<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Rob79 | Adatlap | 391618 | 2009. október 1. 19:01 | ||
mig23papa | Adatlap | 391617 | 2009. október 1. 17:22 | ||
mig23papa | Adatlap | 391616 | 2009. október 1. 17:19 | ||
Petya | Adatlap | 391615 | 2009. október 1. 14:59 | ||
Elnézést, sikerült elírni, Mi-24-esekről van szó... | |||||
Petya | Adatlap | 391614 | 2009. október 1. 13:25 | ||
Szevasztok! Elnézést, ha nagyon Off kategória lenne, de találtam kettő eredeti fekete-fehér fényképet, melyen a Magyar Honvédgés Mi 28-asai vannak. Ha valakit érdekel, keressen meg e-mailben, megválnék tőlük! Petya | |||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 391613 | 2009. szeptember 30. 17:41 | ||
Hozzáértők! Kb. mennyibe kerül, kerülhet egy korrekt újrafestés! Ja, és milyen festésű legyen? Ha Valaki komolyan megszervezi, anyagival be tudok segíteni! Rizmajer József, rizibacsi@freemail.hu | |||||
borisz | Adatlap | 391612 | 2009. szeptember 30. 17:30 | ||
Pont ezt akartam írni. Legalább az van. | |||||
klimov17 | Adatlap | 391611 | 2009. szeptember 30. 17:28 | ||
Szevasztok!Szeretném megkérdezni tőletek,hogy a pápai reptérre,hogy lehet bejutni ill mikor van rá lehetőség kicsit nosztalgiázni a gépek közt. | |||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 391610 | 2009. szeptember 30. 17:24 | ||
Monox! Azért ami még meg van, azt még vissza lehet festeni. A szétvágást meg már nem lehet visszacsinálni! Ezt még nem adták el külföldre, köszönet a "Nagyatádiaknak". Szia és nyugalom. Rizmajer. | |||||
sanyi | Adatlap | 391609 | 2009. szeptember 30. 17:10 | ||
Hali! Köszi az infót! Véleményem szerint az összeset múzeumba kellene rakni, jó lenne elcserélni őket erre-arra. Lehetne esetleg az öreg kontinensen kívülre is tekinteniük... Jól nézne ki mondjuk egy kuvaiti A-4 szolnokon, ahogy az ottani műzeumban is egy 29-es. Bár, ők már láttak eleget belőlük 90/91-ben:) Egy brazil Mirage III-as is szép látvány lenne... Inkább hagyjam abba ugye.:) 6 db-ot szolgálatban tartni hülyeség, nehogy félre értsd, nem a Te hitelességedet kérdőjelezem. Azonban az is igaz, hogy inkább vágják szét őket, minthogy kövessék szegény 23-ast... Üdv Sanyi | |||||
fishpot | Adatlap | 391608 | 2009. szeptember 30. 15:57 | ||
Én a Hadtörténeti Intézet és Muzeum nevében utasitanám a nagyatádi "festöket" az eredeti állapot viszaállitására.A valamikori táborizöld festéket nagyon eldugnám elölük nehogy az odakerülö valamilyen technikai ezközt megint ezzel fesék le. | |||||
Tibor | Adatlap | 391607 | 2009. szeptember 30. 09:22 | ||
Monox | Adatlap | 391606 | 2009. szeptember 30. 09:17 | ||
Nyugger bocsi... a 3 lezuhant gépet valóban nem vettem számításba, de azokkal ebben a vonatkozásban már úgysem törődik senki. Nincs információm arról, hogy Kecskeméten is maradna, bár a két ismeretlen helyre kerülő gép akár a bázison belülre is tervezhetik. (Ez csak elmélkedés.) Nagy Andrist kérdezd meg, ő biztosan tud részleteket a múzeumi ügyekről. | |||||
Nyugger | Adatlap | 391605 | 2009. szeptember 30. 08:46 | ||
Monox, Összesen 28 db MiG-29-t vettünk, ebből 3 zuhant, ha összeadod a számaidat ez nem jön ki. Kecskeméten nem marad ? A csehektől milyen cseregépeket kérünk ? Ha egyáltalán gondolt erre az illetékes a HIM-ben! Van ötletem is mert nem vagyok szegény: Szu-7, L-29R, MiG-23BN és természetesen Szolnokra. | |||||
PETI | Adatlap | 391604 | 2009. szeptember 30. 08:40 | ||
Pedig én a 11-es MiG-29-est is el tudnám képzelni Nagyatádon. Pl. rózsaszín festéssel, esetleg egy zöld Me-262-essel a hátán... | |||||
Monox | Adatlap | 391603 | 2009. szeptember 30. 07:46 | ||
Sanyi, ami a MiG-29-est illeti: 8 db repülőgép fog múzeumbe kerülni. 2 Szolnokra, kettő Kecelre, 1 gép Németországba, 1 gép Csehországba fog kerülni, további 2 gépről nincsenek információim. (Remélem Nagyatád kimarad...!) Szolnokra a 05-ös és a 29-es gépek vannak tervezve, ez még változhat, ugyanis egy szürke és egy eredeti festésű gépet szeretnének bemutatni, és mint tudjuk egyik gép sem az. További érdekesség, hogy gép és pilótahiány miatt a típus 6 gépét tovább akarják üzemeltetni. (4 harci 2 UB) A maradék 14 gép sorsa kérdéses. Az eredeti tervek szerint az oroszok elvitték volna őket, de az algériai gépek óta a vevők nagyító alatt nézik át a gépeket, éppen ezért esélytelen lenne az eladásuk javítás után. Szétdarabolni egyszerűen nem éri meg a jelenlegi helyzetben őket, úgyhogy valószínűleg egy ideig még marad a jelenlegi helyzet. | |||||
PETI | Adatlap | 391602 | 2009. szeptember 30. 06:58 | ||
Szia Nyugger! Valóban. Én nem akarom bántani a nagyatádi lelkes csapatot (mert tényleg lelkesen állnak hozzá), de atért ez szégyenteljes lett. Már a 21-es is át lett "kenve", de azt még úgy-ahogy lenyeltem... Abból a festésből legalább van pár tucat. De a 11-est szétbarmolni, na ezt nem! | |||||
Tibor | Adatlap | 391601 | 2009. szeptember 30. 05:41 | ||
Urak! -Először is örök dicsőség Zoltán Gyulának és néhány lelkes kollegának, akik még időben fényképekkel dokumentálták, dokumentálják a gépek, így a 11-es oldalszámú 23MF eredeti állapotát! (Érdemes böngészgetni Zoltán Gyula honlapját, legutolsó frissitésében a MiG-29-ről és az Alba-ról tesz közzé több száz érdekesebbnél érdekesebb fotót) -Pont az ilyen dolgok miatt vagyok ellene minden haveri, vagy az isten tudja milyen alapon létrehozott haditechnikai parkocskáknak, ahol pancserek pillanatok alatt tehetnek tönkre bármit. - Sajnos ez az eset nem egyedi, ahol a szakértelem minimuma sem érhető utól. - Egyre inkább becsülöm a szolnoki srácokat élen Nagy Andrissal, akik szinte a semmiből tartják rendben a még autentikusan megőrzött, vagy autentikusan rendbehozott repülőgép anyagot. - És tisztelet a kecskeméti repülőgép javító üzemnek a remek teljesítményükért, ahogy rendbetettek jó néhány gépet. Üdv. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391599 | 2009. szeptember 29. 22:17 | ||
Nyugger Kérdezzük meg a Magyar Örökség Díjas HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum illetékesei -mint a repülőgép tulajdonosaitól. Tudod a nevüket, címüket? Én írok nekik. | |||||
sanyi | Adatlap | 391598 | 2009. szeptember 29. 21:51 | ||
Gyanús is lenne ha egyszer lenne egy épkézláb kiállított repcsink... Gondolok itt... sok mindenre! Ritka vicces, hogy pl az indiai légierő múzeumában olyan állapotban vannak kiállítva a gépek hogy az fogalom. A pénzre nem foghatnak semmit. A 29-eskről tudtok valamit? Mi lesz velük? Gondolom már "közbeszerzési eljárás" keretein belül eldölt hogy ki tömi meg a zsebét...izé...ki nyeri a pályázatot. Nesze neked EU-tagság. | |||||
Nyugger | Adatlap | 391597 | 2009. szeptember 29. 21:38 | ||
Nyugger | Adatlap | 391596 | 2009. szeptember 29. 21:31 | ||
Ez így, méltó emlékműve lesz az emberi butaságnak. Nagyon remélem, hogy egyszer majd a Magyar Örökség Díjas HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum illetékesei -mint a repülőgép tulajdonosai- pironkodnak egy jó nagyot a gép színe miatt. | |||||
Monox | Adatlap | 391595 | 2009. szeptember 29. 21:30 | ||
Hát ennél még az is dicsőbb vég lett volna, ha a gépet feldarabolják és bezuzzák... | |||||
PETI | Adatlap | 391594 | 2009. szeptember 29. 21:14 | ||
Hol van ez a hely és mik állnak még ott? | |||||
PETI | Adatlap | 391593 | 2009. szeptember 29. 21:13 | ||
Ez valami borzalmas! Ez a gép tényleg a 11-es VOLT? Ki hányta rá ezt a trágya festést? | |||||
makettes | Adatlap | 391592 | 2009. szeptember 29. 20:29 | ||
Igaz a 11-es festését nehéz lett volna felújítani,de ez borzalmas! makettes | |||||
fishpot | Adatlap | 391591 | 2009. szeptember 29. 19:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 391590 | 2009. szeptember 29. 17:36 | ||
Levix | Adatlap | 391589 | 2009. szeptember 28. 13:31 | ||
MiG-27K. The MiG-27K was the final Soviet version, which added a laser designator and compatibility with TV-guided electro-optical weapons. Originally armed with the GSh-6-23M gun, but this was soon replaced with the GSh-6-30 cannon. Around 200 were built. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391588 | 2009. szeptember 27. 21:55 | ||
mig23papa | Adatlap | 391587 | 2009. szeptember 27. 21:54 | ||
Lacy Miket nam talál az ember ha keres. www.szrfk.hu/elemek/kepzesek/repulomuszaki/Repulofed_fegyverrendszerek_I.pdf 209.85.135.132/search | |||||
Lacy | Adatlap | 391586 | 2009. szeptember 27. 20:35 | ||
Szia Monox, gondolom a GS-6-30-asra gondolsz. A GS-23-ast beépítették a Mig-23B és BN változatokba. Arról persze lehet elmélkedni mi a gépágyú. Tudtommal 20 mm felett, de ízlések szerint... | |||||
Monox | Adatlap | 391585 | 2009. szeptember 27. 20:25 | ||
A -23B...BN típusba és altípusaiba (ha voltak egyáltalán) később se építették be csak a MiG-27-esbe. | |||||
Lacy | Adatlap | 391584 | 2009. szeptember 27. 19:13 | ||
Helló, ez a Mig-23B típus első prototípusa, 1971-ből. Még nem építették be a fedélzeti ágyút. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 391583 | 2009. szeptember 27. 18:26 | ||
Hali, migi Tartok tőle, hogy ez csak a gépágyú burkolata a fegyver nélkül, lehet, hogy valami mást rejtegetnek a puska helyén? Vagy csak egy múzeumi gép "kiherélve"? üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 391582 | 2009. szeptember 27. 16:57 | ||
sanyi | Adatlap | 391581 | 2009. szeptember 26. 11:46 | ||
Hali! Nem vagyok MiG-23 specialista, de én úgy tudom hogy a törzs alatti egyik tartóra biggyesztik a Delta-NM-et. Én sem láttam még képen, de így rémlik a 4+ könyvéből. Sajnos most lusta vagyok előhalászni a kupac aljából:) Üdv Sanyi | |||||
daala | Adatlap | 391580 | 2009. szeptember 26. 10:53 | ||
Amely rakétákat az együléseseknél Delta konténer használatával irányítanak, ezért nincs rajtuk az "uborka". | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 391577 | 2009. szeptember 25. 20:48 | ||
Szia, migi Az "uborka" a földi célok elleni H-23 rádióirányítasú rakéta távirányító elektronikájának az antennáját rejti. R. | |||||
migi | Adatlap | 391576 | 2009. szeptember 25. 19:33 | ||
Tibor | Adatlap | 391575 | 2009. szeptember 25. 17:26 | ||
Szia! Az UB-t tervezem összehozni a Bilek ex. Zvezdából és a Balatonból valami hasonló stílusban, mint az MF készült. A részletekről (oldalszám, festés) még nem döntöttem. Üdv. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391574 | 2009. szeptember 25. 16:33 | ||
Tibor Ja már tudtad? Nemtudtam hogy már tudtad. Melyik lesz a testvére? | |||||
Tibor | Adatlap | 391573 | 2009. szeptember 25. 15:57 | ||
Szia! Nem azért tettem fel, hogy újra elmond, megjegyeztem elsőre is. A szöveg csak arról szól, hogy tervezem ennek a "testvérét" megépítebi. Üdv. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391571 | 2009. szeptember 25. 15:36 | ||
Tibor Szép a makett, de már ezerszer elmondtam, hogy a szárny felsőrészén lévő áramlásrontó (interceptornak hítuk) nem nyílhat ki mindkét szárnyon egyszerre | |||||
Tibor | Adatlap | 391570 | 2009. szeptember 25. 05:15 | ||
Szia! Köszi. Ezek kinyomtatva már egy-két fokkal jobbnak tűnnek. Üdv. | |||||
migi | Adatlap | 391568 | 2009. szeptember 24. 18:48 | ||
Igen ismerem ezeket a rajzokat én is ezt nézegetem + ezeket tudom adni még .A zvezdáé nekem is megvan de nem vagyok annyira oda érte . | |||||
Tibor | Adatlap | 391567 | 2009. szeptember 24. 17:47 | ||
Köszi, ez megvan, csak a rajzolat minősége csapnivaló. Valószínű, aki eredetileg feltette a netre a végletekig lebutította. üdv. | |||||
borisz | Adatlap | 391566 | 2009. szeptember 24. 17:35 | ||
www.freeweb.hu/horac/rajztalalat.php Így, esetleg. | |||||
borisz | Adatlap | 391565 | 2009. szeptember 24. 17:33 | ||
Tibor | Adatlap | 391564 | 2009. szeptember 24. 04:47 | ||
Szia! Jó reggelt! Még egy apró kérdés: az építéshez használtál valamilyen műhely rajzot? Ha igen milyet? Az a helyzet, hogy én is nyalogatom ezt a masinát, igaz én a Bileket (ex. ZVEZDA) akarom házasítani a BALATONNAL, úgy isten igazából feltuningolva. Csak egy normális háromnézeti műhelyrajz kellene. A képen látható jószág testvére lenne. Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Tegnap kint voltam a gépeknél Pápán. Rakok majd még képeket, egy ízelítő...