/ Fórumok /

MiG-23

Kicsit mostohán bánunk a "csapkodó szárnyú" MiG-ünkkel- nekem a másik kedvencem. Ha valakinek van képe hozzá, tegye fel ide.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.
Monox 391720 2009. november 4. 19:47
Válasz erre
Valóban nagyon szépek, csak oldalszámot tanulnának meg végre festeni!
romeo 391719 2009. november 3. 13:30
Válasz erre
Így kellene rendbehozni a keceli gépet is!
romeo 391718 2009. november 3. 12:07
Válasz erre
MiG-23MF
MiG-23MF

Üdv!
PETI 391717 2009. október 30. 08:43
Válasz erre
Véleményem szerint már elkésne vele, mert a gépek állapota olyan, amilyen. Sajnos. Üdv
romeo 391716 2009. október 29. 22:41
Válasz erre
Üdv!

Ideje lenne, hogy a Hadtörténeti Intézet és Múzeum beszóljon a tulajnak.
PETI 391715 2009. október 29. 21:08
Válasz erre
A keceli gépek azé ilyen ocsmány rozsdaszínűek, mert az okos "gyepmester" agyon locsolja őket a vasas vizével és rozsdaszínt kapnak. Én is most voltam Kecelen, majd kiestem az autóból, amikor megláttam! Feltűnően látszik, már messziről! A köv. gépek kaptak rozsdaszínt: MiG-23UB, Draken, L-29, Zlin, AN-24, Mil sor, kivéve a 24-est. Kár értük.
Kérdeztem az ottani nőt, hogy mi a fenéért kell szétlocsolni mindent, de hülyének nézett... Amúgy megnőttek azok a csodás fenyők is, amik meg a földi technika előtt vannak, tehát azok meg nem látszanak 100%-osan. Üdv
Tibcsi 391714 2009. október 29. 17:57
Válasz erre
mig23papa 391713 2009. október 29. 17:48
Válasz erre
Tibcsi

Kérdezd meg a gazdájától, ő talán tudja.
Tyimosenko 391712 2009. október 28. 21:21
Válasz erre
Atyaeg! Ezek valami atkak vagy mi? Nyaron meg tiszta volt.
Tibcsi 391711 2009. október 28. 21:06
Válasz erre
romeo 391710 2009. október 28. 21:01
Válasz erre
530-00
530-00

Eléggé csúnyácska lett a keceli MiG-23UB.
migi 391709 2009. október 26. 19:10
Válasz erre
Akkor ezer gratuláció a művésznek .ezt benéztem , de jól elbeszélgettetek , és ez a lényeg.
Tibcsi 391708 2009. október 26. 12:48
Válasz erre
Csak a pontosság kedvéért: az Aranysas képaláírásában ML szerepel. Most néztem meg.
notarius 391707 2009. október 26. 12:21
Válasz erre
f2d 391706 2009. október 26. 11:56
Válasz erre
f2d 391705 2009. október 26. 11:54
Válasz erre
f2d 391704 2009. október 26. 11:53
Válasz erre
Ez eyg Harley Copic olajfestmény. De ott is van a képen a neve.:-)
Monox 391703 2009. október 26. 11:37
Válasz erre
Ha abból indulunk ki, ami előzőleg nem tünt fel, hogy a "nagyobb arányban meglévő" gépen nincs törzshátsó, akkor is lennie kellene a függ. vezérsík előrenyúló részének látszania, ugyanis az a törzs szerves része. De az is lehet, hogy az előtte lévő maradék a MiG-23ML.
RonnieFrown 391702 2009. október 26. 11:24
Válasz erre
Sracok, ez nem fenykep, hanem rajz.
notarius 391701 2009. október 26. 11:23
Válasz erre
Jobban nézegetve: fotó ez egyáltalán? Olyan grafika-érzetem van.
notarius 391700 2009. október 26. 11:22
Válasz erre
Miért kellene? Az egész előrenyúló felület hiányzik, de legalábbis a vezérsík teteje takar annyit, hogyha a törzs tetején maradt, az ne látszódjon.
Mondjuk az ötjegyű szám alapján meg lehet nézni, mi ez.
Monox 391699 2009. október 26. 11:13
Válasz erre
Viszont az is furcsa, hogy bár BN sajátosságok látszanak a képen, de a nagyméretű függőleges vezérsík viszont nem, pedig ebböl a szögből kellene...
notarius 391698 2009. október 26. 10:07
Válasz erre
Igen, a kabintető elég furcsa lenne MLD-nek. Főleg, hogy MLD nem is volt Irakban, csak ML.
juge75 391697 2009. október 25. 22:40
Válasz erre
Ez a kép legutóbb az Aranysasban jelent meg.
Nem tudni mi okból, Mig-23 MLD-nek írja, pedig ez egy 23 BN.
Daala 391696 2009. október 25. 21:01
Válasz erre
Ez utóbbi sajnos sokkal szomorúbb kép...:-(
migi 391695 2009. október 25. 20:12
Válasz erre
800px-Iraqi_mig-23
800px-Iraqi_mig-23

Meg próbálok iberelni
Lacy 391694 2009. október 25. 19:28
Válasz erre
cz2
cz2

Sziasztok, dió téma:
mig23papa 391693 2009. október 24. 17:49
Válasz erre
Tyimosenko

Lapozgassál türelmesen visszafelé a topikban, már le lett írva részletesen az eset.
Monox 391692 2009. október 24. 09:05
Válasz erre
A tömören összefoglat oka egy hajtóműtűz miatti kényszerleszállás volt, amiben a hajtóművön kívül a törzshátsó is megsérült. LEszálláskor azt hiszem még egy futódurranás is nehezítette a helyzetet, de végülis ipari szinten lehetett csak helyreállítani. Az ipari javítást aztán jelentősen megnehezítette a Szovjetúnió széthullása. Hazaúton ismét meghibásodott a gép Ukrajna felett, ismét kényszerszállt, majd egy évig állt a reptér egyik sarkában, mert rendezetlen volt a javítási számlatartozás. Így közel 3 év után tért haza a madár, amiről csak jókat hallotam azóta.
Tyimosenko 391691 2009. október 24. 01:28
Válasz erre
Tenyleg az kiderult azota, hogy a 11-es gepet miert vittek el az oroszok es mit csinaltak vele amig ott volt? Sajnos nekem meg midig csak annyi infom van errol az esetrol, amennyit a Top Gun talalgatott akkoriban. Valami zavaros paparazzi-foto volt az ujsag utolso lapjan ahogy rakjak be (vagy ki) a miget egy szallitgepbe. Valaki tudja, hogy mi volt ez?
Yeagger 391690 2009. október 23. 23:58
Válasz erre
Monox 391689 2009. október 23. 09:54
Válasz erre
Pont Bakó Feri jelent a képen... :)
romeo 391688 2009. október 22. 21:46
Válasz erre
444-00
444-00

mig-23, mn.
Rob79 391687 2009. október 22. 17:43
Válasz erre
Sziasztok! Mindenkinek köszi a kiigazítást! Igazatok van! Én arra értettem, hogy összesen a 20-assal együtt 16 szolgált. Meg ugye 13-as nem volt... Volt olyan időszak, ha jól tudom, hogy már 4 leesett( 04, 05, 09 , 16), a 11-es meg már az EX-Nagy Tesónál volt... Ha már a 20-as itt volt akkor az összesen 11. Később visszajött a 11-es az 12... 95-ben leesett a 14-es tehát 11 maradt a végére. Így talán pontosabb.
romeo 391686 2009. október 21. 19:45
Válasz erre
Majd 1990-ben vettük át az oroszoktól a 20-as UB-t.
Nyugger 391685 2009. október 21. 19:27
Válasz erre
Tibor !

15 gép volt egyidőben! 12 MF + 2 UB érkezett 1979-ben. A 16-os UB pedig 1981-ben.
Az első gépveszteség /a 05-s 23MF balesete/ 1985 03.25-én volt. Tehát eddig 15 gép volt hadrendben.
Tibor 391684 2009. október 21. 18:10
Válasz erre
Szevasz!
Valami nem stimmel a számokkal. Ha csak a lajtstromokat veszem, akkor:
MF 01-12
UB 14, 15, 16, 20
Ez így 16. Ha a katasztrófát szenvedett gépeket levonjuk, akkor pedig sose volt 15 gép egyidőben.
Üdv.
Monox 391683 2009. október 21. 17:31
Válasz erre
Eredetileg csak 14db volt, aztán 1981-től 15db. 16 db gépe sosem volt a Légerőnek.
Rob79 391682 2009. október 21. 16:29
Válasz erre
Nálunk meg 12 volt hadrendben... ( persze eredetileg 16)
RonnieFrown 391681 2009. október 19. 11:44
Válasz erre
Meg annyit, hogy az FAA nyilvantartas szerint az Usaban jelenleg 11db Mig-23-as van civil lajstromban.
mig23papa 391680 2009. október 18. 12:42
Válasz erre
Tyimosenko

Honnan jöttél, a holdról? Amerikában bármire kaphatsz engedélyt. A magyar bürokraták kimehetnének egy kis továbbképzésre.
mig23papa 391679 2009. október 18. 12:37
Válasz erre
RonnieFrown 391678 2009. október 18. 10:57
Válasz erre
Jaja, a shell logo minden gepen rajta van.

The Fleet:
4 English Electric Lightnings
3 BAe Buccaneers
5 Hawker Hunters
1 Strikemaster
1 SA 330L Puma Helicopter and another 3 in rebuild.
SIG 391677 2009. október 18. 10:32
Válasz erre
Halihó ! Nem ez a jószág az, akinek a Buccaneer farkán van egy szolid Shell logó ? Mert ha igen, akkor ő a Shell olaj igazgatótancsának tagja és így gyanítom nincsenek problémái a kútnál :) Hány pont lehet vajon a Smart kártyáján ? :)
RonnieFrown 391676 2009. október 18. 10:19
Válasz erre
A fegyverrendeszert ki kell belole epiteni, onnantol kezdve pedig ez is csak egy repulogep mint barmi mas. Kicsit dragabb uzemeltetni mint egy cessnat, de ha belefer miert ne? De nemcsak usaban, sok mas orszagban repulnek hasonlo kategoriaju gepek civil lajstromban. A legnagyobb magankezben levo civil vadaszgep gyujtemeny nem is Usa-ban, hanem Del-Afrikaban van. A ceg neve Thunder City. A vilgon csak itt repul az English Electric Ligtning, ami meg a 23-asnal is brutalisabb. Raadasul 4 db-ot is repulnek a helyi repulonapokon.De van meg a faszinak Buccaneer es par Hunter is a hangarban.
Tyimosenko 391675 2009. október 18. 00:16
Válasz erre
Termszetesen UB. :)

Azer batrak ezek az amerikai gyerekek egy ilyen gepet ott uzemeltetni, meg egyaltalan, hogy a feneben kaphatnak ra repuesi engedelyt?...
opetrovics 391674 2009. október 17. 18:21
Válasz erre
HoaMuzeumban_10
HoaMuzeumban_10

Sziasztok!

Aszolnoki rep. múzeum oldalán találtam,ritka békés,és szép kép.
opetrovics 391673 2009. október 17. 18:14
Válasz erre
Tyimosenko 391672 2009. október 17. 17:39
Válasz erre
MIG-23UM magankezben.

http://www.youtube.com/watch?v=sR8MxWS-U7c
Monox 391670 2009. október 11. 10:05
Válasz erre
Lacy,

Ezt a fotósorozatot honnan kaptad? :) Csak azért mert a kép alatti iker sorszámozást a képek helyének lokalizására én vezetem így, az oprendszer és a képek kronológia sorrendje miatt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58.