<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Bundesign | Adatlap | 393188 | 2006. július 14. 23:59 | ||
köszi, pont most nézem azt :) igen gondoltam hogy kimaradt Előzmény: (393187) Zoli 2006. július 14. 23:54 | |||||
Zoli | Adatlap | 393187 | 2006. július 14. 23:54 | ||
A Walk Around-ban van pár kép a gépágyú tár környékéről, a Lock On-ban pedig még az utántöltő nyílásának környékéről is találsz képet, az alapján szerintem meg tudod oldani, ha már mindenképp muszáj... (Ja és előbb kimaradt egy "nem"...) z | |||||
Zoli | Adatlap | 393186 | 2006. július 14. 23:41 | ||
Próbálkoztam vele, állítólag megoldható, de most rólam van szó. Sorceror indította el a témát, én csak találgattam, hogy mi lehet a gondja. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393185 | 2006. július 14. 23:24 | ||
hát igen, ecsettel ezüstöt:) na mind1 :) | |||||
Zoli | Adatlap | 393184 | 2006. július 14. 23:22 | ||
Ok, de előbb nem ezt írtad, hanem hogyan kell lakkozni szépen, legalábbis ezt vettem ki belőle. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393183 | 2006. július 14. 23:22 | ||
amúgy nincs véletlen valakinek gey szerkezeti rajza hogy vannak f16 oson a szegecsek? vagy valami nagyon közeli kép, főleg a törzsről a két szárny között?mert millió képem van lassan, de ez terület nem látszik tól jól egyiken se! | |||||
Bundesign | Adatlap | 393182 | 2006. július 14. 23:19 | ||
nem! én azt mondom! nekem még sose szedte fel az ecsetelt lakk az ezüstöt(vagy aranyat) | |||||
Zoli | Adatlap | 393181 | 2006. július 14. 22:48 | ||
Asszem félreértetted, nem a lakkal van baj, hanem az ezüsttel. z | |||||
Bundesign | Adatlap | 393180 | 2006. július 14. 22:45 | ||
kicsit vastagabban ecseteled, és a tubusból, higitatlanul, akkor szépen kifeszül, és gyönörű lehet! főleg a matt lakk. (de azért nem űgy gondoltm hogy 20as ecsettel..) | |||||
Zoli | Adatlap | 393179 | 2006. július 14. 20:45 | ||
Az ecsettel felkent Humbrol festékre ecsetelted a Humbrol lakkot? Akkor csak én vagyok béna, nekem minden festék, lakk felszedte az ezüstöt, bár igaz, hogy nem hagytam hetekig száradni. z | |||||
Kalóz | Adatlap | 393178 | 2006. július 14. 19:32 | ||
Szerintem ecsettel minden lakk fel fogja szedni az ezüstöt, mármint ha azonos fajtájút használsz. Nem igaz! Az általam itt a különböző topikokban feltett ezüst színű gépek mind kézzel (ecsettel) festettek, egy részük hőálló ezüsttel, más részük Humbrol 191 Chrome silver-rel. A lakkok egy része Trinát, a másik része Humbrol fényes. És egyik sem szedte fel az ezüstöt. Igaz, hagytam megszáradni rendesen. (A Pogo hőálló ezüst+Trinát, a Duck Humbrol). Hogy a többi márkájú festék hogyan viselkedik, azt nem tudom, de ezekkel a márkákkal nekem még nem volt gondom. Kalóz | |||||
Zoli | Adatlap | 393177 | 2006. július 14. 14:27 | ||
Szerintem ecsettel minden lakk fel fogja szedni az ezüstöt, mármint ha azonos fajtájút használsz. Ha akrillal fújtad, utána elvileg az enamel lakk nem bántja a festéket, de szerintem enamel volt a festék is. Ezüstre talán inkább fújni kéne a lakkot. z | |||||
Zoli | Adatlap | 393176 | 2006. július 14. 14:24 | ||
A képernyőn keresztül színmegmondással vitatkoznék. Tényleg nem mérvadóak a képek, de ha már mindkét maketten egyforma lett az árnyalat (igaz, nyilván ugyanazzal a géppel készültek), akkor azért talán lehet következtetni belőle, illetve a készítőjének is gyanúsan túl zöld lett a két gép, ő pedig össze tudta hasonlítani az élőben látottal. Szóval a lényeg, hogy igazad van, de ez a szín biztos nem jó, csak erre akartam kilyukadni. Az Xtracolor festékekről megtudhatnánk többet is? Én csak angol gyártású matricák útmutatóján találkoztam velük, és elsősorban angol színek érdekeltek, illetve nem tudtam, hogy németekkel is foglalkoznak. Elsősorban a használatuk és a minőségük érdekelne, pl ecsetelni lehet-e, milyen a finomságuk, száradási idejük stb? Mert úgy tudom, csak a MM-nek van enamel RLM sora, de azt a fajtát nem szeretem, inkább a Revell (esetleg Humbrol) festékeket használom. Ja és a beszerzési lehetőségükről is írhatnál (akár a festékes topicban is), előre is köszönöm! z | |||||
Timur | Adatlap | 393175 | 2006. július 14. 13:43 | ||
Sziasztok! Az Ar 231-el, és az RLM színekkel kapcsolatban néhány gondolat. Jó lenne ismerni azt a forrást, amelyik az 5 megmaradt Ar 231-ről tudósít.Nekem kicsit hihetetlennek tűnik az egész, ugyanis még archív fotót is alig publikáltak a gépről. A források egy része a festését 63-nak adja meg, de tényleg a 02 a valószínűbb. Az RLM színekkel kapcsolatban két legendát el kell oszlatni: 1, "Ma már senki nem mondja meg, milyenek voltak." 2, "Gyáranként is eltért az árnyalat" Az első állításra számtalan cáfolat áll rendelkezésre: -a háború előtti RLM-árnyalatok, és a "jelző" színek (pl. 23,24,25,26,27,28,04)RAL színek voltak.A RAL-kártyák ma is beszerezhetőek -a nem RAL-sorba illeszkedő színeknél eredeti színkártyák maradtak fenn -ugyanezen színeknél legtöbbször ismert a pontos vegyi összetétel is (sőt ennek megváltozása is, mint pl. a 76 esetében)-vagyis újragyárthatóak -az RLM- színeket autentikus színminta formájában publikálták. Itt csak két, ma is beszerezhető forrást említek: az Eagle Editions Colour Chart-ja (melyet a Luftwaffe egyik festékbeszállítója, a Warnecke und Böhm készített, s erről igazolást mellékelnek);illetve a Classic által publikált két kötetes Luftwaffe Camouflage and Markings, melyhez összesen 5 féle (háború előtti, alatti, és nem RLM-sorba tartozó színek) színkatalógust mellékelnek. A második állítás a "gyárilag is eltérő színekről" talán '44 második felétől lehet igaz ("pancsolt"- és be nem sorolt színek, 80-as széria, stb.), de az eltérések nagy részéért itt is más a felelős: a fémre alapozás nélkül, vékony rétegben, túlhigítva stb. felvitt szín más hatást ad, mint a "normál" -német precizitással a hőmérsékletet, viszkozitást, száradási időket stb. gondosan szabályozó- felvitelnél. Színeltérést okozott az előbb már említett kémiai összetétel-változás is. 44-ig azonban ne feltételezzünk eltérő színeket. Képernyőn keresztül persze senki meg nem mondja,hogy helyes-e a szín, amelyik a maketten szerepel. Élőben talán felelősebben lehetne nyilatkozni róla. Az általam ismert és kibróbált makettfestékek közül az Xtracolor (enamel) és ennek akril-változata, az Xtracrylics áll legközelebb az autentikus RLM-színekhez. (Csak vigyázni kell, mert a 82-83 számozását felcserélték.) Horrido! | |||||
Sorceror | Adatlap | 393174 | 2006. július 14. 12:48 | ||
Nekem lakkozásnál ahogy húztam az ecsetet jött fel az ezüst. Lehet hogy acryl lakkal kellett volna. Valami ötlet ? Humbrol -t használtam. | |||||
Stefan | Adatlap | 393173 | 2006. július 14. 12:26 | ||
Erre gondoltam én is. Csak nem voltam biztos benne, hogy megmarad e rendesen a műanyagon a hőálló ezüst. | |||||
xcraft | Adatlap | 393172 | 2006. július 13. 20:36 | ||
Sokan még ma is esküsznek a hőálló ezüstre. Egy régi Model és makettben van egy MIRAGE III. hőálló ezüsttel festve. jól néz ki. A pogo pedig valóban a jó KP kitek között van, negatív vonalak, átlátszó kabintető, propagteam matrica. Full extra. X. | |||||
Kalóz | Adatlap | 393171 | 2006. július 13. 19:49 | ||
Az alapszíntől eltérő, rikító színű kiegészítők irányítják a figyelmet, képesek hibákat elfeledtetni. Na, ezt ne hangoztasd, mert leszedik a fejed (amúgy teljesen igazad van)! Én a Pogo-t teljesen elítélendő módon hőálló ezüst spray-vel festettem, amit kifújtam a flakonból. Lakbenzinnel hígítható (vigyázat, van nitro-s változat is!). A sötétebb felületeket kevés fekete festék hozzáadásával kevertem ki. Így valamivel olcsóbb volt az egész ... Egyébként egy nagyon jó makett, szinte alig volt vele gondom az összeépítésnél. Igaz, akkor készült, amikor a KP dizájnt váltott, és kicsit jobban odafigyeltek a minőségre, úgyhogy az átlagnál sokkal jobban sikerült. Mindenkinek tudom ajánlani, aki a furcsa szerkezeteket szereti. Kalóz | |||||
xcraft | Adatlap | 393170 | 2006. július 13. 16:58 | ||
Zoli! Neked is köszi, a RBF jelzőzászlók és takarók valóban sokat lendítenek bármely makett látványán, a mi "szakmánkban" ez az optikai tuning. Nézz meg pld két Gripent (eredetit, vagy makettet, mindegy) teljesen egyforma festéssel, ugyanabban a minőségben, csak az egyiken legyenek rajta a sárga takarók, zászlók, a másikon ne. A takarósat szebbnek, mutatósabbnak fogod látni, pedig ugyanaz. Az alapszíntől eltérő, rikító színű kiegészítők irányítják a figyelmet, képesek hibákat elfeledtetni. Használjátok ki ezt a makettezésben is. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 393168 | 2006. július 13. 10:03 | ||
Köszi, megpróbálom a M.M. -t, gunzét most akartam(H-70) de épp nincs. X. | |||||
Zoli | Adatlap | 393167 | 2006. július 13. 10:01 | ||
Nagyon szép, és a zászlók és takarók is feldobják. Én is tervbe vettem, de mindig valami mást vettem eddig helyette... z | |||||
xcraft | Adatlap | 393166 | 2006. július 13. 09:58 | ||
Stefan! Makettfestékek. A legnagyobb rész a Model Master Aluminium színe, nem a polírozható, hanem a normál. Elég durva a szemcsemérete, de láthatod, hogy mégsem olyan rossz. A szárnyon az eltérő színek: M.M. Silver (kisebb négyzet) és M.M. Chrome silver (a nagyobb folt). A "vezérsíkokon": M.M. polírozható Stainless steel, és M.M polírozható Magnesium. A polírozható M.M. tényleg csak szórópisztollyal festhető, maximum kisebb felületekre, pld. pitot vége lehet felecsetelni. Mikor az egész megszáradt, egy puha ronggyal finoman átpolíroztam, ezután nagyon vékony réteg lakk jött, a M.M. polírozható festékekhez való külön lakkjával. Matricázás, és még egy réteg M.M. polírozhatóhoz való lakk. Ezt a lakkot nagyon vékony rétegben kell használni, különben, mint minden más lakk, rontja a fémes hatást. A polírozásnál is vigyázni kell, a szinek könnyen kontúrtalanul összemosódhatnak, főleg a Chrome silver. Ma már ennél jobb felület is könnyen elérhető, pld az ALCLADII-t igen jónak tartják, én még nem próbáltam, pedig bespejzoltam belőle. X. | |||||
Z63 | Adatlap | 393165 | 2006. július 13. 09:42 | ||
xraft! Szerintem nagyon szép lett az Ar 231! Az RLM 02-ről lehet vitatkozni, de szerintem ez is autentikusnak tekinthető!A legtökéletesebb eddig a Gunze és a MM, de még az eredeti festékek sem voltak egyformák!Gratula! | |||||
Stefan | Adatlap | 393164 | 2006. július 13. 09:33 | ||
Van egy régi B-25 -öm, ami már eléggé lestrapált, de azt tervezem -bár ez még csak terv :) , hogy valamikor felújítom és csinálok belőle RedBull -os gépet. Tudom, hogy lehet kit-et is kapni, de így nagyobb poén. | |||||
Stefan | Adatlap | 393163 | 2006. július 13. 09:31 | ||
Ez is szép. Ilyen ezüst színű festéket lehet kapni, vagy ez nem makett-festék? | |||||
xcraft | Adatlap | 393162 | 2006. július 13. 07:23 | ||
A következő x -ről már volt egy kép, a topic indulásának elején,A azt hiszem Kalóz jóvoltából. Mivel nekem is megvan, gondolom nem baj, ha mégegyszer terítékre kerül. CONVAIR XFY-1 "POGO" A Kit KP 1/72 fröccsöntött, dobozból épült. Az eredeti kifejlesztésének igénye 1949-ben merült fel, mikor a szovjetunió felrobbantotta első atombombáját. Az amerikai vezetés számolt a repülőterek és a repülőgéphordozók megsemmisülésével, ezért helyből felszálló gépek tervezését rendelte meg. A POGO tesztjeit 1954 márciusában kezdte meg, először a hajtóműpróbákat, szeptember 2-án már 12 méteres lebegést. 1954 november 2-án, elsőként a világon, függőlegesen felszállt, átment vízszintes repülésbe, majd ismét függőlegesen leszállt, megnyitva a VTOL repülőgépek sorát. Fel és leszállás közben a katapultülést 45 fokos dzögben megdöntötték, a kabintetőt ilyenkor nem lehetett bezárni. A gép mindössze 43 repült órával fejezte be tesztsorozatát. Három darab épült, 1-et őríztek meg, a maketten is bemutatott példányt, a haditengerészet múzeumában van kiállítva, Norfolk, Virginia. X. | |||||
Kalóz | Adatlap | 393161 | 2006. július 12. 08:42 | ||
Érdekes, hogy a Revell, bár német cég, nem gyárt RLM színeket. Tamiyanál és Gunzenel olvastam, hogy van, de általában készletben adják, meg amúgy sem olcsók. A beszerezhetőségükről nem beszélve. Szintén meglepő, hogy bár állandó téma a II. vh-s színek árnyalata, még egyetlenegy makettgyártó sem adott ki egy autentikus színkártya sorozatot. A neten fellelhető ilyen jellegű anyagok nem igazán használhatóak, mert két egyforma nincs is, azon kívül a képernyő és a nyomtató sem adja vissza az igazi színárnyalatot. | |||||
warbirds | Adatlap | 393160 | 2006. július 11. 22:19 | ||
Csak példaként mondtam a Humbrolt, hogy mondjak valamit. Bocs, ha félreérthető lett! | |||||
Kalóz | Adatlap | 393159 | 2006. július 11. 20:52 | ||
Warbirds! A Humbrolnak nincs RLM 02 színe, legalább is én még nem találkoztam vele. Xcraft helikopterének színe inkább khakidrab, az RLM 02 sokkal szürkébb, pontosabban szürke, aminek egy zöldes stichje van. Szóval biztos, hogy nem ilyen, de vétek lenne ehhez a maketthez hozzányúlni, mert nagyon "egyben" van. És hogy az RLM 02 (meg a többi) pontosan milyen árnyalat volt, pláne bizonyos használat után, azt szerintem ma már a világon senki nem tudja megmondani. Persze marha jókat lehet rajta vitatkozni, de minek??? Üdv:_ Kalóz | |||||
xcraft | Adatlap | 393158 | 2006. július 11. 19:23 | ||
Igien Bundesign, egyes országokban példát vehetnének erről. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393157 | 2006. július 11. 14:49 | ||
szép nagyon, érdekes gép valóban, de a zöld az alján valóban nem túl reális. meg szerintem nem is nőné be az alját a sok replés miatt csak max a vízvonal környékén, amúgy meg montad hogy a hajón tartották.. :) de amúgy szerintem fantasztikus dolog az hogy a legyártott 6 ból még 5 megvan, a háború után voltak olyan okos emberek,akik nem szétverték, mint német cuc hanem megmentettték az utókornak B | |||||
xcraft | Adatlap | 393156 | 2006. július 11. 14:20 | ||
Igen lehetséges. A használati idő valóban nem indokolja, hogy bezöldüljön. Ez volt az első hidroplánom, valószínűleg ez is befojásolta az "alkotást". X. | |||||
Zoli | Adatlap | 393155 | 2006. július 11. 13:17 | ||
Azzal nincs is gond, hogy dobozból épült, tényleg szép lett. Nekem is az egyik Pavla kithez ilyen műszerfalat adtak, de az nem is matrica, csak sima papír... A gép felülete lehet, hogy tényleg ilyen egyszerű volt, de azért kicsit furcsa, ha az egész fémből készült. Szerintem nyugodtan keress más festéket, ennyire nem kéne zöldnek lennie. Én is keresgéltem régebben ezt a színt, mert a Revell és Humbrol ilyen kóddal nem árulja, kikeverni meg akkoriban meg nem mertem, mert mindenki a német színek pontosságának a fontosságáról beszélt. Amúgy a képeket nézve szinte mindenhol szürkének tűnt, enyhe zöldes beütéssel, talán világos kekidrapphoz hasonló. Ja még annyi, hogy az algásodás talán kicsit túlzás egy ilyen gépnél, mert nem vízről indult, csak oda szállt le és amúgy is alig használták. z | |||||
warbirds | Adatlap | 393154 | 2006. július 11. 12:27 | ||
Én úgy tapasztaltam (és a Thökölyn lévő Mega Modellben is megerősítették ezt a nézetemet), hogy a színek erősen gyártó függőek. Tehát ha mondjuk egy MM és egy Humbrol RLM02-est egymás mellé teszel, akkor nem biztos, hogy ugyanazt a színt látod. A saját típuson belül jó a színsorozat, de lehet hogy kevert gyártóval már más a helyzet. Ez a piacpolitika...:) | |||||
xcraft | Adatlap | 393153 | 2006. július 11. 12:16 | ||
Teljes fémépítésű gép volt, a műszerfal szerintem sem az igazi, de ezt adták hozzá. Egyébként rosszul emlékeztem, nem is film, hanem "eccerű" matrica. Háttéranyag pedig az ilyen gépekről vagy nincs, vagy kevés, úgyhogy "dobozból épült". A helikopter is ilyen színű, kérdés, hogy az RLM02 más gyártónál is így néz-e ki? Azért lenne fontos, mert van még egy gépem dobozban, és ha a LIFECOLOR nem az igazi, keresek másikat. X. | |||||
Stefan | Adatlap | 393152 | 2006. július 11. 12:06 | ||
Igazából a (szerintem) vakuval készült képen tűnnek szürkének, egyébként szép "kísérleti-zöld" színe van :-) ,mint a "helikopternek". Én is az algákra gondoltam a talpnál, talán egy kicsit lehetne sötét-méreg-zöldebb. Mindenesetre szép darabok, gratula! Jó ilyen képeket nézegetni. | |||||
Zoli | Adatlap | 393151 | 2006. július 11. 12:05 | ||
Kicsit tényleg túl zöld a szín, de jobb, ha már így hagyod. Egyébként szép lett, bár a műszerfal nem tetszik. A felület is túl egyszerű, még ha vászonból is volt, valaminek talán látszódnia kellene, de lehet, hogy rosszul gondolom. z | |||||
xcraft | Adatlap | 393150 | 2006. július 11. 12:01 | ||
Stefan! Köszönöm. A szürke színről mit gondolsz? (Az úszótalpak azért zöldesek, mert némi algásodást próbáltam imitálni, egyébként pasztellkrétapor) Bocs a rosszabb képekért, kis felbontásban maradt a gép és csak most vettem észre. X. | |||||
Stefan | Adatlap | 393149 | 2006. július 11. 11:56 | ||
xcraft! Nagyon szépek ezek az X-Craft -ok... | |||||
xcraft | Adatlap | 393148 | 2006. július 11. 11:56 | ||
Csak egy kérdés az előző géppel kapcsolatban. Szerintetek ez a szín hasonlít az RLM 02-re? Hivatalosan ilyenre festették, én a Lifecolor RLM02-jét használtam hozzá, de láttam sok képet, és nem találom eléggé szürkének. X. | |||||
xcraft | Adatlap | 393147 | 2006. július 11. 11:50 | ||
Ez ismét egy prototipus, igaz a WWII. idejéből. PAVLA, ARADO Ar231 V1, 1/72, fröccsöntött-réz-film Az eredetit tengeralattjárófedélzeti megfigyelőgépnek szánták, egy 2m-átmérőjű csőhangárban tárolták, ezért összecsukható volt. Jellegzetessége a szögbe állított szárnyközéprész, ennek segítségével lehetett a két félszárnyat a törzs fölött összehajtani. Ki és becsomagolása kb 6-6 percet vett igénybe. A próbarepüléseket nem találták sikeresnek az elfogadhatatlanul rossz eredmények miatt, sorozatgyártásra nem került. 6db épült, ebből napjainkra 5db maradt fent. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393146 | 2006. július 10. 20:59 | ||
az baromi jól néz ki a nagy repedésben, és atom lerúgot hangulat ;) | |||||
warbirds | Adatlap | 393145 | 2006. július 10. 07:43 | ||
Igazából egy nagyon szakadt, elhagyatott gépet akartam ábrázolni, ami a reptér egyik eldugott sarkában adja át magát lassan az enyészetnek. De a képekről sajna nem nagyon "jön át" :) Majd még teszek rá magasra nőtt szálas füvet ide-oda, talán az segít rajta. :DD | |||||
xcraft | Adatlap | 393144 | 2006. július 9. 12:50 | ||
Focke Achgelis Fa-330 Bachstelze. PAVLA 1/72 Fröccsöntött/fotomaratás A fröccsöntött alkatrészek közül gyakorlatilag csak a rotorlapátok használhatóak, a "törzset" és a rotortartó rudat injekciós tűből újra kellett csinálni. A maratott alkatrészek szépek, de a rácsszerkezetet ezek helyett is injekciós tűből csináltam, ez csőváz volt, hülyén festene a lapos maratásból. Magát a gépet 1942-ben a IX. osztályú tengeralattjárókra tervezték, felderítő repülések céljából. A torony mögül felszállva, egy 300m-es kábelen vontatta a tengeralattjáró, valódi, manőverezni képes helikopternek még nem számított. 200 db-ot gyártottak, először 1942 nyarán a Dél atlanti-óceánon vetették be, nagyobb számban csak az Indiai-óceán felett használták. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393143 | 2006. július 9. 10:45 | ||
nagyon jó ez a gép. ismerve a legtöbb kp t. de a repedések nem nagyok picik?a valóságba 1 katonai reptéren ekkora repedések lennének kiszakadna a futómű :) | |||||
warbirds | Adatlap | 393141 | 2006. július 8. 20:56 | ||
OBI-ban kapható fenyőlécekből, gipszből. A kicsit nedves gipszbe bekarcolgattam a dilatációkat, meg a repedéseket és híg feketével befolyattam. Aztán néhol imitáltam egy kis füvet is. A színezést barna színesceruza és fekete grafitceruza reszelt porával kentem fel ujjal. | |||||
warbirds | Adatlap | 393140 | 2006. július 8. 20:53 | ||
OBI-ban kapható fenyőlécekből, gipszből. A kicsit nedves gipszbe bekarcolgattam a dilatációkat, meg a repedéseket és híg feketével befolyattam. Aztán néhol imitáltam egy kis füvet is. A színezést barna színesceruza és fekete grafitceruza reszelt porával kentem fel ujjal. | |||||
Andris001 | Adatlap | 393139 | 2006. július 8. 20:32 | ||
warbirds | Adatlap | 393138 | 2006. július 8. 20:19 | ||
Nos jól rátapintottál.:) Az "átlátszó" alkatrészek még csak-csak átlátszóak voltak, de vastagok és majdnem beestek a pilótafülkébe...:))) És igazából azért is takartam el, mert azt már nem volt lelkierőm berendezni. Így meg jól összekoszoltam, meg visszakapargattam a fémszínt sok helyen és "leengedtem" a futókat. A takaró saját kezű munka az FM Details Mig-21-es feljavítója után szabadon. | |||||
xcraft | Adatlap | 393137 | 2006. július 8. 20:12 | ||
warbirds! Én ezt a gépet egy diorámában is el tudnám képzelni, start előtt ép a ponyvákat leszedni készülő szerelőkkel, és máris indokolt az ÁTLÁTSZÓ? alkatrészek letakarása. A kiömlő takarólemezét te csináltad? X. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |