<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
horvathp | Adatlap | 391832 | 2010. április 6. 12:01 | ![]() | |||||||||||||
romeo | Adatlap | 391831 | 2010. március 22. 15:22 | ![]() | |||||||||||||
Dani | Adatlap | 391830 | 2010. március 6. 19:46 | ![]() | |||||||||||||
Elfelejtettem hozzátenni, a védőlemezek házi készítésűek. | |||||||||||||||||
Dani | Adatlap | 391829 | 2010. március 6. 19:44 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok, még novemberben kértem tanácsot a bolgár Floggerekkel, illetve a kiszolgáló járművekkel kapcsolatosan. Nos, dioráma még nincs, gép már van, még lakkozásra vár. Academy készlet, 1/72 méret. A festés Americo Maia sémája alapján. Csillagos gépről sajnos kevés fotót találtam. Mit szóltok? Szívesen várok mindenféle véleményt. Lehet, hogy egy dioráma lesz belőle a távolabbi jövőben, mondjuk egy MiG-25 szomszédságában a betonon. | |||||||||||||||||
Franto | Adatlap | 391828 | 2010. február 12. 12:16 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Az RV Resin nevű cseh cég adott ki típusismertetőket részletes rajzokat 1 :48 és 1:72 méretarányban + CD képekkel. A weboldaluk: www.rvresin.com . Már készítik a Mig-23 MF és ML változatát 1:72-ben. | |||||||||||||||||
búza | Adatlap | 391827 | 2010. február 5. 17:24 | ![]() | |||||||||||||
Miért kezdenék? Szemüvegeseknek pont ideális méret!:-) | |||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 391826 | 2010. február 5. 15:29 | ![]() | |||||||||||||
Kár, hogy úgy is megfizethetetlen lesz! | |||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 391825 | 2010. február 5. 10:09 | ![]() | |||||||||||||
Remélem hamaroan elkezdik kicsinyíteni.:-) data3.primeportal.net/models/thomas_voigt4/trumpeter/images/trumpeter_51_of_61.jpg | |||||||||||||||||
Doki400 | Adatlap | 391824 | 2010. február 4. 19:18 | ![]() | |||||||||||||
Nekem egy emlékem van ezekről a bizonyos ajtókról. 97-98 telén történt hogy az egyik ajtó féke befagyott és nem volt hajlandó "kigurulni". A bent lévő 21um-et pedig vinni kellett volna rep. előtti derítésre... APA kicsival cibáltam kb. negyed órát mire megmozdult. Mikor elindult, az Apát úgy húzta mint a sz.rt... :-) | |||||||||||||||||
Petee | Adatlap | 391823 | 2010. február 4. 12:59 | ![]() | |||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391822 | 2010. február 3. 22:27 | ![]() | |||||||||||||
Petee Igen 2 Mig 23 fért el benne ha a szárny 72 fokon volt, 16 foknál egy gép fért el, oldalt lehetett bármit tárolni abban a kis helyiségben valóban nem semmi látvány lehetett,ahogy azok a hatalmas ajtók fel-alá gurulnak a síneken. | |||||||||||||||||
Petee | Adatlap | 391821 | 2010. február 3. 09:09 | ![]() | |||||||||||||
Üdv Mig23papa! Nem semmi látvány lehetett,ahogy azok a hatalmas ajtók fel-alá gurulnak a síneken... Ha jól gondolom a hangár méretéből ítélve egyszerre akár több gép is elfért bennük. Néhány képen láttam egy helységet a hangár oldalában,az valami fegyvertároló lehetett,hasonlóan az orosz hangárokhoz? | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391820 | 2010. február 1. 23:26 | ![]() | |||||||||||||
Nyugger Kétféleképpen lehetett nyitni Normál nyitás amikor a kötéllel össze volt kötve a 2 ajtó és benti helyzetzár nyitása után a csörlőszerkezet fékezése által nyilott ki olyan sebességgel ahogy én a féket feloldottam egy pedállal, de a legnagyobb sebességgel is több percig nyitódott ki. Vésznyitáskor leakasztottuk a behúzókötelet az ajtókról, és a benti helyzetzár nyitása után az ajtók a súlyuknál fogva a lejtős pályán elindultak egyre gyorsabban, de, mivel a sin vége meredeken emelkedett, lelassult utána elindult visszafelé, de akkor meg egy automata fék lassította, ezt játszotta le 2-3 alkalommal mire megnyugodott az ajtó nyitott helyzetben. A vésznyitás azért volt így megoldva hogy áramszünet esetén is lehessen nyitni. Bezárni is lehetett áram nélkül de ahhoz egyszerre 2 vontató kellett , hogy össze is akadjanak az ajtók a benti helyzetzár által mert akkor a motor helyett a vontatók húzták egyenként az ajtókat a kötélvezetőkön átvezetett kötél segítségével. Nem is sikerült egyszer sem vontatóval becsukni, mert inkább kiszakadtak a kötélvezető görgők. | |||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 391819 | 2010. február 1. 21:07 | ![]() | |||||||||||||
MiG23Papa! Jól emlékszem arra, hogy a fedezék ajtait távnyitáskor egy kábeles rendszer fékezte le ? | |||||||||||||||||
Petee | Adatlap | 391817 | 2010. február 1. 12:52 | ![]() | |||||||||||||
Kamovos Teljes mértékben igazad van.Jobb mintha a szabad ég alatt árválkodnának,egy ponyvával letakarva.Viszont akkor is nagy pazarlás,amit a többi reptérrel tettek... Üdv: Petee | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 391816 | 2010. február 1. 10:06 | ![]() | |||||||||||||
Szia Petee. De nekik legalább tető van a fejük felett! Nem minden technikánknak van ilyen jó sora, sajnos. :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||
Petee | Adatlap | 391815 | 2010. február 1. 09:59 | ![]() | |||||||||||||
Kamovos,SIG! Köszönöm a képeket!Eddig nem gondoltam volna,hogy ekkorák ezek az ojjektumok :),de a Mégane-hoz,és az EC-135 méretéhez azért lehet viszonyítani. Kicsit azért elgondolkodtató,hogy most már kihasználatlanul,üresen állnak,csakúgy,mint az elhagyott szovjet reptereken lévők.Közben meg a Gripenek a hullámlemez garázsokban pihennek... | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391814 | 2010. január 31. 23:47 | ![]() | |||||||||||||
Petee Azzal szórakoztunk, hogy ajtónyitás előtt aprópénzt tettünk a sínre, szépen kilapította. | |||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 391813 | 2010. január 31. 20:36 | ![]() | |||||||||||||
SIG | Adatlap | 391812 | 2010. január 31. 20:31 | ![]() | |||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 391811 | 2010. január 31. 20:24 | ![]() | |||||||||||||
hondarider | Adatlap | 391810 | 2010. január 31. 20:12 | ![]() | |||||||||||||
Kiskunlacháza... | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 391809 | 2010. január 31. 20:08 | ![]() | |||||||||||||
Dobjad, dobjad! :) | |||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 391808 | 2010. január 31. 19:35 | ![]() | |||||||||||||
Szia ! Nekem van egyetlen fotóm egy pápai bunkiról, ha érdekes. Fedobjam ide ? | |||||||||||||||||
Petee | Adatlap | 391807 | 2010. január 31. 19:12 | ![]() | |||||||||||||
Mig23papa Köszönöm az infót.80 tonna ajtónként az nem semmi! Egyébként azért kérdeztem,mert tervbe vettem egy diorámát,fedezék + Mig-21 vagy 23.Majd még kiderül,egyenlőre adatokat gyűjtök. Mégegyszer köszönöm! További szép estét! | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391806 | 2010. január 31. 13:44 | ![]() | |||||||||||||
Petee Azért mert megint a nagyokosok döntöttek hogy ilyen legyen, méreteket nem tudom ,csak azt hogy az ajtó 150 cm vastag és 80 tonna / darab, vasúti síneken gördült | |||||||||||||||||
Petee | Adatlap | 391805 | 2010. január 29. 19:59 | ![]() | |||||||||||||
Jó estét mindenkinek! Tudna nekem valaki segíteni a Pápán lévő repülőgép-fedezékek méreteit (szélesség,hosszúság,magasság)illetően?Arról nincs esetleg információ,hogy miért nem a szabvány orosz hangárokat építettük meg,mint a többi volt VSZ tagállam?A Pápán lévő hangárokhoz hasonlót más reptéren még nem láttam. Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 391804 | 2010. január 27. 11:46 | ![]() | |||||||||||||
Ez pontosan így van. De nem is litániára van szükség, csak pár, szerintem a hozzáértőknek is fontos dologra, amiket javaslatként írtam. | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391803 | 2010. január 27. 09:21 | ![]() | |||||||||||||
Monox Az IWIWnem egy repülős oldal, nem kell annyira belemerülni, szerintem | |||||||||||||||||
Repvez | Adatlap | 391802 | 2010. január 26. 18:11 | ![]() | |||||||||||||
van valakinek olyan fotoja vagy leirása ahol látszik hogy hova voltak a kabin földi biztositékai betéve a katapult és a kabintetőnél ?Vagy megegyezik a 21-esével mert azt tudom. | |||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 391801 | 2010. január 26. 07:37 | ![]() | |||||||||||||
Rob79! Az iwiw oldalt jó kezdeményezésnek tartom, de szerintem egy kicsit részletesebb is lehetne. Pl. a típus melelt a pontos változatot (MF és egy másik lapon esetleg UB). A bemutatkozáskor pár mondattal megemlékenék a kezdekről és a végjátékról is, a többi szöveg maradhat. Az anyanyelvet oroszra változtatnám, a beszélt nyelvek közül beírnám mindet ahol csak repült a típus, első helyen természetesen a Magyarral. A dolgozom részbe a típus első és az utolsó repülés dátumát napra pontosan írnám be, a nem dolgozomba, pedig az elmúlt 13 év néhány stációját írnám be. A képek alatt jók a beírások, esetleg ki lehetne egészíteni azzal, hogy melyikkel mi lett, a zuhant gépeken túl is, (utóbbiaknál a pontos dátummal.) Nem kötözködés, ellenkezőleg. A stílizálás után valóban egy jó oldal jöhet így létre. | |||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 391800 | 2010. január 25. 18:09 | ![]() | |||||||||||||
Az eredeti szürkére festett csillag,majd a terepszínre fújt csillag és az ék. Szép kis történelem... makettes | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391798 | 2010. január 25. 11:45 | ![]() | |||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391797 | 2010. január 25. 11:44 | ![]() | |||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 391796 | 2010. január 25. 10:59 | ![]() | |||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 391795 | 2010. január 25. 10:55 | ![]() | |||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 391794 | 2010. január 25. 10:33 | ![]() | |||||||||||||
Szia Migi! Az Iwiw közösségi oldalon csináltam ezt az oldalt, ha fent vagy csatlakozz! Ja, és igen ez a minimum mig23papa! :-))) Az lepett volna meg , ha nem így lett volna! :-) Remélem tetszik majd mindenkinek az oldal! üdv.: Rob79 | |||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 391793 | 2010. január 25. 09:02 | ![]() | |||||||||||||
Charles! Ezen valóban nagyon meglepődtem. Mindkét gépen a klasszikus Bolgár színsémát véltem felfedezni, ami szinte az összes MiG-21/23-asukon így volt jelen, bár az utóbbi néhány példányánál egy sötétbarna színt is kapott harmadikként. Közelről nézve valóban feltűnik, hogy a barna színt fújták a zöldre, az viszont nagyon érdekes, hogy a festék kopásával a barna szín alól nem a zöld, hanem az eredeti (v. az alapozó) szürke szín bukkan ki. Naív a kérdés nem piszkálás: biztos vagy benne, hogy a gépek egyszínű zöldek voltak akár csak egy pár órára is? | |||||||||||||||||
migi | Adatlap | 391792 | 2010. január 25. 08:07 | ![]() | |||||||||||||
Szia Laci Lemaradtam ,hol van ez az oldal ? valami elérhetőséget irjál már légyszives. üdv:migi | |||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 391791 | 2010. január 24. 22:59 | ![]() | |||||||||||||
Szia, mig23papa Köszi, ennyivel megint okosabb lettem. Üdv R. | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391790 | 2010. január 24. 22:43 | ![]() | |||||||||||||
Rob79 Ez a minimum hogy egy Mig 23-as oldalon a mig23papa jelöljön be először, nem? | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391789 | 2010. január 24. 22:42 | ![]() | |||||||||||||
Repvez Egyszerű, UB- nem volt oldalkormány denfer, MF-en volt. | |||||||||||||||||
Repvez | Adatlap | 391788 | 2010. január 23. 21:05 | ![]() | |||||||||||||
Kösz Rumcájsz és Charles. Én elsö körbe azt gondoltam hogy az UB-nek a vezérsikját kapta meg mert az is olyan mint a 11-esé hogy nincs rajta a csillapitó. A 2 kidudorodás a rádio magasságmérönek a helye ez van a 11-es gépen, de azt nem tudom, hogy be is volt e szerelve alá az ado és a vevö vagy csak az átalakitás visszamaradt részei ,mivel a többi gépröl erröl a területröl nem találtam fotot csak a 11-esröl. www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-23%20base/SERIALMiG-23/MiG23MFIDNo11HuAF/photos/photo251.jpg Amugy ha valaki tud infokat azzal kapcsolatban hogy az 1/48-as italeri 23asánál mire kell odafigyelni ami javitásra szorul mindenképpen vagy hiányzik/felesleges egy MF-hez képest azt leirhatná.. Mondjuk nagy része javitva lesz edu maratásokkal és gyanta kabinnal. | |||||||||||||||||
Rob79 | Adatlap | 391787 | 2010. január 23. 13:38 | ![]() | |||||||||||||
Sziasztok! Tudom, ez nem a reklám helye itt, nem is akarok felvágni vele, csak tájékoztatni szeretnélek benneteket! Létrehoztam egy oldalt az Iwiw-en a Mig 23-asak, úgymond, egy emlékoldalt, aki szeretné, nézze meg, és csatlakozzon hozzá, ha bármilyen köze is volt a típushoz! Én soha nem dolgoztam vele, csak édesapám, innen a rajongás! Remélem a kezdeményezés tetszést arat, és sokan csatlakoznak! Mindenkit szeretettel várok! Külön köszönet mig23papa-nak, aki elsőként jelölte be ismerősnek! | |||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 391786 | 2010. január 23. 09:16 | ![]() | |||||||||||||
Rumcájsz_52 Az a két kütyü nem működtető munkahenger, hanem lengéscsillapító. | |||||||||||||||||
charles | Adatlap | 391785 | 2010. január 22. 21:22 | ![]() | |||||||||||||
Szia Repvez és Mirazsmarci A kakukktojás a 11-es. Ez nem 23MF F2 farokrész. A nagyjavításkor kapta, mert az eredeti kiégett. Van más különbség is. Az elfordítható pótvezérsík elejénél mindkét oldalon van egy-egy antenna kidudorodás - ebben az esetben üres - de erről hirtelen nem találtam fotót,feltéve,hogy egyáltalán van. Az nem nagyon ismert,hogy a 01 és 02 eredetileg egyszínű zöld volt, az átvétel során tették ezt szóvá és nagy hirtelen ilyen festék volt, ami természetesen bolgár. Pápára érkezéskor még meg sem volt száradva teljesen. Végűl egy-két nem nagyon ismert fotó. | |||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 391784 | 2010. január 22. 20:54 | ![]() | |||||||||||||
Szia Repvez A 23MF-nél eredetileg be van építve az oldalkormány középső bekötésénél a kormánylapot működtető két munkahenger, tehát ez az eredeti kialakítás. A "11"-nél valami sérülés történt a törzs-hátsórésznél, ezért a nagyjavítás során (Oroszországban) lecserélték a sérült részt egy 23M tipusú hátsórészre, ezért más az oldalkormány középső bekötése ezen a gépen. Üdv R. | |||||||||||||||||
Repvez | Adatlap | 391783 | 2010. január 22. 19:45 | ![]() | |||||||||||||
Azt valaki meg tudja mondani nekem ,hogy miért van különbség a 10-es és a 11-es gépek közt az oldalkormány középsö forgéspontjánál?ill melyik széria a kakukktojás?Aminél nem látszik a 2 munkahenger vagy ahol igen.Esetleg van más különbség is ? www.freeweb.hu/hunavia/TYPE/MiG-23%20base/SERIALMiG-23/MiG23MFIDNo11HuAF/photos/photo111.jpg | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 391782 | 2010. január 22. 19:36 | ![]() | |||||||||||||
Ki ajánlotta volna fel? Egyáltalán ki tudott az egészről? | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 391781 | 2010. január 22. 19:35 | ![]() | |||||||||||||
Hali! Kár, hogy ilyen szép gépet olyan ócskán lefestettek! Így kellett volna hagyni, ahogy jött, nem piszkálni... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
Segítségre lenne szükségem Olyan kép kellene amin a 23-as hud elötti része látható.
Köszönöm.