<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Kalóz | Adatlap | 393315 | 2006. július 23. 17:04 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 393314 | 2006. július 23. 15:42 | ||
Gratulálok,szép kis gyűlytemény. gondolom nem tiz perc volt kipakolni és fotózni őket | |||||
Kalóz | Adatlap | 393313 | 2006. július 23. 15:38 | ||
| |||||
Kalóz | Adatlap | 393312 | 2006. július 23. 15:37 | ||
Felhívnám a képen az asztal alatt lévő terítőre a figyelmet. Mert hogy az is saját gyártmány. | |||||
Kalóz | Adatlap | 393311 | 2006. július 23. 15:36 | ||
| |||||
Kalóz | Adatlap | 393310 | 2006. július 23. 15:34 | ||
Egyben nem engedte át, hátha egyenként menni fog. | |||||
Mekett | Adatlap | 393309 | 2006. július 23. 08:08 | ||
A képen a Ka-22 Vintokril rajza látható. Amit fulcrum kérdezett, az valóban a Jak-24. Az előbbi csak kísérleti stádiumig jutott, és számos világrekordot tart mindmáig. A Jak-24-ből úgy 300 épült, ha jól tudom. Be is váltak, eltekintve egy komoly konstrukciós hibától: sosem tudták megszüntetni a szerkezet vibrációját. Érdekesség, hogy a Plasticart által kiadott gázturbinás utasszállító Jak-24 már csak a csillagmotoros katonai változat továbbálmodásaként létezett. | |||||
Kaloz | Adatlap | 393308 | 2006. július 23. 05:18 | ||
Ez valóban nem a Jak 24-es, ennek a neve azt hiszem vertoplan volt, és valóban abbahagyták, de épült belőle pár példány. A Jak-24-est az Aeroflot repülte is, anno a Plasticart ki is adta 1:100-ban. | |||||
pilotka | Adatlap | 393307 | 2006. július 22. 23:26 | ||
korzaar | Adatlap | 393306 | 2006. július 22. 20:38 | ||
Aha megnéztem a gugliban a jak 24 et az az a gép , annyira kis csunya hogy az már szép | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393305 | 2006. július 22. 20:35 | ||
RaPe- nek volt igaza. | |||||
korzaar | Adatlap | 393304 | 2006. július 22. 20:34 | ||
nem ez , annak elöl meg hátul volt a rotorja | |||||
korzaar | Adatlap | 393303 | 2006. július 22. 20:33 | ||
Köszike az infokat | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393302 | 2006. július 22. 20:33 | ||
ez az? | |||||
korzaar | Adatlap | 393301 | 2006. július 22. 20:33 | ||
csak mert volt 1 ilyen makettem és gondoltam hátha még lehet kapni, annak idején nagyon a szivemhez nött , sajnos az idö vasfoga ... | |||||
RaPe | Adatlap | 393300 | 2006. július 22. 20:32 | ||
fulcrum69 | Adatlap | 393299 | 2006. július 22. 20:30 | ||
talán valami kamov de hagyták az egészet a francba, mert nem vált be nekik... | |||||
korzaar | Adatlap | 393298 | 2006. július 22. 20:28 | ||
Sziasztok! Nem tudja valaki mi a neve annak az orosz (ex szovjet) helikopternek ami olyan rotorelrendezésü mint a chinook, csak egy kicsit szögletesebb a formája??? | |||||
Kalóz | Adatlap | 393297 | 2006. július 22. 19:25 | ||
Mázlista! Erre írtam Bundesingnek, hogy szedje elő a tv-s dobozát. Azt a Tu-20-ast hátul külön irígylem, pedig nem kis madár. | |||||
Cébés | Adatlap | 393296 | 2006. július 22. 17:24 | ||
Hosszú kutatómunka után sikerült rábukkannom ezekre a gépekre. Hírdetések,ismerősök,ismeretlenek,mindenkinek küldtem az infót hogy miket keresek és előbb utóbb be kellett jönnie. A gépek Szekszárdról származnak. Van még 3 vidéki vonalam ahonnan talán fölbukkanhat még egy pár ilyen eresztés. Egy TU-144-est szivesen látnék már idehaza. A terepszínű 154-es már javítás alatt áll,épp a festés eltávolításával foglalatoskodom. üdv:Cébés | |||||
warbirds | Adatlap | 393295 | 2006. július 22. 16:28 | ||
Ejha! Hol lehet ilyen garázsokat lomolni még? :))) | |||||
Podva | Adatlap | 393294 | 2006. július 22. 16:28 | ||
Hali! Nagyon érdekes! Kapásból azt mondtam volna, hogy egy K.u.K. csatahajóhoz készült mint fedélzeti felderítő repülőgép... Igen ám de annak idején ilyen nemigen volt. Üdv Podva | |||||
Nadam | Adatlap | 393293 | 2006. július 22. 16:17 | ||
Az a szőnyeg teljesen összezavar! Nem tudom megkülönböztetni a makettektől:-))) | |||||
Cébés | Adatlap | 393292 | 2006. július 22. 15:19 | ||
Ezeket sikerült megmentenem az elmúlt napokban. Egy garázs mélyéről kerültek elő,legnagyobb örömömre. A gépeket le kellett zuhanyozni mert több évnyi(évtizednyi?)por volt rájuk tapadva. A takarítással a legtöbb gépről eltünt a matrica is,ami nem baj hiszen az összes gép nagyjavításon fog átesni. A TU-154-es a legdúrvább,nem sűrűn látni ilyen festéssel.(pláne fél centi vastagon) üdv:Cébés | |||||
Bundesign | Adatlap | 393291 | 2006. július 21. 19:52 | ||
de hát ez nem is hiszem hogy önnáló makettnek gondolták, de egy hajó diorámán jól mutathat | |||||
Kalóz | Adatlap | 393290 | 2006. július 21. 19:24 | ||
Na, erre írtam, hogy nekem is van pár db, de inkább Kindertojás, mint makett. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393289 | 2006. július 21. 15:50 | ||
mikroszkóp makett :) | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393288 | 2006. július 21. 15:49 | ||
ez eg mi a lőcs? | |||||
Bundesign | Adatlap | 393287 | 2006. július 21. 15:42 | ||
egy psziho makett :) www.modellversium.de/kit/artikel.php | |||||
warbirds | Adatlap | 393278 | 2006. július 20. 17:40 | ||
Nadam! wp.scn.ru/en/ww2/b/29 Itt van bolgártól Jugoszlávig minden. :) Magyar is! Igazi kincsesbánya az oldal!! Üdw! warbirds | |||||
Kalóz | Adatlap | 393276 | 2006. július 20. 16:47 | ||
Nadam! Próbáld meg a Googlet, hogy cirill betűvel írod be a Ju-87-et. (A Word Beszúrás Szimbólum között találsz cirill betűket (én is úgy szoktam)). A gugli akkor ui. az orosz oldalak között keres, és ők elég jó anyagokat szoktak közzétenni. Meg a betah oldalán is vannak Stukával foglalkozó és letölthető anyagok. Üdv: Kalóz | |||||
Zoli | Adatlap | 393275 | 2006. július 20. 16:40 | ||
Szerintem matricagyártók honlapján nézz körbe, kiadványokban is szoktak lenni színes festési rajzok, illetve vannak honlapok, melyek csak festési rajzokkal foglalkoznak (pl wp.scn.ru/en/ww2/b/29), biztos találsz valamit. z | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393273 | 2006. július 20. 16:33 | ||
próbáld ógy, hogy a JU-87 -et írod szóközzel, egybe kötőjellel, kisbetűvel, stb! ezt alakalmazd a b2-re is! | |||||
Nadam | Adatlap | 393272 | 2006. július 20. 16:31 | ||
Onnan már mindent leszedtem. De köszi:))) | |||||
fulcrum69 | Adatlap | 393271 | 2006. július 20. 16:22 | ||
google képkeresőben nézz utána, meglátásom szerint | |||||
Nadam | Adatlap | 393270 | 2006. július 20. 16:19 | ||
Sziasztok! A segitségeteket kérném. Ju 87 B-2-es stukához keresek festési alternatívákat. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Ádám | |||||
Bundesign | Adatlap | 393257 | 2006. július 19. 12:27 | ||
hát azok se kicsik! az ilyen nagy dög gépek közül engem a 72 es b2 érdekel 1x majd :) jó nagy bumeráng | |||||
Tophatters | Adatlap | 393254 | 2006. július 19. 12:02 | ||
Pontosabban az An-26 még nem készül, azt majd csak valamikor nyár végén/ősszel kezdem el. | |||||
Tophatters | Adatlap | 393253 | 2006. július 19. 12:01 | ||
Hát nekem a 4 MiG-21-em a következő méretarányokban oszlik meg: 1db 1:144, 1db 1:72, 1db 1:48 és 1db 1:32 ...szóval mindegyik más. A globál méretű makettekről is tudok mesélni: van egy 1:100 as Tu-20-asom, egy 1:125 B-747 (jó darab!!) de a 48-as Mirage IV se semmi. És most készül a 72-es Tu-22 Blinder, meg a 72-es An-26. | |||||
Zoli | Adatlap | 393252 | 2006. július 19. 11:11 | ||
Bundesign | Adatlap | 393250 | 2006. július 19. 10:36 | ||
ez igaz! de viszont nem szeretem ha a gépeim nem egy méretarány :) és már így se férek el, és még van 1-2 globál méretű makett igy is, ami várakozik :) | |||||
Tophatters | Adatlap | 393249 | 2006. július 19. 10:06 | ||
Szerinten a Tornado-t mindenképp folytasd, mert nagyon ígéretes!! Jól néz ki. | |||||
Kalóz | Adatlap | 393247 | 2006. július 19. 08:19 | ||
Bundesing! Én most szerezetem be egy 1:144-es Hustler-t. Van akkora, mint egy 72-es vadász, ami elhelyezhetőség miatt meggondolandó (no, meg az ár sem mindegy! :). Egyébként én is 1:72-ben utazom, de ekkora gépeknél előfordul a kisebbik lépték is a fenti, gyakorlatias okok miatt. És egy ilyen nagy gépnél a részletek sem olyan vészesek. Persze aki szét akarja trancsírozni, hogy minden belső izé látszon, annak ajánlom az 1:32-t :) Üdv: Kalóz | |||||
Bundesign | Adatlap | 393246 | 2006. július 19. 00:00 | ||
hát igen, 1 haverom alkotott egyet, és ott láttam a gondokat. szép szép, de nekem nem lesz szerintem soha. volt egy 1:144 esem(aszem, de lehet kisebb), de azt meg elattam, mert 72 őzök én is | |||||
xcraft | Adatlap | 393245 | 2006. július 18. 21:40 | ||
Hello Bundesign A hajtómúveket is nehéz a törzzsel összedolgozni, és a nagy méret is valóban gondot okozhat. (A nagyot 72-őn belül értem) És még fémszínűre is kell csinálni az egészet. X. | |||||
Bundesign | Adatlap | 393244 | 2006. július 18. 21:27 | ||
a hustler nekem is tetszik, csak a hajtóművek borzasztóak rajta szerintem :) csak én nem vagyok nagyon oda az ekkora gépekért, inkább vadász párti vagyok | |||||
xcraft | Adatlap | 393243 | 2006. július 18. 21:23 | ||
Nem mondanám, hogy problémás makett, talán kiábrándító, hogy valamennyi keréken két-két lilökőtüskenyom van. Nem emlékszem pontosan, de mintha egy Hustlernek 18 kereke lenne, kettőnél ezt eltömíteni már komoly elszántság. A kritikus azt jelenti, hogy nem szeretek csiszolgatni, és ilyenkor nagyon lelassulok, a száradási időket sem árt kivárni. (a 3 év gondolom elég lesz) És azért kettő, mert valamennyi nukleáris fegyverrendszerét be szeretném mutatni, ráadásul a festések is szépek, egy gép ehez nem elég. És a HUSTLER -t nagyon szépnek is találom. X. | |||||
Zoli | Adatlap | 393242 | 2006. július 18. 19:37 | ||
Annyira problémás a makett? Nekem is van egy, de még hely híján eszembe se jutott nekiállni. És mi az hogy, nálad "kritikus tömítés-csiszolás"? Ha a gyantával boldogulsz, szerintem ez se lehet probléma. Ja és miért kellett kettő, az egyikből valami kísérleti gép lett volna? z | |||||
xcraft | Adatlap | 393241 | 2006. július 18. 19:31 | ||
Ez nálam is így megy. Van két elkezdezz B-58-as (Italeri 1/72) Még Mosonmagyaróvárra kezdtem csinálni, mikor kiemelt kategória volt a "Több hajtóműves nagyvasak" ez már 2,5 éve. Az építés a nálam kritikus csiszolás-tömítés időszakban megrekedt, azóta is Csipkerózsika álmukat alusszák. X. | |||||
Zoli | Adatlap | 393240 | 2006. július 18. 19:05 | ||
Kösszépen, de a többi tényleg hányás, ezek még tűrhetőek... A Tornado nehéz ügy, ha már egyszer abbahagytam valamit, utána nehezen állok neki, de előbb-utóbb arra is sor kerül. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67. |
Párszor tíz perc volt, mivel némelyiket le is kellett porolni.
De ez még csak kb. fele a készeknek, de most nem volt hozzá nagy kedvem azokat is leszedegetni a szekrények tetejéről, meg kiszedegetni a vitrinekből a többi csecsebecse közül :)))