<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Icebreaker | Adatlap | 377865 | 2008. június 8. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
mszl | Adatlap | 377864 | 2008. június 8. 17:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! A héten ezt hozta a postás! A piros kereteken elfogadható a minőség, kevés sorja, de a króm kerettel elég sok munkám lesz. Elvileg két motorral készíthető, de lehet hogy nézni kell valami méretarányos WV mocit, ha valakinek van fölös bogárhátú motorja akkor arra vevő lennék. A gumik azok felejtősek, Szűcs Lacinál nézek valamit helyettük. És egy sárga tetőt kell készíteni rá! -Csak három szót akarunk mondani! -Adja vissza a buggynkat! -Tudja, olyan szép piros, sárga tetővel. Régen vadásztam már egy ilyen készletre! Ebay-en 20 dodóért lett az enyém Lassan meg kell érkeznie a Jo-Han merci 500K-nak is! | |||||||||||||||||||||||
Gaben1 | Adatlap | 377863 | 2008. június 8. 09:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
A motort a keletiblokktól rendeltem a Maguette gyártja műgyanta az egész. A csövet te honnan rendeled? Majd utánnanézek hogy a T-55-ös lövegcsöve jó e nekem da azthiszem megegyezik a kettő. | |||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 377862 | 2008. június 7. 20:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Puffyn | Adatlap | 377861 | 2008. június 7. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Saab! Itt elég jól le vannak írva mit is tartalmaznak a készletek. www.habu2.net/vipers/viperkits/72/kits72.1.html Üdv. Puffyn | |||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 377860 | 2008. június 7. 16:25 | ![]() | |||||||||||||||||||
Motort honnan? Mely cégtöl? lövegcsövet T-55 verziokat lehet kapni,nem tudom jó e ide,de amikor megveszem a parancsnokit,akkor azokat is. | |||||||||||||||||||||||
SAAB | Adatlap | 377859 | 2008. június 7. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm a segitséget mindenkinek ! Ha majd sikerült beszereznem a makettet a matrica és a matricalágyító mellé jelzek valamelyik forumban. Üdv. SAAB | |||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 377858 | 2008. június 6. 23:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia! Mennyirt vesztegették a kicsikét? Ha nem vagyok túl indiszkrét. | |||||||||||||||||||||||
Gaben1 | Adatlap | 377857 | 2008. június 6. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||
Egy fém cső nekem sem ártana. Csak nem tudom honnan tudnák szerezni. Egy műgyanta motort már rendeltem de még nem jött meg. A készletben lévő motor elég hiányos még a szívó és kipufogó csonkok sincsenek meg hozzá. Úgyhogy várom a műgyantát. Egyébként elég jó a készlet. Nem tudja valaki véletlenűl, hogy honnan tudnák fém csövet szerezni? | |||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 377856 | 2008. június 6. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nagyon szép. Én épp a T-55 verziókat épitem,hétvégenkénként. Egy fém lövegcső ne árthat hozzá. | |||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 377855 | 2008. június 6. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Fenn van! Minden USAF C-re felépítették a 90-es évek elejétől, utólag is Block25-ig visszamenőleg! | |||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 377854 | 2008. június 6. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||||
A beercan nem biztos, hogy fönn van a SAAB által kiszemelt gépen! Annak utána kell nézni, a block 30/32 elég vegyes képet mutat (NSI/ MCID, beercan, ráadásul azt hiszem, bár biztos nem vagyok benne, lassan a block 30/32 gépek is megkapják a CCIP-t.). Javaslom az f-16.net oldalt, ott szerintem megtalálsz minden fontos infot. Ennek fényében én is inkább a Revellre szavaznék. A revükben még kiemelik az Aca gép "ragyás" felületét, emiatt a Revellnél biztos nem kell többlet-munkát kalkulálni. Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||
Gaben 1 | Adatlap | 377853 | 2008. június 6. 10:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Meglepett hogy ennyi pénzért még a belső teret is ki lehet dolgozni. | |||||||||||||||||||||||
Gaben 1 | Adatlap | 377852 | 2008. június 6. 10:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377851 | 2008. június 6. 08:41 | ![]() | |||||||||||||||||||
Pedig az Aca ránézésre nagyon jól néz ki. Úgylátszik az Academy nem tud szabadulni a "hagyományaitól".:-( | |||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 377850 | 2008. június 5. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ettől függetlenül ez ne riasszon el az Academytől, ilyen látványos festésnél nagyon szép gépet készíthetsz abból is! | |||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 377849 | 2008. június 5. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Továbbra is Revellt mondok! Az Aca F-16-osnak elrontották az arányait a törzs elsőrész-orr-rész-nél. Túl tömzsi és túl lelógó az orrkúp, valamint túl drága is a készlet. Egyetlen pozitívuma a fegyverzet és a belépőélre ráöntött Beer-can RWR antennák. ráadásul a PW hajtóműves gépet külön készletben adták ki. Bár ez utóbbi mellékes a te példányodnál... Daala | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377848 | 2008. június 5. 18:37 | ![]() | |||||||||||||||||||
Biztos, csak az a kérdés, hogy mennyi munkával. Szerintem érdemes a többiekre hallgatni és beszerezni egy Revell "C"-t, mégha az e-bay-ről rendeled, akkor sem lesz drágább mint az Academy. (Vagy vársz, hogy a Revell újra kiadja) | |||||||||||||||||||||||
SAAB | Adatlap | 377847 | 2008. június 5. 16:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Vajon az új Academy F16 C -ből meg lehet építeni ezt a konkrét gépet ? Mégha drágán is de az legalább kaphetó. elöre is kösz. Üdv: SAAB | |||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 377846 | 2008. június 5. 16:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem is Revell 72-es C-t vegyél, elég jó a GE kiömlője, van MCID beömlő is és ehhez a géphez nem kell a 40/42/50/52-esek púpos főfutó ajtaja, amit nem is mellékelnek! Egy probléma van csak vele, hogy már nem gyártja a Revell, érdemes az e-bay-en próbálkozni, vagy elvétve boltokban akadhat még el nem adott példány. Ha 48-asban gondolkozol, akkor Hasegawa, egyrész mert olcsóbb és elérhetőbb mint a Tamiya, másrészt a Tamiya 50-est össze kell házasítani a 25/32-essel, pont a kisebb teherbírású főfutók és a gondolaajtó miatt! Daala | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 377845 | 2008. június 5. 15:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
1/72-es újabb Revell-ek nagyon szépek, némelyik veri a 48-asokat (pl. fékvezeték a Phantomon). | |||||||||||||||||||||||
SAAB | Adatlap | 377844 | 2008. június 4. 23:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello Russell, Daala, Ego, Tibcsi, F2d és mindenki ! Mostanra sikerült beskannelni melyik is a konkrét gép.(Már megint dolgoznom kellet) matricán lévő infok szerint: F16C 87-241, Block 30, Big mouth intake, GE F110 hajtomű. ehhez szeretném a legjobb makettet megveni, egyenlöre csak a matrica van meg :-) | |||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 377841 | 2008. június 3. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Saab! Daala mellékletéből rögtön látszik, mire gondoltam. A pontos Sn. számot tudni kell, hogy tudd, milyen beömlő, illetve milyen kiömlőt használj! Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||
Saab | Adatlap | 377840 | 2008. június 3. 16:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello Russel ! Sajna még épp dolgozok, majd este jobban ráérek megnézni amit küldtél. Kösz a segítséget. Üdv: Szabolcs | |||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 377839 | 2008. június 3. 15:58 | ![]() | |||||||||||||||||||
Itt egy link a Block 25/30-asok beömlőjével kapcsolatban. Itt meg tudjátok nézni pontosan, hogy az elkészítendő példányon milyen beömlő van, milyen hajtóművel! www.habu2.net/vipers/viperblocks/viperinlets.html Daala | |||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 377838 | 2008. június 3. 15:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kedves Saab! Megnézted a linkeket, amiket a hozzászólásomhoz mellékeltem? Mert nem véletlenül írtam, amit írtam. Abban a Revell verzióban benne van az MCID és az NSI is! Ráadásul a leírás szerint pont a block 50/52 nagyobb főfutótakaró hiányoznak is, úgyhogy IDEÁLIS alap egy block 30-hoz. Ha nem érted az angol szöveget, jelezd, segítek. Az 1/72-es Revell block 50/52 változatú makettből megépíthető a block 30-as is, de amikor sikerült beszerezni, és elkezded, mindenképp olvass utána ALAPOSAN. Vagy kérdezz itt, szívesen segítünk. Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377837 | 2008. június 3. 15:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Viszont jó hír, hogy a legtöbb Viper maketten a kisebb beömlő van. :) | |||||||||||||||||||||||
Saab | Adatlap | 377836 | 2008. június 3. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hát "köszi" Ego ! Akkor mégsem olyen könnyű átalakítani eme jól látható eltérést, olyan makett nincs amiben többféle is van? Üdv. Szabolcs | |||||||||||||||||||||||
ego | Adatlap | 377835 | 2008. június 3. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia ! A legnagyobb, és szemmel is látható különbség a hajtómű levegő beömlő formája illetve mérete. A Block 50-é jól láthatóan sokkal nagyobb ! | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 377834 | 2008. június 3. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Mondjuk, nekem van több tonna Clearfixem, és még mindig jó. | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 377833 | 2008. június 3. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hofi! Mindkettővel talélkoztam már, a Squadron vékonyabb, éppen ezért sokkal átlátszóbb. A Falcon vastagabb, kicsit totzít, bár még mindig vékonyabb mint a fröccsöntött tető. Mindkettő ragasztható faipari ragasztóval. A pillanatragasztó ezt is beködöli! Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||
Saab | Adatlap | 377832 | 2008. június 3. 14:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello Mindenki ! Én is úgy hallottam, hogy a Revell ill az új Academy a legszebb, csak igazából azt nem tudom, hogy mi a legföbb különbség a blokk 30 és az 50 között, úgy tudom a hajtoműkiömlő és néhány elektronika dudora ezenkivül? A gép egy 2001-es tigristalálozos F16C blokk 30 lenne. Persze ha nem lenne ilyen drága az új Academy könnyebb lenne a választás. Mindenkinek köszönöm a segítséget. Üdv: Cseri Szabolcs | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 377831 | 2008. június 3. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
vrauko | Adatlap | 377830 | 2008. június 3. 13:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
1:72-ről tudok nyilatkozni; kicsit vékonyak, de legtöbbje jó. Többek közt a Revell Me-262-eséhez vettem belőle, de kellemetlen, hogy eleve nyitottra csinálták, és így három darabot kell kivágni az alapból, amit sérülésmentesen elvégezni elég nehéz. Ha egy darabosra öntötték volna, akkor nehezebb lenne nyitottnak megcsinálni, viszont egyszerű volna egy sima zárt kabint megalkotni. A Squadronnak a Bf-109-hez készült Erla-féle darabját a Heller és Hasegawa kitekhez ajánlják. Hasegawám nincs, Hellerem van, és ahhoz kicsit szélesnek tűnik, egyelőre szárazon próbálgatva. Az átlátszósággal, egyenletességgel többnyire nincs bennük hiba. | |||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 377829 | 2008. június 3. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Saab! Szerintem a Revell Viper-ek a legszebbek a 72-es méretarányban. A block 30-ra hirtelen nem tudok válaszolni, de ha be tudsz szerezni egy Revell block 50-est, abból elvileg bármelyik block elkészíthető. A kat. száma: 04633, viszont tudtommal kivették a katalógusból, úgyhogy sok sikert a beszerzéséhez. segítség itt: www.habu2.net/vipers/viperkits/72/kits72.html Az új Academy Viperről meg itt elmélkednek: www.arcforums.com/forums/air/index.php Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377828 | 2008. június 3. 12:41 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az F-16-os eléggé sláger típus, ezért a legtöbb gyártó komolyan vette a témát, de vannak kivételek, mint pl Fujimi, Academy (régi). Szerintem a Revell a legjobb választás, nagyon precízen kidolgozott, kitűnő matricával. Az Italeri és a Hasegawa is szép. Az új szerszámos Academy-t még nem láttam, de internetes infók alapján Revell szint, de kétszeres áron. Tibcsinek: nekem megvan a Hasegawa és a Revell is, de a az előbbi semmivel sem alakhűbb mint az utóbbi, egyformán rendben van mind kettő, csak a Revell jó 10 évvel fiatalabb kiadás, és ezért sokkal részletesebb. | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 377827 | 2008. június 3. 12:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
Találkozott már valaki élőben Sqadron vagy Falcon kabintetővel? Milyenek? | |||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 377826 | 2008. június 3. 12:21 | ![]() | |||||||||||||||||||
Dobozbontás helyett: a Fujimi F-16-ost kerüld el nagy ívben! Elég ortopédra sikeredett. Nekem Italeri, ESCI és Revell Falconjaim vannak ebben a méretben, de állítólag a Hasegawa a leg-alakhűbb. | |||||||||||||||||||||||
Saab | Adatlap | 377825 | 2008. június 3. 11:10 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hello Mindenki! 1/72-es F16 C makettekről keresnék dobozbontást ill összehasonlitást. ( academy, revell, hasegawa, fujimi elsősorben) Illetve még az lenne a kérdés hogy blokk 30-as gépet lehet-e csinálni pl a revell vagy az Academy blokk 50-eséből. Egy konkrét matrica miatt kellene. A segítséget elöre is köszönöm. Üdv: Szabolcs | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 377824 | 2008. június 2. 11:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Most lesz 1-2 hónap szünet, mert költözünk, de még a nyáron :) | |||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 377823 | 2008. június 2. 11:47 | ![]() | |||||||||||||||||||
Én már el is olvastam! :) Az építését mikorra tervezed? Üdv! warbirds | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 377822 | 2008. június 2. 10:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Felkerült a Szuhoj Szu-6 dobozbontásom a Valom kitjéről, ha valakit érdekel! | |||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 377821 | 2008. május 31. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
f2d és Zebi köszönöm szépen válaszotokat, még nincs konkrét elkébzelésem hoy gemylikt akarom majd megvenni de ha lesz majd írok. Üdv! Hawk | |||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 377820 | 2008. május 31. 07:20 | ![]() | |||||||||||||||||||
A legtöbb makettjük a 60-as 70-es évekből itt maradt őskövület, amik már megszületésük idején sem tartoztak az élvonalba. Van néhány jó, amiket idén adtak ki, meg néhány régebbi használható makett. Érdekes módon talán a legjobb készletüket, a késői 1/48-as Spitet már régóta nem árulják. | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377819 | 2008. május 31. 07:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Hawk! Inkább konkrét típust kérdezz. Airfix az 50-60 éves kittjeit is kiszokta adni újra, így nagyon nagy a szórás a makettjei között. Inkább középkategória, pár darab kiugró minőségű makettel. Az újaknál a matricák részletesek, színhelyesek (talán ennél a gyártónál egyedül RAF, RN témában), de a régebbi kiadásoknál majdnem mind félrenyomott. Nekem az egyik kedvencem a témaválasztása és tradíciói miatt (RAF, RN). | |||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 377818 | 2008. május 31. 00:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy az airfix makettek milyen minőségűek. | |||||||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 377815 | 2008. május 29. 00:48 | ![]() | |||||||||||||||||||
Volt már egy magyar matricás kitje a Hasegawanak Mi-24-be. De az még csillagos volt. Lehet van valami beépített emberük. :D | |||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 377814 | 2008. május 28. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Revell 07247 BMW M1 Procar (ESCI) "A legszebb formájú autó" Gyerekkorom kedvenc autója volt a BMW M1-es, és még a mainapig is az. Így makettben nem maradhatott ki az életemböl. Az autó eredetijét 1978-ban mutatták be Párizsban, és 1981-ig volt gyártásban, összesen 450 db-ot produkált a BMW ez alatt a három év alatt. Az utcai változat 3500 köbcentis soros hathengeres motorja 277 LE-s volt, turbó nélkül! Végsebessége 260 Km/h. A verseny változatok turbófeltöltéssel megközelítették az 1000 LE-t. A BMW motorsport (MPower) a Lamborghinivel közösen fejlesztette az autót, ami a formavilágon meg is látszik, szerintem a legszebb autó. A makett erdetije a régi ESCI kitt, amit annakidején átlátszó karosszériával is kiadtak, hogy megmutassák milyen részletes makettet lehet belőle építeni. Ma már a részletességén inkább elmosolyodunk. A makett olyan amilyen, de típus szerelmeseinek és BMW gyűjtőknek szerintem kihagyhatatlan. A hozzá adott gumik a legmókásabbak, 3 Good Year és 1 Dunlop. Azért ezt a tréfát nem vártam volna egy több mint 5000 Ft-os Revell maketttől. BMW M1 típusfüzet: rapidshare.com/files/118360833/BMW_M1_Catalog.zip.html | |||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 377811 | 2008. május 19. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Migi! Nekem megvan. A dobzban a Mastercraft Su-22 van,szovjet matricával. | |||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 377809 | 2008. május 18. 13:45 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok Érdeklődnék van e valakinek Eastern Express által gyártott Su-17es makettje ? mia véleményetek róla , érdemes megvenni? vagy nem tud valaki dobozbontást róla ? üdv: migi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108. |
Üdv urak!
Nálam most ez a "nagy fiú" került előtérbe! Valamikor tavaly késő ősszel tettem rá szert. A minősége kiváló, bár Tamiya-éktól mit is várhat az ember. A 2000-es évben a fent említett cég kihozta a csak hangyányit megalomán Dragon Wagont. Ez ugyan csak a vontató(M26), de a néhányszáz alkatrésztől férfiasan bevallom, megremegett a gyomrom.
Tisztelt és kiváló barátom(tőle van a kit is) úgy gondolta, hogy nem lesz nagy kihívás, ezért meglepett egy kis bádoggal, meg némi gyantácskával.:-)
A Royal Model terméke szintén kiváló, remekül polírozza az amúgy dobozból is szemre való "vasat".
Mikor megkaptam a kiegészítőt Péter Árpi barátomtól fogadalmat tettem, hogy a következő projekt ennek a monstumnak a "hadrendbe állítása" lesz. Félelem és izgatottság vegyül a kiváncsisággal amikor arra gondolok, hogy a jelenleg futó munkák lassan a végükhöz érnek és végre neki láthatok.
Ice