<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |
mirazsmarci | Adatlap | 392411 | 2011. október 3. 20:31 | ||
Én sem, elnézve a szép sárga kabintetőt... Előzmény: (392410) miles 2011. október 3. 20:28 | |||||
miles | Adatlap | 392410 | 2011. október 3. 20:28 | ||
Én abban sem vagyok biztos, hogy ez repülőképes, | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 392409 | 2011. október 2. 20:14 | ||
Szia Lacy Érdekes a "függesztő-indítósín" megoldása, szerintem erről nehéz lenne harcbavetni a rakettát! Ráadásul az MSz-ben a 21bisz lokátora van, tehát a reálisan indítható és célra vezérelhető rakéta csak az R-23T infra-vezérlésű változat lehet, de mint írtam, az sem erről a "függesztőről". (Ja, és ezen a gépen még az infra-pellengátor is hiányzik az orrfutó előtt!) Üdv R. | |||||
Lacy | Adatlap | 392408 | 2011. október 2. 09:10 | ||
Szóval: www.youtube.com/watch | |||||
Lacy | Adatlap | 392407 | 2011. október 2. 07:32 | ||
Sziasztok, érdekes fegyver egy Líbiai MiG-23MSz-en. http://www.youtube.com/watch?v=3JubUnIcBJc&feature=related&noredirect=1 | |||||
Vik30 | Adatlap | 392406 | 2011. augusztus 30. 20:19 | ||
zoli1989 | Adatlap | 392405 | 2011. augusztus 25. 10:28 | ||
1992-es pozsonyi repülőnap, háttérben a 08-as MiG-23MF www.leteckemotory.cz/csiaf1992/000003.jpg | |||||
sulyid | Adatlap | 392404 | 2011. augusztus 21. 13:38 | ||
Nekem ez az f-14-es lista nem kóser... | |||||
miles | Adatlap | 392403 | 2011. augusztus 21. 13:32 | ||
Aztán szóltak, hogy leglent vannak a színek, de én odáig már nem jutottam el. Érdemes összevetni ezekkel: www.ejection-history.org.uk/Country-By-Country/iranian_f_4_phantom_losses.htm www.ejection-history.org.uk/Country-By-Country/iranian_f_5_losses_any_ejections.htm www.ejection-history.org.uk/Country-By-Country/Iran_F-14_.htm A Su-20-as légigyőzelmet konkréten nem írja, csak azt, hogy ugyanakkor lezuhant egy gép, ugyanazzal a személyzettel. | |||||
sanyi | Adatlap | 392402 | 2011. augusztus 20. 15:37 | ||
Köszi én is hogy megelőztél és segítettél Miles-nek helyettem:) | |||||
miles | Adatlap | 392401 | 2011. augusztus 20. 14:35 | ||
Köszi! | |||||
Levix | Adatlap | 392400 | 2011. augusztus 20. 14:18 | ||
Confirmed entries are in GREEN Igazolt Claims and unconfirmed entries are in WHITE Igényelt de nem igazolt Damaged and Close Calls entries are in VIOLET Sérült, közel volt, nem sokon múlott Fratricide entries are in LIGHT BLUE Saját lelövés | |||||
Levix | Adatlap | 392399 | 2011. augusztus 20. 14:18 | ||
Confirmed entries are in GREEN Igazolt Claims and unconfirmed entries are in WHITE Igényelt de nem igazolt Damaged and Close Calls entries are in VIOLET Sérült, közel volt, nem sokon múlott Fratricide entries are in LIGHT BLUE Saját lelövés | |||||
miles | Adatlap | 392398 | 2011. augusztus 19. 20:46 | ||
Mit jelentenek a színek? | |||||
sanyi | Adatlap | 392397 | 2011. augusztus 19. 20:33 | ||
Szia! 10ropiért szerintem adhatnának némi műanyagot, ami mutatja hogy egy harcigéppel van dolgunk... A válaszodra ezt a linket tudom mutatni: www.acig.info/CMS/index.php Érdekes dolgokat írnak itt, főleg az igazolt Szu-20 légigyőzelem érdekes... A helikopterek győzelmei közismertek, de a Fitteré aligha. | |||||
miles | Adatlap | 392396 | 2011. augusztus 19. 20:11 | ||
Szia! Ha 72-ben iraki MiG-23-ast akarsz építeni. www.1999.co.jp/eng/10152408 Bár ez nem légigyőzelmes és önmagában sem olcsó, bár kitűnő a minősége. Vajon milyen gépet lőhetett F-4,F-5? | |||||
sanyi | Adatlap | 392395 | 2011. augusztus 19. 13:19 | ||
sanyi | Adatlap | 392394 | 2011. augusztus 19. 12:51 | ||
p-51 | Adatlap | 392393 | 2011. augusztus 16. 18:27 | ||
kÖszönöm! | |||||
p-51 | Adatlap | 392392 | 2011. augusztus 16. 18:27 | ||
Allah/Isten nyújtsa hosszúra életetek, és fényeskedjetek dicsőségben! | |||||
Neo954 | Adatlap | 392391 | 2011. augusztus 15. 18:01 | ||
migi | Adatlap | 392390 | 2011. augusztus 15. 17:41 | ||
Kicsi nincs , csak ilyen van , | |||||
p-51 | Adatlap | 392389 | 2011. augusztus 15. 17:31 | ||
Tudna-e valaki feltenni akár csak egy kis képet is MiG-23MLD törzs feletti infracsapda-kivetőjéről? Üdvözlettel: p-51 | |||||
miles | Adatlap | 392386 | 2011. augusztus 13. 10:13 | ||
miles | Adatlap | 392385 | 2011. augusztus 12. 16:28 | ||
Én úgy tudom pár gépre felfestették. Csak négy aktív gépük van? | |||||
Lacy | Adatlap | 392384 | 2011. augusztus 12. 07:52 | ||
notarius | Adatlap | 392383 | 2011. augusztus 2. 21:59 | ||
Egyébként valószínű én leszek a hülye, mert a lentebb írt mintha 20-as lett volna. | |||||
notarius | Adatlap | 392382 | 2011. augusztus 2. 21:52 | ||
Majd valami hozzáértőbb megmondja a tutit, de a Rettegett Iván a lezuhant UB.k pótlására érkezett, ergo ez egy egyedi festés. Mintha nekem a zöld-homok-vil.kék festés rémlene. | |||||
horvathp | Adatlap | 392381 | 2011. augusztus 2. 16:15 | ||
Az ék felségjelzés festésére a parancsot 1991 január 31-én adták ki.A gép pedig egy évvel korábban zuhant le. A csillagos és az ék felségjel között volt egy átmeneti jelzés de úgy tudom hogy nem festették fel. A festésről bővebben itt: www.plasticwings.hu/mig23/mig23.htm | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 392380 | 2011. augusztus 2. 13:53 | ||
dexi | Adatlap | 392379 | 2011. augusztus 2. 13:48 | ||
horvathp: ez akkor azt jelenti, hogy "szovjet" festésben repult? feltételezem, hogy már piros fehér zold ékek voltak rajta és nem a csillagok? így van? ha a "szovjet" festésben repult van rá valamiféle festésminta? | |||||
horvathp | Adatlap | 392378 | 2011. augusztus 2. 12:51 | ||
Üdv! A képen látható állapotban érte a katasztrófa. Sajnos. A gépet 81-ben kaptuk, és éppen a nagyjavítás előtt zuhant le, tehát változtatás tudtommal nem volt rajt. Üdv Peti | |||||
dexi | Adatlap | 392377 | 2011. augusztus 2. 11:53 | ||
romeo | Adatlap | 392376 | 2011. július 30. 11:11 | ||
romeo | Adatlap | 392375 | 2011. július 29. 12:19 | ||
Rob79 | Adatlap | 392374 | 2011. július 29. 11:54 | ||
Ajánlom figyelmetekbe az alábbi oldalt: http://www.kerozingozos.hu/2011/07/25/a-kajla-ujjaszuletese/ Üdv:Rob79 | |||||
romeo | Adatlap | 392373 | 2011. július 28. 21:37 | ||
romeo | Adatlap | 392372 | 2011. július 28. 20:28 | ||
búza | Adatlap | 392371 | 2011. július 24. 18:09 | ||
A nap megette a plexit, mert nem volt letakarva. | |||||
pipi | Adatlap | 392370 | 2011. július 24. 17:52 | ||
Sziasztok! Ha hülyeséget kérdezek nézzétek el nekem, csak a kíváncsiság:-) Több régóta "álló" gépen látni ezt a sárgásra elszíneződőtt kabintetőt. Ez konzerválás vagy mivégett ilyen? Üdv pipi | |||||
búza | Adatlap | 392369 | 2011. július 24. 16:44 | ||
Sziasztok! Gyönyörű lett! Ha valaki még plexit és takarót is csinálna hozzá! Üdv: Búza | |||||
Rob79 | Adatlap | 392368 | 2011. július 24. 12:15 | ||
Rob79 | Adatlap | 392367 | 2011. július 24. 12:00 | ||
Rob79 | Adatlap | 392366 | 2011. július 24. 11:55 | ||
silent8 | Adatlap | 392365 | 2011. július 20. 19:23 | ||
Planes | Adatlap | 392364 | 2011. július 20. 19:20 | ||
romeo | Adatlap | 392363 | 2011. július 16. 19:23 | ||
Nekem valahogy nem természetesek ezek a színek. | |||||
romeo | Adatlap | 392362 | 2011. július 16. 18:39 | ||
romeo | Adatlap | 392361 | 2011. július 16. 18:38 | ||
pilotka | Adatlap | 392360 | 2011. július 3. 22:56 | ||
Skacok! Jó volt ott lenni tagnap Csapatostul! Könnyeket csalt ki szemünkből az a Szeretet, ahogyan emlékeztek Hősi Halottakról, Élőkről, és Gépekről, Emberekről és Technikáról. Példaértékű az összefogás. Ja! És hogy a C-17-eseket is fogdoshattuk... fotózhattuk, az a másik Kaland. Autózni saját kocsival ott bent, a NATO főkapun bejutni, üres, sokat tudó épületek között kanyarogni, a régi helyeken, emlékezve: még camo-s fedezékek, magas fű, keroszagú 10-15-20 év. Kedves emberek, emlékező Csapat és a remekbe szabott, felújított hibátlan 08-as 23-as. Annak ott kell maradnia, ahol született a jövője és múltja. Bázis Makettklub Kecskemét Pintér Árpád |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58. |