<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174., | 175., | 176., | 177., | 178., | 179., | 180., |
181., | 182., | 183. |
zsorzsy | Adatlap | 382007 | 2010. február 7. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivolt vele a baj? Előzmény: (382001) herla 2010. február 7. 13:06 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 382006 | 2010. február 7. 16:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Küldtem Mailt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 382005 | 2010. február 7. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
természetesen 900Ft/db | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 382004 | 2010. február 7. 14:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 382003 | 2010. február 7. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Megvan még! Privátban e-mailen. icebreaker@citromail.hu Ha pesti vagy akkor személyesen, ha vidéki akkor postázzom. Icebreaker | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 382002 | 2010. február 7. 13:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ment válasz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 382001 | 2010. február 7. 13:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,hogy szóltál de már darabokban van nem volt jó,így porul járt. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 382000 | 2010. február 7. 13:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
wittman44 | Adatlap | 381999 | 2010. február 7. 12:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381998 | 2010. február 7. 11:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Herla! Szépek a Ricös gépek, a Scania alatt összenyomhatnád az első kereket, mert igen csálén áll :) GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381997 | 2010. február 7. 11:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 381996 | 2010. február 7. 10:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kérlek a mai nap folyamán válaszolj az e-mail jeimre. Előre is köszönöm a választ. Üdv:herla | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 381995 | 2010. február 6. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 381994 | 2010. február 6. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ment még egy e-mail. Ez a két fülke kelene nekem. Üdv:herla | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 381993 | 2010. február 6. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia nagyon jólet a VOLVO-d. Várom már a Mercedes-Benz SK-t is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 381992 | 2010. február 6. 18:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ment e-mail Willi Betz fülkével kapcsolatosan. Üdv:herla | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381991 | 2010. február 6. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
és mennyire tartós? a váz.. az oda hajtót rétegelt fa nem hajlik vissza idővel? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381990 | 2010. február 6. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz Szerh Noh! Hát nagyábol így épül fel a váza sablonba van fogva a szélei szépen rá van hajtva rétegelt fábol ragasztva és csavarozva belülre pedig hungarocel ,flex ragasztoval és üvegszálas háloval. A súja igy rendkivül kicsi ami szállitásnál elöny remélem mindent elmondtam és a képek is illusztrálják. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381989 | 2010. február 6. 14:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha megvan még megvenném ,hogy tudjuk intézni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381988 | 2010. február 6. 12:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mejzi! Ti hogyan csináltok íves modult? Milyen anyagból és technikával? Várom a válaszod! SzerNoh! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 381987 | 2010. február 6. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mejzi! 3000Ft a Kibri Merci. Bontott, de megkezdetlen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381986 | 2010. február 5. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Kibri Merci pottal mit kostál? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381985 | 2010. február 5. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Icebreaker! Ment mail a sárvédőkkel és pár egyébbel kapcsolatban. GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 381984 | 2010. február 5. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Icebreaker | Adatlap | 381983 | 2010. február 5. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Tudom, hogy ez nem a börze topik, de mégis úgy gondolom itt van a legjobb helyen. Van néhány eladó motyóm, hátha valakinek hasznos lenne. Az alkatrészeket és az Actros-t egyben szeretném elpasszolni. Üdv: Icebreaker 06304391860 icebreaker@citromail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szgergõ | Adatlap | 381982 | 2010. február 5. 15:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Patrik! Nagyon kíváncsian várom az 5 tengelyes MAN-t,tuti szuper lesz! Én feltettem a Volvora a hiányolt sárfogó ívet,és kerültek rá sárfogó gumik is,bekerült a ködlámpa is!Közben belekezdtem egy Mercibe is,a kettő egyszerre lesz matricázva majd!Aztán egy újdonság legalább is nálam,egy Liebherr 922! üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ori | Adatlap | 381981 | 2010. február 5. 08:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh! A mail cimem: k3chk3@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381980 | 2010. február 4. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Legoember! Igen, tényleg 5 tengelyes billencs lesz előbb utóbb, csak még nem látszik rajta. :) GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
legoember | Adatlap | 381979 | 2010. február 4. 19:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remélem tényleg 5 tengelyes billencs, mert most akartam beírni puska nélkül. Ismeri valaki a holland Luthart boltot? www.luthart.nl/webshop/index1.htmlÉn Hollandia rajongó vagyok, most rendeltem tőlük először és elég lassan érkezik a csomag (két hét már eltelt), korábban gyorsan reagáltak az e-mailemre is, de most nem írnak. legoember | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381978 | 2010. február 4. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Zsorzsy! Megmentetted az emberiséget. :) Sikerült venni acetonmentes körömlakklemosót, neked nem hagyott nyomot a matrica miután eltávolítottad? Amúgy most jön a fekete leves, kellene egy laprugós, kormányzott tengelyt csinálnom. GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 381977 | 2010. február 4. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Patrik! 5 tengelyes MAN TGA billencs! Könnyen vagyok puskázhattam! Jól haladsz vele,sok sikert a folytatáshoz! zsorzsy! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381976 | 2010. február 4. 17:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát a nemzetközi = Északi csak idén máshol lesz. és amikor lesz a május végei akkor mi az új Buda centerbe leszünk elvileg.. eddig ezt az infót kaptam. (gpatriknak válasz) De eddig úgy nézz ki a naptáram szerint (csütörtökön építjük, pénteken nyílik meg .. és vasárnap zárul) A modulunk ott lesz végig a kiállításon, de pénteken lemegyünk Kunszigetre bemutatózni (NaWi-val). aztán este vissza... Lehet hogy fogunk találkozni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381975 | 2010. február 4. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen nemzetközire gondolsz? Május Kunsziget lesz Szeptember állitolag Pécs,hogy az északisra megyünk e azt nem tudom. Tavaly azt hallottam elegük volt a Fremosokbol és azt mondták a többiek kihagyuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 381974 | 2010. február 4. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Patrik! Én valami Schwertransportos gépre tippelek, gondolom hátra kerül még egy hajtott tengely. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381973 | 2010. február 4. 16:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! Nem, se nem rönkszállító, és még csőszállító sem. Az az üzemanyagtank tartója lesz. A kiállítás május végén hol lesz? GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381972 | 2010. február 4. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kamovos! Ahogy a fizika tanáromat idézzem, ez most nem nyert hangszórót. :) Még lehet találgatni. :) GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381971 | 2010. február 4. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Értem, és idén a nemzetközire kinézel? vagy valaki? mert úgy nézz ki a Május végei és a nemzetközi kiállításra kimegyünk 17m modullal. és ha van valaki aki szeretné fényképezni valamilyen járművét Balatoni környezetben az szóljon... mi is boldogak lennénk! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381970 | 2010. február 4. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem valami darus rönkszállító. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381969 | 2010. február 4. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Győr mellett lakom valoban van 3 modul amit tavaly az északiban láthattál azon volt két rába akkor készült el a prototipus azota lett folyamatosan fejlesztgetve. Mejzi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 381968 | 2010. február 4. 13:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mejzi! Nem tudom miért dobálja vissza. De irj ide, aztán ide hátha engedi. : kustee@freemail.hu ez a másik e-mail címem. Ezt ritkábban használom. Köszönöm! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 381967 | 2010. február 4. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia gpatrik! 3 tengelyes teherautó, csőszállításra? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 381966 | 2010. február 4. 11:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381965 | 2010. február 3. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mejzi! Nagyon szépek a Rábák.. egy kérdés... Neked hol van a telephelyed, és a modulod szabvány szerint épült? (mert mint ha tavaly az "északin" a Fremoban láttam volna hasonlót) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381964 | 2010. február 3. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti! Mi van a mail-eddel ma kétszer is probáltam képeket küldeni és a démonok írtak vissza:))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 381963 | 2010. február 3. 17:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Mejzi! Nagyon szépek a Rábák. Majd egyszer én is... :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mejzi | Adatlap | 381962 | 2010. február 3. 16:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
wittman44 | Adatlap | 381961 | 2010. február 3. 14:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratula, látom sokat változtattál a tájon, amúgy a szerelvény is élőben nem olyan tiszta mint ahogy megvesszük őket, érdemes kimenni egy pályaudvarra és legyél kicsit résen, hol tudnál kis kopást rozsdafoltot és port avagy a tartálykocsiknál a betöltő és a kiüritő helyeken, azért a legfigyelmesebb munkás is cseppent félre a vegyszerekből, ott megfigyelhetsz foltokat amelyek elszinezik, kifakitják, avagy lemarják a festéket. De aránylag szuper nekem tetszik. Üdv Wittman, csak igy tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 381960 | 2010. február 3. 07:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ori! Köszönöm szépen, május végén a terveink szerint látható lesz a modul mindenki előtt Privátban leírom szívesen, de nincs kint az e-mail címed.. meg az enyém sem... hogyan kell kitenni? segítség. Üdv Gergely | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ori | Adatlap | 381959 | 2010. február 2. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs a 3szori kuldesert de meghalt valami miatt es igy sikerult!:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ori | Adatlap | 381958 | 2010. február 2. 23:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! SzerNoh! Az osszkep nekem nagyon tetszik! Tudom,hogy nem szabad ilyet kerdezni,de mennyibe fajt a wagon? Udv.:Ori |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174., | 175., | 176., | 177., | 178., | 179., | 180., |
181., | 182., | 183. |