<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
xcraft | Adatlap | 376897 | 2007. szeptember 30. 16:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 376896 | 2007. szeptember 30. 14:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
F7U-3P Cutlass, Fujimi, 1:72 Érsekújváron sikerült ráakadnom erre a ritkaságra, és nem volt szívem otthagyni. A kit kis mérete ellenére 74 darabból áll. A panelvonalak süllyesztettek, vékonyak, egyenletesek. A csűrőkormányok és az orrsegédszárnyak külön darabok. A kabin az egyik legjobb, amit eddig 72-ben láttam, részletes oldalpanelekkel, üléssel, a műszerfalon olvashatók a kalibrációk. A futóaknák részletesek, beleöntött kábelekeel, vezetékekkel. A szívócsatorna belseje is kidolgozott, egészen a turbinalapátokig. A makett eredetijéből mindössze pár példány készült, egyszóval ideális makett lenne Xcraftnak is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 376895 | 2007. szeptember 28. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Heti dobozbontások, köztük új segítőnk, Hickory munkája is. wolfpack.atw.hu/review/f89j.htm wolfpack.atw.hu/review/sdkfz171alate.htm wolfpack.atw.hu/review/tornadoecr.htm Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 376893 | 2007. szeptember 25. 08:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376892 | 2007. szeptember 25. 08:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376891 | 2007. szeptember 25. 08:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszi a felvilágosítást Mirage ügyileg. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 376890 | 2007. szeptember 24. 19:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Tajvannak van D változatú 2000ese? | |||||||||||||||||||||||||||||||
xcraft | Adatlap | 376889 | 2007. szeptember 24. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 376888 | 2007. szeptember 24. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Helló A francia meg a görög mellett mi a harmadik felségjel?Tajvan? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376887 | 2007. szeptember 24. 16:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ma végre meg tudtam csinálni a képeket, kösz a türelmet! z | |||||||||||||||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 376886 | 2007. szeptember 22. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
De. A változat N jelölése is azt jelenti, hogy nukleáris. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376885 | 2007. szeptember 22. 16:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kösz a bemutatót! A szárny véletlen nem a C változatból lett átvéve? Mert az teljesen pozitív paneles, gondolom csak új törzset gyártottak hozzá. z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 376884 | 2007. szeptember 22. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az nem a francia ASMP nukleáris cirkálórakéta ? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 376883 | 2007. szeptember 22. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Heller: 1/72 Mirage-2000B (zacskóban: Mirage-2000N) A két makett ugyanazokat az alkatrészeket tartalmazza, csak egy öntőkeret különbözik. A "B" változathoz egy törzs alatti póttartályt és két Matra rakétát kapunk, az "N"-hez két nagyméretű szárny alatti póttankot, valamint egy cirkálórakétára (vagy szárnyasbombára) emlékeztető fegyvert. Aki a kép alapján felismeri, írja meg ide is, hogy miféle motyó ez. :) Az alkatrészek nagyrészt vésett panelvonalakkal rendelkeznek, de a szárny érthetetlen módon nem az... :( Az illeszkedés nem tökéletes, némi tömítőre biztosan szükség lesz. A kabintetőt egy darabból adták, így csak zártan lehet elkészíteni. Ami nem is nagy baj, tekintve a kabinbelső kidolgozását (műszerfalakra matrica van, az oldalpanelekre semmi)... A futóműszárak és a kerekek jónak látszanak, a fékcsövek pótlása házi feladat. A "B" változathoz kétféle festést adnak (ami valójában egyféle.. :)), egy francia és egy görög verziót lehet elkészíteni. Az "N" dobozában csak egy francia géphez való jelzések vannak, egy nagy indiánfejjel a függőlegesen, ami egész jól néz ki. :) A matricák minősége a szokásos Heller minőség, a fehér az én példányomon kissé félrenyomott... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 376879 | 2007. szeptember 21. 19:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Legalábbis illene pontosnak lennie... :-)) A hétvégén lefotózom a Heller Mirage-okat és beteszem a képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 376877 | 2007. szeptember 21. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Úgy tudom, azért hiányoznak az áramvonalazó lemezek, mert rendszeresen elvesztették őket és (az alapanyaguk miatt) elég drágák voltak... így egy idő után már fel sem szerelték őket. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Hickory | Adatlap | 376876 | 2007. szeptember 21. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A pulykatollakat az F-15-ök rendszeresen "elhagyták".Ezért szerelték le az USAF gépeken. | |||||||||||||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 376875 | 2007. szeptember 21. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Heti frissítésünk: farkasfalka.uw.hu/review/b5n2.htm farkasfalka.uw.hu/review/sdkfz265.htm Jó nézelődést! Üdv: G' | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 376874 | 2007. szeptember 21. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az F-15-ösnél a 70-es évek vége óta elhagyják gyárilag a GSF külső lemezeit, kivétel ez alól az izraeli gépek és azok, amelyeken nem PW-100, hanem GE-110 hajtómű van (pl. F-15S). Nem tudom, mi lehet az oka, a B-1-esetében sem igazán tudom... Talán korábbi balesetek balesetek miatt... Aki tudja, informáljon minket! Daala | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376873 | 2007. szeptember 21. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A Heller 2000N, az pontos? | |||||||||||||||||||||||||||||||
dexi | Adatlap | 376872 | 2007. szeptember 21. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
az italeri mirage-2000 -e NAGYON NEM PONTOS!!! es ez ervenyes mind az 1 es 2 ulesesre is. 1/72-rol van szo. A heller pontos! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 376871 | 2007. szeptember 21. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A kiömlők tényleg hasonlítanak de gondolom csak azért mert ezeket az áramvonalazó lemezeket nem szerelik rájuk egy egy szerelés előtt után... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 376870 | 2007. szeptember 21. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az F-15-ös kiömlője átmérőben lényegesen kisebb a B-1-esénél! Daala | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376869 | 2007. szeptember 21. 13:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Csak ezeket találtam: www.fortunecity.com/meltingpot/portland/971/Inbox/k-m/mirage-2000d-i.htm, modelingmadness.com/reviews/mod/jorgm2kd.htm, www.bharat-rakshak.com/IAF/Galleries/Models/Aamod/Mirage+2000/, www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4401-4500/gal4430_Mirage2000_Potdar/gal4430.htm, www.aircraftresourcecenter.com/Gal6/5301-5400/gal5334_Mirage2000_Chirico/gal5334.htm, www.modellversium.de/galerie/artikel.php. Majd akkor rakok fel képeket, kis türelmet kérek. z | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376868 | 2007. szeptember 21. 13:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszi, várom. | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376867 | 2007. szeptember 21. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Esetleg egy-két kép róla? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376866 | 2007. szeptember 21. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kösz a javítást! Úgy tudtam, hogy pozitív panelesek, de akkor csak a C, vagy az sem? z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376865 | 2007. szeptember 21. 13:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elvileg börzéken, talán a Replicaban néha, meg főleg neten (modelimex, hannants stb). Az Italeri 2000D-ről ha nem találok, rakok fel képeket majd az enyémről. z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 376864 | 2007. szeptember 21. 13:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ok, kösz a kiegészítést. Csak a jégtelenítőben voltam többé kevésbé biztos, mert a 21-esen is hasonló van. Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 376863 | 2007. szeptember 21. 12:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A Heller kétüléses 2000-eseket nem kell vésni, mert vésettek. Nekem van kettő is, de még dobozban várják a sorsukat. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376862 | 2007. szeptember 21. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
AML makettet hol lehet venni? Az Ita 2000D-ről van valahol képes beszámoló? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376861 | 2007. szeptember 21. 12:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376860 | 2007. szeptember 21. 12:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Attól függ... A 2000-esből talán az Italeri, de az is csak közepes. A Heller asszem pontosabb, de az is elég gyenge és azt még vésni is kéne tudtommal. A IIIB-ből nekem csak Matchbox van, nagyon egyszerű, de jobb híján az orra talán jó lesz más kithez. Az AML IIIB-je sokkal részletesebb, viszont azzal is kell dolgozni bőven. Az F1-ből asszem szintén a Heller gyártott kétülésest, ha jól emlékszem. A Spinners pedig kiadott a Kfirhez átépítő készletet a kétüléses Cheetah-hoz. Ja és a PJ is gyártott pár IIIB változatot gyantából, talán azt kellene kombinálni valamelyik fröccsöntött kittel. Ha nem akarod magad és a pénztárcád nagyon sanyargatni, a 2000-esből én az Italeri, a III-ból az AML kitet ajánlom. z | |||||||||||||||||||||||||||||||
RPG | Adatlap | 376859 | 2007. szeptember 21. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudnátok valamit mondani nekem a revell p-3 orionjárol? Üdv:RPG | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376858 | 2007. szeptember 21. 12:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376857 | 2007. szeptember 21. 11:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Cutting Edge gyártott a B-1-hez kiömlőket, ami elvileg pontosabb, mint az F-15 kitekből, kiegészítőkből átvett darabok, de persze ez se biztos. z | |||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 376856 | 2007. szeptember 21. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az is megoldás lehet, hogy más kittekből kölcsönveszi a kiömlőt. (Pl a Aca önmagáhozképest az 1/72-es 15-öshöz szépet gyárt.) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Csapó | Adatlap | 376855 | 2007. szeptember 21. 11:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
B-1B 1/72 revell No akkor sétálj hátra és nézd meg a kiömlőt, ami a B-1a-ra volt jellemző, a "mai" gépek mind az F-15-öshöz hasonló fúvókával repülnek, ahol a kiömlőt szűkítő rudazatok a takarólemezek hiánya miatt messzíről látszanak. Ehez képest a kabin elötti csiszolgatás tényleg gyerekjáték. Vagy letakarod a kiömlőt vagy gyártasz hozzá hasonlót ami igen bonyolúlt forma. Az eduard csak a (szintén hibás) 48-ashoz adott ki rezet, 72-ben nincs javító készlet ha csak valaki kis hazánkban nem öntött 1/72-es F-15-ös kiömlőket. No ennyit a revelről aki kijavította a régi monogram hibás szárnyit (látszik is hogy sűlyesztett a panelvonal) de a többi (hatalmas) hibával nem foglalkozott... Üdv Csapó Ferenc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 376854 | 2007. szeptember 21. 10:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi! Ha a második mondatodat a szélvédő résre mondtad, szerintem egy kicist tévedsz, ugyanis volt egy híres ember Coandának hívták, aki éppen arra jött rá, hogy az ílyen elterelés után az örvények keletkeznek, ennek eredménye, hogy nem eltereli, hanem vissza az áramlatot. (Coanda effektus)Lehet, hogy a jégtelenítőt nem akarták kitenni s supersonikus áramlásba, ezért bujtatták el, de a lépcső nem akadájozza meg a kerozin felkenődését az ablakra. Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 376853 | 2007. szeptember 21. 08:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az is lehet. Továbbá hasznos lehet légiutántöltéskor, ha mellémegy egy kis kerozin, akkor eltereli a szélvédő elől. És alatta van a szélvédőmosó fúvókája is. Szerintem... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 376852 | 2007. szeptember 21. 07:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Én arra szavazok hogy bomba illetve rakéta/robotrepülő oldásánal nyitódik részlegesen.Bombánál nem biztos-84 darabnak azért ki kell férni valahogy :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
rittal | Adatlap | 376851 | 2007. szeptember 20. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
van néhány foto (Great Planes: B-1B) sajnos elég rossz minöségüek, de azért az jól látszik hogy a bombatér ajtaj valóban csak részleges nyílik ki viszont van olyan kép is amin teljesen nyitva van... szerintem az amcsik össze akarnak zavarni! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 376850 | 2007. szeptember 20. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget!Én is a csiszolásra szavaztam de addig nem akartam hozzányúlni míg nem tiszta a kép erről a területről! Amit linkeltél oldalt-nekem nemjön be! :-( | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 376849 | 2007. szeptember 20. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ott talán van egy nagyon kis emelkedés, de nem egy akkora hupli mint a maketten :D Amúgy találtam egy oldalt ahol van sok kabinfotó: www.b1b.wpafb.af.mil/pages/cockpit_tour.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 376848 | 2007. szeptember 20. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
SZia! Megnéztem, az enyém is ilyen... Ahogy Solo is írta egy kis csiszolás el fog kelleni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 376846 | 2007. szeptember 20. 18:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 376845 | 2007. szeptember 20. 18:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
helló Szerintem gond, de nem nagy. Vagy az átlátszó részt emeled meg némi szirol alárakásával vagy lecsiszolod a felesleget az orrból. Talán a csiszolás egyszerűbb. | |||||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 376844 | 2007. szeptember 20. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Matroz | Adatlap | 376843 | 2007. szeptember 20. 18:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 376842 | 2007. szeptember 19. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Napot! Szerintem a Revell (Monogram), részletes kabin, talán a legpontosabb forma és méretek, szép matrica. A futóaknákon viszont lehet dolgozni, meg a panelvonalakat bevésni. Az Academy negatív paneles, viszont kabin, futóaknák elég gyengék, és sok pontatlanság van rajta. (Egy régi Modell&Makettben Precíz publikált róla.) z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Ákos!
:)