<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Bundesign | Adatlap | 393044 | 2006. június 23. 21:20 | ||
na ja, én se találtam sehol, nemgondoltam hogy ennyire különleges :S de akkor is az lesz, mert annak jó a festése :) de ha nemtalálok matricát, akkor megpróbálom felhújni :S Előzmény: (393043) Archy 2006. június 23. 21:18 | |||||
Archy | Adatlap | 393043 | 2006. június 23. 21:18 | ||
thai-t, zsidót, szingapúrit, és amerikait lehet venni itt-ott, de pakisztánit... Jól beleválasztottál Áron | |||||
Archy | Adatlap | 393042 | 2006. június 23. 21:14 | ||
Urak! Egyik klubtársam kért meg, hogy a magyar polgári lajstrommal repült Junkers F13-asokról szedjek össze minél több infót. Szal, aki tudna segíteni, kérem írjon egy mailt. Akármi jó, fotó volna persze a legjobb. Köszi! Áron | |||||
Bundesign | Adatlap | 393041 | 2006. június 23. 21:08 | ||
elhatároztam, ha a hornet kész, akkor építek egy revell f16 ost, régóta tetszik a kit, és a fejembe vettem, hogy pakisztáni lesz! nemtudjátok esetlek, honnan lehet rendelni hozzá matricalapot?1:72 es | |||||
Bundesign | Adatlap | 393040 | 2006. június 23. 19:18 | ||
baromi jól néz ki, szerintem teljesen tökéletes! ami különösen tetszik, az a kordon körülötte, miből csináltad? | |||||
xcraft | Adatlap | 393039 | 2006. június 23. 16:11 | ||
Mivel A-12 éppen nem halad, felteszek ide egy régebi gépet. UNICRAFT models, 1/72, X-47 PEGASUS, műgyanta. Aki már látta attól bocs. X. | |||||
ati27 | Adatlap | 393035 | 2006. június 19. 21:50 | ||
Szerintem sincs "szakosodás" Nekem is főképp 1/72, de néha 48. Mikor hogy. Amúgy eddig csak repülő, de kezdd érdekelni a csörömp 72-ben, és 35-ben is. | |||||
Kalóz | Adatlap | 393034 | 2006. június 19. 21:47 | ||
A szakosodás szerintem kicsit erős kifejezés. Mivel a különböző kategóriák különböző hozzáállást és technikákat igényelnek, bizonyos makettszám után kialakul egy rendszer. Addig általában mindenfélét összerak az ember, aztán a kevésbé "kézenfekvő" kategóriák kezdenek lemorzsolódni. Ez természetesen nem kivétel nélküli szabály, de sztem eléggé elterjedt. Bizonyos kategóriák (és méretarányok) ráadásul pénz- és helyigényesek. Régebben sokkal kisebb volt a makettboltok kínálata, ezért óhatatlanul mindent megvettünk, amihez csak hozzá lehetett jutni. Ma már ez is kissé másképp alakul. Én főleg 1:72-es repülőben utazom, de ha túl kicsi, vagy túl nagy a makett, más méretarány is előfordul. Mint ahogy van néhány csörömp, hajó, sőt autó is, de a többség az 1:72-es repülő. Abban viszont mindenevő vagyok, bár újabban érdekelnek az egyes típusok sorozatai is, vagy pl. a bemutató kötelékek gépei, esetleg a különleges példányok vagy festések. Az utóbbi időben érdelkelnek az X gépek is, bár ezek nagy része vagy drága, vagy egyáltalán nincs is kiadva. Dehát lehet saját építésben is gondolkodni ... | |||||
Bundesign | Adatlap | 393033 | 2006. június 19. 21:34 | ||
szerintem se szakosodik, vagy igen, de több témára. én pl repcsi scifi tankok. | |||||
Zoli | Adatlap | 393032 | 2006. június 19. 20:44 | ||
Csak nem 72-es az a MiG-3? Mert akkor részvétem... A szakosodásról annyit, hogy vannak ismerősök, akik csak autót, csak harcjárművet (ezeken belül is válogatva), más haverok meg mindenfélét építenek, szóval szerintem embere válogatja. Én repülővel, autóval, kisebb mértékben harcjárművekkel is foglalkozok, de tényleg nem ártana szakosodni, mert már most több, mint 200 makettem van, és még egy csomó tervbe van véve, mert témán belül minden érdekel. Viszont szigorúan csak egy méretben gyűjtögetek, de így is rengeteg cuccot beterveztem már... z | |||||
imi | Adatlap | 393031 | 2006. június 19. 20:29 | ||
ebben én sem hiszek még csak egy méretaránybansem tudok maradni:-D bár nem is számítok nagy öregnek még a fiatalokat is csak 1 éve hagytam el:-D | |||||
xcraft | Adatlap | 393030 | 2006. június 19. 19:33 | ||
Zoli! X az tényleg nincs, de hogy-hogy nem, a kb 120 összeépítetlen között van egy MiG-3 is. A "légierő a konyhaasztalon" c. könyvben írták, hogy idővel a makettező szakosodik. Ti hisztek ebben? Szerintem csak lesznek amik közelebb álnak a szívéhez. De, hogy csak ezt vagy azt építek, az nagyon ritka lehet. | |||||
Zoli | Adatlap | 393029 | 2006. június 19. 15:49 | ||
Pedig ezen elvileg nincs x plane... Amúgy szívesen, Iminek is! z | |||||
xcraft | Adatlap | 393028 | 2006. június 19. 15:19 | ||
imi | Adatlap | 393027 | 2006. június 19. 13:53 | ||
köszi tökéletes imi | |||||
Zoli | Adatlap | 393026 | 2006. június 19. 13:47 | ||
imi | Adatlap | 393025 | 2006. június 19. 12:47 | ||
sziasztok nekem a szovjet mig 3assal kapcsolatban lenne kérdésem: a propeller az fából vagy fémből volt? illetve maga a sárkány is fából vagy fémből készült? köszi imi | |||||
Archy | Adatlap | 393024 | 2006. június 16. 21:02 | ||
Várj egy hetet, és Timur tuti leközöl itt egy komplett típusleírást. Tervezőtől a vécésnéniig :-) De ha írsz neki egy mélt, akkor is biztos segít. Áron | |||||
vfrtom | Adatlap | 393023 | 2006. június 16. 16:41 | ||
sziasztok! Tud vki vmit a Messerscmitt 1099 teszt repülőről? egy pár részletben meg egyezik a Me-262-vel . A Revell adta ki 1/72-be.Köszi Vfrtom | |||||
Bundesign | Adatlap | 393022 | 2006. június 12. 00:49 | ||
na még 1 kis cockpit :) uscockpits.com/Jet%20Fighters/Jet%20Fighters.html | |||||
Bundesign | Adatlap | 393021 | 2006. június 10. 09:19 | ||
tyhű ha ez az oldal nagyon süt! ismkertem de sose néztem meg :) köszi | |||||
gluer | Adatlap | 393020 | 2006. június 9. 23:47 | ||
nem teljesen, bár nagyon hasonlít az Aircraftresourcecenter walkaround rovatában van mindkettőről részletfotó | |||||
Bundesign | Adatlap | 393019 | 2006. június 9. 21:52 | ||
fiuk. nemtudjátok, a sima hornet és a superhornet futóműve(i) megeggyeznek? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393018 | 2006. június 9. 18:37 | ||
azér mondom, hogy amit az amcsi pilóták látnak..érdekes mindig amerikai gépek találkoznak csak ufókkal, meg minden túróval. most direkt utána olvastam és igen, valóban Timurnak van igaza van :) | |||||
Archy | Adatlap | 393017 | 2006. június 9. 17:16 | ||
Bundesign! Timurnak azthiszem hihetsz. Általában amit állít, az úgy is van :-) Arról, hogy az amcsi katonák miket láttak, olvashatsz egy érdekes könyvben, melynek címe: Szellemjárás égen-földön. Történetek olyan dokumentált esetekről, amiket nem tudtak ezidáig megmagyarázni. Mind a repülés témaköréből. Áron | |||||
Bundesign | Adatlap | 393016 | 2006. június 9. 10:41 | ||
ahány könyvem, újságom, annyi verzió van a gép körül! a legtöbb forrásban azt olvastam hogy hivatalalosan vadászgépként nem vetették be, csak felderítőként, de gyakorlatilag igen, több amcsi pilóta is látni vélte a háború végén, de most erről anyit hogy az amcsi pilóták ufókat látnak, 1x az egyik a mikulást is látta... :D szóval... | |||||
Timur | Adatlap | 393015 | 2006. június 9. 09:42 | ||
Sziasztok! Csak a pontosítás kedvéért: -A Do 335-ből egyetlen példány került tényleges csapatszolgálatba, a V3 (T9+ZH hívójellel, ha jól emlékszem),felderítőként. Az eredményes alkalmazást azonban a hátsó motor hűtési problémái megakadályozták. -A Do 335-öt NEM vetették be a keleti fronton. -Clostermann mester hmmm... nem mindig pontos. (Saját állítása szerint ő pl. lelőtte Graf-ot is -von Graff-ként említve- a Nowotny-s sztorijáról nem is beszélve) -A Kalóz által említett egymotoros-láda sörös történet kb. annyira hiteles, mint Clostermann. -A világ első szériagyártásra előkészített,katapultülésel szerelt gépe a He 280 volt. -A világ első ténylegesen bevetett, katapultüléssel szerelt gépe a He 219 Uhu volt. -A típusfelsorolásból kimaradt a teljes B-széria, pedig épült belőlük a háború végéig. A mítoszok eloszlatására ajánlom a Monogram-könyvet (az első momi listáján). Horrido! | |||||
lucky | Adatlap | 393014 | 2006. június 9. 09:41 | ||
Gondolom idő igyénes is. Márpedig a Harmadik Birodalom ekkor már szűkében volt mindkettőből. Azért lenyűgöző h mire voltak képesek akkor a mérnökeik. Pár dolog csak most köszön vissza az akkor fejlesztésekből.Ez még akkor is igaz ha az akkori és mosti gépek között eltérő okok miatt van hasonlóság. | |||||
Mekett | Adatlap | 393013 | 2006. június 9. 09:30 | ||
A Pfeil akkorra teljesen kiforrott motorokat kapott, DB 603-asokat és Jumo motorokat. A háború második felében ezek voltak a harmadik birodalom majdnem minden soros motoros gépében. Az tény, hogy a konstrukció nagyon újszerű volt: a két motor, a katapultülés, az orrfutó és a lerobbantható vezérsík és légcsavar igenigen megnövelte az előállítási költségeket. | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393012 | 2006. június 9. 09:24 | ||
Ráadásul a bomba terhelését, vagy a pót üzemasnyagot a törzsben hordta teljes egészében... És a németek valahogy azt is meoldották a tervezés során hogy ne ékelődjenek be a kormányok nagy sebességű zuhanás következtében. Nagyon durva gép volt. Még mai szemmel is lenyűgöző. A Baj csak az volt hogy rendkívül nyersanyag igényes konstrukció, és a motorjai is full generálra szorultak minden 10 repült óra után, ha 100% közelében működtették a motort, akkor pedig mér 4 óra után motorcsere. Kicsit kihegyezett vas volt... | |||||
momi | Adatlap | 393011 | 2006. június 9. 09:15 | ||
Szia Bundesign! A Do-335 bevetették a Keleti Fronton. A nyugati Fronton 1945 áprilisában Pierre Clostermann a Tempestjével nem tudott utolérni és lelőni egy magányos felderítő Do-335-t!!! A Tempest ugyanolyan gyors volt ha nem gyorsabb mint a P-51D!!!-:) Az amik 11db együléses 2db kétülésest zsákmányoltak Oberpfaffenhofen-i gyárban. Ki is próbálták és legnagyobb megdöbbenésükre a repülési jellemzők jobbak voltak bármelyik szövetséges vadászgépnél!!! Mais ott avn a muzeumban. Ja és mellesleg a világ első szériagyártásra előkészített repgépe és bevetett vadászbombázója amely katapult üléssel volt felszerelve!!! A típus alváltozatai: Prototípusok 37db épült Do-335A-0 előszéria 10db épült Do-335A-1 vadászb.széria 1MK-103 30mm és 2db 15mm MG-151/15 +500kg bomb 11db ép. Do-335A-6 2üléses éjszaki vg. + FuG-217J Neptun radar sajna 1DB épült Do-335A-12 2 üléses gyakorló-oktató 2db épült A Friedrichshafen-i gyár lerohanásánál 85db készülő gépet foglaltak le az amerikai katonák. Vienna-Swechat-i HeinkelAG-nál istervezték a sorozatgyártását,de csak az előkészületig jutottak el. Könyvek: DORNIER 335 ARROW Author(s): J Richard Smith, Eddie J Creek & Thomas H Hitchcock ISBN: 0914144529 DORNIER DO 335: Vom Original zum Modell Author(s): K H Regnat ISBN: 3763760182 DORNIER DO 335: An Illustrated History Author(s): Karl-Heinz Regnat ISBN: 0764318721 AJ Press_ML067 Dornier Do-335 Pfeil (lengyel) Na mára ennyit a Claus Dornier mesterdarabjáról. Jó makettezést! Momi | |||||
Kalóz | Adatlap | 393010 | 2006. június 9. 08:59 | ||
Annyira gyors volt, hogy a háború után egy átszállítás során a német pilóta egy láda sört nyert, mert egy motorral repülve is lehagyta a kísérő ami gépeket. (Forrás Modell és Makett egy régi száma). | |||||
Podva | Adatlap | 393008 | 2006. június 9. 07:35 | ||
Szia Bundesign! Tévedés! Több Do335-öt találtak az amik félig kész állapotban.Gyártás és fejlesztés alatt volt a háború végéig. Paraméterei alapján gyorsabb lett volna mint a Mustang. Sőt a MKHL 1946-os hadrend tervei alapján ilyen géppel cseréltük volna le a 109-eseinket. Üdv Podva | |||||
Bundesign | Adatlap | 393007 | 2006. június 9. 00:00 | ||
hy ez egy dornier 335 pfeil. húzó és toló légcsavarral, német kisérleti repülő volt,nem alkalmazták, a sugárhajtómüvesek java miatt leált a projekt. elméletileg nemvetették be, de gyakorlatilag nem tudni. | |||||
Gileg | Adatlap | 393006 | 2006. június 8. 22:59 | ||
| |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 393005 | 2006. június 8. 22:29 | ||
| |||||
Tibcsi | Adatlap | 393004 | 2006. június 7. 19:08 | ||
Az ARC-n egy magyar Messzer! www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4801-4900/gal4859_Bf-109_Rossmann/gal4859.htm | |||||
Stefan | Adatlap | 393003 | 2006. június 7. 10:08 | ||
ha már cockpit... aeronautics.ru/archive/wwii/books/cockpit/page_01.htm | |||||
warbirds | Adatlap | 393002 | 2006. június 7. 09:46 | ||
Hihi. Télleg tükrözve van a kép...:))) Eredetiben balra mutatott a fóka orra...:) | |||||
Stefan | Adatlap | 393001 | 2006. június 7. 09:33 | ||
jó ez a link. köszönjük. A FW-190 -nél a legalsó képen tükrözve van a jobboldali szám a gépen. vajon ez ilyen volt igaziból is, vagy csak aki felrakta a képet tükrözte előtte? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393000 | 2006. június 6. 20:55 | ||
ez egy hasznos kis oldal lehet www.world-war-2-planes.com/cockpit-photos-of-world-war-two-aircraft.html | |||||
Archy | Adatlap | 392999 | 2006. május 31. 11:31 | ||
Bundesign! Köszi :-) CSV! A Hasegawa szerintem szebb. Velencére öntök neked egy műgyanta molatot belőle, azt aztán farigcsálhatod :-) Áron | |||||
Bundesign | Adatlap | 392998 | 2006. május 30. 23:16 | ||
www.modellversium.de/galerie/artikel.php ez se rosz, ez a festés meg érdekes, az egyik revell kit tartalmazza :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 392997 | 2006. május 30. 21:03 | ||
Archy ez baromi jól néz ki! hamarosan aszem beszerzek 1revell 1 és 2 ülésest. de most túl sok félkész makettem van, habár.. eláll :) | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 392996 | 2006. május 30. 20:57 | ||
Szia Archy! Igazából nekem csk a tartó része kell,szted melyik "szebb"?;) Annak örülnék:) Mondjuk Velencén? Jössz ugyi? Üdv:CSV | |||||
Archy | Adatlap | 392995 | 2006. május 30. 18:01 | ||
CSV! Lantirn van Hase, italeri, aszem más nincs, melyik kell? Bundesign! A dobozbontásnál nem fotóztam le, de a kész gépről találsz részletfotókat. users.atw.hu/archy/f-16am.htm Nagyon megdobja szerintem az összképet, ha a promodelben leírtak szerint elkészíti az ember a kiömlők belét. Áron | |||||
G-cart | Adatlap | 392994 | 2006. május 30. 11:55 | ||
Bundesign: Nézz be Archy honlapjára, azt hiszem ott szétfényképezte a dobozt totál :-) archy.atw.hu Üdv: G' | |||||
Bundesign | Adatlap | 392993 | 2006. május 30. 11:50 | ||
persze hogy jól néz ki,nekem is van, én nem is azt vitattam, hanem a revellen döbbentem meg, hogy az milyen szép :) annyíra vastag lenne a rev panele? nincs valakinek részletes képe a revell gépéről? | |||||
ati27 | Adatlap | 392992 | 2006. május 30. 11:46 | ||
pláne ha én két hase f16-hoz jutottam hozzá bontottan 500 jómagyar forint/doboz.. Szerintem Jól néz ki a hasegawa is.. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 392991 | 2006. május 30. 11:39 | ||
Archy:)Ezzel az érveléssel nem tudok vitatkozni;) Maximálisan igaz:) Nem is állítom,h rossz a makett;)Szép,olcsóbb a Hasenál,és valóban részletgazdag:) Én boldog is vagyok vele:) Apropó,nincs valakinek egy hozzávaló LANTRIN felfüggesztője elfekvőben? Az, amelyik a szívócsatorna jobb oldalára függeszthető.Örülnék...:) Üdv:CSV |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |