<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
ChevyG | Adatlap | 375782 | 2007. január 4. 12:23 | ![]() | |
hickory | Adatlap | 375781 | 2007. január 4. 12:09 | ![]() | |
Juhé!:DDD Csinálok ma egy pár fotót arról,mit rejt a csodás doboz:) A játékszigetben halvány fogalmuk sincs a makettekről!Nagy doboz,kit érdekel,hogy zvezda vagy tamiya,nagy ár.Kis doboz,kis ár.(kivéve tamiya,dragon,sajna)Láttam egy pár trumpit is 4000 körül.(MiG-15;-19,1:48-ban) | |||||
Keri | Adatlap | 375780 | 2007. január 4. 12:00 | ![]() | |
Hickory! Bizony,Hasegawa! Jó vétel,jó áron,gratula! Keri | |||||
Stefan | Adatlap | 375778 | 2007. január 4. 11:09 | ![]() | |
Tegnap beszereztem egy Hummert Gyurmakomától :) ,úgyhogy csináltam dobozbontást róla: kep.tar.hu/istf/50414807 . A képek, lehet, hogy nem a legjobbak, mert tegnap le is merült utána a fényképezőm és lemerülés előtt, mintha érzéketlenebb lenne a CCD. | |||||
Hickory | Adatlap | 375777 | 2007. január 4. 07:38 | ![]() | |
| |||||
Kalóz | Adatlap | 375775 | 2007. január 2. 21:05 | ![]() | |
Stefan | Adatlap | 375774 | 2007. január 2. 15:04 | ![]() | |
Jó, holnapra csinálok képeket :) A linket nem értem miért nem jó, de a kep.tar.hu/istf (megpróbálom ezt belinkelni) olalon van a galériáim között egy olyan, hogy "Műanyag Makettek" és abban vannak a dobozbontások. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 375773 | 2007. január 2. 14:51 | ![]() | |
Stefan!!! nekímélj minket, képet a gépről!! ja és valamiért nem műxik a link | |||||
Stefan | Adatlap | 375772 | 2007. január 2. 11:38 | ![]() | |
Először is mindenkinek Boldog Új Évet kívánok! Beszerződött az ünnepek alatt/előtt/közben néhány makett, amiknek a dobozbontásaival bővült a képgyűjteményem: kep.tar.hu/istf/50400643. A Revell 1:72 -es Fokker DRI meglepett, méghozzá kellemesen. Én még 72-ben nem láttam ennyire szépen kidolgozott makettet, persze én még nem is vagyok olyan tapasztalt, mint itt jónéhányan. Összeraktam a pihenőidőszak alatt egy Spad XIII -at (Academy 1:72), kalózos kinézetűre (feketére van festve, az alja szürke és egy halálfej van az oldalán). Nem lett a legtökéletesebb, mert ez még "tanulómakett", úgyhogy szégyellem megmutatni ;) | |||||
Amon | Adatlap | 375770 | 2007. január 1. 18:07 | ![]() | |
Na majd küldöm a többit is csak valahogy nem akarja sz igazságot. | |||||
Amon | Adatlap | 375769 | 2007. január 1. 17:51 | ![]() | |
| |||||
Amon | Adatlap | 375768 | 2007. január 1. 17:43 | ![]() | |
Eme aranyosságot kaptam karira barátnőmtől. Nem kicsit meglepődtem. Csak tudnám honnan szerezte be? | |||||
Keri | Adatlap | 375760 | 2007. január 1. 16:00 | ![]() | |
boriszjelszint | Adatlap | 375759 | 2007. január 1. 15:50 | ![]() | |
G-cart | Adatlap | 375758 | 2007. január 1. 15:02 | ![]() | |
Sziasztok! Technikai problémák miatt csak most tudtam frissíteni az oldalt. Bf-108 Taifun és Pz.I. került fel a Farkasfalka Dobozbontás rovatába: | |||||
Fodi | Adatlap | 375755 | 2006. december 29. 19:17 | ![]() | |
Az egyszerű javítást a Beaver-re értettem, azzal viszonylag gyorsan lehet haladni. | |||||
Zoli | Adatlap | 375754 | 2006. december 29. 19:02 | ![]() | |
Szia! Ezeket a Fabulisnál vettem. A Tutor nem kellett valakinek, így odaadták, a Caribou-t meg egy MiG-15-öst rendeltem. A MiG a Dragon másolata, el is cseréltem egy haverral, csak a matricát tartottam meg. A Caribou-t meg épp mentem lemondani, de épp akkor jött meg, szóval nem hagytam ott. z | |||||
Zoli | Adatlap | 375753 | 2006. december 29. 18:57 | ![]() | |
Az is rajta van a listámon, meg a többi DHC is. Amúgy szerintem nem lehet ezt olyan gyorsan megcsinálni, a törzs szinte teljesen sima, nagyon sok apró lemezt kell rajta pótolni, a kabint se egyszerű házilag szépre megcsinálni, a futóművekről és aknákról nem is beszélve, szóval nekem nem menne olyan gyorsan... Amúgy meg vennék én Hasegawa-t, ha gyártanának ilyet, az se lenne drágább. z | |||||
Némo | Adatlap | 375752 | 2006. december 29. 18:55 | ![]() | |
Sziasztok!! Zoli!!!Lenne egy nem idevágó kérdésem! Hol jutottál Hobbycraft makethez??Rendelted,vagy már nagyon régen megvan??Előre is köszönöm a válaszod! | |||||
Fodi | Adatlap | 375751 | 2006. december 29. 18:39 | ![]() | |
A 72-es DHC-2 sem jobb, egyszerű, de legalább jó az alakja és tiszta a kabintető. A felületét meg a kabint meg elég gyorsan hylere lehez hozni. Aki lusta erre, az vegyen Hasegawát. :)) | |||||
Zoli | Adatlap | 375750 | 2006. december 29. 18:37 | ![]() | |
Lehet, hogy az öntése nem olyan durva, de szinte minden részlet hiányzik róla. Szóval nagyon sok munkát igényel, bár dobozból építve tényleg nem gyorsan kész lenne. z | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375749 | 2006. december 29. 18:32 | ![]() | |
ez nem is rossz.. egyzser láttam egy zacskós kitte,de nem ismertem fel hogy mi van benne,mert annyira sorjás volt minden alkatrésze,csúnya sötétzöld volt brrr.. | |||||
Zoli | Adatlap | 375748 | 2006. december 29. 18:29 | ![]() | |
Canadair CL-41 Tutor A típus története meglehetősen hasonlatos az amerikai T/A-37 Dragonfly-éval (meg néhány más hasonló kategóriájú típussal, pl Jet Provost) Ezt is kiképzőrepülőnek tervezték, amit később könnyű támadógéppé tuningoltak. Abban is megegyezik amerikai társával, hogy műrepülő típusként szintén kipróbálták, illetve használták. Természetesen a hazai Snowbirds bemutató csapat kötelékében pózolt a közönségnek. Azonban míg a Dragonfly szinte az egész világon elterjedt, addig a Tutor nem volt olyan népszerű, tudtommal csupán a maláj légierő rendszeresítette Tebuan (Wasp) néven. Felépítése szintén eltér az államokbeli pályatársától. Ennek csak 1 hajtóművet szántak, ami nem meglepő módon a törzsvégben kapott helyett, valamint vízszintes vezérsíkjait a függőleges tetejére szerelték. Törzsféklapjai is a törzsvég oldalán találhatóak, míg az A-37 esetében az orr/kabin alatt. Kb 210db-ot gyártottak a típusból, ebből 20-ra került maláj felségjel. A repülő makettváltozata a Hobbycraft műve. Sajnos egy nagyon leegyszerűsített terméket hoztak forgalomba, láthatólag nem sokat foglalkoztak azzal, hogy egy hazai típust adnak ki, a kanadai makettépítőknek bizonyára nagy csalódás lehet a készlet. Tudom, sokakat nem foglalkoztat a részegységek száma, mert a kidolgozás, részletesség a lényeg, de velem még nem fordult elő, hogy a darabok mennyiségéből rossz következtetést vontam volna le. Ezúttal is így történt, a 32 alkatrész nagyon kevésnek tűnik, és az is. Emellett a felületet is rendkívül elhanyagolták, csupán néhány negatív panelvonal található a törzsön és a szárnyakon (szegecselésről pedig ne is álmodjunk). Az orr két oldalán lévő szellőzők is hiányoznak, csak a használati útmutató ábráin szerepelnek. A kisebb alkatrészek kidolgozása gyenge, gyakorlatilag akár házilag is legyárthatnánk többségüket... Annak azért örültem, hogy az orrfutó kereke, a kabintető és a szélvédő, valamint a leszálló fényszórók külön darabok. Utóbbiak közül az orrhoz kettőt is mellékelnek, eltérő számozással, de nem sok különbséget láttam köztük. A futóaknák is egyszerűek, a főfutóké még sekélyek is, a burkolólemezek is teljesen simák. A kabin is elég puritán, bár a műszerfalon valami műszerféleségeket megjelenítettek. A törzs alatti konténereket is el lehet felejteni. A makett egyetlen kifogástalan része a matrica, nagyon szépen nyomott, vékony a lakkrétege, és színelcsúszások is csak minimálisok rajta (nagyjából észrevehetetlenek). Ahogy a doboz alján is látszik, a kanadai bemutatócsapat, illetve a Maláj Légierő egy gépét dekorálhatjuk ki vele (utóbbihoz a korai, '67-es és a késői, '85-ös jelzéseket is mellékelték). Összességében egy nagyon gyenge terméket alkotott a kanadai cég, magas ára (kb 4000Ft) miatt sem érdemes megvenni, azonban más 72-es változat nem nagyon van. Aki mégis mindenáron szeretne egyet, az inkább 48-as méretben gondolkodjon, mert abban több cég készlete is beszerezhető (és valószínűleg sokkal jobb ennél). z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375745 | 2006. december 29. 16:15 | ![]() | |
azt elfelejtettem írni, hogy a törzs illesztései sirlmasak, jó fejbeverném, azt, aki ilyet kiad a kezéből. De legalább van műszerfal:) fecó | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375744 | 2006. december 29. 13:10 | ![]() | |
lori! lesz dolgod az S328asokkal:D olyan öntési hibákat találtam ez enyemeimen, hogy csak na! fecó | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375743 | 2006. december 29. 08:41 | ![]() | |
Szintén gyönyörű öntés,gumisorja,3 féle matricázás,jól kidolgozott motor jellemzi | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 375742 | 2006. december 29. 08:35 | ![]() | |
Ez még igazi tamiya,gyönyörű öntés,motor,részletesség. a gumin vagy csak öntési sorja...ami elhanyagolható | |||||
Zoli | Adatlap | 375741 | 2006. december 28. 22:26 | ![]() | |
Hello! Egy ideig még biztos nem állok neki helyhiány miatt. Meg kiegészítők is kellenének, de azok tuti nincsenek, szóval még várok vele, pedig nagyon csinálnám már... Valamelyik Letov engem is érdekelt régen, de lemondtam róla, így is rengeteg makettem van, amivel szenvedni fogok, nem kell még egy... z | |||||
lori | Adatlap | 375740 | 2006. december 28. 21:50 | ![]() | |
Szia Zoli! Szerintem is nagyon szuper készlet, kellemes építést!!! Egy-egy ilyen ritkaság tényleg üde színfoltot jelent. Én tegnap szereztem 2 db Letov S-328-ast, meg egy S-231-est. Echte KP mind... lori | |||||
Zoli | Adatlap | 375739 | 2006. december 28. 21:21 | ![]() | |
Nekem bejön. Próbálok képeket is felrakni mindenféle festésű példányról, de nem akar összejönni... z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375738 | 2006. december 28. 21:04 | ![]() | |
igen, az látszik, de mekkora svanca van:D:D:D:D | |||||
Zoli | Adatlap | 375737 | 2006. december 28. 20:55 | ![]() | |
Lehet, hogy idétlen, de nekem ezért tetszik, nem olyan unalmas. Amúgy annál ez jóval kisebb, szóval nem egy kategória. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375736 | 2006. december 28. 20:48 | ![]() | |
olyan, mintha a herk paródiája lenne:D | |||||
Zoli | Adatlap | 375735 | 2006. december 28. 20:39 | ![]() | |
A Caribou-bemutatóból lemaradt, hogy a Hobbycraft kiadta az ENSZ-es kanadai változatot is, illetve a Formaplane is gyártotta 72-ben. Az ARC galériájában van egy látványos auszi festésű makett, illetve az alábbi linkeken is vannak hasznos infok a makettről: www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Reviews/60s/caribou.htm hedgehoghollow.com/buzz/caribou/ m2reviews.cnsi.net/reviews/vietnam/mallinsonc7.htm. z | |||||
Zoli | Adatlap | 375734 | 2006. december 28. 20:22 | ![]() | |
Igen, nekem is úgy rémlett, hogy teljesen eltérőek, írtam is. Viszont a két repülő említése kicsit erős szerintem. A Mi-26 inkább a Mi-6 utóda, modernebb és nagyobb teljesítményű, de azonos feladatkörre. Az általad említett gépeknél ez nem ilyen egyértelmű. z | |||||
Zoli | Adatlap | 375733 | 2006. december 28. 20:13 | ![]() | |
Azt hiszem, már régóta esedékes lenne tőlem is makettekről készült ismertetőket írni, kezdetnek egy számomra ínyencséget jelentő típust, illetve makettjét mutatnám be. DHC-4 Caribou A kanadai cég gyártmánya elsősorban a vietnámi események kapcsán lett ismert, de a világ minden táján kivette a részét a szállítási feladatokból. Üzemeltetői közé tartozott a gyártó országon kívül az USA, Kolumbia, Costa Rica, Svédország, Spanyolország, Gána, Uganda, Kenya, Zambia, Tanzánia, Libéria, Kamerun, Omán, Abu Dhabi, Kuwait, Irán, Ausztrália, Thaiföld, Malayzia, India és Dél-Vietnám, tehát elterjedt repülőről van szó, viszonylagos ismeretlensége ellenére, és korát meghazudtolva még ma is sok példánya szeli az eget. Továbbfejlesztett változatát (DHC-5) Buffalo névre keresztelték. A makettet természetesen a szintén kanadai Hobbycraft-nak köszönhetjük, szó szerint, mert ezúttal egy aránylag használható terméket sikerült alkotniuk. A nagyméretű kartondoboz mindössze 86 elemet tartalmaz, mert a belső terekre nem sok figyelmet fordítottak. A kabin alapszintű, a szarvkormányok és a műszerfal azonban egész jól mutatnak. A tehertér természetesen teljesen üres, az ablakokra ragasztandó rögzítőhevederek matricái(!) talán kellő takarást biztosítanak... A futóművek is csak közepesek, sok részlet hiányzik. A orrfutó-akna külön elem, elég puritán, ahogy az ajtaja is. Utóbbi belső oldala is sima, a fényszórót is lefelejtették. A főfutók aknája a szárnyakban találhatóak, ezekben is csupán egy-két merevítő van, viszont a kerekek alatti gödrök nem hiányoznak. A futószárak rugóstagjainak csuklói külön elemek, és még a burkolólemezek belső felén lévő könnyítéseket is megjelenítették. A motorokat érdemes lecserélni, mert soronként két hengerrel többet készítettek, és amúgy is elég részletszegények, a második sorok mindössze domborművek lettek. A légcsavarok és kúpjaik önálló alkatrészek, szerencsére, mert a kúpok gyakran hiányoztak a gépekről. A motorburkolatokról is lemaradtak a fényszórók, ajánlott ezeket is pótolni! A kipufogók utolsó osztásai szintén külön darabok, bár ez lényegtelen, ha a dugókat elkészítjük hozzájuk. A szárnyak kormányfelületeinek és fékszárnyainak mozgatóhimbáit, pontosabban a burkolatukat egyenként kell felragasztani, egyszerű kivitelük miatt nem ártana azokat feljavítani. A belépőélek leszálló fényszóróinak burkolatai átlátszó elemek, a mögöttük lévő fényszórókat ránk bízták (nem olyan kicsik, hogy ne lehetne megcsinálni azokat). A szárnyakon lévő áramlásterelők nem vastagok, azonban vékony fémlemezből élethűbbet lehet gyártani. A törzs - ahogy a képen is látszik - nincs feldarabolva szerencsére, csak a bohócorr külön elem, mert az csak a vietnámi és amerikai gépeken volt rajta, valamint az általuk továbbadott gépeken. Az átlátszó alkatrészek tiszták, a kabintető még vékony is, és ablaktörlők sincsenek ráöntve (ezeket is házilag kell elkészíteni). A többi felületről még nem esett szó: a panelvonalak vékonyak, egyenletesek, néhol azonban hiányosak. Ezenkívül pl az orron, kisebb beömlőket, antennákat is pótolni kell. Felületi hibák (beszívódások, kilökő-tüske nyomok) nincsenek, a makett minősége nem rossz, de a részletesség terén vannak elmaradások. A matricák szépek, vékonyak, a festési rajzok a doboz alján találhatóak az FS kódokkal együtt. A használati útmutató is tartalmazza a külső színeket az FS mellett Floquil/Polly, Humbrol és MM kódokban, azonban az alkatrészek színeit lehagyták... Mindent összevetve elégedett vagyok a készlettel, bár jóval részletesebb is lehetne, pláne a doboz méretét és az árát figyelembe véve. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375732 | 2006. december 28. 19:49 | ![]() | |
ez szemléletes:D | |||||
Tibcsi | Adatlap | 375731 | 2006. december 28. 19:10 | ![]() | |
Nagyon sokban különböznek. Kábé annyi a különbség, mint az F-4 és az F-14-es között: mindkettő kétüléses, kéthajtóműves gép, de ezzel ki is merült minden közös vonásuk. Annak ellenére, hogy hasonló célra alkalmasak és hasonló a tipusjelük. :) | |||||
Zoli | Adatlap | 375730 | 2006. december 28. 16:35 | ![]() | |
Nem akarok hülyeséget írni, szóval inkább passz. De szerintem csak a gyártó meg a kategória egyezik és két teljesen eltérő típusok ezek. A leglátványosabb különbség az ős szárnyai, amik a 26-oson nincsenek. Meg biztos a hajtómű, rotorok stb is mások, meg szerintem a méretek is. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375729 | 2006. december 28. 16:26 | ![]() | |
Zoli | Adatlap | 375728 | 2006. december 28. 16:23 | ![]() | |
Ez mellé ment, ők az elődjét (Mi-6) gyártják. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 375727 | 2006. december 28. 15:21 | ![]() | |
asszem az A-modell kiadta | |||||
Zoli | Adatlap | 375726 | 2006. december 28. 13:45 | ![]() | |
Fogalmam sincs, de szerintem is cégnév lehet. A Zvezda pár éve tervezi kiadni, de nem lepődnék meg, ha ugyanezt kezdenék forgalmazni... z | |||||
salou | Adatlap | 375725 | 2006. december 28. 12:39 | ![]() | |
Ez igen, de mi az hogy "South Front" valami új ruszki kompánia? Első ránézésre elég egyszerűnek tűnik, de igen impozáns darab lehet összerakva. | |||||
Zoli | Adatlap | 375724 | 2006. december 28. 12:05 | ![]() | |
NSVT | Adatlap | 375723 | 2006. december 27. 14:46 | ![]() | |
Régi makett. | |||||
Zoli | Adatlap | 375722 | 2006. december 27. 14:40 | ![]() | |
Ez gyanús, még nem láttam más ilyen alváltozatot a Revell kínálatában, utánanézek. z | |||||
NSVT | Adatlap | 375721 | 2006. december 27. 14:26 | ![]() | |
Helló! Akkor 72scale-en téves infó jelent meg róla, ők azt állítják, hogy Hasegawa 00185-ös szerszámot vette át a Revell. | |||||
Zoli | Adatlap | 375720 | 2006. december 27. 14:20 | ![]() | |
Szia! A GR.5 ex-Italeri, egy régi Modell&Makettben volt róla pár sor. A lényeg, hogy gyenge, pozitív panelvonalas, egyszerű makett. Nekem a Hasegawa volt meg, de azt is eladtam a hüje fejemmel... z | |||||
Archy | Adatlap | 375719 | 2006. december 27. 13:47 | ![]() | |
A Gr. 7-es hasegawa átvétel. A Gr. 5-öst nem tudom, de szerintem vagy saját, vagy italeri. Gr. 7-est ajánlom! Áron |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
profi dobozbontások, gratula!