<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174., | 175., | 176., | 177., | 178., | 179., | 180., |
181., | 182., | 183. |
pozary | Adatlap | 386306 | 2011. július 26. 16:21 | ||||||||||||||||||
Szia P8!Na erre a projectedre nagyon kiváncsi vagyok!A tűzoltók a gyengéim,én is készülök egy ilyenre de majd csak novenberben.Várom a további képeket!üdv Pozary | |||||||||||||||||||||
péNyolc | Adatlap | 386305 | 2011. július 25. 22:37 | ||||||||||||||||||
punyam97 | Adatlap | 386304 | 2011. július 25. 13:52 | ||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 386303 | 2011. július 25. 10:42 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Mivel éjszaka nem tudtam képet tölteni, ezért most gyorsba potolom,mielőtt eltünök egy hétre! Az utolso félbehagyott projektem volt ez a finisher,de már ez kész,ugyhogy lehet ujjakat kitalálni! Egy kis kébelezés,csinosítás,hidraulika,de ami a legjobban tetszik,hogy sikerült aszállíthatóság élethűbbétételéhez,megoldanom a lecsukható tetőt! Ime pár kép! Szép hetet mindenkinek! Üdv zsorzsy! | |||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 386302 | 2011. július 24. 15:51 | ||||||||||||||||||
Ugyanúgy csináltam ahogy te az alacsony alá beraktam a nagy fülkés alvázát! üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||
Geri7.0 | Adatlap | 386301 | 2011. július 24. 14:11 | ||||||||||||||||||
Szia Zsorzsy! Szép lett!Grat. hozzá!Megnyugtatásul közlöm,a Lila a munkaasztalon van,sőt,még dolgozom is rajta,nem csak a port rakódik rá! :) Lassan,de biztosan készülök vele!Képek majd valamikor... :) Patrik! Egy kis finomítás és szerintem maga a tökély lesz a gép!Az én projektemmel elkezdtem "igyekezni" ,mert egyes,nagyra tisztelt kollégák már hiányolják,hogy miért nincs kész!Persze van benne igazság... :) Gratulálok a többieknek is a beszerzésekhez és a munkákhoz! További kellemes hétvégét és egyebeket...! Üdv:Geri! | |||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 386300 | 2011. július 24. 12:56 | ||||||||||||||||||
Akkor nem csak engem zavart ez a régi filingű oldal falas potkocsi. És te is megásra cserélted ki? Üdv:Laci | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386299 | 2011. július 24. 10:55 | ||||||||||||||||||
Nappali fülke mercedes actroshoz van valakinek? | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386298 | 2011. július 24. 10:52 | ||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 386297 | 2011. július 23. 22:05 | ||||||||||||||||||
Szia Herla! Én is megcsináltam már akkor amikor hazahoztam! A nagy fülke mögött furcsán nézett ki a ponyvás pót! Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 386296 | 2011. július 23. 16:33 | ||||||||||||||||||
Bocsika az írásom ért, de amúgy is pró vagyok, de most még a bilentyüzet is germozik. Na az akartam írni hohy a kis fülfés DAFnak az alvázát tetem a nagy fülkés DAF vontató alá. Üdv:Laci | |||||||||||||||||||||
herla | Adatlap | 386295 | 2011. július 23. 16:29 | ||||||||||||||||||
Sziasztok én is élek meg minden csak nincs időm gépezni,mert melózok ezerrel meg persze kintvoltam énis az Északiban. Itt van a Huncargo gyüjteményem, nekem a 105-ös SSC-os DAF jobban tecik a megás pottal ezért én kicseréltem a vontao alvázát és a másik potot akasztotam mögé. Üdv:Laci | |||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 386294 | 2011. július 23. 16:14 | ||||||||||||||||||
bocs! kérdést! | |||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 386293 | 2011. július 23. 12:57 | ||||||||||||||||||
Szevasztok Urak! Elindult a vezérhangyám így had tegyek fel egy kérdészt! Mivel senki nem csinál hálófűlkés Atego-t, ezért arra gondoltam hogy az Axort és az Atego-t egyesítem. Ahogy néztem a Herpa Axort szét lehet szedni úgy hogy csak a fülke marad. Tehát azt a széles részt is le lehet szedni! Gyakorlatilag marad egy hosszú Atego fülke! Tippek? üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 386292 | 2011. július 23. 12:04 | ||||||||||||||||||
Szevasztok! Zsorzsy!Ez a Merci is nagyon szép lett! Irigylem a türelmedet. Én nem merek nekiállni ilyencsövezéses dolgoknak mert az első baj után ott hagynám az egészet! Gratulálok! Egyenlőre csak a fülke díszeit próbálom megcsinálni aztán a többi!Majd meglátjuk mi lesz belőle! Aug. 20-i hétvégén lehetséges hogy ott leszek. Szombat vasárnap lesz vagy csak egynapos? üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386291 | 2011. július 23. 11:43 | ||||||||||||||||||
Köszönöm szépen az építő kritikákat! Hogy oldjam meg a csapokat hogy billentsen? Hallgatok rátok mert ti már igazi "nagyágyúk" vagytok! | |||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 386290 | 2011. július 23. 09:14 | ||||||||||||||||||
Jó reggelt ! Tegnap este elkészültem a mercikémmel is,csak lusta voltam már képet töltögetni!DD ( Geri nagy örömére,ismét egy darus,de hol a LILA!) erosimi! Szóval te nyultad le a másik gyönyörüséget is előllem! Röhlich! Lesz bajod vele,mert az eredeti nem konténeres,hanem ponvás cserefelépítményes a pót pedig egy sima ponyvás pótkocsi. És a dekorok sem ezek rajt! www.lkw-infos.de/ Én skandináv rönkszállíto vonatot akartam csinállni belölle,de már kétszer hapoltátok el az orom elől Partik testvérrel karöltve! P8 Szépek a vasak ,már látom magam előtt az ujjabb Hc-kat-és egy pár más veterán csodára is számítok belöllük,!Hajrá DDD! Neo954! Nagyon fasza lett az asztal hordo szekér tetszik! Természetessen szeretettel várlak ,bár nem tudok róla ,hogy rajtam kivül jön-e valaki,mert csak jelezted szándékod,de hát még mesze a mesze! Anol! Nem rossz az elképzelés ,de ezt a pót alvázat ráteszem a másik alvázra variációt felejtsd el! Csunya! A következő megoldás,hogy a gyári alvázra tennéd a siku pótról leszerelt puttonyt már jobban tetszik! Sok sikert hozzá! DIO! Hétfőn elmegyek egy hétre pihenni,majd csak utánna leszek aktiv addig altassuk a dolgot majd még jelentkezem email-ben! Üdv csöpjeim! | |||||||||||||||||||||
erosimre | Adatlap | 386289 | 2011. július 22. 21:24 | ||||||||||||||||||
Szevasztok Urak! Végre hazaértem. Hála az égnek Karcsi barátunknak hála itthon várt a posta is! A BP Magnum és a Q8 Volvo csak megtetszett, bár a Volvo pótjában vannak lehetőségek. Alapvatően ezek a 111-es Scaniak nagyon nem tetszenek, de ez a Röhlich-es nagyon szép. Lesz vele meló mire olyan lesz mint az eredeti. Hazafee úton Bkonygyepesen a kúton találkoztam egy Scaniaval ezt is megmutatnám. P8.: Gratulálok a gépekhez szépek.A Merci is szépen alakul. Én nem mertem volna így darabolni. Anol: Alakul a gép várjuk a fejleményeket! Setle.: Egy szoci stílusu műhelyet jól meg lehetne csinálni ezekből az épületekből/ Szövgép stb../ GPatrik: Szép lesz ez. A lámpák szerintem is egy kicsit nagyok. Üdv.:Imi | |||||||||||||||||||||
péNyolc | Adatlap | 386288 | 2011. július 22. 18:22 | ||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 386287 | 2011. július 22. 18:18 | ||||||||||||||||||
Szia DIO! Köszönöm a képeket, eszembe juttatta a szakiskolás időket, akkor dolgozgattam ilyen Claas Mega-val. :) Pár video hátha valaki kedvet kap az mg cuccokhoz. :) www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
Lacika09 | Adatlap | 386285 | 2011. július 22. 17:18 | ||||||||||||||||||
DIO | Adatlap | 386284 | 2011. július 22. 16:29 | ||||||||||||||||||
DIO | Adatlap | 386283 | 2011. július 22. 16:23 | ||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 386282 | 2011. július 22. 14:35 | ||||||||||||||||||
Szia! Tökéletes lesz amit leírsz! A John Deere belseje Revell matt 89 illetve 87, a gumi padlóborítás pedig vagy fekete 6 vagy barna matt 84. Szerintem a plató két csapját üsd ki, és csak a platót integráld a gépre, a váz felesleges. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386281 | 2011. július 22. 14:25 | ||||||||||||||||||
Neo! Köszi a bíztatás van egy 2 tendelyes alvázam. ( ennek a hátulja). Vissza ragasztom rá Szerintem az első tengelyt egy kicsit előbbre kellene vinni. Mivel életem első átalakítása ( remélem nem utolsó) ezért vagyok ennyire tudatlan. A fülkék belsejét mivel szoktad kifesteni? Pl a john deere belseje ilyesmi És még kérdés a fortuna hátsó felfüggesztésétől hogy szabaduljak meg? Hogy lehet a billencs keretet lesüllyeszteni az alvázba? Köszöettel:Arnold | |||||||||||||||||||||
pozary | Adatlap | 386280 | 2011. július 22. 14:07 | ||||||||||||||||||
Szia Dió!Köszi erre én is gondoltam már ..de majd gyakorlatban megnézem mi lesz belőle...üdv Norbi | |||||||||||||||||||||
jetko | Adatlap | 386279 | 2011. július 22. 11:55 | ||||||||||||||||||
Szevasz péNyolc Nem nagyon szoktam irni erre az oldalra, általában csak csodálom amit műveltek ezekkel a parányi járgányokkal. Én magam 1/24-ben épitek kamiont. Régen szerettem volna megépiteni egy Shell-Interág kamiont,már a donor gépet is beszerztem de sehol nem találtam hozzá jó képanyagot. Nagyon megköszönném ha át tudnál küldeni néhány képet ha lehet. Az e-mail cim: komjati.tamas@freemail.hu Elöre is kösz jetko | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 386278 | 2011. július 22. 11:28 | ||||||||||||||||||
Szia! Jó lesz ez! Milyenre akarod csinálni 2 vagy 3 tengelyesre? A hátsó tengelyt kicsit előbbre kell majd hozni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386277 | 2011. július 22. 11:06 | ||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 386276 | 2011. július 22. 10:07 | ||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 386275 | 2011. július 21. 23:49 | ||||||||||||||||||
Szia Dio! Így valahogy! Majd jövőhét végefelé tudnék konkrétat mondani, ha annyira nem időhöz kötött a felni...:) Ha igen akkor szólj és csomagolom, aztán megy a postára a kamionnal együtt. :) Üdv.:GPatrik | |||||||||||||||||||||
DIO | Adatlap | 386274 | 2011. július 21. 23:01 | ||||||||||||||||||
Szia Neo! Szépek a gépek! Majd próbálok felrakni egy két képet ami a szüleim földjén készült:) Üdv: DIO | |||||||||||||||||||||
DIO | Adatlap | 386273 | 2011. július 21. 23:00 | ||||||||||||||||||
Patrik! Kergetjük egymást rendesen FB-n:) Szép lesz a gép! Majd leslek mert még nem intéztem semmit és nem tom, hogyan tovább!:) DIO | |||||||||||||||||||||
DIO | Adatlap | 386272 | 2011. július 21. 22:59 | ||||||||||||||||||
Norbi! Amit P8 tökéletesen leírt annyival egészíteném ki, hogy vágókoronggal is lehet vágni de nagyon figyelni kell, hogy ne égesse el az anyagot és nagyon biztos kéz kell hozzá. Én kb egy évig vagdaltam mindenféle roncsokat mire nagyjából meg tanultam alapszinten vágni vele. DIO | |||||||||||||||||||||
DIO | Adatlap | 386271 | 2011. július 21. 22:56 | ||||||||||||||||||
Zsorzsy Úr! Írj nékem egy mailt a címeddel, hogy adhassak egy kis munkát a B5 projekthez!:) Milyen felnit szeretnél?Most elég karcsú a készletem:( DIO | |||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 386270 | 2011. július 21. 22:43 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Patrik! Hát lehet,hogy van igazságod a lámpákkal kapcsolatban! A többi elég jó kiváncsian várom a végkifejletet! anot! Ha képeket is raksz, akkor látunk is majd valamit, de igy nem nagyon! Üdv zsorzsy! | |||||||||||||||||||||
gumikacsa | Adatlap | 386269 | 2011. július 21. 18:42 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Én most egy konténeres félpótnak kezdtem neki, + hozzá konténereknek (tartály, hűtős, a normál konténer a bordák miatt egyelőre napirenden kívül :)). A félpótot anno 1:24 ben is elkezdtem, azt nem fejeztem be. Ez így nem túl jó ómen, de azért bizakodom. A félpót első verziója már kukában van, de már készül a második. | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386268 | 2011. július 21. 14:00 | ||||||||||||||||||
Aminek levettem az első forgózyámolyát ez képezi a platót az alvázra illesztve. | |||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 386267 | 2011. július 21. 14:00 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Most nagy lépésre szántam rá magamat mert nekikeztem egy 4x4-es gabonás kamion kialakításába. Az alváza MAN 6x6-os faszállító volt. A pótkocsi szabvány SIKU fortuna pótkocsi. | |||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 386266 | 2011. július 20. 22:54 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezzel a daffal dolgozgatok mostanság, jelenleg ilyen, de szerintem picit nagyok lettek az oldalsó sárga lámpák, szerintetek is? Már csak a belseje lenne hátra, meg szerintem egy fokkal kisebb lámpákat kellene csinálni, mert ez így elég nagy. :) De várom a véleményeteket. :) A kipufogó lett még megfúrva, és kapott egy kis fényes hőálló lemezt a kipufogócső köré ami élőben látszik jobban. Üdv.: GPatrik | |||||||||||||||||||||
pozary | Adatlap | 386265 | 2011. július 20. 22:14 | ||||||||||||||||||
Szia P8!Kösz az infót király vagy! | |||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 386264 | 2011. július 20. 19:07 | ||||||||||||||||||
Helló csöppök! Tartályos merci, varázsgarázs,én meg csak lesek,meg csak lesek! HOHO SzerNoh! Meglepődnél csillagom ,milyen ügyessen elraknám a modulotokat a három kis teherutonkba! Van gyakorlatom ,hogyan pakoljam be a Sinai hegyet egy gyufásdobozba!DDD Üdv zsorzsy! | |||||||||||||||||||||
péNyolc | Adatlap | 386263 | 2011. július 20. 18:01 | ||||||||||||||||||
Szia! Ragasztottam egy csíkot a kabinra oda, ahol el akartam vágni. Két helyen ügye, mert olyan 3mm lett kifűrészelve. Egy szikenyélbe fogható kis fűrészlappal aztán elhegedültem. Fűrészelni szépen, türelmesen... nem nagyon rányomni és nem kell kapkodni... A két oldalon vágtam meg a kabint... és mikor ezek a bevágások megvoltak, fejre fordítottam és belülről fűrészeltem el a tetejét úgy, hogy a két oldalsó bevágás így már megvezette a fűrészt... A kabinba belülre, mikor levágtam a hátsó részét, tettem valami akármit, ami ki tudja tölteni a kabint, hogy a második vonal vágásánál ne roppanjon össze a fülke. | |||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 386262 | 2011. július 20. 17:59 | ||||||||||||||||||
AVE centurio. Zsorzsy.Igaz,hogy kicsi a kapacitása,de ha pálinkával,vagy portorico rummal van tele,akkor már jobb hangulatban kortyint belőle az ember. Hozzám közben megint érkezett valami az asszony legnagyobb örömére.Sikerült beszereznem occsóé két épületet.A felhasználási területük még kérdéses,de akár még egy telepen-telephelyen is jól mutatna.A nyerges billencs épp hogy befér,de lehet,hogy műhely lessz belőlük,majd kiderül. Mostanában pedíg ezt a 16 tonnás Willibald ágdarálót húzkodo minden felé,de már unom nagyon.Mindíg akkor találják ki,hogy húzzam ki valahova,vagy be valahonnan,amikor már jönnék haza. Üdv:Laci. | |||||||||||||||||||||
pozary | Adatlap | 386261 | 2011. július 20. 14:31 | ||||||||||||||||||
Szia P8!Mivel vágtad el a fülkét?Nekem is lesz egy ilyen elvágásom de még nem csináltam ilyet,őszintén mondva kicsit parázok tőle...lehet több donort kell majd szereznem...üdv pozary | |||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 386260 | 2011. július 20. 07:11 | ||||||||||||||||||
Szia Zsorzsy! Építs előtte egy kamiont amivel elviszed a pakkokat, és emelő hátfalas legyen, hogy ne keljen sokat emelni. :-) üdv SN | |||||||||||||||||||||
péNyolc | Adatlap | 386259 | 2011. július 19. 21:30 | ||||||||||||||||||
Zsorzsy: Értem hát, csak imádom Imit, ha tippelhet... :-) Amúgy ötletem már van, most egy szakadt felépítményen kísérletezem ki az eljárást. Addig pihenésképpen elfűrészeltem egy Merci kabint, hogy majd ez lehessen belőle. 80-as évek - Shell-Interag. Képekért köszönet MésM barátomnak. | |||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 386258 | 2011. július 19. 20:37 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszi mindenkinek! P8! Imi barátom megaddta a válszt a kérdésedre, azt hittem érted mire gondoltunk Gabival!DDD Szer Noh! Szeretnélek egyszer kirabolni terepasztalilag ! Tudod miket tudnék beregni rajtuk mikor futnak körbe körbe a vonatkáid? De csak ha egydül vagyok,mert társaságban elég cicki lenne!DDD! Neo954! Nekem is van ilyen John Deere-m de nem mertem még megpiszkállni ,de most elgodolkodtattál! Grat hozzá! Setle! Ave kis kukásom! Nyertél vagy két kortyot mert több nem fér a kontiba !DDD Amugy faja paripa! Drága Gerikém! Ott igyis-ugyis ki lenne csomizva,de Lila biztos jobb lesz! Feltéve ha egyszer elkészül! Ráültél mint Patrik a rönkszállitójára!DDD Nem szekálásból irtam imádlak titeket! Üdv apraja falva! Zsorzsy! U.i.AUG 20. hétvégén versennyel egybekötött kiállítás les nálunk Zalaegerszegen! Ha valakinek kedve lenne csatlakozni örülnék! Számítok rátok! | |||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 386257 | 2011. július 19. 06:46 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Setle1! Szép nagy doboz 7UP! :) Imi! Ha nem férsz már el otthon, nálam van hely. :D Patrik! Nem, a kabintető, a korlátok, a létra és az egész kabin alsórész, illetve a ferdefeldordó (amire a vágóasztal csatlakozik) az ilyen rugalmas műanyag. A létrán csak a korlátok, és a zsámoly része van fémből. Egy ilyen összesütési helyhez raktam a forgástengelyét ami egy egyszerű szeg feje felmelegítve belenyomva a műanyagba. A képen látszik a fém rész amit csináltam, és a T-s gépen a gyári megoldás. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 386256 | 2011. július 18. 22:37 | ||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171., | 172., | 173., | 174., | 175., | 176., | 177., | 178., | 179., | 180., |
181., | 182., | 183. |