<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Monox | Adatlap | 391720 | 2009. november 4. 19:47 | ||
Valóban nagyon szépek, csak oldalszámot tanulnának meg végre festeni! | |||||
romeo | Adatlap | 391719 | 2009. november 3. 13:30 | ||
Így kellene rendbehozni a keceli gépet is! | |||||
romeo | Adatlap | 391718 | 2009. november 3. 12:07 | ||
PETI | Adatlap | 391717 | 2009. október 30. 08:43 | ||
Véleményem szerint már elkésne vele, mert a gépek állapota olyan, amilyen. Sajnos. Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 391716 | 2009. október 29. 22:41 | ||
Üdv! Ideje lenne, hogy a Hadtörténeti Intézet és Múzeum beszóljon a tulajnak. | |||||
PETI | Adatlap | 391715 | 2009. október 29. 21:08 | ||
A keceli gépek azé ilyen ocsmány rozsdaszínűek, mert az okos "gyepmester" agyon locsolja őket a vasas vizével és rozsdaszínt kapnak. Én is most voltam Kecelen, majd kiestem az autóból, amikor megláttam! Feltűnően látszik, már messziről! A köv. gépek kaptak rozsdaszínt: MiG-23UB, Draken, L-29, Zlin, AN-24, Mil sor, kivéve a 24-est. Kár értük. Kérdeztem az ottani nőt, hogy mi a fenéért kell szétlocsolni mindent, de hülyének nézett... Amúgy megnőttek azok a csodás fenyők is, amik meg a földi technika előtt vannak, tehát azok meg nem látszanak 100%-osan. Üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391714 | 2009. október 29. 17:57 | ||
Hétfőre kiderül... | |||||
mig23papa | Adatlap | 391713 | 2009. október 29. 17:48 | ||
Tyimosenko | Adatlap | 391712 | 2009. október 28. 21:21 | ||
Atyaeg! Ezek valami atkak vagy mi? Nyaron meg tiszta volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391711 | 2009. október 28. 21:06 | ||
Ez mijafranctól ilyen? | |||||
romeo | Adatlap | 391710 | 2009. október 28. 21:01 | ||
migi | Adatlap | 391709 | 2009. október 26. 19:10 | ||
Akkor ezer gratuláció a művésznek .ezt benéztem , de jól elbeszélgettetek , és ez a lényeg. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 391708 | 2009. október 26. 12:48 | ||
Csak a pontosság kedvéért: az Aranysas képaláírásában ML szerepel. Most néztem meg. | |||||
notarius | Adatlap | 391707 | 2009. október 26. 12:21 | ||
f2d | Adatlap | 391706 | 2009. október 26. 11:56 | ||
f2d | Adatlap | 391705 | 2009. október 26. 11:54 | ||
akarom mondani egy | |||||
f2d | Adatlap | 391704 | 2009. október 26. 11:53 | ||
Ez eyg Harley Copic olajfestmény. De ott is van a képen a neve.:-) | |||||
Monox | Adatlap | 391703 | 2009. október 26. 11:37 | ||
Ha abból indulunk ki, ami előzőleg nem tünt fel, hogy a "nagyobb arányban meglévő" gépen nincs törzshátsó, akkor is lennie kellene a függ. vezérsík előrenyúló részének látszania, ugyanis az a törzs szerves része. De az is lehet, hogy az előtte lévő maradék a MiG-23ML. | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 391702 | 2009. október 26. 11:24 | ||
Sracok, ez nem fenykep, hanem rajz. | |||||
notarius | Adatlap | 391701 | 2009. október 26. 11:23 | ||
Jobban nézegetve: fotó ez egyáltalán? Olyan grafika-érzetem van. | |||||
notarius | Adatlap | 391700 | 2009. október 26. 11:22 | ||
Miért kellene? Az egész előrenyúló felület hiányzik, de legalábbis a vezérsík teteje takar annyit, hogyha a törzs tetején maradt, az ne látszódjon. Mondjuk az ötjegyű szám alapján meg lehet nézni, mi ez. | |||||
Monox | Adatlap | 391699 | 2009. október 26. 11:13 | ||
Viszont az is furcsa, hogy bár BN sajátosságok látszanak a képen, de a nagyméretű függőleges vezérsík viszont nem, pedig ebböl a szögből kellene... | |||||
notarius | Adatlap | 391698 | 2009. október 26. 10:07 | ||
Igen, a kabintető elég furcsa lenne MLD-nek. Főleg, hogy MLD nem is volt Irakban, csak ML. | |||||
juge75 | Adatlap | 391697 | 2009. október 25. 22:40 | ||
Ez a kép legutóbb az Aranysasban jelent meg. Nem tudni mi okból, Mig-23 MLD-nek írja, pedig ez egy 23 BN. | |||||
Daala | Adatlap | 391696 | 2009. október 25. 21:01 | ||
Ez utóbbi sajnos sokkal szomorúbb kép...:-( | |||||
migi | Adatlap | 391695 | 2009. október 25. 20:12 | ||
Lacy | Adatlap | 391694 | 2009. október 25. 19:28 | ||
mig23papa | Adatlap | 391693 | 2009. október 24. 17:49 | ||
Tyimosenko Lapozgassál türelmesen visszafelé a topikban, már le lett írva részletesen az eset. | |||||
Monox | Adatlap | 391692 | 2009. október 24. 09:05 | ||
A tömören összefoglat oka egy hajtóműtűz miatti kényszerleszállás volt, amiben a hajtóművön kívül a törzshátsó is megsérült. LEszálláskor azt hiszem még egy futódurranás is nehezítette a helyzetet, de végülis ipari szinten lehetett csak helyreállítani. Az ipari javítást aztán jelentősen megnehezítette a Szovjetúnió széthullása. Hazaúton ismét meghibásodott a gép Ukrajna felett, ismét kényszerszállt, majd egy évig állt a reptér egyik sarkában, mert rendezetlen volt a javítási számlatartozás. Így közel 3 év után tért haza a madár, amiről csak jókat hallotam azóta. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 391691 | 2009. október 24. 01:28 | ||
Tenyleg az kiderult azota, hogy a 11-es gepet miert vittek el az oroszok es mit csinaltak vele amig ott volt? Sajnos nekem meg midig csak annyi infom van errol az esetrol, amennyit a Top Gun talalgatott akkoriban. Valami zavaros paparazzi-foto volt az ujsag utolso lapjan ahogy rakjak be (vagy ki) a miget egy szallitgepbe. Valaki tudja, hogy mi volt ez? | |||||
Yeagger | Adatlap | 391690 | 2009. október 23. 23:58 | ||
Inkább neki jelentenek:) | |||||
Monox | Adatlap | 391689 | 2009. október 23. 09:54 | ||
Pont Bakó Feri jelent a képen... :) | |||||
romeo | Adatlap | 391688 | 2009. október 22. 21:46 | ||
Rob79 | Adatlap | 391687 | 2009. október 22. 17:43 | ||
Sziasztok! Mindenkinek köszi a kiigazítást! Igazatok van! Én arra értettem, hogy összesen a 20-assal együtt 16 szolgált. Meg ugye 13-as nem volt... Volt olyan időszak, ha jól tudom, hogy már 4 leesett( 04, 05, 09 , 16), a 11-es meg már az EX-Nagy Tesónál volt... Ha már a 20-as itt volt akkor az összesen 11. Később visszajött a 11-es az 12... 95-ben leesett a 14-es tehát 11 maradt a végére. Így talán pontosabb. | |||||
romeo | Adatlap | 391686 | 2009. október 21. 19:45 | ||
Majd 1990-ben vettük át az oroszoktól a 20-as UB-t. | |||||
Nyugger | Adatlap | 391685 | 2009. október 21. 19:27 | ||
Tibor ! 15 gép volt egyidőben! 12 MF + 2 UB érkezett 1979-ben. A 16-os UB pedig 1981-ben. Az első gépveszteség /a 05-s 23MF balesete/ 1985 03.25-én volt. Tehát eddig 15 gép volt hadrendben. | |||||
Tibor | Adatlap | 391684 | 2009. október 21. 18:10 | ||
Szevasz! Valami nem stimmel a számokkal. Ha csak a lajtstromokat veszem, akkor: MF 01-12 UB 14, 15, 16, 20 Ez így 16. Ha a katasztrófát szenvedett gépeket levonjuk, akkor pedig sose volt 15 gép egyidőben. Üdv. | |||||
Monox | Adatlap | 391683 | 2009. október 21. 17:31 | ||
Eredetileg csak 14db volt, aztán 1981-től 15db. 16 db gépe sosem volt a Légerőnek. | |||||
Rob79 | Adatlap | 391682 | 2009. október 21. 16:29 | ||
Nálunk meg 12 volt hadrendben... ( persze eredetileg 16) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 391681 | 2009. október 19. 11:44 | ||
Meg annyit, hogy az FAA nyilvantartas szerint az Usaban jelenleg 11db Mig-23-as van civil lajstromban. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391680 | 2009. október 18. 12:42 | ||
Tyimosenko Honnan jöttél, a holdról? Amerikában bármire kaphatsz engedélyt. A magyar bürokraták kimehetnének egy kis továbbképzésre. | |||||
mig23papa | Adatlap | 391679 | 2009. október 18. 12:37 | ||
RonnieFrown | Adatlap | 391678 | 2009. október 18. 10:57 | ||
Jaja, a shell logo minden gepen rajta van. The Fleet: 4 English Electric Lightnings 3 BAe Buccaneers 5 Hawker Hunters 1 Strikemaster 1 SA 330L Puma Helicopter and another 3 in rebuild. | |||||
SIG | Adatlap | 391677 | 2009. október 18. 10:32 | ||
Halihó ! Nem ez a jószág az, akinek a Buccaneer farkán van egy szolid Shell logó ? Mert ha igen, akkor ő a Shell olaj igazgatótancsának tagja és így gyanítom nincsenek problémái a kútnál :) Hány pont lehet vajon a Smart kártyáján ? :) | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 391676 | 2009. október 18. 10:19 | ||
A fegyverrendeszert ki kell belole epiteni, onnantol kezdve pedig ez is csak egy repulogep mint barmi mas. Kicsit dragabb uzemeltetni mint egy cessnat, de ha belefer miert ne? De nemcsak usaban, sok mas orszagban repulnek hasonlo kategoriaju gepek civil lajstromban. A legnagyobb magankezben levo civil vadaszgep gyujtemeny nem is Usa-ban, hanem Del-Afrikaban van. A ceg neve Thunder City. A vilgon csak itt repul az English Electric Ligtning, ami meg a 23-asnal is brutalisabb. Raadasul 4 db-ot is repulnek a helyi repulonapokon.De van meg a faszinak Buccaneer es par Hunter is a hangarban. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 391675 | 2009. október 18. 00:16 | ||
Termszetesen UB. :) Azer batrak ezek az amerikai gyerekek egy ilyen gepet ott uzemeltetni, meg egyaltalan, hogy a feneben kaphatnak ra repuesi engedelyt?... | |||||
opetrovics | Adatlap | 391674 | 2009. október 17. 18:21 | ||
opetrovics | Adatlap | 391673 | 2009. október 17. 18:14 | ||
Akarod mondani,UB. :-) | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 391672 | 2009. október 17. 17:39 | ||
MIG-23UM magankezben. http://www.youtube.com/watch?v=sR8MxWS-U7c | |||||
Monox | Adatlap | 391670 | 2009. október 11. 10:05 | ||
Lacy, Ezt a fotósorozatot honnan kaptad? :) Csak azért mert a kép alatti iker sorszámozást a képek helyének lokalizására én vezetem így, az oprendszer és a képek kronológia sorrendje miatt. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |