | 375370 | 2006. november 1. 18:56 | ![]() | |
qwe | |||||
NSVT | Adatlap | 375369 | 2006. november 1. 09:47 | ![]() | |
Köszi az F-4-es segítséget mindenkinek. Holnap vagy holnap után minden bizonnyal már a kezemben tarthatom. | |||||
Zoli | Adatlap | 375367 | 2006. október 31. 21:10 | ![]() | |
Nincs semmi ok az elnézéskérésre! Korábban mástól már hallottam, hogy elég gyenge készlet, csak amiatt lepődtem meg, hogy aránylag jó a felülete (legalábbis rajzokkal, képekkel való összevetés nélkül). A korábban már valahol említett Tutor-on kb 2 panelvonal lehet, a részletességét pedig az ősrégi Matchbox, Pioneer stb makettek is felülmúlják, ehhez képest majd 4000Ft volt az ára (kb A-37 méretű kit). Szóval látatlanban azt hittem, ez is egy nagy nulla lesz, de annál azért jobb. z | |||||
Tophatters | Adatlap | 375364 | 2006. október 31. 20:43 | ![]() | |
Szia! Mit az Arrow-t? Azt még úgy 12 éves koromban raktam össze... Nem olyan vészes egyébként, de manapság azért szebben megcsinálnám. A MiG-21-ből (1:48 Academy) meg az 5540-es oldalszámú biszt csinálom. | |||||
xcraft | Adatlap | 375363 | 2006. október 31. 20:43 | ![]() | |
Sziasztok Mi volna, ha egyszer, egy kiállításon sok-sok arrow lenne egymás mellett? Ritkasága ellenére eléggé elterjedt kit, G-cart is most tette fel a honlapjukra. Nem gondolom, hogy mostanában, csak mint lehetőség? X. | |||||
G-cart | Adatlap | 375362 | 2006. október 31. 20:42 | ![]() | |
Hú mekkora kultusza lett az Arrow-nak. Hátvégén pont ezzel akartam én is frissíteni a honlapunkat, de közbe jött az a fellángolás, de Xcraft még így is megelőzött :-( Persze nála ez a gép alapból kötelező :-) Üdv: G' | |||||
Apaka | Adatlap | 375361 | 2006. október 31. 20:37 | ![]() | |
Zoli, xraft! Már itthon vagyok, előkerestem az ominózus Arrow kitet. Hát való igaz, hogy nem annyira rossz mint ahogy írtam. Én annak idején a Hannantstól vettem viszonylag drágán, hiszen annyiért Revell Phantomot vagy Tornadot is vehettem volna, ami ugye klasszisokkal jobb minőség. Ráadásul levelezhettem az angolokkal elég sokat, mert egyszer el is veszett a csomag amiben benne volt. Szal amikor megláttam, hogy mi van a dobozban - kevés alkatrész, részletek sehol - bevágtam az asztalá dühömben, és csak akkor vettem kézbe újra, amikor bettem a szekrény gardróbjába. Most, hogy újra megnéztem, lehet, hogy hamarosan össze is rakom. :) Szal Tőletek, és mindenkitől akit elvittem a susnyásba, elnézést a dezinformációért! | |||||
xcraft | Adatlap | 375359 | 2006. október 31. 18:31 | ![]() | |
Top! Mikor építed meg? Vagy még a terv stádiumban sincsen? | |||||
Tophatters | Adatlap | 375357 | 2006. október 31. 18:23 | ![]() | |
Ja értem, csak onnan gondoltam, mert a Bolyain én is szemeztem ugyanezzel a kittel, de nekem már van egy ilyen, így inkább egy 21-es mellett döntöttem (igaz abból meg már ez az 5.) | |||||
xcraft | Adatlap | 375355 | 2006. október 31. 16:43 | ![]() | |
Még régen, mikor működött a Fabulis ott vettem. De, hogy igazad legyen, a Bólyain is vettem kettőt, mert Admirális "ingyen" osztogatta. X. | |||||
Tophatters | Adatlap | 375354 | 2006. október 31. 16:38 | ![]() | |
Szia Xcraft!! Véletlen nem a Bolyain vetted a makettet? | |||||
Apaka | Adatlap | 375349 | 2006. október 31. 16:16 | ![]() | |
Na most akkor vagy a képek nem adják vissza milyen is ezt kézbe fogni, vagy nagyon elkopott a szerszám mire én vettem belőle, mert az enyém kb. egy gyenge Heller minőségét hozza ... | |||||
Zoli | Adatlap | 375348 | 2006. október 31. 16:15 | ![]() | |
Szia Xcraft! Kösz a bemutatót, ennél sokkal rosszabbra számítottam. z | |||||
xcraft | Adatlap | 375347 | 2006. október 31. 16:10 | ![]() | |
Így se. :( | |||||
xcraft | Adatlap | 375346 | 2006. október 31. 16:09 | ![]() | |
xcraft | Adatlap | 375345 | 2006. október 31. 16:04 | ![]() | |
A kanadai AVRO cég ARROW (Nyíl) nevű gépe méltán volt a Crawford Gordon vezette cég dédelgetett gyermeke, tervezésekor, az 1950- es évek elején, a világ leggyorsabb gépének készült, 2 MACH -ra tervezett csúcssebességével. Hatalmas exportsikert, a kanadai repülőgépipar fellendülését várták tőle, saját fejlesztésű Iroquois hajtóművével messze megelőzte korát. Gyártásakor új anyagok, technológiák kerültek kifejlesztésre, itt jelent meg a korai szuperszonikus gépekre jellemző kólásüvegformán beszűkülő törzs, valamint a szárnyak úgynevezett farkasfog kialakítású belépőéle, ami a nagy sebességű áramlást nem engedte idő előtt leválni felületről. A gép makettje, egyenlőre még összerakatlanul, mégis az én polcomra került, hiszen ebből a programból sem lett semmi. Nagyrész politikai okok, és az amerikai fegyverexport nyomása miatt, Kanada akkori első embere, Diefenbaker, 1959 február 20 –án bejelentette az ARROW program törlését. Most nem találtam meg a pontos adatot, de tudtommal 5 prototípus épült, és egyet sem őríztek meg! ( A legenda szerint az egyik mégis megmenekült, mivel a bontásukat ábrázoló képen csak 4 gép látható.) Talán a 80- as 90-es években újraépítették lelkes hívők, de hogy repülőképes, vagy statikus modelljét, arról nincs pontos információm. Három link a repüléséről, történetéről: www.youtube.com/watch www.exn.ca/flight/avro_arrow/ archives.cbc.ca/IDD-1-75-275/science_technology/avro_arrow/ A makett HOBBY CRAFT 1/72 CF-105 ARROW fröccsöntött Nem tudnék róla különösebbet mondani, átlagos makett egy nem átlagos gépről, középkategóriás készlet, szép vésett felülettel, nem agyonrészletezve, de minden lehetőség benne rejlik. És ami az aktualitását adta eme írásnak: Ma 23:55- kor az RTL Klub-on Gyorsan, mint a Nyíl! Dokumentum jellegű film a repülőről, és szomorú végéről. Igaz már a második része. X. | |||||
HungryCoyote | Adatlap | 375341 | 2006. október 31. 08:56 | ![]() | |
Fodi! A Török István úti makettboltban kb a feléért rendeltem Preiser cuccot. Igaz, h az is vagy fél év alatt ért ide. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Olyan kérdésem lenne, hogy az Italeri új cuccai mienek, mert amit látok így neten elég korrektenk tűnik. Mert nézetm a 6254-es kittet és van benne műgyanta motor meg 2 műgyanta fickó plusz fotómaratás is.