<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
SSgt.Chris | Adatlap | 390603 | 2007. augusztus 8. 14:03 | ![]() | |
levi | Adatlap | 390601 | 2007. augusztus 8. 12:55 | ![]() | |
O39O217171 10 O39O217172 11 O39O217173 12 Logikai útun közelítsünk :). Ha a 10 és a 12-es MF, akkor vajon a közte gyártott gép milyen lehet :)? | |||||
SSgt.Chris | Adatlap | 390600 | 2007. augusztus 8. 11:44 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 390599 | 2007. augusztus 8. 11:41 | ![]() | |
Ránézésre, vagy csak fotó alapján nem dönthető el, mert az M és MF külsőre egyformák, csak nem túl jelentős, belső rendszerbeli eltérések vannak,tehát belső információ kellene a pontos tipusváltozat meghatározásához /konkrét, az adott gyári számú gépre vonatkozó dokumentáció/ | |||||
sainz | Adatlap | 390598 | 2007. augusztus 8. 09:54 | ![]() | |
A 11-es oldalszámu 23-asunk valójában MiG-23M ? | |||||
Cébés | Adatlap | 390597 | 2007. augusztus 3. 21:14 | ![]() | |
Ma délután Pápán jártam. A 83-as főút mellett megálltam egy percre hogy megemlékezzek a két fiatal pilótáról Katovics Balázs és Mizsei Mihály századosokról. 1995 szeptember 16.-án zuhantak itt le a 14-es oldalszámú MIG-23 UB gépükkel. A katasztófájuk előtt nem sokkal,láttam őket repülni. Nyugodjatok békében Cébés | |||||
vrauko | Adatlap | 390596 | 2007. július 6. 10:34 | ![]() | |
Oké. 1 csomó mindent már felcsináltam dévédére (nagy röpülők, bismark, helikopterek + ilyesmi) ha netán valakit érdekel csereberealapnak). | |||||
Miggyuri | Adatlap | 390594 | 2007. július 5. 19:45 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 390593 | 2007. július 5. 11:31 | ![]() | |
Válasz Rumcájsz és Stefán és Miggyuri részire: Rumncájsz: újabb, részletesebb inspectio után tényleg ott az enyhe dudor a 27-es kerekinél, de úgy tűnik, le lehet szedni. Stefán+Miggyuri: tudok véháest közvetlenül dévédére átvenni, ha még akt uális. (1 darabig házon és hazán kívül voltam, azér' gyövök csak most.) | |||||
sainz | Adatlap | 390592 | 2007. június 28. 13:57 | ![]() | |
Sugármentesítés... Van itt valaki, aki még emlékszik hogyan ment a ki-beszállás, mentesítés, öltözés, vetközés ABV szennyezett kürnyezetben ? Ezeket a gyakorlatokat mindenki imádta, nem volt kányelmetlen bohóckodás...:)) Érdekes dioráma téma lehetne, éles Nukival a hasa alatt egy orosz 23-as, körülötte ilyen felszerelésben sürgölödö müszakiak + a mentesítö jármü. | |||||
Tophatters | Adatlap | 390591 | 2007. június 27. 15:16 | ![]() | |
Én MiG-23 témában pont ugyanígy gondolkodok, előbb-utóbb úgyis valaki kiad egy szép 48-ast. | |||||
salou | Adatlap | 390590 | 2007. június 27. 15:15 | ![]() | |
Hát igen... a 23-as egy örök talány marad makettileg! Trumpiék már igazán kézbe vehetnék az ügyet. Én azt hiszem megvárom a 48-ast, 32-est. Pedig engem aztán a legkevésbé sem érdekel hogy hány mm-el hosszabb vagy rövidebb a kelleténél, vagy hogy jók-e rajta a panelvonalak vagy sem, de ennek ellenére én nem állok neki. Pedig már én is gondolkodóba estem néhányszor. Belefeccölnék egy valag pénzt és egy "picinyke" munkát, és mire kész lennék vele, a Trumpi megcsinálja. Sajna ezekre az esetekre már volt nálam néhány példa. Úgyhogy fiatalabb barátaimnak ezt tanácsolom hogy még egy kis türelem ami szép Mig-23-ast terem. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390589 | 2007. június 27. 14:38 | ![]() | |
mcs, Hogy lásd, nem teljesen reménytelen makett, "némi" pluszmunkával egész pofás "csapkodószárnyút" lehet belőle varázsolni. Azért ezeken a képeken is látszik a lapos kabintető és a kicsi orrkúp (bár a kicsi orrkúpon festéssel lehet "csalni" egy kicsit).. T. www.old.modelarstwo.org.pl/lotnicze/galeria/trojanowski/mig-23mf/index.html (türelem, mert elég lassan jön be az oldal...) | |||||
Akos | Adatlap | 390588 | 2007. június 26. 23:10 | ![]() | |
A Kazan csinált hozzá műgyanta szettet, de sajna nem lehet kapni. Hogy az alapmakett mennyire rossz: a feljavító tartalmazza a komplett kabint, függőleges vezérsíkot, futóaknákat, beömlőket, kerekeket, orrkúpot, függesztősíneket, rakétákat, antennákat és egy többnézeti rajzot a korrekt panelvonalakkal. Tibcsi! Eddig visszariadtam tőle, de egyszer nekiállok. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390587 | 2007. június 26. 20:54 | ![]() | |
mcs, Ez egy régi ESCI makett új matricákkal. Egy régi Modell és makett-ben kivesézték a hibáit. Ha azt a sok átalakítást, amit ott egy egész oldalon leírtak megcsinálná valaki, akkorjó nagyot szívna vele. :) Szerintem eléggé hasonlít a 23-asra, a legdurvább hibája a túl lapos kabintető. Ezen nehéz segíteni, mert új deklit kellene húzni. A kabinbelső is elég szegényes (értsd: tök üres), semmi köze a valósághoz. A katapultülésnek sem. :) A szárnytő alatti pilon nem ahhoz a rakétához való, amit adtak a dobozban. Ha felhasználod a pilont, akkor R-3 rakétát tegyél rá, vagy maradék Sidewindert. :) De ha csak egy bazinagy MiG-23-as kell a polcra, arra tökéletes! :-) Egyetlen előnye, hogy van benne magyar matrica. És gyakorlatilag az egyetlen versenyző a piacon... Itt megnézheted: www.modellversium.de/kit/artikel.php http://www.modellversium.de/kit/artikel.php?id=1377&origin=sparte T. | |||||
mcs | Adatlap | 390586 | 2007. június 26. 19:42 | ![]() | |
Tisztelt Uraim! Érdeklődni szeretnék, hogy milyen az Italeri 1/48-as MiG-23-a? Mennyire éri/nem megvenni, csinálni belőle jóféle magyar gépet? Vagy inkább hagyjam és van tőle jobb? Köszönettel:mcs | |||||
Stefan | Adatlap | 390585 | 2007. június 26. 12:25 | ![]() | |
Nem sürgős, de inkább írtam mailt, hogy ne a "mostohán bánt csapkodó szárnyút" terheljük :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 390584 | 2007. június 26. 12:25 | ![]() | |
Fiúk! Valahogyan digitalizálni kéne pedig... 1) Nekem VHS-en sincs már meg sajna:) 2) VHS is egy idő után "elromlik"... Nincs ismerősötök aki megtudná csinálni?:) üdv:bomb | |||||
Miggyuri | Adatlap | 390583 | 2007. június 26. 12:12 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 390582 | 2007. június 26. 11:07 | ![]() | |
nem színes. :-DDD Fekete-fehér, de színes TV-ről fényképeztem teefonnal. Úgy látszik, a NOKIA csodákra képes! :-))) Sajnos nem tudok másolni, mert csak egy db videóm van. Bedigizni sem tudom, kártya híján... A negyedik résznek amyúgy sem fért rá a vége, valamennyi lemaradt. :( | |||||
Stefan | Adatlap | 390581 | 2007. június 26. 09:11 | ![]() | |
Tibcsi, Miggyuri! Tud is valamelyikőtök másolni VHS-ről (akár VHS-re is)? | |||||
Stefan | Adatlap | 390580 | 2007. június 26. 09:05 | ![]() | |
Nem mondod, hogy ráadásul neked színes?!? :o | |||||
ronniefrown | Adatlap | 390579 | 2007. június 26. 00:30 | ![]() | |
A negyedik kep olyan mintha szines lenne. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390578 | 2007. június 25. 19:54 | ![]() | |
Nincs, de én is vadászok rá. VHS-en van meg... :( | |||||
Bombraider | Adatlap | 390577 | 2007. június 25. 19:49 | ![]() | |
Szia! Neked megvan digitálisan az Őrjárat az égen?:) üdv:bomb | |||||
Tibcsi | Adatlap | 390576 | 2007. június 25. 19:47 | ![]() | |
De van! Telefonnal fényképeztem videóról... úgyhogy olyan, amilyen. De valószínűleg az első képek a neten afilmből. :) | |||||
Daala | Adatlap | 390574 | 2007. június 25. 17:16 | ![]() | |
Stefan! Őrjárat az égen! De az a Balázsovits vagy a Huszti volt? Daala | |||||
Stefan | Adatlap | 390570 | 2007. június 25. 14:07 | ![]() | |
Akkor most egy beugrató kérdés: Létai hadnagyról nincs képetek? :) | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 390569 | 2007. június 24. 08:41 | ![]() | |
Jó kép, nem túl gyakori :) | |||||
sainz | Adatlap | 390568 | 2007. június 23. 16:58 | ![]() | |
Szűken fordult és a felázott talajra gurulva megsüllyedt, a beton széle alulról megütötte a futószárat és ezér rogyott meg. | |||||
sainz | Adatlap | 390567 | 2007. június 23. 16:49 | ![]() | |
A nálunk üzemeltetett 23-asok futóművével volt bármi probléma ? Sok pletyka kering az angol nyelvű netes forumokon arról, hogy gyenge konstrukciójú a futóműve a típusnak, és alkalmatlan a füves repterekről üzemeltetésre. A sármelléki MiG-23M-ek a 80-as évek közepéig rendszeresen jártak Tapolcára(igaz, az ottani leszállómező egy igen szilárd, murvás-füves kötött talaj). | |||||
sib | Adatlap | 390566 | 2007. június 23. 16:49 | ![]() | |
nekem igen, csak 1 OFF jutott róla eszembe azt meg nem akartam írni. egyébként mi történt vele? | |||||
sainz | Adatlap | 390565 | 2007. június 23. 16:44 | ![]() | |
Nnnoo...senkinek nem tetszik a fotó ?...:)) | |||||
sainz | Adatlap | 390564 | 2007. június 23. 00:39 | ![]() | |
Daru | Adatlap | 390563 | 2007. június 22. 09:09 | ![]() | |
Hello Sainz! Most így hirtelen csak Bakó Ferenc ezds Úr az ismerős: (egyenruhás, sapkában)A képen a pilóták színe ,java látható. Ex Pápa. (1982-83) Győrben lakom.Vagyunk "sztrelbások" páran. Én is próbálok fényképeket szereni a kiszolgáló állományról. Felhők felett kék az ég! | |||||
sainz | Adatlap | 390562 | 2007. június 21. 19:40 | ![]() | |
Üdv Daru ! Van egy halom fotóm rólatok Asztrahanyból 1982-ből(orosz fotós készítette a képeket): Tudsz segíteni a nevekkel ? Horváth Miklós, Cseporán Mihály...sarokban Lőrincz "Dinnye"...és a jobb szélen álló alak talán Iváncsik Gabor ? Szombati Róbert, ex-taszári(89-90) sorkatona vagyok sainz10@gmail.com 06 20 336 0577 | |||||
Daru | Adatlap | 390561 | 2007. június 21. 13:27 | ![]() | |
Örülöki ,hogy rátok találtam.Sztrelba 82 részvevője voltam ,Pápáról.Sok sikert! Üdv: Daru | |||||
sainz | Adatlap | 390560 | 2007. június 21. 00:05 | ![]() | |
MiG-23BN a Szovjet Légierőben: (kevés ilyen fotó van, de azért akad) airforce.ru/photogallery/tsvetkov/mig-27/index.htm | |||||
sainz | Adatlap | 390559 | 2007. június 20. 23:10 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 390558 | 2007. június 20. 21:30 | ![]() | |
Talált, süllyedt.Papucs-orr, páncéllemez a kabin oldalán, széles terelőlemez a szivó- csatorna előtt, és jól látszik a GS-23 gépágyú két lelógó hüvelykivetője, tehát 23BN | |||||
vrauko | Adatlap | 390557 | 2007. június 19. 18:40 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 390556 | 2007. június 19. 17:42 | ![]() | |
helyesebben BN-t | |||||
vrauko | Adatlap | 390555 | 2007. június 19. 17:41 | ![]() | |
Újra 100000000000000000 köszönet az értékes hozzászólásér'. Mármost +tekintettem a Hasegawa 23-asát és 27-esét, és bár nem teljesen ugyanazt az alsó törzsfelet adják hozzájuk, de a 27-esé 1általán nem tűnik ducibbnak. Kikerestem a még birtokomban levő Academy 27-est, Airfix/Heller 23-ast és Zvezda 23MLD-t (ennyi van mindössze a 23/27-es családból). Mind1ik 1forma vastag, duciság nem észlelhető. Ebből az következik, hogy a Hasegawa/Academy 27-eséből 1xűbb authentikus 23BN-t előidézni, mint igazi 27-est... Ez alighanem csak akkor szembetűnő, ha 1más mellett vizsgáljuk a sublerrel 1 23-as és 27-es törzsátmérőjét, de akkor is bosszantó. Viszont mostmár méginkább kedvem támadott 1 szép 23BM-t csinálni. +vettem hozzája a dögös propagteam matricot a sasfejjel. Az MLD-nek a vezér síkján pedig ágaskodó delfin lesz... | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 390554 | 2007. június 18. 20:47 | ![]() | |
Vraukó Tamásnak További eltérés a 23BN és a 27 között, hogy a 27 erősitett futóművei miatt a futóaknáknál a törzs kissé ducibb lefelé és oldalirányban is, mig a BN az eredeti 23 futómüveit kapta, igy a törzs kontúrja nem változik a főfutóaknáknál. Az orrfutó viszont vagy nagyobb kerekeket kapott, vagy nem húzzák be annyira,mint a 23-on, igy az orrfutó boritólemezek hátsó részén 1-1 kis hosszanti kidudorodás van a törzskon-túrból kissé kilógó kerekek miatt. A kabin két oldalán 1-1 kivülről felcsavarozott páncéllemez van a 23BN-en és a 27-en egyaránt'A törzs alatti 2 pilon a 27-el ellen- tétben nem a szivócsatorna alján,hanem kissé beljebb a törzs külső szélén van | |||||
vrauko | Adatlap | 390544 | 2007. június 15. 07:50 | ![]() | |
Méghogy nem sürgős!? Már csak alig 300-400 db makettet kell megcsinálnom, és aztán nem tudom tovább halasztani a dolgot... | |||||
sainz | Adatlap | 390543 | 2007. június 14. 23:23 | ![]() | |
Rumcájsz | Adatlap | 390542 | 2007. június 14. 23:07 | ![]() | |
MiG-23 BN beépitett tűzfegyvere ikercsövű GS-23 /mint az eredeti vadász 23-asoké/ a 27-é hatcsövű 30 mm-es puska | |||||
Zoli | Adatlap | 390541 | 2007. június 14. 22:49 | ![]() | |
Nincs mit. Ha nem olyan sürgős, szerintem még várj pár hónapot/évet, hátha mégis lesz valami a KP tervéből. z | |||||
sainz | Adatlap | 390540 | 2007. június 14. 22:39 | ![]() | |
vrauko | Adatlap | 390539 | 2007. június 14. 22:39 | ![]() | |
100000000000000000000000 köszönet mindenkinek a gyors és pontos válaszokért. Asszem, hogy a terelőlemez különbözőségét viszonylag 1xű +alkotni, az apróbb részleteket illetőleg pedig alighanem az a helyzet, hogy tényleg v1es a kép. Az irakiak pl. a BN-t fölszerelték a mirázs légi utántöltő csonkjával, + exo cet rakétával. A Modell és Makett számai +vannak nékem, úgyhogy átal fogom nyálazni (rémlik valaki ilyesmi sorozat, hogy Mig-23-as kitek összehasonlítása vagy ilyesmi). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
És állítólag más szériából kapott törzshátsórészt, vagy más nagyobb fődarabot a javítás során. Lehet, hogy ennyiben tényleg különbözik a többitől. De valaki okosabb, majd úgyis kijavít, ha nem így lenne. Mindenesetre úgy hallottam, elég kalandos úton került vissza hozzánk a rendszerváltozás kellős közepén, amikor már a kivonuló oroszoknak a hátuk közepére se kellett az ezzel járó nyűg.