<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174., | 175., | 176., | 177., | 178., | 179., | 180., |
181., | 182., | 183. |
volvosgabesz | Adatlap | 385536 | 2011. március 29. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||
Kapott a volvo előre egy új lököst, króm csöveket két oldalra,plusz láda a pótra, króm irányjelző borítás, plusz lesz még a fülke mögé dísz amin a kábelek vannak az eredetin is, az még készülőben. | |||||||||||||||||||||||||||
volvosgabesz | Adatlap | 385535 | 2011. március 29. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 385534 | 2011. március 28. 08:12 | ||||||||||||||||||||||||
Helló Gergő.Válaszoltam.Üdv:Laci. | |||||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 385533 | 2011. március 27. 22:52 | ||||||||||||||||||||||||
Helló Gergő.Még nem jött semmi.Próbáld meg a setle@t-online.hu-ra küldeni. Üdv:Laci. | |||||||||||||||||||||||||||
gerig81 | Adatlap | 385532 | 2011. március 27. 22:10 | ||||||||||||||||||||||||
gerig81 | Adatlap | 385531 | 2011. március 27. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||
hát ezt is így vettem, lehet, hogy régi makadám utat mintáz, vagy ilyesmi, nem? | |||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 385530 | 2011. március 27. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||
köszönöm, bár kicsit, fura, hogy az autóút járókővel van lerakva. | |||||||||||||||||||||||||||
gerig81 | Adatlap | 385529 | 2011. március 27. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||
hello ime par kep a korlatrol. sztem fem, vagy valami nagyon eros femhatasu festekkel van fujva. valami zomancfestek, nem ertek hozza. ugyhogy remelem a kepek segitenek gergő | |||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 385528 | 2011. március 27. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||
én speciel egy fatörzs szállítóra gondolok | |||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 385527 | 2011. március 27. 12:23 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Gyakorlatilag rajtad múlik, hogy mit tudsz vele kezdeni a neten találsz róluk képeket, aztán az alapján tudod feljavítani. Én mindenféle itthon talált holmikból javítgatom fel őket több-kevesebb sikerrel. :) A Siku-t azért szeretem, mert pontosak a gépek, csak elég részlethiányosak. Mivel ezek NEM makettek ezért inkább a játék kategóriába sorolhatók, abban is a nehezen elpusztíthatók közé. :) Szétszerelni nem igazán lehet őket mivel nagy részük fém, a kerekek sem jönnek le róluk rongálás nélkül. Ha tudok segíteni szól, főként a John Deere típusokhoz értek mert 13éve dolgozok velük, de a többi típusnál is találunk megoldást. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 385526 | 2011. március 27. 12:03 | ||||||||||||||||||||||||
Lehet ebben a méretarányban félpótot csinálni? és ha igen hogyan? | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385525 | 2011. március 27. 10:31 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Pozary! Igen a Pralinet néztem ,az a régi a '93 előtti. Köszönöm a tippet utána nézek. Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 385524 | 2011. március 27. 09:11 | ||||||||||||||||||||||||
Nem. Papír, kis tuninggal. | |||||||||||||||||||||||||||
Pozary | Adatlap | 385523 | 2011. március 26. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Imi!A rietze csinált hasonló transitot de csak rövid kasztnist,amugy a Praline nevezetű gyártónak volt hosszú kasztnis de viszont nagyon béna eleje volt estleg barkácsolással tudsz csinálni hasonlót,megnézni viszont az ebay-n találsz ilyen transitot.Üdv | |||||||||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 385522 | 2011. március 26. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem rengeteg hasonlóm van. Mit tudsz vele csinálni tippeket kaphatok? Mailem: nemetharnold10@citromail.hu Cuki lett a kutyamakett! | |||||||||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 385521 | 2011. március 26. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||
Nekem rengeteg hasonlóm van. Mit tudsz vele csinálni tippeket kaphatok? Mailem: nemetharnold10@citromail.hu Cuki lett a kutyamakett! | |||||||||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 385520 | 2011. március 26. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||
Az épület sztirolból van? | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385519 | 2011. március 26. 18:44 | ||||||||||||||||||||||||
Bocs nem tudtam belinkelni. | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385518 | 2011. március 26. 18:41 | ||||||||||||||||||||||||
Egy kis érdekesség: http://www.youtube.com/watch?v=tfKzW-MmgYQ&feature=related | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385517 | 2011. március 26. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||
A Transit-nak nem az a neve csak elszúrtam a beillesztést. :D:D:D | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385516 | 2011. március 26. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||
Szevasztok! Ígértem a DAF-ról képeket. Közben raktam a tetejére egy csövet a majdani lámpáknak. Egy kérdés: Ilyen középhosszú és középmagas Ford Transitot csinált e valamelyik gyártó? A Rietze csinált Transitokat de azok nem ilyenek. Ezzel a járgánnyal megyek holnap Szolnokra. Ezt is szeretem bár kissebb mint a másik de legalább 2,5 Td és nem szívódízel. Laci ! Az enyém is ilyen volt csak egy kicsit foltosabb. Most már nagyobbacskaÉn is elnézést kérek ha egy kicsit off a kutyázás. Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 385515 | 2011. március 26. 08:33 | ||||||||||||||||||||||||
Helló Imre.Németjuhász. | |||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 385514 | 2011. március 25. 22:18 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Lesz bizony! Szerencsére hajtottam már ilyen gépeket, és munka közben meg utána is bőszen fotóztam, ezért van honnan elindulnom. :) Jó, hogy a gépek formailag pontosak nem kell rajtuk sokat variálni, viszont ezek a kerekek az agyamra mennek. Azt tervezem, hogy lecsiszolom síkba, és újra rakom rá a mintákat normális formában. Pofás a DAF! Majd én is beszerzek egykét nyergest gabonázni. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 385512 | 2011. március 25. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! :):):) Aranyos kiskutya! :) Én ma megint beszabadúltam a játékboltba :)... Ez lett az eredménye.(John Deere 7530 Premium, Tandem silóskocsi, Fortuna gabonás pót) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 385511 | 2011. március 25. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||
Helló BaTTka.Rakosgassad csak szorgalmassan a képeket és a leírást is hozzá.Mert ugye jo pap is holtig tanul,így én is mindíg tanulok valami újjat.Egyébbként gratulálok hozzá.Ügyes és szép munka.Én közben várom az alapanyagokat a terminál folytatásához.De hogy addíg se unatkozzak,és a gyerekek lelke is megnyugodjon,mert már hónapok óta nyüstöltek vele/csak télre nem akartam hazahozni/ tegnap beszereztem egy kutyamodelt 1:1-es méretarányban.Jelenleg némi kicsinyítésben.Most ő van a porondon.Jelenleg 11 hetes,és fajtatiszta németjuhász.Bocs ha kicsit OFF voltam. Üdv:Laci. | |||||||||||||||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 385510 | 2011. március 25. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! Itt a második rész. A beton placc műszaki rajzlapból vágott négyzetek leragasztásával készült. A sarkokat itt-ott kitépkedtem. A festése sima falfesték és színező paszta keverékével készült. Az alap egy kicsit hígabbal , majd sötét szürkével szárazecseteltem. Ez után következett az út alapja, ami ugyanebből a papírból készült. Itt is kitépkedtem belőle a kátyúk helyét, néhol betépkedtem, majd híg faragasztóba szórt finom kvarchomok szórást kapott. Ezután egy sűrűbb festékkel festettem, ettől kicsit csíkos lett. Ezt száradás után kicsit visszacsiszoltam, de azért még nyomokban látható maradt. A végén ez is kapott egy szárazecsetelést. Ezután, vagy ezelőtt (ki emlékszik már rá:-)az egész dioráma kapott egy homok szórást. Itt kevésbé finom homokot használtam mint az út alapjánál. Ez szintén faragasztóba lett leszórva. Száradás után föld színű festéssel gazdagítottam. Erre már mehet a füvezés, de az már egy következő rész témája lesz. Folyt. köv... | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385509 | 2011. március 25. 15:01 | ||||||||||||||||||||||||
Szia BaTTka! Nagyon szép lett az alap.Nekem tetszik és legalább tudok puskázni a legközelebbi dio-nál. Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 385507 | 2011. március 25. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! Ahogy Gabi írta, még folynak a tárgyalások, de egy-két hét és felkerülnek ide is a részletek. Jól néz ki a tatra, de az igazat megvallva szerintem az előző kipufogó jobb volt, annyi hogy magas lett, de itt meg a 90os törés nem sikerült olyan jól. :) GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 385506 | 2011. március 25. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Akkor jöjjön az első rész. Ez egy 120×60 cm-es diorámának indult, csak aztán a hosszabbik oldalát le kellett 90 cm-re redukálnom, mert a szekrény mérete nem felelt meg a befogadására, az új tulaja meg nem akart nagyobb szekrényt:-) Az alapja 18 mm-es natúr forgácslap, amelyre ráragasztottam egy 2 cm vastag styrodur lapot. Ebből lettek kialakítva a domborzat egyenetlenségei. Ez néhol - például az ároknál - kivágással készült, másutt meg ráragasztással. Erre ragasztottam a vasúti töltés alá 2 réteg 5 mm-es Polifoam csíkot. Az első réteget azért hogy kicsit kiemeljem a síkból, a másodikat meg a töltésnek. Mikor mindez készen volt a terepvonulat készítésénél kialakult egyenetlenségeket faragasztó, fűrészpor és víz keverékéből előállított masszával egyenlítettem ki. Erre a feltöltésre került az átjáró alá 1,5 mm-es kartonból az alap. Az eddigi munkafolyamatok során egy dolog van amit nem így készítenék legközelebb. Amikor a Styrodurt a forgácslapra ragasztjuk olyan szépen meghajlítja, hogy öröm nézni. Nem szabad teljes felületen ragasztani, vagy biztosítani kell hogy ne tudja meghajlítani. Így utólag célszerűbb lett volna inkább rétegelt lemezből egy keretet csinálni, és abba ragasztani a habot, mondjuk ragacspisztollyal. Na majd legközelebb... Folyt. köv... | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 385505 | 2011. március 25. 06:38 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat, ahogy elkészülnek a matricák jön a 3.0 verzió :-) Patrik! (szervezők) Én szívesen jelentkeznék a hétvégére, de szállásilag mit lehet intézni? üdv SzerNoh | |||||||||||||||||||||||||||
Attila79 | Adatlap | 385504 | 2011. március 24. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! Jó lesz a Tatra. Esetleg ha megengedsz egy kis építő jellegű kritikát...a plató szinte sosem színültig szurkos...vannak helyek, amiket sosem ér rakomány, pl. plató felső sarka. Valahogy így, mint ezen a nem túl szépen összerakott Liazon (ami a családunkban teljesít szolgálatot jelenleg is). Üdv. Attila | |||||||||||||||||||||||||||
Pozary | Adatlap | 385503 | 2011. március 24. 21:56 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Battka1!Szép a dioráma,hadd lássuk csak a képeidet? | |||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 385502 | 2011. március 24. 21:54 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nos, mint ahogy Gabi bácsi említette, én lennék majd a rendezvényen a "87es koordinátor". Úgy gondolom, hogy még van 2 hónap, tehát teljesen fölösleges összerázni a csapatot, meg kérdezgetni, hogy ki mit, mennyit hoz. Elsősorban a rendezvény időpontja az ami lényegesebb, mert az alapján tudtok kalkulálni, hogy tudtok e jönni vagy sem. Tehát a Makettinfó kupát május utolsó hétvégéjén, 28-29-én rendezik Jászberényben. Aki tud jönni azt szeretettel várjuk, ami biztosított az a jó hangulat, és legalább személyesen is lehet majd sokunkal találkozni. Gabi! Boldog Névnapot. Üdv.: GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385501 | 2011. március 24. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||
Szia BaTTka1! Képeket kérünk ezerrel! Ezzel együtt jön az ihlet! Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||||||||
Ori | Adatlap | 385500 | 2011. március 24. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! BaTTka1! Jöhetnek a képek!Én is szeretnék majd elkezdeni egy hasonló volumenű projectet!:) Illetve,akkor már lennének munka közbeni kérdések is,ha nem bánod majd! Üdv.:Ori | |||||||||||||||||||||||||||
BaTTka1 | Adatlap | 385499 | 2011. március 24. 19:56 | ||||||||||||||||||||||||
Pozary | Adatlap | 385498 | 2011. március 24. 19:10 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Sjoca69!A herpának van trilexfelnije a rendelési száma 052818.Ha ez segit... | |||||||||||||||||||||||||||
Pozary | Adatlap | 385497 | 2011. március 24. 18:53 | ||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh!A tatrahoz lenne egy kis hozzáfűzni valóm.Csak észrevétel,vagy egy tipp ahogy veszük.Nem rossz a gép de még lehet életet vinni bele.Szóval ha kiveszed a kaszniból az üvegbetétet és körbefested matt feketével a szélvédők helyét egész pofás gumi beütése lesz.Az ablaktörlőket sem hagyd ki természetesen.Az ajtókilincs lehetne fém szinű ha jól tudom ezeken a tipusokon mind olyan...A villogó alját egy egész vékony matt fekete csikkal fesd be...a tatra felirat lehetne króm szinű.Hát ennyi lenne igy amit láttam amugy további sikeres makettezést.remélem egyszer nekem is lesz időm feltenni a kis kincseimet ide fotókon de az még odébb lesz...Üdv | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 385496 | 2011. március 24. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Néhány információ a berényi MOK Kupával kapcsolatban. Idén is számítunk rá, hogy minél többen el tudtok jönni, és hozzátok kicsiket kiállítani, vagy versenyezni. Szeretném, ha idén nagjából egy helyen lenne a 87-es tábor, ezért egy kis szervezést vezettünk be ebbe is. Patrik fogja öszefogni a társaságot, felé kell jelezni legkésőbb a rendezvény előtti hétvégéig, hogy kb ki mekkora helyre tart igényt. Ő már felém csak a végeredményt jelzi, így majd tudok én is úgy kalkulálni, valamint pénteken úgy rendezzük be az asztalokat. A pontos asztalméreteket még nem tudom, ezért inkább négyzetmétert mondjatok, mert azt vissza tudom majd osztani méterre is. Remélem így jobban tudjuk majd kordinálni a dolgokat, és egy csoportban tudtok lenni. Szállás lehetőséggel kapcsolatban még van egy pár egyeztetésem, de 1-2 héten belül felkerülnek ide az oldalra. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 385495 | 2011. március 24. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385494 | 2011. március 24. 15:40 | ||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! Nekem tetszik a járgány! Jó lett a kipuf. Szerintem a táblát feltehetnéd. Nagyon sok Tatra-val találkoztam Devecser környékén amik vitték a vörösiszapot. üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 385493 | 2011. március 24. 11:13 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem egész pofás lett a kipuf, a hővédő lemezt és a tetején a kalapot megcsinálod még rá? Közben én is haladgattam a Fendt-el felkerültek a tükrök, de még nem festettem le őket, a tükör része az alufóliából készült, a többi keménypapírból. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 385492 | 2011. március 24. 10:47 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tatra kipufogó 2.0 verzió : + 2db sárga villogó. Véleményeteket várom :-) ! Másik kérdés érdemes rá tenni egy nagy A betűt fehér táblán? (veszélyes anyag szállító? iszap, azbeszt pala stb véget...www.youtube.com/watch) üdv SzerNoh | |||||||||||||||||||||||||||
Pozary | Adatlap | 385491 | 2011. március 23. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||
Szép jó estét mindenkinek!Snapple köszi az üzit,küldtem a mailt!Várom a válaszod! | |||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 385490 | 2011. március 23. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||
gerig81 | Adatlap | 385489 | 2011. március 23. 16:28 | ||||||||||||||||||||||||
nem az én művem, de hétvégén megnézem tüzetesebben és csinálok közelebbi képeket is, ha gondolod. | |||||||||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 385488 | 2011. március 23. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||
A melóhoz sok szerencsét. A hatását láttam a munkatársamon. Szegény összekeverte sörrel és egész éjjel kiabált a wc-vel. A terminálhoz jött ihlet, Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 385487 | 2011. március 23. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||
A szalagkorlátot miből kreáltad? | |||||||||||||||||||||||||||
snapple | Adatlap | 385486 | 2011. március 23. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gratula mindenkinek a dioramakhoz es a beszerzesekhez! Gabi! Neked kulon gratula a helyezesekert! Pozary! Az adatlapomon csereltem az emailt, varom a leveled! snapple | |||||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 385485 | 2011. március 22. 22:07 | ||||||||||||||||||||||||
Helló Imre.A meló kérdése talán pénteken,vagy hétfőn konrétizálódik.A pálinka pedíg olyan sikeres volt,hogy reggel be kellett bikázni a Scaniát,mert egész éjjel ment a vészvillogó,és a helyzetjelző rajta.A sofőrje úgy beájult tőle,hogy nem bírtuk felkelteni,és szólni neki,hogy kapcsolja le.Így a haverom állt oda reggel az man-el,és bebikázta neki. Geri.Nagyon rossz vagy.Képes vagy fájdítani a szívünket ennyi HC-s géppel egykupacban?Szépek.Gratulálok. Üdv.Laci. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174., | 175., | 176., | 177., | 178., | 179., | 180., |
181., | 182., | 183. |