<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
imi | Adatlap | 393031 | 2006. június 19. 20:29 | ||
xcraft | Adatlap | 393030 | 2006. június 19. 19:33 | ||
Zoli! X az tényleg nincs, de hogy-hogy nem, a kb 120 összeépítetlen között van egy MiG-3 is. A "légierő a konyhaasztalon" c. könyvben írták, hogy idővel a makettező szakosodik. Ti hisztek ebben? Szerintem csak lesznek amik közelebb álnak a szívéhez. De, hogy csak ezt vagy azt építek, az nagyon ritka lehet. | |||||
Zoli | Adatlap | 393029 | 2006. június 19. 15:49 | ||
Pedig ezen elvileg nincs x plane... Amúgy szívesen, Iminek is! z | |||||
xcraft | Adatlap | 393028 | 2006. június 19. 15:19 | ||
imi | Adatlap | 393027 | 2006. június 19. 13:53 | ||
köszi tökéletes imi | |||||
Zoli | Adatlap | 393026 | 2006. június 19. 13:47 | ||
imi | Adatlap | 393025 | 2006. június 19. 12:47 | ||
sziasztok nekem a szovjet mig 3assal kapcsolatban lenne kérdésem: a propeller az fából vagy fémből volt? illetve maga a sárkány is fából vagy fémből készült? köszi imi | |||||
Archy | Adatlap | 393024 | 2006. június 16. 21:02 | ||
Várj egy hetet, és Timur tuti leközöl itt egy komplett típusleírást. Tervezőtől a vécésnéniig :-) De ha írsz neki egy mélt, akkor is biztos segít. Áron | |||||
vfrtom | Adatlap | 393023 | 2006. június 16. 16:41 | ||
sziasztok! Tud vki vmit a Messerscmitt 1099 teszt repülőről? egy pár részletben meg egyezik a Me-262-vel . A Revell adta ki 1/72-be.Köszi Vfrtom | |||||
Bundesign | Adatlap | 393022 | 2006. június 12. 00:49 | ||
na még 1 kis cockpit :) uscockpits.com/Jet%20Fighters/Jet%20Fighters.html | |||||
Bundesign | Adatlap | 393021 | 2006. június 10. 09:19 | ||
tyhű ha ez az oldal nagyon süt! ismkertem de sose néztem meg :) köszi | |||||
gluer | Adatlap | 393020 | 2006. június 9. 23:47 | ||
nem teljesen, bár nagyon hasonlít az Aircraftresourcecenter walkaround rovatában van mindkettőről részletfotó | |||||
Bundesign | Adatlap | 393019 | 2006. június 9. 21:52 | ||
fiuk. nemtudjátok, a sima hornet és a superhornet futóműve(i) megeggyeznek? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393018 | 2006. június 9. 18:37 | ||
azér mondom, hogy amit az amcsi pilóták látnak..érdekes mindig amerikai gépek találkoznak csak ufókkal, meg minden túróval. most direkt utána olvastam és igen, valóban Timurnak van igaza van :) | |||||
Archy | Adatlap | 393017 | 2006. június 9. 17:16 | ||
Bundesign! Timurnak azthiszem hihetsz. Általában amit állít, az úgy is van :-) Arról, hogy az amcsi katonák miket láttak, olvashatsz egy érdekes könyvben, melynek címe: Szellemjárás égen-földön. Történetek olyan dokumentált esetekről, amiket nem tudtak ezidáig megmagyarázni. Mind a repülés témaköréből. Áron | |||||
Bundesign | Adatlap | 393016 | 2006. június 9. 10:41 | ||
ahány könyvem, újságom, annyi verzió van a gép körül! a legtöbb forrásban azt olvastam hogy hivatalalosan vadászgépként nem vetették be, csak felderítőként, de gyakorlatilag igen, több amcsi pilóta is látni vélte a háború végén, de most erről anyit hogy az amcsi pilóták ufókat látnak, 1x az egyik a mikulást is látta... :D szóval... | |||||
Timur | Adatlap | 393015 | 2006. június 9. 09:42 | ||
Sziasztok! Csak a pontosítás kedvéért: -A Do 335-ből egyetlen példány került tényleges csapatszolgálatba, a V3 (T9+ZH hívójellel, ha jól emlékszem),felderítőként. Az eredményes alkalmazást azonban a hátsó motor hűtési problémái megakadályozták. -A Do 335-öt NEM vetették be a keleti fronton. -Clostermann mester hmmm... nem mindig pontos. (Saját állítása szerint ő pl. lelőtte Graf-ot is -von Graff-ként említve- a Nowotny-s sztorijáról nem is beszélve) -A Kalóz által említett egymotoros-láda sörös történet kb. annyira hiteles, mint Clostermann. -A világ első szériagyártásra előkészített,katapultülésel szerelt gépe a He 280 volt. -A világ első ténylegesen bevetett, katapultüléssel szerelt gépe a He 219 Uhu volt. -A típusfelsorolásból kimaradt a teljes B-széria, pedig épült belőlük a háború végéig. A mítoszok eloszlatására ajánlom a Monogram-könyvet (az első momi listáján). Horrido! | |||||
lucky | Adatlap | 393014 | 2006. június 9. 09:41 | ||
Gondolom idő igyénes is. Márpedig a Harmadik Birodalom ekkor már szűkében volt mindkettőből. Azért lenyűgöző h mire voltak képesek akkor a mérnökeik. Pár dolog csak most köszön vissza az akkor fejlesztésekből.Ez még akkor is igaz ha az akkori és mosti gépek között eltérő okok miatt van hasonlóság. | |||||
Mekett | Adatlap | 393013 | 2006. június 9. 09:30 | ||
A Pfeil akkorra teljesen kiforrott motorokat kapott, DB 603-asokat és Jumo motorokat. A háború második felében ezek voltak a harmadik birodalom majdnem minden soros motoros gépében. Az tény, hogy a konstrukció nagyon újszerű volt: a két motor, a katapultülés, az orrfutó és a lerobbantható vezérsík és légcsavar igenigen megnövelte az előállítási költségeket. | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 393012 | 2006. június 9. 09:24 | ||
Ráadásul a bomba terhelését, vagy a pót üzemasnyagot a törzsben hordta teljes egészében... És a németek valahogy azt is meoldották a tervezés során hogy ne ékelődjenek be a kormányok nagy sebességű zuhanás következtében. Nagyon durva gép volt. Még mai szemmel is lenyűgöző. A Baj csak az volt hogy rendkívül nyersanyag igényes konstrukció, és a motorjai is full generálra szorultak minden 10 repült óra után, ha 100% közelében működtették a motort, akkor pedig mér 4 óra után motorcsere. Kicsit kihegyezett vas volt... | |||||
momi | Adatlap | 393011 | 2006. június 9. 09:15 | ||
Szia Bundesign! A Do-335 bevetették a Keleti Fronton. A nyugati Fronton 1945 áprilisában Pierre Clostermann a Tempestjével nem tudott utolérni és lelőni egy magányos felderítő Do-335-t!!! A Tempest ugyanolyan gyors volt ha nem gyorsabb mint a P-51D!!!-:) Az amik 11db együléses 2db kétülésest zsákmányoltak Oberpfaffenhofen-i gyárban. Ki is próbálták és legnagyobb megdöbbenésükre a repülési jellemzők jobbak voltak bármelyik szövetséges vadászgépnél!!! Mais ott avn a muzeumban. Ja és mellesleg a világ első szériagyártásra előkészített repgépe és bevetett vadászbombázója amely katapult üléssel volt felszerelve!!! A típus alváltozatai: Prototípusok 37db épült Do-335A-0 előszéria 10db épült Do-335A-1 vadászb.széria 1MK-103 30mm és 2db 15mm MG-151/15 +500kg bomb 11db ép. Do-335A-6 2üléses éjszaki vg. + FuG-217J Neptun radar sajna 1DB épült Do-335A-12 2 üléses gyakorló-oktató 2db épült A Friedrichshafen-i gyár lerohanásánál 85db készülő gépet foglaltak le az amerikai katonák. Vienna-Swechat-i HeinkelAG-nál istervezték a sorozatgyártását,de csak az előkészületig jutottak el. Könyvek: DORNIER 335 ARROW Author(s): J Richard Smith, Eddie J Creek & Thomas H Hitchcock ISBN: 0914144529 DORNIER DO 335: Vom Original zum Modell Author(s): K H Regnat ISBN: 3763760182 DORNIER DO 335: An Illustrated History Author(s): Karl-Heinz Regnat ISBN: 0764318721 AJ Press_ML067 Dornier Do-335 Pfeil (lengyel) Na mára ennyit a Claus Dornier mesterdarabjáról. Jó makettezést! Momi | |||||
Kalóz | Adatlap | 393010 | 2006. június 9. 08:59 | ||
Annyira gyors volt, hogy a háború után egy átszállítás során a német pilóta egy láda sört nyert, mert egy motorral repülve is lehagyta a kísérő ami gépeket. (Forrás Modell és Makett egy régi száma). | |||||
Podva | Adatlap | 393008 | 2006. június 9. 07:35 | ||
Szia Bundesign! Tévedés! Több Do335-öt találtak az amik félig kész állapotban.Gyártás és fejlesztés alatt volt a háború végéig. Paraméterei alapján gyorsabb lett volna mint a Mustang. Sőt a MKHL 1946-os hadrend tervei alapján ilyen géppel cseréltük volna le a 109-eseinket. Üdv Podva | |||||
Bundesign | Adatlap | 393007 | 2006. június 9. 00:00 | ||
hy ez egy dornier 335 pfeil. húzó és toló légcsavarral, német kisérleti repülő volt,nem alkalmazták, a sugárhajtómüvesek java miatt leált a projekt. elméletileg nemvetették be, de gyakorlatilag nem tudni. | |||||
Gileg | Adatlap | 393006 | 2006. június 8. 22:59 | ||
| |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 393005 | 2006. június 8. 22:29 | ||
| |||||
Tibcsi | Adatlap | 393004 | 2006. június 7. 19:08 | ||
Az ARC-n egy magyar Messzer! www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4801-4900/gal4859_Bf-109_Rossmann/gal4859.htm | |||||
Stefan | Adatlap | 393003 | 2006. június 7. 10:08 | ||
ha már cockpit... aeronautics.ru/archive/wwii/books/cockpit/page_01.htm | |||||
warbirds | Adatlap | 393002 | 2006. június 7. 09:46 | ||
Hihi. Télleg tükrözve van a kép...:))) Eredetiben balra mutatott a fóka orra...:) | |||||
Stefan | Adatlap | 393001 | 2006. június 7. 09:33 | ||
jó ez a link. köszönjük. A FW-190 -nél a legalsó képen tükrözve van a jobboldali szám a gépen. vajon ez ilyen volt igaziból is, vagy csak aki felrakta a képet tükrözte előtte? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393000 | 2006. június 6. 20:55 | ||
ez egy hasznos kis oldal lehet www.world-war-2-planes.com/cockpit-photos-of-world-war-two-aircraft.html | |||||
Archy | Adatlap | 392999 | 2006. május 31. 11:31 | ||
Bundesign! Köszi :-) CSV! A Hasegawa szerintem szebb. Velencére öntök neked egy műgyanta molatot belőle, azt aztán farigcsálhatod :-) Áron | |||||
Bundesign | Adatlap | 392998 | 2006. május 30. 23:16 | ||
www.modellversium.de/galerie/artikel.php ez se rosz, ez a festés meg érdekes, az egyik revell kit tartalmazza :) | |||||
Bundesign | Adatlap | 392997 | 2006. május 30. 21:03 | ||
Archy ez baromi jól néz ki! hamarosan aszem beszerzek 1revell 1 és 2 ülésest. de most túl sok félkész makettem van, habár.. eláll :) | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 392996 | 2006. május 30. 20:57 | ||
Szia Archy! Igazából nekem csk a tartó része kell,szted melyik "szebb"?;) Annak örülnék:) Mondjuk Velencén? Jössz ugyi? Üdv:CSV | |||||
Archy | Adatlap | 392995 | 2006. május 30. 18:01 | ||
CSV! Lantirn van Hase, italeri, aszem más nincs, melyik kell? Bundesign! A dobozbontásnál nem fotóztam le, de a kész gépről találsz részletfotókat. users.atw.hu/archy/f-16am.htm Nagyon megdobja szerintem az összképet, ha a promodelben leírtak szerint elkészíti az ember a kiömlők belét. Áron | |||||
G-cart | Adatlap | 392994 | 2006. május 30. 11:55 | ||
Bundesign: Nézz be Archy honlapjára, azt hiszem ott szétfényképezte a dobozt totál :-) archy.atw.hu Üdv: G' | |||||
Bundesign | Adatlap | 392993 | 2006. május 30. 11:50 | ||
persze hogy jól néz ki,nekem is van, én nem is azt vitattam, hanem a revellen döbbentem meg, hogy az milyen szép :) annyíra vastag lenne a rev panele? nincs valakinek részletes képe a revell gépéről? | |||||
ati27 | Adatlap | 392992 | 2006. május 30. 11:46 | ||
pláne ha én két hase f16-hoz jutottam hozzá bontottan 500 jómagyar forint/doboz.. Szerintem Jól néz ki a hasegawa is.. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 392991 | 2006. május 30. 11:39 | ||
Archy:)Ezzel az érveléssel nem tudok vitatkozni;) Maximálisan igaz:) Nem is állítom,h rossz a makett;)Szép,olcsóbb a Hasenál,és valóban részletgazdag:) Én boldog is vagyok vele:) Apropó,nincs valakinek egy hozzávaló LANTRIN felfüggesztője elfekvőben? Az, amelyik a szívócsatorna jobb oldalára függeszthető.Örülnék...:) Üdv:CSV | |||||
Archy | Adatlap | 392990 | 2006. május 30. 11:08 | ||
CSV, Bundesing! Én megépítettem a Hase Blokck 50 D-t, és a Rev block 52 C-t. Lehet, hogy a revell alakhibás néhol, ezt nem tudom, annyira nem néztem utána, de szerintem részletességben veri a hasegawát. Bár én mindkettőhöz használtam maratást, és műgyanta ülést, de ha a dobozoltam volna, akkor a revel ülése jobb mint a hase. Szerintem. Matricában nálam pozitív, hogy a revell harcban bevetett gépet ad, míg a hase nem. A revellbe továbbá vannak harm-mok, és gbu-12-esek is, míg a hase csak az Aim-9/120-asokat adja. Ha már úgyis feljavítunk, aszem inkább revell, akinek fontos az alakhűség, panelvonalak 100% realisztikussága, az talán inkább hase. De egy tuti, mindkettőből nagyon szép makettet lehet kihozni. Áron | |||||
Archy | Adatlap | 392989 | 2006. május 30. 11:02 | ||
Bundesign | Adatlap | 392988 | 2006. május 29. 21:32 | ||
asztmondod? hát lehet, én csak hasegawát építettem, revellt csak képen láttam. viszont a kabin és főleg az űlés mérlege az bőven revell oldalára dől :) és az ára és a beszerezhetősége is szerintem, habár.. | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 392987 | 2006. május 29. 21:14 | ||
Bocs,Bundesign:) | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 392986 | 2006. május 29. 21:14 | ||
Bubdesign! Nekem már rég megvan a B verzió,és nem nyomja le a Hasegawát! SZép,részletes,de megvannak a hibái. Sajna a panelvonalak kicsit szélesek, a beömlő kicsit formátlan, a kiömlő nagyon részlethiányos, a gépágyú környéke elég órmótlan. Jó alap, de sok melót fog igényelni;) Üdv:CSV UI:Hasegawa rúlz;) | |||||
pilota | Adatlap | 392985 | 2006. május 29. 16:24 | ||
Zoli | Adatlap | 392984 | 2006. május 29. 14:52 | ||
A Pro Modell egyik régebbi számában is benne van, kicsit feltuningolva, nézd át, érdemes! z | |||||
Taki | Adatlap | 392983 | 2006. május 29. 12:49 | ||
Izraeli Mirage IIIC -hez keresek fényképeket. Tud valaki valami jó kis oldalt? Találtam egy párat de nem sok :( Taki | |||||
Bundesign | Adatlap | 392982 | 2006. május 29. 12:37 | ||
ej ha, én ezt eddig nem is nagyon tudtam! a revell 1:72 es F-16 osai olyan dúrvák hogy ihajj, szerintem még hasegavát is túlszárnyalják, vagyis inkább biztos! :O www.modellversium.de/kit/artikel.php www.modellversium.de/kit/artikel.php www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
Nadam | Adatlap | 392981 | 2006. május 28. 20:44 | ||
Köszi srácok! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
még csak egy méretaránybansem tudok maradni:-D
bár nem is számítok nagy öregnek
még a fiatalokat is csak 1 éve hagytam el:-D